Ha, je bent er nog steeds niet over heen dat ik het uitgemaakt heb hé?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:19 schreef Smoofie het volgende:
ALs hij post dat hij stopt met fok ja.
Als ik een relatie met een buurmeisje van je krijg kunnen we wel vaker samen Fok!kenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:19 schreef Tyron het volgende:
Jullie kunnen een foto van mijn magnetron krijgen, stelletje deurklinken.
N e equote:
Ik zeg, doen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik een relatie met een buurmeisje van je krijg kunnen we wel vaker samen Fok!ken
De uitkering is weer bijna op. Dan wordt tong altijd een beetje raarquote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap Tong zijn post niet GGMM, help
Ik weet wel hoe jij heet.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Smoofie het volgende:
Hoe heet je zusje?> Dan zoek ik haar ff op facebook.
Lekker chillen in de kattenbakquote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen probleem, echte vrienden zijn er voor elkaar.
Ik snap er ook niks van. Ik dacht eerst aan de kunst van het uitspreken van die zin, maar toen realiseerde ik me dat hij hem typte.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een schattig poesje.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker chillen in de kattenbak
[ afbeelding ]
Ik denk dat het incident hem weinig uitmaakt, maar dat hij vooral boos is dat er niemand op zijn topic reageerde.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk samen met het opraken van zijn medicijnen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De uitkering is weer bijna op. Dan wordt tong altijd een beetje raar
In combinatie met een weinig voedzaam dieet kan dit inderdaad wel tot ijlen leidenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat gaat waarschijnlijk samen met het opraken van zijn medicijnen.
Ga je gang maar.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zullen we elkaar bij de naam noemen via DM?
Ik zag het live op tv tijdens mijn verhuizingquote:Op woensdag 11 september 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Met 9/11 verkende ik de Peuterspeelzaal.
11/9. Debiel.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Oke. Ik zoek je zusje wel via je fbquote:Op woensdag 11 september 2013 19:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik veel te spannend.
Succes.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Ik zoek je zusje wel via je fb.
Ik at een melkchocoladereep ongeveer halverwege het terug fietsen van school. Bij de attent.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha jij dacht 2 dagen geleden het 12 jaar geleden was.
Omdat ze dat zo in het Engels/Amerikaans schrijven.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet je ook waarom het 9/11 is en niet 11/9 ??
alleen in het amerikaansquote:Op woensdag 11 september 2013 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ze dat zo in het Engels/Amerikaans schrijven.
lekker voor jequote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Oke mijn email gehackt nu ook mn xbox acc.
Fuck het leven.
Mensen die denken zo belangrijk te zijn dat anderen hen willen "hacken".quote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Oke mijn email gehackt nu ook mn xbox acc.
Fuck het leven.
En toch heb ik haar gevonden, knap hequote:Op woensdag 11 september 2013 19:35 schreef Tyron het volgende:
Mijn vrienden en familie zijn als het goed is alleen te zien door vrienden.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen die denken zo belangrijk te zijn dat anderen hen willen "hacken".
Niemand geeft een neuk om de inhoud van je mailbox.
Laat maar weten via de DM hoe ze op de foto staat dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En toch heb ik haar gevonden, knap he.
Als dat in je inbox staat verdien je het om leeggeplukt te worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want paypal, creditcard, bank details zijn niet interessant wil je zeggen.
Ik ben wel de directeur van Kpn he.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen die denken zo belangrijk te zijn dat anderen hen willen "hacken".
Niemand geeft een neuk om de inhoud van je mailbox.
80-90% van de mensheid met internet dus.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als dat in je inbox staat verdien je het om leeggeplukt te worden.
kun je toch aanvragen johquote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als dat in je inbox staat verdien je het om leeggeplukt te worden.
Veel domme mensen met vrij spel tot internetbankieren, inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
80-90% van de mensheid met internet dus.
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Veel domme mensen met vrij spel tot internetbankieren, inderdaad.
Makkelijk praten als buitenstaander.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat trouwens niet wilt zeggen is dat als je je tegenwoordig laat hacken je niet vrij debiel bent.
Nee. Logisch nadenken.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Makkelijk praten als buitenstaander.
Gelukkig heb je de foto's nog.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef Kun-Aguero het volgende:
Back to the point.
Mijn fifa dingen ben ik kwijt dus op fifa 13 ben ik verloren.
Fotosquote:Op woensdag 11 september 2013 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de foto's nog.
het rauwe stoere komt er inderdaad pas echt uit in de live versiequote:Op woensdag 11 september 2013 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Adames vind jij de live versie van ein kompliment ook beter?
hij benadrukt dat er nu totaal geen mediahype onstaat, waar hij wel gelijk in heeft, het is nu weer op het oude niveau: rechtsonderin pagina 9 van de regionale krant en als het even kan op voetbalzone.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was bij de Makro net, die gasten hebben die allerheetste pepers ter wereld. Was te pussy
ik begrijp het ook niet zo. vorig jaar een madame jeanette naar binnen gewerkt in een restaurant. Heeft geen fatsoenlijke smaak, alleen brandt het daarna een half uur lang in je verder gevoelloze mond.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was bij de Makro net, die gasten hebben die allerheetste pepers ter wereld. Was te pussy
naga jolakiaquote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Wazige naam, ben 'm ff kwijt. Nag nogiets?
Had hem gehaald puur om te kijken of het wat is.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Wazige naam, ben 'm ff kwijt. Nag nogiets?
In februari 2012 verloor de Naga Jolokia de titel van heetste peper ter wereld aan de Trinidad Moruga Scorpion.quote:
Na een tijdje gaat het nergens meer over inderdaad.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ik begrijp het ook niet zo. vorig jaar een madame jeanette naar binnen gewerkt in een restaurant. Heeft geen fatsoenlijke smaak, alleen brandt het daarna een half uur lang in je verder gevoelloze mond.
Dat je handschoenen aan moet enzoquote:Op woensdag 11 september 2013 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na een tijdje gaat het nergens meer over inderdaad.
ohohoh, wat heb ik toch een plezier van deze lekkere peperquote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat je handschoenen aan moet enzo
Godverdomme ik heb dat één keer aardig gevoelt.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef Saind het volgende:
Of heel goed je handen wassen voor 't pissen
Ik had het niet over kontvingeren.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Godverdomme ik heb dat één keer aardig gevoelt.
Hoogtepuntje.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Niets op TV, straks Camping Powned
Heel leuk, heb je eigelijk ook al een stageplaats?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb na morgen weekend, leuk he?
NFLquote:Op woensdag 11 september 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt op FOX Sports dat NFL volgens mij
Nee. Wel al 2x de deur gewezen gekregen. Binnenkort staan er dus geen scholen meer overeind binnen de regio. Kerken staan momenteel even op plek 2, scholen krijgen de voorkeur aan mijn vuur.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel leuk, heb je eigelijk ook al een stageplaats?
Waarom?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee. Wel al 2x de deur gewezen gekregen
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Wel al 2x de deur gewezen gekregen. Binnenkort staan er dus geen scholen meer overeind binnen de regio. Kerken staan momenteel even op plek 2, scholen krijgen de voorkeur aan mijn vuur.
Grapje. Moskeeën staan uiteraard op 1
Geen plekken. De plekken zijn op een hand te tellen, en als er dan ook nog begeleiders met een burnout thuis zitten wordt het lastig.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt te veel op een hardrockende metal moslim head.
Van de dag he.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VI is altijd het hoogtepunt op televisie maar Rijdende Rechter en Camping Powned volgen
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen plekken. De plekken zijn op een hand te tellen, en als er dan ook nog begeleiders met een burnout thuis zitten wordt het lastig.
Maar mijn moslim look valt momenteel wel mee. Over een maandje weer. Als ik weer tot het bot verbitterd ben.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Wel al 2x de deur gewezen gekregen. Binnenkort staan er dus geen scholen meer overeind binnen de regio. Kerken staan momenteel even op plek 2, scholen krijgen de voorkeur aan mijn vuur.
Grapje. Moskeeën staan uiteraard op 1
Hij heeft speciaal zijn baard afgeschoren, achteraf had hij met een grote afschrikwekkende baard misschien meer kans gemaakt.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op ibn ghaldoun wel ja, helaas gaat ie dicht.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft speciaal zijn baard afgeschoren, achteraf had hij met een grote afschrikwekkende baard misschien meer kans gemaakt.
Hmm binnen de landgrenzen van Zuid-Holland zou wel de voorkeur hebben. Ik moet er immers ook nog elke ochtend heen, maar wie weer dat ik over een week nog moedelozer benquote:
Godver, heb ik weer.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op ibn ghaldoun wel ja, helaas gaat ie dicht.
Mee eens. Straal je ook meer autoriteit uit over zo'n groep. Angst is op de lange termijn geen goede drijfveer, maar zolang zit ik er ook niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft speciaal zijn baard afgeschoren, achteraf had hij met een grote afschrikwekkende baard misschien meer kans gemaakt.
Heb jij de omaatjes al permanent afgekocht?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver, heb ik weer.
[..]
Mee eens. Straal je ook meer autoriteit uit over zo'n groep. Angst is op de lange termijn geen goede drijfveer, maar zolang zit ik er ook niet.
Als ik het goed onthouden heb ben jij een van de favorieten van tong80 en is Caland nu heel jaloers op jou.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Je hebt een reactie terug Tjacka gr gr
Dat klopt maar of Caland jaloers is weet ik nietquote:Op woensdag 11 september 2013 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb ben jij een van de favorieten van tong80 en is Caland nu heel jaloers op jou.
Hij stond ook op dat lijstje.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt maar of Caland jaloers is weet ik niet
Waarom zou hij dan jaloers zijn?quote:
plakbandquote:Op woensdag 11 september 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
Het klepje van m'n afstandsbediening is kapot.
Je maakt wat mee zeg.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
Dat ding is bij mij altijd binnen 1 week eraf.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
Omdat Tong een instituut op dit forum is, en zijn mening nog lang invloed heeft op je status binnen de kaders van Fok!.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan jaloers zijn?
Ik heb het aardig lang volgehouden, een maand of 2 - 3. Maar op een gegeven moment vroeg of laat gebeurt dit altijdquote:Op woensdag 11 september 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat ding is bij mij altijd binnen 1 week eraf.
awh wat zielig, net bieberquote:Op woensdag 11 september 2013 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat Tong een instituut op dit forum is, en zijn mening nog lang invloed heeft op je status binnen de kaders van Fok!.
Caland is sinds dat lijstje van een zeer populair en breed geliefde user getransformeerd naar een parasiet welke mensen niet buiten het VBL forum wil zien. Sterker nog... zelfs hier willen we hem niet meer.
Ik heb de tik om altijd met het klepje te spelen. Zo gaat hij natuurlijk snel kapot.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het aardig lang volgehouden, een maand of 2 - 3. Maar op een gegeven moment vroeg of laat gebeurt dit altijd
ik voel je niggerquote:Op woensdag 11 september 2013 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb de tik om altijd met het klepje te spelen. Zo gaat hij natuurlijk snel kapot.
quote:
Ja, dan vraag je er om.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb de tik om altijd met het klepje te spelen. Zo gaat hij natuurlijk snel kapot.
Ik niet. Bij mij is het probleem enkel dat ik nog nooit een nieuwe tv heb aangeschaft, en het klepje door figuren zoals jij dan al gesloopt isquote:Op woensdag 11 september 2013 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Universeel probleem volgens mij
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 11 september 2013 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Je hebt een reactie terug Tjacka gr gr
Altijd lobi voor Tjacka.quote:
Ik moest lachen GGMMquote:Op woensdag 11 september 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is je creditcardnummer? Dan help ik je even zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2013 21:15:41 ]
Een en al aids dit seizoen, net een fucking soap.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers. Straks nieuwe suits kijken.
Veel plezier meid.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers. Straks nieuwe suits kijken.
Deels mee eens. Vond de aflevering van 2 weken geleden wel goed.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een en al aids dit seizoen, net een fucking soap.
Die haalde ik er uit omdat deze irrelevant was. Ik wilde zeer duidelijk maken op welk gedeelte van je reactie ik in ging.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moest je lang nadenken over deze opmerking? M'n edit staat er namelijk niet in.
Sterktequote:Op woensdag 11 september 2013 21:19 schreef Typisch het volgende:
ik heb net hardgelopen in de regen
kanjer regen
einde bericht
Daar is geen bier hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:19 schreef Typisch het volgende:
kanjer regen
einde bericht
Hardlopen in de regen is tof.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:19 schreef Typisch het volgende:
kanjer regen
einde bericht
okquote:Op woensdag 11 september 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dit was wel een inkoppertje om weer over dat bier te beginnen.
Morgen ga ik naar Riddickquote:Op woensdag 11 september 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dit was wel een inkoppertje om weer over dat bier te beginnen.
Dit idd. Haten op de UI's van anderen, maar zelf zo inspiratieloos zijn dat je er geen hebt.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt sinds een week helemaal geen UI meer bij mij
Ik ben altijd aardig.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gay.
[..]
Gisteren vond ik je wel aardig, maar vandaag weer een stuk minder.
Iedere dorpsidioot heeft recht op een mening.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit idd. Haten op de UI's van anderen, maar zelf zo inspiratieloos zijn dat je er geen hebt.
sinds dat ik niet meer kan voetballen niet meer in de regen gesport, was weer even wennenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hardlopen in de regen is tof.
wat is jouw ui uberhauptquote:Op woensdag 11 september 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit idd. Haten op de UI's van anderen, maar zelf zo inspiratieloos zijn dat je er geen hebt.
Ben je zo jaloers LR.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt sinds een week helemaal geen UI meer bij mij
En dan ook nog eens geen weddenschap nakomen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Herman Brusselmans niet herkennen
Niet per se, maar na je PPT actie wilde ik je helemaal weg addblocken voor de 'grap'. En gek genoeg is alles teruggekomen op jouw UI na.quote:
Walgelijk, een schande. Dat soort mensen zouden vastgebonden moeten worden in een kelder.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan ook nog eens geen weddenschap nakomen.
Wat heb jij toch met kelders de laatste tijd. Het begint een beetje eng te worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Walgelijk, een schande. Dat soort mensen zouden vastgebonden moeten worden in een kelder.
Yvonne gedm't dat je adblocker hebt.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet per se, maar na je PPT actie wilde ik je helemaal weg addblocken voor de 'grap'. En gek genoeg is alles teruggekomen op jouw UI na.
Dit zijn verstandige tekstenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Walgelijk, een schande. Dat soort mensen zouden vastgebonden moeten worden in een kelder.
Maar niet uit. Ik heb een bijna date met LBquote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Yvonne gedm't dat je adblocker hebt.
Maar jij mag er niet raken.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar niet uit. Ik heb een bijna date met LB
Ik groeide op in een kelder, daar werd ik besmet met aids. Zie hier wat er van me gekomen is.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met kelders de laatste tijd. Het begint een beetje eng te worden.
Hihiquote:Op woensdag 11 september 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik groeide op in een kelder, daar werd ik besmet met aids. Zie hier wat er van me gekomen is.
Tot zover mijn biografie.
quote:
Ok.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Straks ziet LR mij en blijft ie staren ;s;;s;s;s;s;s;s
Volgens mij kickt LB daar best op hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand had het hier over slaan, Tjacka. Enkel jij slaat vrouwen.
Ja precies.quote:
Zit er wel in ja. Iemand buiten Fok! met zijn usernaam aanspreken is toch ook wel een hele stap.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Straks ziet LR mij en blijft ie staren ;s;;s;s;s;s;s;s
Rustig maar, het is maar een meisje.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, wie is dat? Het wordt eng.
Ze doet alleen debiel, dat is mijn probleem.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig maar, het is maar een meisje.
Dat valt wel mee. Je zou eens wat toleranter moeten worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze doet alleen debiel, dat is mijn probleem.
Dit is het laatste mannenbolwerk ja. Iedereen behalve jij heeft sowieso thuis al een paar blonde stoten in bed liggen, dat hebben we niet nodig in deze online kroeg.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey een meisje, kom we gaan haar wegjagen
[/vbl sc]
Alle meisjes doen debielquote:Op woensdag 11 september 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een vast behandelpatroon voor mensen die imo debiel doen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Je zou eens wat toleranter moeten worden.
doet ze niet en als ze leuke tetjes heeft moet je je daaroverheen kunnen zettenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn dat er volgens jou nogal veel.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een vast behandelpatroon voor mensen die imo debiel doen.
Je moeder is toch blond?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is het laatste mannenbolwerk ja. Iedereen behalve jij heeft sowieso thuis al een paar blonde stoten in bed liggen, dat hebben we niet nodig in deze online kroeg.
ZAL JOU OOK MISSENquote:Op woensdag 11 september 2013 21:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
EN KOM MAAR NOOIT MEER TERUG DOEI DOEI KNUFFEL KUS
Dat is privé en ga ik niet bekend maken.quote:
Ik zal er aan denken als ik weer op school kom morgen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn dat er volgens jou nogal veel.
Vandaar m'n tip om wat toleranter te worden.
Blijf gewoon.quote:
Moest ze weer helemaal naar jou rijden om het op te halenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, en ik moest zeggen dat ze de voorbinddildo bij je is vergeten.
Stijn misbruikt daar 8 jarige jongetjes.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met kelders de laatste tijd. Het begint een beetje eng te worden.
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:36 schreef Adames het volgende:
FC Twente radeloos door blessureleed Brama
Hier geloof ik niet veel van
Zo vader zo zoon zeggen ze.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stijn misbruikt daar 8 jarige jongetjes.
Wel kinderachtig dat iemand dat zo maar stuurt dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is privé en ga ik niet bekend maken.
Ik wil niet dat de rest van de sc over deze walgelijke daad vallen.
Zou hij die bier geven?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stijn misbruikt daar 8 jarige jongetjes.
Tja, in elke groep heb je buitenbeentjes.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel kinderachtig dat iemand dat zo maar stuurt dan.
Ik dacht dat we een hechte groep waren eigenlijk.
Als Brama fit is verdwijnt Ebecilio weer uit het elftal. Als ze daar slim zijn houden ze hem nog even geblesseerd.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:36 schreef Adames het volgende:
FC Twente radeloos door blessureleed Brama
Hier geloof ik niet veel van
En hoe vond je onze schooldate verlopen, morgen weer?quote:
Welterusten maat.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ik ga over welgeteld één kwartier weg.
Dan weten jullie dat alvast.
Ja, dat is ook zo.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, in elke groep heb je buitenbeentjes.
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ik bereid me alvast voor op het aanstaande grote missen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
Welke grap?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze grap slaagt niet echt davy.
Maar of hij die mag uiten is een tweede.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere dorpsidioot heeft recht op een mening.
Ja, was gezelligquote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Brama fit is verdwijnt Ebecilio weer uit het elftal. Als ze daar slim zijn houden ze hem nog even geblesseerd.
[..]
En hoe vond je onze schooldate verlopen, morgen weer?
Geen van Davy z'n grappen slaagt.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze grap slaagt niet echt davy.
René, tik 'm aan. We zitten weer eens op één lijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Herman Brusselmans niet herkennen
Ik vind dat we een prima band opgebouwd hebben de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
René, tik 'm aan. We zitten weer eens op één lijn.
Tieten posten dus xdquote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
haha hommotjesquote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat we een prima band opgebouwd hebben de laatste tijd.
Dit is vroeger wel eens anders geweest.
Ik zit van 8:30 tot 18:00 morgen... maar van 12:00 tot 13:00 kunnen we weer even bijkletsen over je avonturen als moddereterquote:Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, was gezelligMorgen vroeg uit en dan weekend, dus we hebben de hele middag om saampjes wat leuks te gaan doen.
Kristallen?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb gister voor het eerst mdma op. Ik vond het een zeer aangename ervaring.
Fijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef ValHallen het volgende:
Davy gaat hier op reageren met het woord 'bier' in zijn reactie.quote:
Stoer hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef ValHallen het volgende:
Dit is wel eens anders geweest. Het gaat met ups en downs. Ik zie de toekomst zonnig in.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat we een prima band opgebouwd hebben de laatste tijd.
Dit is vroeger wel eens anders geweest.
Homo's lusten geen bier. Wat weet jij daar nou van.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy gaat hier op reageren met het woord 'bier' in zijn reactie.
Lekker man, ff om uit die dinsdagdip te komen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Stoer hoor.
aangenaam is hopelijk een understatementquote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb besloten hem maar te negeren.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want dat deed je al niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb besloten hem maar te negeren.
j0rdiii ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb besloten hem maar te negeren.
Klopt. Ik heb wel eens gratis bier van een hommotje gehad. Toen ben ik gewoon weg gelopen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De meeste homo's geven wel bier.
Gebeurt dat om de twee weken?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb wel eens gratis bier van een hommotje gehad. Toen ben ik gewoon weg gelopen.
haha falende hommo
Ja, was echt geweldig.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
aangenaam is hopelijk een understatement
Klopt, die vindt de sc nogal kut volgens mij.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is hier niet zo vaak is het wel?
Waarom op een dinsdag? Wij doen altijd MDMAandag om de 2 weken.quote:
Hij vindt dat we hem moeten sluiten geloof ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die vindt de sc nogal kut volgens mij.
Zou dus perfect bij hem passen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, tot nu toe pas 1 keer gebeurd.quote:
Ook de sc heeft ups en downs. Samen komen we er doorheen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom op een dinsdag? Wij doen altijd MDMAandag om de 2 weken.
mooi dat hij weg isquote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op één of andere manier slaan die bijdehand en scherp bedoelde opmerkingen van jou altijd de plank volledig mis.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou dus perfect bij hem passen.
oh thuis, wat moet je dan met die energiequote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kwam zo uit. Gister vrij en ik wilde het sowieso thuis proberen.
Om 1 of andere reden moet je dit elke dag herhalen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op één of andere manier slaan die bijdehand en scherp bedoelde opmerkingen van jou altijd de plank volledig mis.
Pure MDMA valt wel mee met de energie.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
oh thuis, wat moet je dan met die energie
Het zou verstandig zijn om te stoppen met je opmerkingen idd.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Om 1 of andere reden moet je dit elke dag herhalen.
Eruit lopen. Gewoon ijsberen door de kamer en dansen op muziek.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
oh thuis, wat moet je dan met die energie
MDMAble to shine, bringing me down to the deep endquote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom op een dinsdag? Wij doen altijd MDMAandag om de 2 weken.
Uiteraard, we leven in een vrij land. Of ben jij voorstander van een dictatuur?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar of hij die mag uiten is een tweede.
doe dan 2c-bquote:Op woensdag 11 september 2013 21:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eruit lopen. Gewoon ijsberen door de kamer en dansen op muziek.
Dit heeft mij wel overtuigd om ermee te stoppen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou verstandig zijn om te stoppen met je opmerkingen idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |