ja maar wat dan?!?quote:
Die kan ik niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
die rochel R die meer op een G lijkt
Lekker achter in je keel brullen
Nope want ze vonden Vlamingen zo schattig pratenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben ze geprobeerd jou de Haagse huig te leren?
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
die rochel R die meer op een G lijkt
Lekker achter in je keel brullen
Die man is gewoon goed in onthoudenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben ze geprobeerd jou de Haagse huig te leren?
ik wel maar alleen als ik velen boos benquote:
Je hebt een apart hoofd, in de goede manier dan. Je ogen zijn leuk en stralen altijd lief en vrolijkheid uit en dan die krullies boven op je hoofd, het is gewoon een leuk geheel wat je makkelijk onthoudquote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar wat dan?!?
* Molo nu écht nieuwsgierig is
hebben ze gelijk in, is ook veel mooier dan Haagsquote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope want ze vonden Vlamingen zo schattig pratendus eik probeerden zij vooral velen Vlaams
I'm spesjulquote:Op woensdag 11 september 2013 20:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die man is gewoon goed in onthouden
Ik wist vroeger ook altijd van klanten wat ze rookten en welke tijdschriften ze lazen, ook als ze maar heel weinig kwamen.
Zeker als mensen geen dertien in een dozijn uiterlijk hebben onthoud je dat goed
ahhh, that's cutequote:Op woensdag 11 september 2013 20:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt een apart hoofd, in de goede manier dan. Je ogen zijn leuk en stralen altijd lief en vrolijkheid uit en dan die krullies boven op je hoofd, het is gewoon een leuk geheel wat je makkelijk onthoud
Actionquote:Op woensdag 11 september 2013 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Een nieuwe voor op het lijstje "matige dingen om te falen". Ruitenwisserts.
Nee je bent niet de enige, ik vind dat soort verhalen ook eerder dom dan zieligquote:Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef megamandy het volgende:
Serieus he, ik snap dat nietVorige week of twee weken geleden is dus weer een meisje overleden omdat ze teveel water had gedronken nadat ze mdma had geslikt.
En nu deelt een vriend van mij dat op fb zeg ik "Dood gaan aan teveel water drinkenbeetje dom." en hij zegt alleen "Triest verhaal."
Ben ik dan zo hard dat ik het niet triest/zielig wat dan ook vind maar gewoon super dom van die meid? Je moet echt liiiiters drinken om een watervergiftiging te krijgen en daarnaast staat op iedere website en in ieder boek als bijwerkingen van mdma dat je dorst kan krijgen maar dat er ook iets met je urineproductie veranderd waardoor je niet naar de wc kan gaan.
Ik kan daar echt boos om worden
eensquote:Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee je bent niet de enige, ik vind dat soort verhalen ook eerder dom dan zielig
Okquote:Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee je bent niet de enige, ik vind dat soort verhalen ook eerder dom dan zielig
Vooral omdat nu iedereen weer oproept om drugs te laten testen etc etc (en ja das ook belangrijk) terwijl met de drugs "niks mis" was...quote:Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef megamandy het volgende:
Serieus he, ik snap dat nietVorige week of twee weken geleden is dus weer een meisje overleden omdat ze teveel water had gedronken nadat ze mdma had geslikt.
En nu deelt een vriend van mij dat op fb zeg ik "Dood gaan aan teveel water drinkenbeetje dom." en hij zegt alleen "Triest verhaal."
Ben ik dan zo hard dat ik het niet triest/zielig wat dan ook vind maar gewoon super dom van die meid? Je moet echt liiiiters drinken om een watervergiftiging te krijgen en daarnaast staat op iedere website en in ieder boek als bijwerkingen van mdma dat je dorst kan krijgen maar dat er ook iets met je urineproductie veranderd waardoor je niet naar de wc kan gaan.
Ik kan daar echt boos om worden
net als van die ontgroeningshoertjes die gaan zeiken dat ze de hitlergroet moeten brengen en in vuile kleding moeten lopen.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
OkWant als iemand zich kapot zuipt zijn ze wel dom maar als zoiets gebeurt is het meteen de schuld van de drugs.
Je blijft toch zelf verantwoordelijk voor wat je met je lichaam doet. Bij medicijnen moet je ook een bijsluiter lezen.
Niet echt wati k verwacht had, ik kreeg een brief dus met alle testen erin en dat het dus lang zou duren en einde van de dag dan gesprek met cardioloog en nu was het opeens dat ik 1 test kreeg, morgen weer een test, volgende week weer een test en 10 okt pas de uitslag? dus nu moet ik best lang wachten voordat ik zekerheid heb terwijl ik er vanuit ging gister al iets meer te weten :<quote:Op woensdag 11 september 2013 20:34 schreef megamandy het volgende:
Hoe was het trouwens in het ziekenhuis Sjaan?
ja ik las het, das echt wel heul matigquote:Op woensdag 11 september 2013 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet echt wati k verwacht had, ik kreeg een brief dus met alle testen erin en dat het dus lang zou duren en einde van de dag dan gesprek met cardioloog en nu was het opeens dat ik 1 test kreeg, morgen weer een test, volgende week weer een test en 10 okt pas de uitslag? dus nu moet ik best lang wachten voordat ik zekerheid heb terwijl ik er vanuit ging gister al iets meer te weten :<
Ja precies, het is gewoon dom handelenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vooral omdat nu iedereen weer oproept om drugs te laten testen etc etc (en ja das ook belangrijk) terwijl met de drugs "niks mis" was...
Een aantal jaar geleden is ook iemand dood gegaan bij een ontgroening door watervergiftigingquote:Op woensdag 11 september 2013 20:35 schreef Molo het volgende:
[..]
net als van die ontgroeningshoertjes die gaan zeiken dat ze de hitlergroet moeten brengen en in vuile kleding moeten lopen.
NIEMAND DWINGT JE, JE KUNT GEWOON NAAR HUIS TOE GAAN, DOM TUIG!
jij hebt geen ervaring met rubbers scheuren ... jajaquote:Op woensdag 11 september 2013 20:36 schreef Molo het volgende:
Weet iemand waar je beetje betaalbaar All Stars kunt kaufen online?
In die van mij zit een scheur in het rubber, geen idee hoe ik dat nu weer voor elkaar heb gekregen
Huh en ze hadden het eerst nog voor je vakantie willen doenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet echt wati k verwacht had, ik kreeg een brief dus met alle testen erin en dat het dus lang zou duren en einde van de dag dan gesprek met cardioloog en nu was het opeens dat ik 1 test kreeg, morgen weer een test, volgende week weer een test en 10 okt pas de uitslag? dus nu moet ik best lang wachten voordat ik zekerheid heb terwijl ik er vanuit ging gister al iets meer te weten :<
dat vind ik dus ook zo raar he, mensen die naar de universiteit gaan en dan de meest debiele dingen doen vor ontgroening, zeker in amerikaquote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja precies, het is gewoon dom handelen
[..]
Een aantal jaar geleden is ook iemand dood gegaan bij een ontgroening door watervergiftigingDie moest 5 liter drinken ofzoiets
En die mensen gaan dan meestal naar universiteiten
hahahaha, zelfs bij mijn ontmaagding ging het rubber stukquote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij hebt geen ervaring met rubbers scheuren ... jaja
Mja ik had daar dus echt weinig aan verder, sighquote:Op woensdag 11 september 2013 20:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Huh en ze hadden het eerst nog voor je vakantie willen doenWas het je eerste gesprek met de cardioloog? Wel fijn?
groepsdruk voor netwerk/corps om later dikbetaalde vriendjes-politiek-baan te krijgenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook zo raar he, mensen die naar de universiteit gaan en dan de meest debiele dingen doen vor ontgroening, zeker in amerika
dan denk ik hoe dom kun je zijn om daar naar een uni te mogen want t IQ komt bij mij zo niet echt hoog over
ik heb er ook nooit last van bij mijn all stars <3quote:Op woensdag 11 september 2013 20:40 schreef megamandy het volgende:
Piemol is het aan de zijkant van de voet waar je met je voet buigt? Dat is best normaal omdat het rubber gewoon niet diezelfde buiging kan maken als de rest van de schoen
Zelf heb ik er nooit last van maar sommige mensen kopen daarom om de drie maanden nieuwe All Stars
En het zijn er zoveelquote:Op woensdag 11 september 2013 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen die niet met drugs kunnen omgaan.
Mijn zwarte heb ik als sinds mijn 15e volgens mijquote:Op woensdag 11 september 2013 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb er ook nooit last van bij mijn all stars <3
En het is allemaal de schuld van de meuk die je zelf in je mik duwt.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
En het zijn er zoveelTerwijl alles op tha interwebz staat. En inderdaad in NL gewoon kunt laten testen en zo ook info kan krijgen
neinz, aan de voorkant aan de binnenkant. Bij overgang van de ene soort rubber (wit) naar de andere soort (bruin). Zal wel productiefoutje zijn met lijmen/smelten. Maar heb er 4 maanden op gelopen dus kan er moeilijk mee terug gaan. Bovendien is mijn zool ook best gesleten door het laufenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:40 schreef megamandy het volgende:
Piemol is het aan de zijkant van de voet waar je met je voet buigt? Dat is best normaal omdat het rubber gewoon niet diezelfde buiging kan maken als de rest van de schoen
Zelf heb ik er nooit last van maar sommige mensen kopen daarom om de drie maanden nieuwe All Stars
Das mooi kut!!!! Ok, tenzij cadeau voor jou!!!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:40 schreef Debsterr het volgende:
*deurbal* pakjesman *alstublieft*
IS HET VERDORIE VOOR BAAS. ZO WERKT DAT NIET!
Wat kut! Achterlijk dat ze dat niet op 1 dag doen..kost zeeën van tijd op deze manierquote:Op woensdag 11 september 2013 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
The ultimate relationship testquote:Op woensdag 11 september 2013 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik een snuggie meenemen naar Joop?
Hij heeft m'n haar ook al uit de weg gehouden bij het nierken.quote:
Net de eerste "een beetje respectloos" reactie gehadquote:Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het is allemaal de schuld van de meuk die je zelf in je mik duwt.
Haha nee, het is Baasquote:Op woensdag 11 september 2013 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Das mooi kut!!!! Ok, tenzij cadeau voor jou!!!
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:44 schreef megamandy het volgende:
I
[..]
Net de eerste "een beetje respectloos" reactie gehad
Ooh gewoon proberen als het de kans bestaat dat het een productiefout isquote:Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
neinz, aan de voorkant aan de binnenkant. Bij overgang van de ene soort rubber (wit) naar de andere soort (bruin). Zal wel productiefoutje zijn met lijmen/smelten. Maar heb er 4 maanden op gelopen dus kan er moeilijk mee terug gaan. Bovendien is mijn zool ook best gesleten door het laufen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |