Okay :vquote:Op woensdag 11 september 2013 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Even vertalen
[..]
Ik heb geen geld voor de trein en mijn ov is kapot dus ik ga de komende 3 weken nergens heen
Ga uit van een paar zinnen, stuk of 3.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Escribe un pequeño texto describiendo tu país
Wat is een kleine tekst? 1 zin?
Ahazquote:Op woensdag 11 september 2013 16:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ga uit van een paar zinnen, stuk of 3.
Ja dat is wel ok denk ikquote:Op woensdag 11 september 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ahaz
Even iets in het Nederlands bedenken alvast.
Nederland is een klein land aan de Noordzee. Het regent er heel vaak. Er wordt veel kaas verkocht. Buurlanden zijn Duitsland, België en Luxemburg.
Zo?
hoeken verstek zagen en sterke lijm gebruiken.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
SQ ik wil 2 platen multiplex in 90 graden op elkaar hebben, hoe kan ik dat het beste doen? Of beter gezegd hoe kan ik dat brum het beste laten doen
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dico, krijg je nu die pomp? Chill!
Oh, maar dat moet je juist met karton doen! Dat kun je buigen. Met multiplex krijg je een haakse hoek en dat zie je op de foto's, is lillek.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik wil dit maken met multiplex, naja brum laten doen |__ om een achtergrond te hebben voor foto's wat ik neer kan zetten op een vensterbank zodat ik licht heb. Gaat mama zeiken of het niet met karton kan want dan hoef je geen multiplex te kopen, als het kapot is maak je het toch weer opnieuw. Dus nu wil ik dat ook al neit meer maken.
Stomme kutdag
nee.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef Diconnected het volgende:
Hebben er hier nog mensen zin om zondag te komen helpen verven?
Maar er komt juist fotokarton op, ik wil iets stevigs als achtergrond. Wait.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, maar dat moet je juist met karton doen! Dat kun je buigen. Met multiplex krijg je een haakse hoek en dat zie je op de foto's, is lillek.
Nope, sorryquote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef Diconnected het volgende:
Hebben er hier nog mensen zin om zondag te komen helpen verven?
Bij de hema stond er speculaas en pepernoten "Pak gerust"quote:Op woensdag 11 september 2013 16:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hier is de pot pepernoten al bijna leeg![]()
Ik associeer die choco pepernoten ook echt niet meer met sint eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij de hema stond er speculaas en pepernoten "Pak gerust"
NEE HET IS NOG HEUL GEEN SINT GA WEGGGGGG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |