Dit idd. Haten op de UI's van anderen, maar zelf zo inspiratieloos zijn dat je er geen hebt.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt sinds een week helemaal geen UI meer bij mij
Ik ben altijd aardig.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gay.
[..]
Gisteren vond ik je wel aardig, maar vandaag weer een stuk minder.
Iedere dorpsidioot heeft recht op een mening.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit idd. Haten op de UI's van anderen, maar zelf zo inspiratieloos zijn dat je er geen hebt.
sinds dat ik niet meer kan voetballen niet meer in de regen gesport, was weer even wennenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hardlopen in de regen is tof.
wat is jouw ui uberhauptquote:Op woensdag 11 september 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit idd. Haten op de UI's van anderen, maar zelf zo inspiratieloos zijn dat je er geen hebt.
Ben je zo jaloers LR.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt sinds een week helemaal geen UI meer bij mij
En dan ook nog eens geen weddenschap nakomen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Herman Brusselmans niet herkennen
Niet per se, maar na je PPT actie wilde ik je helemaal weg addblocken voor de 'grap'. En gek genoeg is alles teruggekomen op jouw UI na.quote:
Walgelijk, een schande. Dat soort mensen zouden vastgebonden moeten worden in een kelder.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan ook nog eens geen weddenschap nakomen.
Wat heb jij toch met kelders de laatste tijd. Het begint een beetje eng te worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Walgelijk, een schande. Dat soort mensen zouden vastgebonden moeten worden in een kelder.
Yvonne gedm't dat je adblocker hebt.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet per se, maar na je PPT actie wilde ik je helemaal weg addblocken voor de 'grap'. En gek genoeg is alles teruggekomen op jouw UI na.
Dit zijn verstandige tekstenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Walgelijk, een schande. Dat soort mensen zouden vastgebonden moeten worden in een kelder.
Maar niet uit. Ik heb een bijna date met LBquote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Yvonne gedm't dat je adblocker hebt.
Maar jij mag er niet raken.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar niet uit. Ik heb een bijna date met LB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |