bij bloggers alles voor t geld jongequote:Op woensdag 11 september 2013 15:33 schreef Debsterr het volgende:
Echt he, zo irritant, zo'n nagellakblogster die ineens om de 2 posts een advertentie van Romwe als post heeft..
Phehe jaquote:Op woensdag 11 september 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij bloggers alles voor t geld jonge
Da's helemaal irritant, als je tv kijkt, even niet oplet en daadwerkelijk blijkt wat te missenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik zet egwoon de TV aan als ik op de bank zit. Ik wil dan helemaal niet na moetend enken over wat ik allemaal wil zien. En al helemaal niet op hoeven letten om de verhaallijn te volgen. Vaak gewoon aan staan terwijl ik een beetje op Fok rondhang
ja bij mij zou t dan ook achtergrond geluid zijn maar om daar nou een abbo voor af te sluiten, mehquote:Op woensdag 11 september 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik zet egwoon de TV aan als ik op de bank zit. Ik wil dan helemaal niet na moetend enken over wat ik allemaal wil zien. En al helemaal niet op hoeven letten om de verhaallijn te volgen. Vaak gewoon aan staan terwijl ik een beetje op Fok rondhang
Ik vind series juist heerlijk om te kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom pulpTVquote:Op woensdag 11 september 2013 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's helemaal irritant, als je tv kijkt, even niet oplet en daadwerkelijk blijkt wat te missen
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ugh doordat ik nog geen inloggegevens heb heb ik al helemaal geen zin meer om Spaans nog te volgen
Nee geloof t ook nietquote:Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heeft de rest allemaal wel al of ook niet?
Maar als niemand die heeft, wordt daar vast wel rekening mee gehouden toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee geloof t ook niet
Ik kan wel 20 andere dingen bedenken die ik liever zou doen dan nu aan Spaans werken
Geen idee?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar als niemand die heeft, wordt daar vast wel rekening mee gehouden toch?
Wat is er mis met uit een boek leren?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee?Ik vind het gewoon schijtirritant, want ik wil moeite doen maar kan niet echt behalve met uit een boek leren. Ik steek veel meer op van met zo'n programma werken
Geen vocubalaire dingen enzoquote:Op woensdag 11 september 2013 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is er mis met uit een boek leren?
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:17 schreef Diconnected het volgende:
komende tijd iedere maandag naar het ziekenhuis wat een feest
Why?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:17 schreef Diconnected het volgende:
komende tijd iedere maandag naar het ziekenhuis wat een feest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |