Dat vind ik dan weer Belgischquote:Op woensdag 11 september 2013 20:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij noemen de snackbar wel altijd het frietkot, maar alleen omdat we dat grappig vinden
Patat
Hebben ze geprobeerd jou de Haagse huig te leren?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
Wij hadden Hagenezen op vakantie die het woord amai in den haag willen integreren![]()
het was ook mooi om ze het steeds te horen zeggen 'amai Allez!'
Hij is vrij bizar. En je bent vrij herkenbaar, dat scheelt.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef Molo het volgende:
De vent bij de snackbar hier (bij locale winkelcentrum) zwaait altijd heel enthousiast, terwijl ik er maar 1 x per maand kom ofzo. Heel soms vaker dan dat. En dan nog kom ik niet altijd, maar laat ik Koos meestal gaan, Dus ik zie hem misschien 4 x per jaar.
Ik vind dat niet bizar veel ofzo, maar hij vraagt altijd hoe het met mijn man gaat en hij weet precies wat ik wil bestellen.
Dan vraag ik me af, ben ik nou zo'n patat vreet aap, of is die man gewoon bizar in het onthouden van dat soort dingen?
(ik vind mezelf al gauw een vreet aap en denk dat dat opvalt)
Wasda?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben ze geprobeerd jou de Haagse huig te leren?
ja dat hoor ik vaker welquote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is vrij bizar. En je bent vrij herkenbaar, dat scheelt.
neinz je gezichtquote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat hoor ik vaker wel
Vanwege omvang of iets anders?
die rochel R die meer op een G lijktquote:
Nah, meer je hoofd. Denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat hoor ik vaker wel
Vanwege omvang of iets anders?
ja maar wat dan?!?quote:
Die kan ik niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
die rochel R die meer op een G lijkt
Lekker achter in je keel brullen
Nope want ze vonden Vlamingen zo schattig pratenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
die rochel R die meer op een G lijkt
Lekker achter in je keel brullen
Die man is gewoon goed in onthoudenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wel maar alleen als ik velen boos benquote:
Je hebt een apart hoofd, in de goede manier dan. Je ogen zijn leuk en stralen altijd lief en vrolijkheid uit en dan die krullies boven op je hoofd, het is gewoon een leuk geheel wat je makkelijk onthoudquote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar wat dan?!?
* Molo nu écht nieuwsgierig is
hebben ze gelijk in, is ook veel mooier dan Haagsquote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope want ze vonden Vlamingen zo schattig pratendus eik probeerden zij vooral velen Vlaams
I'm spesjulquote:Op woensdag 11 september 2013 20:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die man is gewoon goed in onthouden
Ik wist vroeger ook altijd van klanten wat ze rookten en welke tijdschriften ze lazen, ook als ze maar heel weinig kwamen.
Zeker als mensen geen dertien in een dozijn uiterlijk hebben onthoud je dat goed
ahhh, that's cutequote:Op woensdag 11 september 2013 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt een apart hoofd, in de goede manier dan. Je ogen zijn leuk en stralen altijd lief en vrolijkheid uit en dan die krullies boven op je hoofd, het is gewoon een leuk geheel wat je makkelijk onthoud
Actionquote:Op woensdag 11 september 2013 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Een nieuwe voor op het lijstje "matige dingen om te falen". Ruitenwisserts.
Nee je bent niet de enige, ik vind dat soort verhalen ook eerder dom dan zieligquote:Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef megamandy het volgende:
Serieus he, ik snap dat nietVorige week of twee weken geleden is dus weer een meisje overleden omdat ze teveel water had gedronken nadat ze mdma had geslikt.
En nu deelt een vriend van mij dat op fb zeg ik "Dood gaan aan teveel water drinkenbeetje dom." en hij zegt alleen "Triest verhaal."
Ben ik dan zo hard dat ik het niet triest/zielig wat dan ook vind maar gewoon super dom van die meid? Je moet echt liiiiters drinken om een watervergiftiging te krijgen en daarnaast staat op iedere website en in ieder boek als bijwerkingen van mdma dat je dorst kan krijgen maar dat er ook iets met je urineproductie veranderd waardoor je niet naar de wc kan gaan.
Ik kan daar echt boos om worden
eensquote:Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee je bent niet de enige, ik vind dat soort verhalen ook eerder dom dan zielig
Okquote:Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee je bent niet de enige, ik vind dat soort verhalen ook eerder dom dan zielig
Vooral omdat nu iedereen weer oproept om drugs te laten testen etc etc (en ja das ook belangrijk) terwijl met de drugs "niks mis" was...quote:Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef megamandy het volgende:
Serieus he, ik snap dat nietVorige week of twee weken geleden is dus weer een meisje overleden omdat ze teveel water had gedronken nadat ze mdma had geslikt.
En nu deelt een vriend van mij dat op fb zeg ik "Dood gaan aan teveel water drinkenbeetje dom." en hij zegt alleen "Triest verhaal."
Ben ik dan zo hard dat ik het niet triest/zielig wat dan ook vind maar gewoon super dom van die meid? Je moet echt liiiiters drinken om een watervergiftiging te krijgen en daarnaast staat op iedere website en in ieder boek als bijwerkingen van mdma dat je dorst kan krijgen maar dat er ook iets met je urineproductie veranderd waardoor je niet naar de wc kan gaan.
Ik kan daar echt boos om worden
net als van die ontgroeningshoertjes die gaan zeiken dat ze de hitlergroet moeten brengen en in vuile kleding moeten lopen.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
OkWant als iemand zich kapot zuipt zijn ze wel dom maar als zoiets gebeurt is het meteen de schuld van de drugs.
Je blijft toch zelf verantwoordelijk voor wat je met je lichaam doet. Bij medicijnen moet je ook een bijsluiter lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |