Ik bereid me alvast voor op het aanstaande grote missen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ik ga over welgeteld één kwartier weg.
Dan weten jullie dat alvast.
Welke grap?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze grap slaagt niet echt davy.
Maar of hij die mag uiten is een tweede.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedere dorpsidioot heeft recht op een mening.
Ja, was gezelligquote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Brama fit is verdwijnt Ebecilio weer uit het elftal. Als ze daar slim zijn houden ze hem nog even geblesseerd.
[..]
En hoe vond je onze schooldate verlopen, morgen weer?
Geen van Davy z'n grappen slaagt.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze grap slaagt niet echt davy.
René, tik 'm aan. We zitten weer eens op één lijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Herman Brusselmans niet herkennen
Ik vind dat we een prima band opgebouwd hebben de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
René, tik 'm aan. We zitten weer eens op één lijn.
Tieten posten dus xdquote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef GGMM het volgende:
Ik ga over welgeteld één kwartier weg.
Dan weten jullie dat alvast.
haha hommotjesquote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat we een prima band opgebouwd hebben de laatste tijd.
Dit is vroeger wel eens anders geweest.
Ik zit van 8:30 tot 18:00 morgen... maar van 12:00 tot 13:00 kunnen we weer even bijkletsen over je avonturen als moddereterquote:Op woensdag 11 september 2013 21:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, was gezelligMorgen vroeg uit en dan weekend, dus we hebben de hele middag om saampjes wat leuks te gaan doen.
Kristallen?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb gister voor het eerst mdma op. Ik vond het een zeer aangename ervaring.
Fijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef ValHallen het volgende:
Davy gaat hier op reageren met het woord 'bier' in zijn reactie.quote:
Stoer hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef ValHallen het volgende:
Dit is wel eens anders geweest. Het gaat met ups en downs. Ik zie de toekomst zonnig in.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat we een prima band opgebouwd hebben de laatste tijd.
Dit is vroeger wel eens anders geweest.
Homo's lusten geen bier. Wat weet jij daar nou van.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy gaat hier op reageren met het woord 'bier' in zijn reactie.
Lekker man, ff om uit die dinsdagdip te komen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Stoer hoor.
aangenaam is hopelijk een understatementquote:Op woensdag 11 september 2013 21:40 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb besloten hem maar te negeren.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want dat deed je al niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb besloten hem maar te negeren.
j0rdiii ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb besloten hem maar te negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |