Ik ga even letterlijk zoeken wat ik heb gelezenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, gebogen. Niet twee planken
Ik zou wel echt flink pissig zijn eigenlijk als B al heel vaak afgehaakt zou zijn voor pretparkbezoek vanwege ziekte en dan weer niet mee zou kunnen omdat ie bewust door de regen gaat hardlopen en dan weer ziek wordtquote:
Ja en dat dus in 1 woordquote:Op woensdag 11 september 2013 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met zulke situaties omgaan zonder het persoonlijk te maken oid?
Is dat wel mogelijk?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja en dat dus in 1 woord
Wat is dat toch met Cif en pretparken?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
Nog meer velen regenArgh straks is ie morgen ziek en dan ga ik maar alleen naar Bobbejaanland nondeju
Ik wacht morgen maar weer eens afquote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Cif en pretparken?
Ik kom toch op twee woorden uit elke keer.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie kan er even meedenken?
Ik ben bezig met sollicitatie/cv-ellende.. Nu wil ik in 1 woord omschrijven dat ik goed ben in contacten met jongeren feitelijk houden zonder teveel emotie, dus dat ik niet schrik van rare situaties of zielige dingen en dat dus ook niet mee naar huis neem. Gooi mij maar in debiele situaties, ik kan het handelen.
Ik zat zelf aan nuchter of rationeel te denken, maar vraag me af of die niet een negatieve bijklank hebben...
Wat vinden jullie? Of andere ideeën?
En nee ik wil niet het woord autistisch
Ja, korte omschrijving van kwaliteiten had ik bedacht. Dus twee woorden moet ook nog wel te doen zijn...quote:Op woensdag 11 september 2013 17:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kom toch op twee woorden uit elke keer.
Maar dat kan toch ook? Is het voor een soort 'steekwoorden' lijstje?
quote:
Prachtigquote:Op woensdag 11 september 2013 17:26 schreef Mss het volgende:
Ik merk dat ik weer in het werkveld zit
Echt bijzonder zwaar kutquote:Op woensdag 11 september 2013 17:53 schreef Puckzzz het volgende:
Maar wel een kut vooruitzicht Schaar
Hoe is de banenmarkt in jouw sector?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |