Ermahgerd goeden tip!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss, als je nou Masja leest, hoef je geen huiswerk meer te maken.
Echt, hoe verzint ze het
Godsamme! Terrasheater op 10, bikini aan en gááááán!!quote:Op woensdag 11 september 2013 18:26 schreef PriemGirl het volgende:
Het is nog steeds vakantie dusssssss.... Omnomnom pina colada cocktailpassend bij dit zomerse weer
![]()
DE BRILJANTHEIDquote:Op woensdag 11 september 2013 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Godsamme! Terrasheater op 10, bikini aan en gááááán!!
Typischquote:Op woensdag 11 september 2013 18:57 schreef Puckzzz het volgende:
Godver...ik kan mijn extra sterke garen niet vinden. Gisteren opgeruimd, nu kan ik het dus niet meer vinden
Eftelingquote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
"nou... bobbejaanland lijkt me toch eigenlijk niet zo leuk........"
"M.a.w. wil je toch echt liever naar de efteling"
*cif big smile heeft*
Ik wist hetEfteling junkie
![]()
Efteliiiiing.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
*cif big smile heeft*
![]()
Ik ben nog nooit in bobbejaanland geweest, maar ik vind het nu al terechtquote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
*cif big smile heeft*
![]()
SCHNEL NIEUEW KOPENquote:Op woensdag 11 september 2013 18:57 schreef Puckzzz het volgende:
Godver...ik kan mijn extra sterke garen niet vinden. Gisteren opgeruimd, nu kan ik het dus niet meer vinden
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
*cif big smile heeft*
![]()
Het was echt een teringbende op de keukentafel. Overal kralen, tangetjes, veters, bakjes etc.etc. Dus ik heb een hele grote opberg unit (unit jaquote:Op woensdag 11 september 2013 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TypischZodra ik iets opruim en het weer nodig heb; weet ik al niet meer waar ik het heb gelegd. Vreselijk frustrerend is dat
Dat! En het ook op het laatste moment zeggen hahaha!quote:
ditquote:Op woensdag 11 september 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in bobbejaanland geweest, maar ik vind het nu al terecht
Dat.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef Debsterr het volgende:
Godver, nou heb ik zin in de Efteling.
ditquote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef Debsterr het volgende:
GA JE MORGEN MEE?? WORDT KEIRUSTIG JONGEUHquote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet werkenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
GA JE MORGEN MEE?? WORDT KEIRUSTIG JONGEUH
Owjah dat schijnt ook belangrijk te zijnquote:
Ze zeggen hetquote:Op woensdag 11 september 2013 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah dat schijnt ook belangrijk te zijn![]()
Ik wil graag een frietpatatfrietquote:Op woensdag 11 september 2013 19:21 schreef megamandy het volgende:
Ik durf niet naar de frituur want de mensen zeggen hier patat
Friet snappen we ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:21 schreef megamandy het volgende:
Ooh echt? dat vroeg ik mij al afquote:
snackbarmensen zijn tweetalig in de patat-regio'squote:Op woensdag 11 september 2013 19:21 schreef megamandy het volgende:
Wat fijn dat ze mij dan ook verstaanquote:Op woensdag 11 september 2013 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
snackbarmensen zijn tweetalig in de patat-regio's![]()
Snackbar kom je inderdaad niet onderuit, een frituur is dat ding waar hij z'n patatfriet in mikt
Ik heb een bordje in de koelkast staan van gisteren en zelfs daar ben ik te lam voor om die op te warmenquote:
Gewoon in je beste Limlands bestellen, dat vinden ze schattigquote:Op woensdag 11 september 2013 19:32 schreef megamandy het volgende:
Overigens vind ik het dus echt vreemd om iemand patat te horen zeggenNormaal lees ik dat alleen hier op fok
Ik heb nog geen commentaar op mijn accent gekregenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon in je beste Limlands bestellen, dat vinden ze schattig
Nah, wij halen friet, maar bestellen patat. Heerlijk logisch.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat de friet-regio's het woord patat ook daadwerkelijk niet kennen.
Maar friet wordt hier ook wel gewoon gebruikt naast patat.
Hoewel ik dat nu ineens ga betwijfelen, kan ook dat ik het ken omdat ik een Brabantse moeder heb![]()
das een weps, maar wel een bazenwepsquote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ermagerd die bij!![]()
![]()
![]()
ja hier ook door elkaarquote:Op woensdag 11 september 2013 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, wij halen friet, maar bestellen patat. Heerlijk logisch.
Patat met idd.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ja hier ook door elkaar
Met is wel patat met, i.p.v. patat met mayo
Snackbar is echt zo'n kutwoord eigenlijk, maar hier ook dé zegswijze
Of op zijn plat De Vetput
das wel gruwelijk lekker trouwensquote:Op woensdag 11 september 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
En friet stoofvlees heb je hier niet
Hoewel ik laatst een bordje zag bij een snackbar dat ze dat hadden.. Alleen toen noemde ze het patat stoofvlees
Wel breder in de geest van gehandicapten-zorg, psychiatrie, dat soort dingen... Maar voor administratief werk heb ik helemaal geen opleiding, dus ik zou niet weten waarom ze mij daarvoor zouden aannemenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef Molo het volgende:
Kut van je werk trouwens Schaar
Ben je ook breder aan het kijken dan jeugdzorg-gebeuren? Puur administratief werk o.i.d. ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |