Hoogtepuntje.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Niets op TV, straks Camping Powned
Heel leuk, heb je eigelijk ook al een stageplaats?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb na morgen weekend, leuk he?
NFLquote:Op woensdag 11 september 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt op FOX Sports dat NFL volgens mij
Nee. Wel al 2x de deur gewezen gekregen. Binnenkort staan er dus geen scholen meer overeind binnen de regio. Kerken staan momenteel even op plek 2, scholen krijgen de voorkeur aan mijn vuur.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel leuk, heb je eigelijk ook al een stageplaats?
Waarom?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee. Wel al 2x de deur gewezen gekregen
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Wel al 2x de deur gewezen gekregen. Binnenkort staan er dus geen scholen meer overeind binnen de regio. Kerken staan momenteel even op plek 2, scholen krijgen de voorkeur aan mijn vuur.
Grapje. Moskeeën staan uiteraard op 1
Geen plekken. De plekken zijn op een hand te tellen, en als er dan ook nog begeleiders met een burnout thuis zitten wordt het lastig.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt te veel op een hardrockende metal moslim head.
Van de dag he.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VI is altijd het hoogtepunt op televisie maar Rijdende Rechter en Camping Powned volgen
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen plekken. De plekken zijn op een hand te tellen, en als er dan ook nog begeleiders met een burnout thuis zitten wordt het lastig.
Maar mijn moslim look valt momenteel wel mee. Over een maandje weer. Als ik weer tot het bot verbitterd ben.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lijkt te veel op een hardrockende metal moslim head.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |