Revenge is tofquote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
welke serie moet ik kijken? ik ben door alles heen :<
Ray Donovan. Person of Interest.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:
beide ff opzoeken, ken ze niet!quote:Op woensdag 11 september 2013 15:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ray Donovan. Person of Interest.
Orange is the new black?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Weet je hoeveel slekte matige kut-tv er nu is?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:02 schreef Sharana_LV het volgende:
- Camping Pownedquote:Op woensdag 11 september 2013 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet je hoeveel slekte matige kut-tv er nu is?![]()
Red mijn vakantie
Een dubbeltje op z'n kant
Uitstel van Executie
De slechtste chauffeur van Nederland
Zon, zee, ziekenhuis
De rijdende rechter
Hollands next flopmodel
Ik hou het nauwelijks bij
Ik heb geen normale tv ik download alles :vquote:Op woensdag 11 september 2013 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Red mijn vakantie
Uitstel van Executie
Zon, zee, ziekenhuis
De rijdende rechter
Hollands next flopmodel
Neinz, ik heb alleen een tv voor mijn game consoles.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
heb jij geen normale TV? Dus jij kan ook niet ff het journaal kijken ofzo?
Wij hebben normale TV omdat 24Kitchen, verder vraag ik me af waar we het voor hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
heb jij geen normale TV? Dus jij kan ook niet ff het journaal kijken ofzo?
vroegah toen ik bij mijn ex woonde had ik de tv eigenlijk alleen op discovery en animal planet aanquote:
Dit ga ik echt allemaal niet kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Red mijn vakantie
Uitstel van Executie
Zon, zee, ziekenhuis
De rijdende rechter
Hollands next flopmodel
Dit, dan zou ik liever gaan lezenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit ga ik echt allemaal niet kijken
fixedquote:Op woensdag 11 september 2013 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit, dan zou ik liever gaan lezengamen.
Dat doe ik tegenwoordig wel dagelijksquote:Op woensdag 11 september 2013 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit, dan zou ik liever gaan lezen.
Precies!quote:Op woensdag 11 september 2013 15:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Neinz, ik heb alleen een tv voor mijn game consoles.
Toen k hier ging wonen hadi k nog een jaar gratis digitenne, ik heb dat kastje nooit aangesloten. Tv is echt zulke extreme bagger allemaal, zou niet weten waarvoor ik het nodig heb.
Series en films download ik, wil kijken wanneer ik dat wil en geen reclame
Het nieuws kun je gewoon online zien
bij bloggers alles voor t geld jongequote:Op woensdag 11 september 2013 15:33 schreef Debsterr het volgende:
Echt he, zo irritant, zo'n nagellakblogster die ineens om de 2 posts een advertentie van Romwe als post heeft..
Phehe jaquote:Op woensdag 11 september 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij bloggers alles voor t geld jonge
Da's helemaal irritant, als je tv kijkt, even niet oplet en daadwerkelijk blijkt wat te missenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik zet egwoon de TV aan als ik op de bank zit. Ik wil dan helemaal niet na moetend enken over wat ik allemaal wil zien. En al helemaal niet op hoeven letten om de verhaallijn te volgen. Vaak gewoon aan staan terwijl ik een beetje op Fok rondhang
ja bij mij zou t dan ook achtergrond geluid zijn maar om daar nou een abbo voor af te sluiten, mehquote:Op woensdag 11 september 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik zet egwoon de TV aan als ik op de bank zit. Ik wil dan helemaal niet na moetend enken over wat ik allemaal wil zien. En al helemaal niet op hoeven letten om de verhaallijn te volgen. Vaak gewoon aan staan terwijl ik een beetje op Fok rondhang
Ik vind series juist heerlijk om te kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom pulpTVquote:Op woensdag 11 september 2013 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's helemaal irritant, als je tv kijkt, even niet oplet en daadwerkelijk blijkt wat te missen
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ugh doordat ik nog geen inloggegevens heb heb ik al helemaal geen zin meer om Spaans nog te volgen
Nee geloof t ook nietquote:Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heeft de rest allemaal wel al of ook niet?
Maar als niemand die heeft, wordt daar vast wel rekening mee gehouden toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee geloof t ook niet
Ik kan wel 20 andere dingen bedenken die ik liever zou doen dan nu aan Spaans werken
Geen idee?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar als niemand die heeft, wordt daar vast wel rekening mee gehouden toch?
Wat is er mis met uit een boek leren?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee?Ik vind het gewoon schijtirritant, want ik wil moeite doen maar kan niet echt behalve met uit een boek leren. Ik steek veel meer op van met zo'n programma werken
Geen vocubalaire dingen enzoquote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is er mis met uit een boek leren?
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:17 schreef Diconnected het volgende:
komende tijd iedere maandag naar het ziekenhuis wat een feest
Why?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:17 schreef Diconnected het volgende:
komende tijd iedere maandag naar het ziekenhuis wat een feest
Is dat via school geregeld?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het vooral ook schijt irritant omdat ik nooit betaal voor programma's, nu 32 euro heb betaald en het dan alsnog niet kan gebruiken
30 sept diettiste, instellingen voor insulinegevoeligheid doen voor pomp enzo.quote:
Nee via een spaans instituut in Utrecht. Maar die docente zei dat ze vrijdag of maandag zou mailen met gegevens. Maar ik voel me bezwaard om haar te blijven mailen om om die inloggegevens te zeikenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is dat via school geregeld?
gewoon doenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee via een spaans instituut in Utrecht. Maar die docente zei dat ze vrijdag of maandag zou mailen met gegevens. Maar ik voel me bezwaard om haar te blijven mailen om om die inloggegevens te zeiken
Als je er 32 euro voor hebt betaald en nu nog steeds niks hebt ontvangen, vind ik het geen zeikenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee via een spaans instituut in Utrecht. Maar die docente zei dat ze vrijdag of maandag zou mailen met gegevens. Maar ik voel me bezwaard om haar te blijven mailen om om die inloggegevens te zeiken
heb je al gestamptvoet?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
En nu vind ik het stom en wil ik stoppenThat is how my bwain works.
Volgens mij kun je beter in een hoekje gaan wiegen totdat het tijd is om te gaan slapenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik wil dit maken met multiplex, naja brum laten doen |__ om een achtergrond te hebben voor foto's wat ik neer kan zetten op een vensterbank zodat ik licht heb. Gaat mama zeiken of het niet met karton kan want dan hoef je geen multiplex te kopen, als het kapot is maak je het toch weer opnieuw. Dus nu wil ik dat ook al neit meer maken.
Stomme kutdag
Maar ik moet spaans doen want morgen lesquote:Op woensdag 11 september 2013 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter in een hoekje gaan wiegen totdat het tijd is om te gaan slapen
Vooruitgangquote:Op woensdag 11 september 2013 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gelukkig heb ik nu wel door dat het aan mezelf ligt ipv aan de rest van de wereld, dat is toch al iets
Progressiequote:Op woensdag 11 september 2013 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gelukkig heb ik nu wel door dat het aan mezelf ligt ipv aan de rest van de wereld, dat is toch al iets
nadenken hoe watquote:Op woensdag 11 september 2013 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik moet spaans doen want morgen les
En ik moet iets inleveren
Kun jij dat nadenken zodat ik niet helemaal een mongool lijk dico?
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even vertalenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oh![]()
wat moest je doen dan :v
Ik heb geen geld voor de trein en mijn ov is kapot dus ik ga de komende 3 weken nergens heenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef Diconnected het volgende:
Hebben er hier nog mensen zin om zondag te komen helpen verven?
Okay :vquote:Op woensdag 11 september 2013 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Even vertalen
[..]
Ik heb geen geld voor de trein en mijn ov is kapot dus ik ga de komende 3 weken nergens heen
Ga uit van een paar zinnen, stuk of 3.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Escribe un pequeño texto describiendo tu país
Wat is een kleine tekst? 1 zin?
Ahazquote:Op woensdag 11 september 2013 16:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ga uit van een paar zinnen, stuk of 3.
Ja dat is wel ok denk ikquote:Op woensdag 11 september 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ahaz
Even iets in het Nederlands bedenken alvast.
Nederland is een klein land aan de Noordzee. Het regent er heel vaak. Er wordt veel kaas verkocht. Buurlanden zijn Duitsland, België en Luxemburg.
Zo?
hoeken verstek zagen en sterke lijm gebruiken.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
SQ ik wil 2 platen multiplex in 90 graden op elkaar hebben, hoe kan ik dat het beste doen? Of beter gezegd hoe kan ik dat brum het beste laten doen
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dico, krijg je nu die pomp? Chill!
Oh, maar dat moet je juist met karton doen! Dat kun je buigen. Met multiplex krijg je een haakse hoek en dat zie je op de foto's, is lillek.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik wil dit maken met multiplex, naja brum laten doen |__ om een achtergrond te hebben voor foto's wat ik neer kan zetten op een vensterbank zodat ik licht heb. Gaat mama zeiken of het niet met karton kan want dan hoef je geen multiplex te kopen, als het kapot is maak je het toch weer opnieuw. Dus nu wil ik dat ook al neit meer maken.
Stomme kutdag
nee.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef Diconnected het volgende:
Maar er komt juist fotokarton op, ik wil iets stevigs als achtergrond. Wait.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, maar dat moet je juist met karton doen! Dat kun je buigen. Met multiplex krijg je een haakse hoek en dat zie je op de foto's, is lillek.
Nope, sorryquote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef Diconnected het volgende:
Bij de hema stond er speculaas en pepernoten "Pak gerust"quote:Op woensdag 11 september 2013 16:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hier is de pot pepernoten al bijna leeg![]()
Ik associeer die choco pepernoten ook echt niet meer met sint eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij de hema stond er speculaas en pepernoten "Pak gerust"
NEE HET IS NOG HEUL GEEN SINT GA WEGGGGGG
good busy dico!quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef Diconnected het volgende:
ik ga waarschijnlijk velen afvallen als ik straks m'n pomp hebwel in combinatie met sporten en voeding enzo
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef Diconnected het volgende:
ik ga waarschijnlijk velen afvallen als ik straks m'n pomp hebwel in combinatie met sporten en voeding enzo
Goed vooruitzicht.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef Diconnected het volgende:
Hoe heb je t nu geregeld?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En morgen verdediging + diner + feest, dus zal ook wel niet al te gezond dagje worden
Ik ga wel met de auto dus kan niet drinken, dat zal wel velen schelen
Ja ben ik wel blij meequote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe heb je t nu geregeld?
Was een ander toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja met je diner en feest. Was toch drama om te bedenken waar en wie enzo
Nee?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja met je diner en feest. Was toch drama om te bedenken waar en wie enzo
Ja, gebogen. Niet twee plankenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens de persoon van de foto is het multiplex met linoleum erop geplakt.
Naais.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ben ik wel blij meediabaidsverpleegkundige zei net ook dat zodra ik goed ingesteld sta met de pomp dat het dan echt hard kan gaan, dus ben benieuwd.
Zou wel balen zijn als ie morgen niet mee kan iddquote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
Nog meer velen regenArgh straks is ie morgen ziek en dan ga ik maar alleen naar Bobbejaanland nondeju
Sukkol.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
Nog meer velen regenArgh straks is ie morgen ziek en dan ga ik maar alleen naar Bobbejaanland nondeju
Ik ga even letterlijk zoeken wat ik heb gelezenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, gebogen. Niet twee planken
Ik zou wel echt flink pissig zijn eigenlijk als B al heel vaak afgehaakt zou zijn voor pretparkbezoek vanwege ziekte en dan weer niet mee zou kunnen omdat ie bewust door de regen gaat hardlopen en dan weer ziek wordtquote:
Ja en dat dus in 1 woordquote:Op woensdag 11 september 2013 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met zulke situaties omgaan zonder het persoonlijk te maken oid?
Is dat wel mogelijk?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja en dat dus in 1 woord
Wat is dat toch met Cif en pretparken?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wacht morgen maar weer eens afquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Cif en pretparken?
Ik kom toch op twee woorden uit elke keer.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie kan er even meedenken?
Ik ben bezig met sollicitatie/cv-ellende.. Nu wil ik in 1 woord omschrijven dat ik goed ben in contacten met jongeren feitelijk houden zonder teveel emotie, dus dat ik niet schrik van rare situaties of zielige dingen en dat dus ook niet mee naar huis neem. Gooi mij maar in debiele situaties, ik kan het handelen.
Ik zat zelf aan nuchter of rationeel te denken, maar vraag me af of die niet een negatieve bijklank hebben...
Wat vinden jullie? Of andere ideeën?
En nee ik wil niet het woord autistisch
Ja, korte omschrijving van kwaliteiten had ik bedacht. Dus twee woorden moet ook nog wel te doen zijn...quote:Op woensdag 11 september 2013 17:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kom toch op twee woorden uit elke keer.
Maar dat kan toch ook? Is het voor een soort 'steekwoorden' lijstje?
quote:
Prachtigquote:Op woensdag 11 september 2013 17:26 schreef Mss het volgende:
Ik merk dat ik weer in het werkveld zit
Echt bijzonder zwaar kutquote:Op woensdag 11 september 2013 17:53 schreef Puckzzz het volgende:
Maar wel een kut vooruitzicht Schaar
Hoe is de banenmarkt in jouw sector?
Ermahgerd goeden tip!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss, als je nou Masja leest, hoef je geen huiswerk meer te maken.
Echt, hoe verzint ze het
Godsamme! Terrasheater op 10, bikini aan en gááááán!!quote:Op woensdag 11 september 2013 18:26 schreef PriemGirl het volgende:
Het is nog steeds vakantie dusssssss.... Omnomnom pina colada cocktailpassend bij dit zomerse weer
![]()
DE BRILJANTHEIDquote:Op woensdag 11 september 2013 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Godsamme! Terrasheater op 10, bikini aan en gááááán!!
Typischquote:Op woensdag 11 september 2013 18:57 schreef Puckzzz het volgende:
Godver...ik kan mijn extra sterke garen niet vinden. Gisteren opgeruimd, nu kan ik het dus niet meer vinden
Eftelingquote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
"nou... bobbejaanland lijkt me toch eigenlijk niet zo leuk........"
"M.a.w. wil je toch echt liever naar de efteling"
*cif big smile heeft*
Ik wist hetEfteling junkie
![]()
Efteliiiiing.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
*cif big smile heeft*
![]()
Ik ben nog nooit in bobbejaanland geweest, maar ik vind het nu al terechtquote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
*cif big smile heeft*
![]()
SCHNEL NIEUEW KOPENquote:Op woensdag 11 september 2013 18:57 schreef Puckzzz het volgende:
Godver...ik kan mijn extra sterke garen niet vinden. Gisteren opgeruimd, nu kan ik het dus niet meer vinden
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
*cif big smile heeft*
![]()
Het was echt een teringbende op de keukentafel. Overal kralen, tangetjes, veters, bakjes etc.etc. Dus ik heb een hele grote opberg unit (unit jaquote:Op woensdag 11 september 2013 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TypischZodra ik iets opruim en het weer nodig heb; weet ik al niet meer waar ik het heb gelegd. Vreselijk frustrerend is dat
Dat! En het ook op het laatste moment zeggen hahaha!quote:
ditquote:Op woensdag 11 september 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in bobbejaanland geweest, maar ik vind het nu al terecht
Dat.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef Debsterr het volgende:
Godver, nou heb ik zin in de Efteling.
ditquote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef Debsterr het volgende:
GA JE MORGEN MEE?? WORDT KEIRUSTIG JONGEUHquote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet werkenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
GA JE MORGEN MEE?? WORDT KEIRUSTIG JONGEUH
Owjah dat schijnt ook belangrijk te zijnquote:
Ze zeggen hetquote:Op woensdag 11 september 2013 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah dat schijnt ook belangrijk te zijn![]()
Ik wil graag een frietpatatfrietquote:Op woensdag 11 september 2013 19:21 schreef megamandy het volgende:
Ik durf niet naar de frituur want de mensen zeggen hier patat
Friet snappen we ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:21 schreef megamandy het volgende:
Ooh echt? dat vroeg ik mij al afquote:
snackbarmensen zijn tweetalig in de patat-regio'squote:Op woensdag 11 september 2013 19:21 schreef megamandy het volgende:
Wat fijn dat ze mij dan ook verstaanquote:Op woensdag 11 september 2013 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
snackbarmensen zijn tweetalig in de patat-regio's![]()
Snackbar kom je inderdaad niet onderuit, een frituur is dat ding waar hij z'n patatfriet in mikt
Ik heb een bordje in de koelkast staan van gisteren en zelfs daar ben ik te lam voor om die op te warmenquote:
Gewoon in je beste Limlands bestellen, dat vinden ze schattigquote:Op woensdag 11 september 2013 19:32 schreef megamandy het volgende:
Overigens vind ik het dus echt vreemd om iemand patat te horen zeggenNormaal lees ik dat alleen hier op fok
Ik heb nog geen commentaar op mijn accent gekregenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon in je beste Limlands bestellen, dat vinden ze schattig
Nah, wij halen friet, maar bestellen patat. Heerlijk logisch.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat de friet-regio's het woord patat ook daadwerkelijk niet kennen.
Maar friet wordt hier ook wel gewoon gebruikt naast patat.
Hoewel ik dat nu ineens ga betwijfelen, kan ook dat ik het ken omdat ik een Brabantse moeder heb![]()
das een weps, maar wel een bazenwepsquote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ermagerd die bij!![]()
![]()
![]()
ja hier ook door elkaarquote:Op woensdag 11 september 2013 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, wij halen friet, maar bestellen patat. Heerlijk logisch.
Patat met idd.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ja hier ook door elkaar
Met is wel patat met, i.p.v. patat met mayo
Snackbar is echt zo'n kutwoord eigenlijk, maar hier ook dé zegswijze
Of op zijn plat De Vetput
das wel gruwelijk lekker trouwensquote:Op woensdag 11 september 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
En friet stoofvlees heb je hier niet
Hoewel ik laatst een bordje zag bij een snackbar dat ze dat hadden.. Alleen toen noemde ze het patat stoofvlees
Wel breder in de geest van gehandicapten-zorg, psychiatrie, dat soort dingen... Maar voor administratief werk heb ik helemaal geen opleiding, dus ik zou niet weten waarom ze mij daarvoor zouden aannemenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef Molo het volgende:
Kut van je werk trouwens Schaar
Ben je ook breder aan het kijken dan jeugdzorg-gebeuren? Puur administratief werk o.i.d. ofzo?
vriendin van me is van zelfde soort functieniveau als wat jij had naar MBO functie gegaan in bedrijfsleven, administratie en zulks, heeeeel wat anders en eerlijk gezegd stuk makkelijker. Omdat haar baan ophield te bestaan. Maar gek genoeg is ze er qua salaris alleen maar op vooruit gegaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel breder in de geest van gehandicapten-zorg, psychiatrie, dat soort dingen... Maar voor administratief werk heb ik helemaal geen opleiding, dus ik zou niet weten waarom ze mij daarvoor zouden aannemen
Ja?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
vriendin van me is van zelfde soort functieniveau als wat jij had naar MBO functie gegaan in bedrijfsleven, administratie en zulks, heeeeel wat anders en eerlijk gezegd stuk makkelijker. Omdat haar baan ophield te bestaan. Maar gek genoeg is ze er qua salaris alleen maar op vooruit gegaan.
Had ook geen vooropleiding overigens en een InHolland HBO diploma (oftewel.... waardeloos)
Laat je Excel sheet zien jongequote:Op woensdag 11 september 2013 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja?
Het lijkt me ook wel eens aantrekkelijk. Stuk overzichtelijker.
Maar hoe lang geleden is dat? De tijden zijn echt kut nu he?
En ik zou eigenlijk niet weten hoe ik zou moeten motiveren dat ze mij aan moeten nemen... "ja ik ben goed met cijfers en ik kan een prima administratie bijhouden, ik kan het alleen op werkelijk geen enkele manier aantonen"
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Laat je Excel sheet zien jonge
ze is anderhalve maand geleden begonnenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja?
Het lijkt me ook wel eens aantrekkelijk. Stuk overzichtelijker.
Maar hoe lang geleden is dat? De tijden zijn echt kut nu he?
En ik zou eigenlijk niet weten hoe ik zou moeten motiveren dat ze mij aan moeten nemen... "ja ik ben goed met cijfers en ik kan een prima administratie bijhouden, ik kan het alleen op werkelijk geen enkele manier aantonen"
nee andersom, NOOIT negatief beginnen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
"ok ik heb geen ervaring of opleiding, maar check dit jonge! Zelfs de kleurtjes zijn overzichtelijk!"
Dat is wel hoopvol danquote:Op woensdag 11 september 2013 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ze is anderhalve maand geleden begonnen
je kunt van keiharde chaos een structuur maken, die losgeslagen terrorkoters krijg je ook netjes in bed en onder de douche, dan gaat het aannemen van telefoontjes en het verwerken van facturen en zulks je ook écht wel lukken
Parallelen zien mevrâhtjuh!
zij heeft de baan via het uitzendbureau gekregen, is wellicht ook iets voor jou om eens verkennend langs te gaan?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is wel hoopvol dan.
Maar dan zou ik echt hard moeten nadenken hoe ik dat moet verkopen..
En me eens verdiepen in de vacatures![]()
Ik vraag me wel eens af hoe dat zou gaan. Ik hou van mijn werk, maar het kost me heel veel energie. Ik denk dat ik het mezelf een stuk makkelijker zou maken in een computer-baan.
Maar of ik er blij van word, dat weet ik niet..
Da's waarquote:Op woensdag 11 september 2013 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
zij heeft de baan via het uitzendbureau gekregen, is wellicht ook iets voor jou om eens verkennend langs te gaan?
Zij ziet het als prima tussenoplossing totdat er iets komt wat haar écht bevalt, maar dan moet de markt eerst weer aantrekken en dat duurt nog wel even.
Beter een baan dan geen baan toch?
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's waar.
Uitzendbureau en flexpools zijn mijn laatste redmiddel, ik heb nog een paar maanden..
Eerst nog wat gewone vacatures proberen
Als ik het google krijg ik dit:quote:
quote:
wat een lillik dingquote:Op woensdag 11 september 2013 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik het google krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Zie je wel dat ze je accent lief vindenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:11 schreef megamandy het volgende:
"Ies mooie joerk, lang?" "Uhm ja." "Ja mooi, ook met ketting en nagels"
Hoppa Sjans van de snackmeneerEn nu heb ik zoveel friet dat ik het niet op ga krijgen denk ik
Hij duwde het bakje in het papier en schepte daarna weer friet erin haha.
En ze zijn ook nog lekker
heeft hij je niet naar huis gevolgd?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:11 schreef megamandy het volgende:
"Ies mooie joerk, lang?" "Uhm ja." "Ja mooi, ook met ketting en nagels"
Hoppa Sjans van de snackmeneerEn nu heb ik zoveel friet dat ik het niet op ga krijgen denk ik
Hij duwde het bakje in het papier en schepte daarna weer friet erin haha.
En ze zijn ook nog lekker
FTFYquote:Op woensdag 11 september 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie je wel dat ze je een geil wijf vinden
NIET IEDEREEN IN AMSTERDAM IS GELIJK STALKER KIP!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
heeft hij je niet naar huis gevolgd?
in mijn hoofd klinkt ze net als die vent van de Mona puddingquote:
Nee hij vroeg of ik een vriend had en of hij hier woonde. Toen zei ik Eindhoven maar komt ook hierheen en toen was het "Ish goed, ish goed".quote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
heeft hij je niet naar huis gevolgd?
maar wel een verkrachter, wajooooooquote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NIET IEDEREEN IN AMSTERDAM IS GELIJK STALKER KIP!
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
in mijn hoofd klinkt ze net als die vent van de Mona pudding
JAJAJAJAJAJA, ik weet dat dat in het echt NIET zo is
zie je wel!!!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee hij vroeg of ik een vriend had en of hij hier woonde. Toen zei ik Eindhoven maar komt ook hierheen en toen was het "Ish goed, ish goed".mhehe
ik heb je toch gehoord in het ABC filmpje van SQ en bbquote:
Das waar ..quote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
maar wel een verkrachter, wajoooooo
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
zie je wel!!!
als je vannacht in je slaap een knoflookwalm ruikt weet ej genoeg
Thee over de ipad, godverquote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
zie je wel!!!
Dat heb ik niet durven terugkijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb je toch gehoord in het ABC filmpje van SQ en bb
Knoflookquote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
zie je wel!!!
SNACKBAR, INBURGEREN JIJ!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik niet durven terugkijken
[..]
Knoflook
Maar ik was wel even bang dat het vieze friet zou zijn omdat er niemand anders was. Ben ik niet gewend van een frituur.
Het heet Best Snackquote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
SNACKBAR, INBURGEREN JIJ!
hehehehe, graag gedaanquote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
[..]
Thee over de ipad, godver
Veel godveren en kwaad kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik probeer heel hard om me Mandy voor te stellen als ze boos is en het lukt serieus niet![]()
Zo mag je het ook noemenquote:
Zooeeeeewe, ik kom net toeroeg oet Vanloeeeeewequote:Op woensdag 11 september 2013 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik probeer heel hard om me Mandy voor te stellen als ze boos is en het lukt serieus niet![]()
Het klinkt nog steeds lievquote:Op woensdag 11 september 2013 20:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Veel godveren en kwaad kijken
Dat vind ik dan weer Belgischquote:Op woensdag 11 september 2013 20:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij noemen de snackbar wel altijd het frietkot, maar alleen omdat we dat grappig vinden
Patat
Hebben ze geprobeerd jou de Haagse huig te leren?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
Wij hadden Hagenezen op vakantie die het woord amai in den haag willen integreren![]()
het was ook mooi om ze het steeds te horen zeggen 'amai Allez!'
Hij is vrij bizar. En je bent vrij herkenbaar, dat scheelt.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef Molo het volgende:
De vent bij de snackbar hier (bij locale winkelcentrum) zwaait altijd heel enthousiast, terwijl ik er maar 1 x per maand kom ofzo. Heel soms vaker dan dat. En dan nog kom ik niet altijd, maar laat ik Koos meestal gaan, Dus ik zie hem misschien 4 x per jaar.
Ik vind dat niet bizar veel ofzo, maar hij vraagt altijd hoe het met mijn man gaat en hij weet precies wat ik wil bestellen.
Dan vraag ik me af, ben ik nou zo'n patat vreet aap, of is die man gewoon bizar in het onthouden van dat soort dingen?
(ik vind mezelf al gauw een vreet aap en denk dat dat opvalt)
Wasda?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben ze geprobeerd jou de Haagse huig te leren?
ja dat hoor ik vaker welquote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is vrij bizar. En je bent vrij herkenbaar, dat scheelt.
neinz je gezichtquote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat hoor ik vaker wel
Vanwege omvang of iets anders?
die rochel R die meer op een G lijktquote:
Nah, meer je hoofd. Denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat hoor ik vaker wel
Vanwege omvang of iets anders?
ja maar wat dan?!?quote:
Die kan ik niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
die rochel R die meer op een G lijkt
Lekker achter in je keel brullen
Nope want ze vonden Vlamingen zo schattig pratenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
die rochel R die meer op een G lijkt
Lekker achter in je keel brullen
Die man is gewoon goed in onthoudenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wel maar alleen als ik velen boos benquote:
Je hebt een apart hoofd, in de goede manier dan. Je ogen zijn leuk en stralen altijd lief en vrolijkheid uit en dan die krullies boven op je hoofd, het is gewoon een leuk geheel wat je makkelijk onthoudquote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar wat dan?!?
* Molo nu écht nieuwsgierig is
hebben ze gelijk in, is ook veel mooier dan Haagsquote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope want ze vonden Vlamingen zo schattig pratendus eik probeerden zij vooral velen Vlaams
I'm spesjulquote:Op woensdag 11 september 2013 20:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die man is gewoon goed in onthouden
Ik wist vroeger ook altijd van klanten wat ze rookten en welke tijdschriften ze lazen, ook als ze maar heel weinig kwamen.
Zeker als mensen geen dertien in een dozijn uiterlijk hebben onthoud je dat goed
ahhh, that's cutequote:Op woensdag 11 september 2013 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt een apart hoofd, in de goede manier dan. Je ogen zijn leuk en stralen altijd lief en vrolijkheid uit en dan die krullies boven op je hoofd, het is gewoon een leuk geheel wat je makkelijk onthoud
Actionquote:Op woensdag 11 september 2013 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Een nieuwe voor op het lijstje "matige dingen om te falen". Ruitenwisserts.
Nee je bent niet de enige, ik vind dat soort verhalen ook eerder dom dan zieligquote:Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef megamandy het volgende:
Serieus he, ik snap dat nietVorige week of twee weken geleden is dus weer een meisje overleden omdat ze teveel water had gedronken nadat ze mdma had geslikt.
En nu deelt een vriend van mij dat op fb zeg ik "Dood gaan aan teveel water drinkenbeetje dom." en hij zegt alleen "Triest verhaal."
Ben ik dan zo hard dat ik het niet triest/zielig wat dan ook vind maar gewoon super dom van die meid? Je moet echt liiiiters drinken om een watervergiftiging te krijgen en daarnaast staat op iedere website en in ieder boek als bijwerkingen van mdma dat je dorst kan krijgen maar dat er ook iets met je urineproductie veranderd waardoor je niet naar de wc kan gaan.
Ik kan daar echt boos om worden
eensquote:Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee je bent niet de enige, ik vind dat soort verhalen ook eerder dom dan zielig
Okquote:Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee je bent niet de enige, ik vind dat soort verhalen ook eerder dom dan zielig
Vooral omdat nu iedereen weer oproept om drugs te laten testen etc etc (en ja das ook belangrijk) terwijl met de drugs "niks mis" was...quote:Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef megamandy het volgende:
Serieus he, ik snap dat nietVorige week of twee weken geleden is dus weer een meisje overleden omdat ze teveel water had gedronken nadat ze mdma had geslikt.
En nu deelt een vriend van mij dat op fb zeg ik "Dood gaan aan teveel water drinkenbeetje dom." en hij zegt alleen "Triest verhaal."
Ben ik dan zo hard dat ik het niet triest/zielig wat dan ook vind maar gewoon super dom van die meid? Je moet echt liiiiters drinken om een watervergiftiging te krijgen en daarnaast staat op iedere website en in ieder boek als bijwerkingen van mdma dat je dorst kan krijgen maar dat er ook iets met je urineproductie veranderd waardoor je niet naar de wc kan gaan.
Ik kan daar echt boos om worden
net als van die ontgroeningshoertjes die gaan zeiken dat ze de hitlergroet moeten brengen en in vuile kleding moeten lopen.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
OkWant als iemand zich kapot zuipt zijn ze wel dom maar als zoiets gebeurt is het meteen de schuld van de drugs.
Je blijft toch zelf verantwoordelijk voor wat je met je lichaam doet. Bij medicijnen moet je ook een bijsluiter lezen.
Niet echt wati k verwacht had, ik kreeg een brief dus met alle testen erin en dat het dus lang zou duren en einde van de dag dan gesprek met cardioloog en nu was het opeens dat ik 1 test kreeg, morgen weer een test, volgende week weer een test en 10 okt pas de uitslag? dus nu moet ik best lang wachten voordat ik zekerheid heb terwijl ik er vanuit ging gister al iets meer te weten :<quote:Op woensdag 11 september 2013 20:34 schreef megamandy het volgende:
Hoe was het trouwens in het ziekenhuis Sjaan?
ja ik las het, das echt wel heul matigquote:Op woensdag 11 september 2013 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet echt wati k verwacht had, ik kreeg een brief dus met alle testen erin en dat het dus lang zou duren en einde van de dag dan gesprek met cardioloog en nu was het opeens dat ik 1 test kreeg, morgen weer een test, volgende week weer een test en 10 okt pas de uitslag? dus nu moet ik best lang wachten voordat ik zekerheid heb terwijl ik er vanuit ging gister al iets meer te weten :<
Ja precies, het is gewoon dom handelenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vooral omdat nu iedereen weer oproept om drugs te laten testen etc etc (en ja das ook belangrijk) terwijl met de drugs "niks mis" was...
Een aantal jaar geleden is ook iemand dood gegaan bij een ontgroening door watervergiftigingquote:Op woensdag 11 september 2013 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
net als van die ontgroeningshoertjes die gaan zeiken dat ze de hitlergroet moeten brengen en in vuile kleding moeten lopen.
NIEMAND DWINGT JE, JE KUNT GEWOON NAAR HUIS TOE GAAN, DOM TUIG!
jij hebt geen ervaring met rubbers scheuren ... jajaquote:Op woensdag 11 september 2013 20:36 schreef Molo het volgende:
Weet iemand waar je beetje betaalbaar All Stars kunt kaufen online?
In die van mij zit een scheur in het rubber, geen idee hoe ik dat nu weer voor elkaar heb gekregen
Huh en ze hadden het eerst nog voor je vakantie willen doenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet echt wati k verwacht had, ik kreeg een brief dus met alle testen erin en dat het dus lang zou duren en einde van de dag dan gesprek met cardioloog en nu was het opeens dat ik 1 test kreeg, morgen weer een test, volgende week weer een test en 10 okt pas de uitslag? dus nu moet ik best lang wachten voordat ik zekerheid heb terwijl ik er vanuit ging gister al iets meer te weten :<
dat vind ik dus ook zo raar he, mensen die naar de universiteit gaan en dan de meest debiele dingen doen vor ontgroening, zeker in amerikaquote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja precies, het is gewoon dom handelen
[..]
Een aantal jaar geleden is ook iemand dood gegaan bij een ontgroening door watervergiftigingDie moest 5 liter drinken ofzoiets
En die mensen gaan dan meestal naar universiteiten
hahahaha, zelfs bij mijn ontmaagding ging het rubber stukquote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij hebt geen ervaring met rubbers scheuren ... jaja
Mja ik had daar dus echt weinig aan verder, sighquote:Op woensdag 11 september 2013 20:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Huh en ze hadden het eerst nog voor je vakantie willen doenWas het je eerste gesprek met de cardioloog? Wel fijn?
groepsdruk voor netwerk/corps om later dikbetaalde vriendjes-politiek-baan te krijgenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook zo raar he, mensen die naar de universiteit gaan en dan de meest debiele dingen doen vor ontgroening, zeker in amerika
dan denk ik hoe dom kun je zijn om daar naar een uni te mogen want t IQ komt bij mij zo niet echt hoog over
ik heb er ook nooit last van bij mijn all stars <3quote:Op woensdag 11 september 2013 20:40 schreef megamandy het volgende:
Piemol is het aan de zijkant van de voet waar je met je voet buigt? Dat is best normaal omdat het rubber gewoon niet diezelfde buiging kan maken als de rest van de schoen
Zelf heb ik er nooit last van maar sommige mensen kopen daarom om de drie maanden nieuwe All Stars
En het zijn er zoveelquote:Op woensdag 11 september 2013 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen die niet met drugs kunnen omgaan.
Mijn zwarte heb ik als sinds mijn 15e volgens mijquote:Op woensdag 11 september 2013 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb er ook nooit last van bij mijn all stars <3
En het is allemaal de schuld van de meuk die je zelf in je mik duwt.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
En het zijn er zoveelTerwijl alles op tha interwebz staat. En inderdaad in NL gewoon kunt laten testen en zo ook info kan krijgen
neinz, aan de voorkant aan de binnenkant. Bij overgang van de ene soort rubber (wit) naar de andere soort (bruin). Zal wel productiefoutje zijn met lijmen/smelten. Maar heb er 4 maanden op gelopen dus kan er moeilijk mee terug gaan. Bovendien is mijn zool ook best gesleten door het laufenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:40 schreef megamandy het volgende:
Piemol is het aan de zijkant van de voet waar je met je voet buigt? Dat is best normaal omdat het rubber gewoon niet diezelfde buiging kan maken als de rest van de schoen
Zelf heb ik er nooit last van maar sommige mensen kopen daarom om de drie maanden nieuwe All Stars
Das mooi kut!!!! Ok, tenzij cadeau voor jou!!!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:40 schreef Debsterr het volgende:
*deurbal* pakjesman *alstublieft*
IS HET VERDORIE VOOR BAAS. ZO WERKT DAT NIET!
Wat kut! Achterlijk dat ze dat niet op 1 dag doen..kost zeeën van tijd op deze manierquote:Op woensdag 11 september 2013 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
The ultimate relationship testquote:Op woensdag 11 september 2013 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik een snuggie meenemen naar Joop?
Hij heeft m'n haar ook al uit de weg gehouden bij het nierken.quote:
Net de eerste "een beetje respectloos" reactie gehadquote:Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het is allemaal de schuld van de meuk die je zelf in je mik duwt.
Haha nee, het is Baasquote:Op woensdag 11 september 2013 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Das mooi kut!!!! Ok, tenzij cadeau voor jou!!!
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:44 schreef megamandy het volgende:
I
[..]
Net de eerste "een beetje respectloos" reactie gehad
Ooh gewoon proberen als het de kans bestaat dat het een productiefout isquote:Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
neinz, aan de voorkant aan de binnenkant. Bij overgang van de ene soort rubber (wit) naar de andere soort (bruin). Zal wel productiefoutje zijn met lijmen/smelten. Maar heb er 4 maanden op gelopen dus kan er moeilijk mee terug gaan. Bovendien is mijn zool ook best gesleten door het laufen
Ik zag dat ze ook nog geneeskunde studeert, en ik heb erbij gezet of ze soms ook medicijnen inneemt zonder te weten wat het met je lijf doetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |