Ik groeide op in een kelder, daar werd ik besmet met aids. Zie hier wat er van me gekomen is.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met kelders de laatste tijd. Het begint een beetje eng te worden.
Hihiquote:Op woensdag 11 september 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik groeide op in een kelder, daar werd ik besmet met aids. Zie hier wat er van me gekomen is.
Tot zover mijn biografie.
quote:
Ok.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Straks ziet LR mij en blijft ie staren ;s;;s;s;s;s;s;s
Volgens mij kickt LB daar best op hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niemand had het hier over slaan, Tjacka. Enkel jij slaat vrouwen.
Ja precies.quote:
Zit er wel in ja. Iemand buiten Fok! met zijn usernaam aanspreken is toch ook wel een hele stap.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Straks ziet LR mij en blijft ie staren ;s;;s;s;s;s;s;s
Rustig maar, het is maar een meisje.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, wie is dat? Het wordt eng.
Ze doet alleen debiel, dat is mijn probleem.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rustig maar, het is maar een meisje.
Dat valt wel mee. Je zou eens wat toleranter moeten worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze doet alleen debiel, dat is mijn probleem.
Dit is het laatste mannenbolwerk ja. Iedereen behalve jij heeft sowieso thuis al een paar blonde stoten in bed liggen, dat hebben we niet nodig in deze online kroeg.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey een meisje, kom we gaan haar wegjagen
[/vbl sc]
Alle meisjes doen debielquote:Op woensdag 11 september 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een vast behandelpatroon voor mensen die imo debiel doen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Je zou eens wat toleranter moeten worden.
doet ze niet en als ze leuke tetjes heeft moet je je daaroverheen kunnen zettenquote:Op woensdag 11 september 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |