Ooh echt? dat vroeg ik mij al afquote:
snackbarmensen zijn tweetalig in de patat-regio'squote:Op woensdag 11 september 2013 19:21 schreef megamandy het volgende:
Ik durf niet naar de frituur want de mensen zeggen hier patat
Wat fijn dat ze mij dan ook verstaanquote:Op woensdag 11 september 2013 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
snackbarmensen zijn tweetalig in de patat-regio's![]()
Snackbar kom je inderdaad niet onderuit, een frituur is dat ding waar hij z'n patatfriet in mikt
Ik heb een bordje in de koelkast staan van gisteren en zelfs daar ben ik te lam voor om die op te warmenquote:
Gewoon in je beste Limlands bestellen, dat vinden ze schattigquote:Op woensdag 11 september 2013 19:32 schreef megamandy het volgende:
Overigens vind ik het dus echt vreemd om iemand patat te horen zeggenNormaal lees ik dat alleen hier op fok
Ik heb nog geen commentaar op mijn accent gekregenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon in je beste Limlands bestellen, dat vinden ze schattig
Nah, wij halen friet, maar bestellen patat. Heerlijk logisch.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat de friet-regio's het woord patat ook daadwerkelijk niet kennen.
Maar friet wordt hier ook wel gewoon gebruikt naast patat.
Hoewel ik dat nu ineens ga betwijfelen, kan ook dat ik het ken omdat ik een Brabantse moeder heb![]()
das een weps, maar wel een bazenwepsquote:Op woensdag 11 september 2013 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ermagerd die bij!![]()
![]()
![]()
ja hier ook door elkaarquote:Op woensdag 11 september 2013 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, wij halen friet, maar bestellen patat. Heerlijk logisch.
Patat met idd.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ja hier ook door elkaar
Met is wel patat met, i.p.v. patat met mayo
Snackbar is echt zo'n kutwoord eigenlijk, maar hier ook dé zegswijze
Of op zijn plat De Vetput
das wel gruwelijk lekker trouwensquote:Op woensdag 11 september 2013 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
En friet stoofvlees heb je hier niet
Hoewel ik laatst een bordje zag bij een snackbar dat ze dat hadden.. Alleen toen noemde ze het patat stoofvlees
Wel breder in de geest van gehandicapten-zorg, psychiatrie, dat soort dingen... Maar voor administratief werk heb ik helemaal geen opleiding, dus ik zou niet weten waarom ze mij daarvoor zouden aannemenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:44 schreef Molo het volgende:
Kut van je werk trouwens Schaar
Ben je ook breder aan het kijken dan jeugdzorg-gebeuren? Puur administratief werk o.i.d. ofzo?
vriendin van me is van zelfde soort functieniveau als wat jij had naar MBO functie gegaan in bedrijfsleven, administratie en zulks, heeeeel wat anders en eerlijk gezegd stuk makkelijker. Omdat haar baan ophield te bestaan. Maar gek genoeg is ze er qua salaris alleen maar op vooruit gegaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel breder in de geest van gehandicapten-zorg, psychiatrie, dat soort dingen... Maar voor administratief werk heb ik helemaal geen opleiding, dus ik zou niet weten waarom ze mij daarvoor zouden aannemen
Ja?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
vriendin van me is van zelfde soort functieniveau als wat jij had naar MBO functie gegaan in bedrijfsleven, administratie en zulks, heeeeel wat anders en eerlijk gezegd stuk makkelijker. Omdat haar baan ophield te bestaan. Maar gek genoeg is ze er qua salaris alleen maar op vooruit gegaan.
Had ook geen vooropleiding overigens en een InHolland HBO diploma (oftewel.... waardeloos)
Laat je Excel sheet zien jongequote:Op woensdag 11 september 2013 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja?
Het lijkt me ook wel eens aantrekkelijk. Stuk overzichtelijker.
Maar hoe lang geleden is dat? De tijden zijn echt kut nu he?
En ik zou eigenlijk niet weten hoe ik zou moeten motiveren dat ze mij aan moeten nemen... "ja ik ben goed met cijfers en ik kan een prima administratie bijhouden, ik kan het alleen op werkelijk geen enkele manier aantonen"
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Laat je Excel sheet zien jonge
ze is anderhalve maand geleden begonnenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja?
Het lijkt me ook wel eens aantrekkelijk. Stuk overzichtelijker.
Maar hoe lang geleden is dat? De tijden zijn echt kut nu he?
En ik zou eigenlijk niet weten hoe ik zou moeten motiveren dat ze mij aan moeten nemen... "ja ik ben goed met cijfers en ik kan een prima administratie bijhouden, ik kan het alleen op werkelijk geen enkele manier aantonen"
nee andersom, NOOIT negatief beginnen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
"ok ik heb geen ervaring of opleiding, maar check dit jonge! Zelfs de kleurtjes zijn overzichtelijk!"
Dat is wel hoopvol danquote:Op woensdag 11 september 2013 19:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ze is anderhalve maand geleden begonnen
je kunt van keiharde chaos een structuur maken, die losgeslagen terrorkoters krijg je ook netjes in bed en onder de douche, dan gaat het aannemen van telefoontjes en het verwerken van facturen en zulks je ook écht wel lukken
Parallelen zien mevrâhtjuh!
zij heeft de baan via het uitzendbureau gekregen, is wellicht ook iets voor jou om eens verkennend langs te gaan?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is wel hoopvol dan.
Maar dan zou ik echt hard moeten nadenken hoe ik dat moet verkopen..
En me eens verdiepen in de vacatures![]()
Ik vraag me wel eens af hoe dat zou gaan. Ik hou van mijn werk, maar het kost me heel veel energie. Ik denk dat ik het mezelf een stuk makkelijker zou maken in een computer-baan.
Maar of ik er blij van word, dat weet ik niet..
Da's waarquote:Op woensdag 11 september 2013 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
zij heeft de baan via het uitzendbureau gekregen, is wellicht ook iets voor jou om eens verkennend langs te gaan?
Zij ziet het als prima tussenoplossing totdat er iets komt wat haar écht bevalt, maar dan moet de markt eerst weer aantrekken en dat duurt nog wel even.
Beter een baan dan geen baan toch?
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's waar.
Uitzendbureau en flexpools zijn mijn laatste redmiddel, ik heb nog een paar maanden..
Eerst nog wat gewone vacatures proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |