Als ik het google krijg ik dit:quote:
quote:
wat een lillik dingquote:Op woensdag 11 september 2013 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik het google krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Zie je wel dat ze je accent lief vindenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:11 schreef megamandy het volgende:
"Ies mooie joerk, lang?" "Uhm ja." "Ja mooi, ook met ketting en nagels"
Hoppa Sjans van de snackmeneerEn nu heb ik zoveel friet dat ik het niet op ga krijgen denk ik
Hij duwde het bakje in het papier en schepte daarna weer friet erin haha.
En ze zijn ook nog lekker
heeft hij je niet naar huis gevolgd?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:11 schreef megamandy het volgende:
"Ies mooie joerk, lang?" "Uhm ja." "Ja mooi, ook met ketting en nagels"
Hoppa Sjans van de snackmeneerEn nu heb ik zoveel friet dat ik het niet op ga krijgen denk ik
Hij duwde het bakje in het papier en schepte daarna weer friet erin haha.
En ze zijn ook nog lekker
FTFYquote:Op woensdag 11 september 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie je wel dat ze je een geil wijf vinden
NIET IEDEREEN IN AMSTERDAM IS GELIJK STALKER KIP!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
heeft hij je niet naar huis gevolgd?
in mijn hoofd klinkt ze net als die vent van de Mona puddingquote:
Nee hij vroeg of ik een vriend had en of hij hier woonde. Toen zei ik Eindhoven maar komt ook hierheen en toen was het "Ish goed, ish goed".quote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
heeft hij je niet naar huis gevolgd?
maar wel een verkrachter, wajooooooquote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NIET IEDEREEN IN AMSTERDAM IS GELIJK STALKER KIP!
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
in mijn hoofd klinkt ze net als die vent van de Mona pudding
JAJAJAJAJAJA, ik weet dat dat in het echt NIET zo is
zie je wel!!!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee hij vroeg of ik een vriend had en of hij hier woonde. Toen zei ik Eindhoven maar komt ook hierheen en toen was het "Ish goed, ish goed".mhehe
ik heb je toch gehoord in het ABC filmpje van SQ en bbquote:
Das waar ..quote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
maar wel een verkrachter, wajoooooo
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
zie je wel!!!
als je vannacht in je slaap een knoflookwalm ruikt weet ej genoeg
Thee over de ipad, godverquote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
zie je wel!!!
Dat heb ik niet durven terugkijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb je toch gehoord in het ABC filmpje van SQ en bb
Knoflookquote:Op woensdag 11 september 2013 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
zie je wel!!!
SNACKBAR, INBURGEREN JIJ!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik niet durven terugkijken
[..]
Knoflook
Maar ik was wel even bang dat het vieze friet zou zijn omdat er niemand anders was. Ben ik niet gewend van een frituur.
Het heet Best Snackquote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
SNACKBAR, INBURGEREN JIJ!
hehehehe, graag gedaanquote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
[..]
Thee over de ipad, godver
Veel godveren en kwaad kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik probeer heel hard om me Mandy voor te stellen als ze boos is en het lukt serieus niet![]()
Zo mag je het ook noemenquote:
Zooeeeeewe, ik kom net toeroeg oet Vanloeeeeewequote:Op woensdag 11 september 2013 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik probeer heel hard om me Mandy voor te stellen als ze boos is en het lukt serieus niet![]()
Het klinkt nog steeds lievquote:Op woensdag 11 september 2013 20:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Veel godveren en kwaad kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |