Ermahgerd goeden tip!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss, als je nou Masja leest, hoef je geen huiswerk meer te maken.
Echt, hoe verzint ze het
Godsamme! Terrasheater op 10, bikini aan en gááááán!!quote:Op woensdag 11 september 2013 18:26 schreef PriemGirl het volgende:
Het is nog steeds vakantie dusssssss.... Omnomnom pina colada cocktailpassend bij dit zomerse weer
![]()
DE BRILJANTHEIDquote:Op woensdag 11 september 2013 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Godsamme! Terrasheater op 10, bikini aan en gááááán!!
Typischquote:Op woensdag 11 september 2013 18:57 schreef Puckzzz het volgende:
Godver...ik kan mijn extra sterke garen niet vinden. Gisteren opgeruimd, nu kan ik het dus niet meer vinden
Eftelingquote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
"nou... bobbejaanland lijkt me toch eigenlijk niet zo leuk........"
"M.a.w. wil je toch echt liever naar de efteling"
*cif big smile heeft*
Ik wist hetEfteling junkie
![]()
Efteliiiiing.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
*cif big smile heeft*
![]()
Ik ben nog nooit in bobbejaanland geweest, maar ik vind het nu al terechtquote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
*cif big smile heeft*
![]()
SCHNEL NIEUEW KOPENquote:Op woensdag 11 september 2013 18:57 schreef Puckzzz het volgende:
Godver...ik kan mijn extra sterke garen niet vinden. Gisteren opgeruimd, nu kan ik het dus niet meer vinden
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
*cif big smile heeft*
![]()
Het was echt een teringbende op de keukentafel. Overal kralen, tangetjes, veters, bakjes etc.etc. Dus ik heb een hele grote opberg unit (unit jaquote:Op woensdag 11 september 2013 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TypischZodra ik iets opruim en het weer nodig heb; weet ik al niet meer waar ik het heb gelegd. Vreselijk frustrerend is dat
Dat! En het ook op het laatste moment zeggen hahaha!quote:
ditquote:Op woensdag 11 september 2013 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in bobbejaanland geweest, maar ik vind het nu al terecht
Dat.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef Debsterr het volgende:
Godver, nou heb ik zin in de Efteling.
ditquote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef Debsterr het volgende:
GA JE MORGEN MEE?? WORDT KEIRUSTIG JONGEUHquote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet werkenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
GA JE MORGEN MEE?? WORDT KEIRUSTIG JONGEUH
Owjah dat schijnt ook belangrijk te zijnquote:
Ze zeggen hetquote:Op woensdag 11 september 2013 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah dat schijnt ook belangrijk te zijn![]()
Ik wil graag een frietpatatfrietquote:Op woensdag 11 september 2013 19:21 schreef megamandy het volgende:
Ik durf niet naar de frituur want de mensen zeggen hier patat
Friet snappen we ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:21 schreef megamandy het volgende:
Ik durf niet naar de frituur want de mensen zeggen hier patat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |