Klopt. Ik heb wel eens gratis bier van een hommotje gehad. Toen ben ik gewoon weg gelopen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De meeste homo's geven wel bier.
Gebeurt dat om de twee weken?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb wel eens gratis bier van een hommotje gehad. Toen ben ik gewoon weg gelopen.
haha falende hommo
Ja, was echt geweldig.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
aangenaam is hopelijk een understatement
Klopt, die vindt de sc nogal kut volgens mij.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is hier niet zo vaak is het wel?
Waarom op een dinsdag? Wij doen altijd MDMAandag om de 2 weken.quote:
Hij vindt dat we hem moeten sluiten geloof ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die vindt de sc nogal kut volgens mij.
Zou dus perfect bij hem passen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, tot nu toe pas 1 keer gebeurd.quote:
Ook de sc heeft ups en downs. Samen komen we er doorheen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom op een dinsdag? Wij doen altijd MDMAandag om de 2 weken.
mooi dat hij weg isquote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op één of andere manier slaan die bijdehand en scherp bedoelde opmerkingen van jou altijd de plank volledig mis.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou dus perfect bij hem passen.
oh thuis, wat moet je dan met die energiequote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kwam zo uit. Gister vrij en ik wilde het sowieso thuis proberen.
Om 1 of andere reden moet je dit elke dag herhalen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op één of andere manier slaan die bijdehand en scherp bedoelde opmerkingen van jou altijd de plank volledig mis.
Pure MDMA valt wel mee met de energie.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
oh thuis, wat moet je dan met die energie
Het zou verstandig zijn om te stoppen met je opmerkingen idd.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Om 1 of andere reden moet je dit elke dag herhalen.
Eruit lopen. Gewoon ijsberen door de kamer en dansen op muziek.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
oh thuis, wat moet je dan met die energie
MDMAble to shine, bringing me down to the deep endquote:Op woensdag 11 september 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom op een dinsdag? Wij doen altijd MDMAandag om de 2 weken.
Uiteraard, we leven in een vrij land. Of ben jij voorstander van een dictatuur?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar of hij die mag uiten is een tweede.
doe dan 2c-bquote:Op woensdag 11 september 2013 21:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eruit lopen. Gewoon ijsberen door de kamer en dansen op muziek.
Dit heeft mij wel overtuigd om ermee te stoppen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou verstandig zijn om te stoppen met je opmerkingen idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |