good busy dico!quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef Diconnected het volgende:
ik ga waarschijnlijk velen afvallen als ik straks m'n pomp hebwel in combinatie met sporten en voeding enzo
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef Diconnected het volgende:
ik ga waarschijnlijk velen afvallen als ik straks m'n pomp hebwel in combinatie met sporten en voeding enzo
Goed vooruitzicht.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef Diconnected het volgende:
Hoe heb je t nu geregeld?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En morgen verdediging + diner + feest, dus zal ook wel niet al te gezond dagje worden
Ik ga wel met de auto dus kan niet drinken, dat zal wel velen schelen
Ja ben ik wel blij meequote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe heb je t nu geregeld?
Was een ander toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja met je diner en feest. Was toch drama om te bedenken waar en wie enzo
Nee?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja met je diner en feest. Was toch drama om te bedenken waar en wie enzo
Ja, gebogen. Niet twee plankenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens de persoon van de foto is het multiplex met linoleum erop geplakt.
Naais.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ben ik wel blij meediabaidsverpleegkundige zei net ook dat zodra ik goed ingesteld sta met de pomp dat het dan echt hard kan gaan, dus ben benieuwd.
Zou wel balen zijn als ie morgen niet mee kan iddquote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
Nog meer velen regenArgh straks is ie morgen ziek en dan ga ik maar alleen naar Bobbejaanland nondeju
Sukkol.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
Nog meer velen regenArgh straks is ie morgen ziek en dan ga ik maar alleen naar Bobbejaanland nondeju
Ik ga even letterlijk zoeken wat ik heb gelezenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, gebogen. Niet twee planken
Ik zou wel echt flink pissig zijn eigenlijk als B al heel vaak afgehaakt zou zijn voor pretparkbezoek vanwege ziekte en dan weer niet mee zou kunnen omdat ie bewust door de regen gaat hardlopen en dan weer ziek wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |