Dat mag ook wel ja.twitter:arnoudwokke twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 21:49:21Vermaarde analist zegt net tegen mij in privé-mail: Apple gaat prijs iPhone 5C (599 euro) in komende kwartalen drastisch verlagen. reageer retweet
Zal wel afhangen van hoe populair het ding is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:50 schreef Pino112 het volgende:
Dat mag ook wel ja.twitter:arnoudwokke twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 21:49:21Vermaarde analist zegt net tegen mij in privé-mail: Apple gaat prijs iPhone 5C (599 euro) in komende kwartalen drastisch verlagen. reageer retweet
Dat waren zoals altijd geruchtenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
Ik had gedacht dat de 5C rond de 400 euro zou uitkomen. De prijs valt me nogal tegen eigenlijk
Precies, het verschil is bijna minimaal te noemen. Ik dacht dat ze met de 5c zich meer gingen richten op de jongeren maar dit zijn niet echt leuke bedragen voor een 'budget' model. Beetje jammer wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat waren zoals altijd geruchten![]()
Vind de 5c best aan de prijzige kant. Ik begrijp denk ik niet helemaal welke doelgroep ze nou precies willen aanspreken. Ik had het idee dat ze de middenklasse wilde leveren en de 5S het top segment van de markt. Maar daar lijkt het nu niet op toch?
Het lijkt wel als of de 5C tussen de Iphone 4S en de 5 in zit. Ik had verwacht dat ze inderdaad de middenklassen van de markt gingen veroveren. Net als dat ze met de Ipad mini hebben gedaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, het verschil is bijna minimaal te noemen. Ik dacht dat ze met de 5c zich meer gingen richten op de jongeren maar dit zijn niet echt leuke bedragen voor een 'budget' model. Beetje jammer wel.
Overigens vind ik die fingerprint optie wel baas op de 5S
Baas! Laat ons ook even weet hoe de installatie gaat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:29 schreef Merkie het volgende:
iPhone 5 GM: http://yadi.sk/d/v4W3Qkv294k5w
Hier gevonden.
Will doquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Baas! Laat ons ook even weet hoe de installatie gaat?
Top man! Dan ga ik even douchen en andere dingen doen om tijd te dodenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Will do. Ik ga gewoon shift-updaten.
Hier ook jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Top man! Dan ga ik even douchen en andere dingen doen om tijd te doden. Heb het geduld van een 7-jarige.
Thanks!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:29 schreef Merkie het volgende:
iPhone 5 GM: http://yadi.sk/d/v4W3Qkv294k5w
Hier gevonden.
Apart, eerder na de conference werkte het namelijk nog welquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:49 schreef remlof het volgende:
De Nederlandse Apple store is nog steeds stuk, de Amerikaanse doet het wel.
Shift-update gedaan, hij is nu klaar. Alles werkt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Top man! Dan ga ik even douchen en andere dingen doen om tijd te doden. Heb het geduld van een 7-jarige.
Oh toen ik bovenstaande postte stond daar alleen nog de ouwe 5quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Apart, eerder na de conference werkte het namelijk nog wel
De iPhone page werkt wel in de store though
http://store.apple.com/nl/iphone
Mooi, iCloud backup terugzetten kan ook gewoon? Ben nu 11A465 voor m'n 4S aan het downloaden via een torrent.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Shift-update gedaan, hij is nu klaar. Alles werkt.
Gr gr.
Super! Ga ik nu ook doen. Geüpdated of een full wipe gedaan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Shift-update gedaan, hij is nu klaar. Alles werkt.
Gr gr.
Ik bedoel iCloud backup terugzetten op de iPhone zelf. Maar ben 'm nu aan het herstellen naar iOS 7, dus ik ga het merken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef Merkie het volgende:
Ik heb shift-update gedaan dus ik heb geen update teruggezet. Het nadeel is dat je iTunes 11.1 nodig hebt om te syncen, en die heb ik niet.
Geüpdatet. Je hebt alleen iTunes 11.1 nodig om te syncen, en die is er niet voor Windows. Dus ik kan nu geen iTunes gebruiken met mijn iPhone. Oepsquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Super! Ga ik nu ook doen. Geüpdated of een full wipe gedaan?
Die is er ook nog niet officieel voor Mac.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geüpdatet. Je hebt alleen iTunes 11.1 nodig om te syncen, en die is er niet voor Windows. Dus ik kan nu geen iTunes gebruiken met mijn iPhone. Oeps.
Ik heb Windows 8quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is er ook nog niet officieel voor Mac.
Beta: https://mega.co.nz/#!kodz(...)9mYwl3JZGqn76zCOn1P0
Eindbaas. Zelfde type logicboard erin of toevallig ook iets met een snellere proc?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:12 schreef J.Appleseed het volgende:
Mijn allereerste logic board swap is gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De PowerBook leeft weer! Nu nog 2GB RAM scoren, een nieuwe accu en PRAM batterij en dan kan 'ie weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, heb gewoon weer 'n 1.33GHz logic board genomen. Wilde niet het risico lopen dat er iets niet werktequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Eindbaas. Zelfde type logicboard erin of toevallig ook iets met een snellere proc?
Niets speciaals? Eerste smartphone met 64 hits Proc. En 64 bits os. Vingerafdruk scanner. Verbeterde camera en flits.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:17 schreef JoelBaka het volgende:
En de 5S vind ik gewoon een nette update, niks speciaals dat komt wel met de 6.
True, truequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niets speciaals? Eerste smartphone met 64 hits Proc. En 64 bits os. Vingerafdruk scanner. Verbeterde camera en flits.
Best behoorlijk voor een 'minor refresh'
Welke iPad?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:36 schreef Studiotje het volgende:
iOS7 op mijn iPhone 4s en iPad gepleurd, snappy. Alhoewel ik 't op de iPad nog steeds niet super vind.
Hmm, ja? Geen rare animaties meer die niet helemaal soepel lopen?quote:
iPhone 5 is dood. RIP. Misschien dat sommige winkels nog snel van oude voorraad afwillen, maar doorgaans liggen iPhones kort op de planken dus die voorraad zal snel uitgedund zijn.quote:
Zal die niet meer in de verkoop gaan? de iPhone 4S is nog wel te verkopen in de apple store.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
iPhone 5 is dood. RIP. Misschien dat sommige winkels nog snel van oude voorraad afwillen, maar doorgaans liggen iPhones kort op de planken dus die voorraad zal snel uitgedund zijn.
Officiële line-up wordt:quote:Op woensdag 11 september 2013 09:19 schreef Baje het volgende:
[..]
Zal die niet meer in de verkoop gaan? de iPhone 4S is nog wel te verkopen in de apple store.
Tja, elk jaar trappen we er weer in. Nu komt er écht een goedkope iPad, MacBook, iPhone, of wat dan ook. En nooit is het zo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
Ik had gedacht dat de 5C rond de 400 euro zou uitkomen. De prijs valt me nogal tegen eigenlijk
Maar buiten de VS en China is het marktaandeel dalende en absolute verkopen volgens mij ook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik denk dat er geen écht goedkope iPhone nodig is omdat - in het westen - de prijs voor 99% van de klanten is verborgen in een contract. Daarmee laten ze de echte low-end markt liggen, maar dat zijn we wel gewend. Bovendien zijn de marges in die markt dramatisch laag, en als je nog een enigszins degelijk apparaat wilt maken kost het nog te veel ook waarschijnlijk.
Ja, ben bang dat je inderdaad gelijk hebtquote:Op woensdag 11 september 2013 09:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tja, elk jaar trappen we er weer in. Nu komt er écht een goedkope iPad, MacBook, iPhone, of wat dan ook. En nooit is het zo.
We (ik ook) moeten gewoon niet zo dom zijn om te denken dat Apple echt een goedkope iPhone gaat maken.
Verplicht niet nee.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:55 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben je verplicht om die update te installeren op je ipad4?
Ben eigenlijk goed gewend aan deze, bevalt me nog prima. Kan geen dingen vinden die echt wat toevoegen.
Voor wat betreft de prijs... Tja, het is idd veel geld, maar het is ook des Apples om deze prijsstelling aan te houden.quote:Toch grappig dat Apple zo bekritiseerd wordt op het gebruik van plastic in de 5c, terwijl t/m de 3Gs de iPhones allemaal van plastic waren... Beetje hypocriet imo.
We hebben nu dus 4 iPhones in plastic (1, 3G, 3Gs en 5c) en 4 in alu (4, 4s, 5 en 5s).
Ik ben van mening dat ze wel een goedkope iphone maken alleen de prijs er niet op aanpassenquote:Op woensdag 11 september 2013 09:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben bang dat je inderdaad gelijk hebt
5S: betere camera, 120 fps, vingerafdrukscanner. Is toch prima verbetering? Wat verwacht je anders?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:17 schreef koekiekoen het volgende:
Ik bedoel het is een iphone 5 (huidige gen.) die uit plastic bestaat lijkt me een stuk goedkoper dan het prijs verschil van ¤80 ofzo tov. de huidige 5.. Wat de 5s aangaat vind ik er ook niet veel op vooruit gegaan 64 bit leuk maar overbodig vinger afdruk scanner alleen leuk als het 100% werkt ben benieuwd. Echter de grote vernieuwingen zie ik niet meer sinds de ipad. jammer..
Het klopt het zijn verbeteringen maar geen inovaties als je het mij vraag.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
5S: betere camera, 120 fps, vingerafdrukscanner. Is toch prima verbetering? Wat verwacht je anders?
Tja, dan verwacht je gewoon teveel. Op de originele iPhone na is geen enkele iPhone echt revolutionair geweest. Sterker nog, er is nu eigenlijk het meest veranderd voor een 'S'-telefoon.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:27 schreef koekiekoen het volgende:
[..]
Het klopt het zijn verbeteringen maar geen inovaties als je het mij vraag.en dat is wat ik stiekem wel had verwacht na ongeveer 3 jaar geen grote onthullingen gehad te hebben.. En het mooie aan apple was of is dat ze producten op de markt hebben weten te brengen waarvan wij niet wisten dat we het nodig hadden en er toch een markt voor bleek te zijn. Dus ik verwacht niets maar hoop op een inovatief product waarvan ik dacht dat ik het niet nodig had en waar ik naar 2 jaar niet zonder kan
Ik hoop het zo goed verwoord te hebben.
Ik ben benieuwd in hoeverre die vingerafdrukscanner ook echt een nuttige toevoeging zal blijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
5S: betere camera, 120 fps, vingerafdrukscanner. Is toch prima verbetering? Wat verwacht je anders?
4 -> 4S was toch wel een grotere verandering naar mijn mening als je het OS buiten beschouwing laat.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tja, dan verwacht je gewoon teveel. Op de originele iPhone na is geen enkele iPhone echt revolutionair geweest. Sterker nog, er is nu eigenlijk het meest veranderd voor een 'S'-telefoon.
In welk opzich processor en siri? Ik kan me zo 123 niet meer herrineren wat er nog meer innovatief zou moeten zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:40 schreef WH141 het volgende:
[..]
4 -> 4S was toch wel een grotere verandering naar mijn mening als je het OS buiten beschouwing laat.
De motion co-processorquote:Op woensdag 11 september 2013 12:47 schreef koekiekoen het volgende:
[..]
In welk opzich processor en siri? Ik kan me zo 123 niet meer herrineren wat er nog meer innovatief zou moeten zijn.
ps. Ik ben groots apple fan en vind de verbeteringen absoluut een hoog gadet gehalte hebben met een vingerscan alleen mis ik nog dat laatste stukje genialiteit... ofzo
http://gdeluxe.com/ios-7-download/quote:Op woensdag 11 september 2013 13:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand betrouwbare links naar de ios 7 GM voor 4s?
Voor een iphone scherm en de ervaring er van lijkt het me niet veel verschil maken.. Maar wie weet ben ik meteen om als ik hem in mijn handen hebquote:
Ik vraag me af waarom het dat níet zou zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in hoeverre die vingerafdrukscanner ook echt een nuttige toevoeging zal blijken.
Los van de vraag of het vlekkeloos gaat werken en de veiligheidsproblematiek: wat moet je ermee? Ja leuk, geen code meer intypen, maar verder? Ik moet nog zien of je gaat betalen met je vingerafdruk.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom het dat níet zou zijn.
Daar heeft Apple iBeacons voor: http://goo.gl/HgyvOQquote:Op woensdag 11 september 2013 13:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Los van de vraag of het vlekkeloos gaat werken en de veiligheidsproblematiek: wat moet je ermee? Ja leuk, geen code meer intypen, maar verder? Ik moet nog zien of je gaat betalen met je vingerafdruk.
We gaan het zien.
Ik zie het niet gebeuren in Nederland. Wel tekenend dat Apple weer eens een andere standaard meent te moeten gebruiken dan de concurrentie.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar heeft Apple iBeacons voor: http://goo.gl/HgyvOQ
Meer rekenkracht is altijd beter. Al is het maar voor icandy.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:11 schreef koekiekoen het volgende:
[..]
Voor een iphone scherm en de ervaring er van lijkt het me niet veel verschil maken.. Maar wie weet ben ik meteen om als ik hem in mijn handen heb
iPad 4gen.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke iPad?
Hier is de torrent voor de 3 bezig.
Werd het scannen afgebroken of het herstellen? Als bij mij Schijfhulp namelijk faalt, is de HDD/partitie gewoon naar de fillistijnen. Doorgaans is het herstellen van hardeschijfrechten o.i.d. wel de oplossing voor zo'n probleem, dus ik zou dan opteren voor een schone installatie.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje voor mensen die OSX 10.5 nog gebruiken: Op een MB van iemand is er onlangs een probleem op getreden en wel dat de MB wat traag opstart. Na het schijfhulp programma te hebben gebruikt werd de scanning afgebroken omdat iets niet klopte/miste. (stond in het rood)
Beste optie gewoon een geheel schone installatie te gaan i.p.v. nu te gaan uitdokteren wat het probleem is? Dat eerste is zo te doen omdat er een back-up gemaakt is.
Iemand?
18 september.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef gelezwembroek het volgende:
Wanneer is de volgende keynote?
Nooit meer. Apple sluit zijn deuren en geeft het geld terug aan de aandeelhouders. Het was erop of eronder gisteren.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef gelezwembroek het volgende:
Staat in de TT.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Hoezo zo snel achter elkaar dan?
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nooit meer. Apple sluit zijn deuren en geeft het geld terug aan de aandeelhouders. Het was erop of eronder gisteren.
ergens in oktober ofzo.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef gelezwembroek het volgende:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nooit meer. Apple sluit zijn deuren en geeft het geld terug aan de aandeelhouders. Het was erop of eronder gisteren.
waarom gaat de 5 eruitquote:Op woensdag 11 september 2013 09:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Officiële line-up wordt:
4S ¤399
5C ¤599
5S ¤699
Vind het wel meevallen bij Tweakers eerlijk gezegd. Welk bericht doel je op?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik word echt niet goed van Tweakers en hun clickbait nieuwstitels
Zal wel samen met OSX Mavericks komen.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tevens: iCloud Keychain is weg uit de GM. Wordt dus later gereleased.
Ik lach me altijd ziek bij die reacties op Apple-berichten. Apple is doomed, zonder Jobs gaat het bergafwaarts, Steve had dit nooit gedaan etceteraquote:Op woensdag 11 september 2013 23:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik word echt niet goed van Tweakers en hun clickbait nieuwstitels
Sowieso kijk ik steeds minder op Tweakers de laatste tijd. Af en toe wat filmpjes van reviews. Maar dan niet waar Arnoud Wokkel in is. Met z'n bril.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:32 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik lach me altijd ziek bij die reacties op Apple-berichten. Apple is doomed, zonder Jobs gaat het bergafwaarts, Steve had dit nooit gedaan etcetera
Vind het altijd wel grappig dat Apple elk jaar met een revolutie moet komen en de concurrenten ook alleen hun telefoon specbumpen. Die reacties zijn altijd vermakelijk als je je verveeldquote:Op donderdag 12 september 2013 11:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso kijk ik steeds minder op Tweakers de laatste tijd. Af en toe wat filmpjes van reviews. Maar dan niet waar Arnoud Wokkel in is. Met z'n bril.
The Verge & Hacker News, ftw.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso kijk ik steeds minder op Tweakers de laatste tijd. Af en toe wat filmpjes van reviews. Maar dan niet waar Arnoud Wokkel in is. Met z'n bril.
Schermdeling is een dunne schil om VNC heen, volgens mij werkt het zelfs vanaf Windows of Lunix (al mis je dan eventueel wat extra functies)quote:Op donderdag 12 september 2013 20:37 schreef J.Appleseed het volgende:
Oh, ik wist niet dat schermdeling ook werkt tussen Leopard en Mountain Lion
[ afbeelding ]
Apart. Dacht dat dat een functie was die er pas vanaf Lion of zo in zat; in Tiger was 'ie i.i.g. nog niet aanwezigquote:Op donderdag 12 september 2013 21:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Schermdeling is een dunne schil om VNC heen, volgens mij werkt het zelfs vanaf Windows of Lunix (al mis je dan eventueel wat extra functies)
Waarom niet? Wel GM en niet gereleaste software durven te installeren?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:46 schreef DaMook het volgende:
iPhone5 en iPad mini op iOS7, werkt goed. Nu de nieuwe osx nog, maar die durf ik nog niet te installeren
.
Mjah vooral omdat mij ipad naar fabrieksinstellingen moest (iphone niet, kon ik updaten), daar heb ik bij mijn mbp geen zin inquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom niet? Wel GM en niet gereleaste software durven te installeren?
Partitie ernaast?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah vooral omdat mij ipad naar fabrieksinstellingen moest (iphone niet, kon ik updaten), daar heb ik bij mijn mbp geen zin in.
Mjahdat vind ik weer zo'n gedoe en zonde van de ruimtequote:
Welke iPod nano 8GB? Op mijn 6e generatie kan dat vanuit de UI, op mijn 4e zie ik dat niet zo één-twee-drie staan. Daar kan het misschien wel met Shake to Shuffle?quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:24 schreef Federer-fan het volgende:
Is het mogelijk om met een iPod nano 8 GB op afspeellijstniveau de shufflefunctie te gebruiken?
Kan gewoon, alleen even aanmelden op het lokale netwerk daarquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Is het ook mogelijk om je Apple TV bij iemand anders in te pluggen en daar te gebruiken of zit je dan met allerlei instellingen die later thuis helemaal fucked up blijken?
* Iwanius had er tot nu toe nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:15 schreef J.Appleseed het volgende:
The Verge is echt by far de beste allround techsite die ik ken
Je hebt toch wel Time Machine draaien?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah vooral omdat mij ipad naar fabrieksinstellingen moest (iphone niet, kon ik updaten), daar heb ik bij mijn mbp geen zin in.
Neequote:Op vrijdag 13 september 2013 19:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel Time Machine draaien?
Is een kwestie van een schuifje omzettenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, moet ik nog een keer instellen.
Gewoon direct in een televisie stoppen. Heb je direct een topproduct.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz...
http://www.onemorething.n(...)eeft-geopend-opinie/
Het zet wel de deur op een kier naar iets wat ik al een tijdje vermoed. PC's en gameconsoles worden voor het gros van de mensen gewoon een kwestie van hun smartphone in een dock stoppen. Voor console gaming bijvoorbeeld een dock aan je TV, voor PC aan een scherm/tb/muis.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz...
http://www.onemorething.n(...)eeft-geopend-opinie/
Ik hoop het van niet. De GM is nog steeds zo onstabiel met trage animaties als de vorige beta's.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:51 schreef gohan16 het volgende:
18 sept. De gold master versie is nu uit. Dit was in het verleden steeds exact hetzelfde als de uiteindelijke versie
Op mijn 4S loopt hij erg soepel, zou al niet meer terug willen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop het van niet. De GM is nog steeds zo onstabiel met trage animaties als de vorige beta's.
quote:Op zondag 15 september 2013 00:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop het van niet. De GM is nog steeds zo onstabiel met trage animaties als de vorige beta's.
Ben ik het wel mee eens. Soepel is het wel. Maar al die animaties nemen tijd in. Iemand al achter gekomen hoe je de notificatiecentrum kan uitschakelen in het lockscreen?quote:Op zondag 15 september 2013 01:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op mijn 4S loopt hij erg soepel, zou al niet meer terug willen.
Dat lijkt me sterk aangezien beta 6 al weken retestabiel draait op m'n 4squote:Op zondag 15 september 2013 00:48 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Same here.quote:Op zondag 15 september 2013 01:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Op mijn 4S loopt hij erg soepel, zou al niet meer terug willen.
De laatste update was eind 2012, als ik me niet vergis, en als ik een jaarlijkse upgradecyclus aanhou lijkt het me inderdaad vrij logisch dat 'ie binnenkort de Haswell-update krijgtquote:Op zondag 15 september 2013 09:14 schreef Black-Hole het volgende:
Bestaat er nog een kans dat de iMac dit jaar nog een upgrade krijgt? Zit er aan te denken om mijn bestaande iMac nog dit jaar te vervangen door een nieuwe maar heb geen zin om twee maanden na aankoop gelijk 'achter' te lopen.
Op Macrumors staat de indicatie op niet kopen maar tijdens het laatste Apple Event is er geen aankondiging gedaan. Blijft speculatie natuurlijk maar wat denken jullie?
Bij mij is het toch echt zo, op zowel mijn 4S als mijn iPad 4. Apps die op mijn 4S constant uitvallen en niet opstarten (paar keer niet kunnen shazammen door die crashes), mijn iPad 4 crasht als ie van wallpaper verandert en de Control Center komt op de 4S steeds haperig naar boven. iOS 7 vind ik een hele verbetering en is prachtig, maar ik mis toch echt de smoothness van de vorige iOS.quote:Op zondag 15 september 2013 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk aangezien beta 6 al weken retestabiel draait op m'n 4s
Heel vreemd, want daar heb ik echt geen last van. En ik draai iOS 7 alvanf de eerste beta.quote:Op zondag 15 september 2013 10:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Bij mij is het toch echt zo, op zowel mijn 4S als mijn iPad 4. Apps die op mijn 4S constant uitvallen en niet opstarten (paar keer niet kunnen shazammen door die crashes), mijn iPad 4 crasht als ie van wallpaper verandert en de Control Center komt op de 4S steeds haperig naar boven. iOS 7 vind ik een hele verbetering en is prachtig, maar ik mis toch echt de smoothness van de vorige iOS.
Ik wacht gewoon af tot de final release, joh.quote:Op zondag 15 september 2013 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heel vreemd, want daar heb ik echt geen last van. En ik draai iOS 7 alvanf de eerste beta.
GM is de final release.quote:Op zondag 15 september 2013 10:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon af tot de final release, joh.
Als die al komt komt ie waarschijnlijk tegelijk met de nieuwe Mac Pro. Mogelijk zelfs een Retina scherm voor een miljoen euro.quote:Op zondag 15 september 2013 09:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had stiekem wel gehoopt op een nieuwe Thunderbolt scherm.
Duurt lang.quote:Op zondag 15 september 2013 12:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als die al komt komt ie waarschijnlijk tegelijk met de nieuwe Mac Pro. Mogelijk zelfs een Retina scherm voor een miljoen euro.
werkt het opladen via de pc? toevallig is mijn (iPhone)adapter hier ook doodgegaan vanochtend. Via pc en andere adapter werkt het wel.quote:Op zondag 15 september 2013 14:07 schreef blow... het volgende:
Huh? Mijn ipad 4 laadt niet meer. Ik gebruik de meegeleverde lightning kabel, het meegeleverde transformatorblokje en het verlengsnoer van mn mbp, dit gaat albest lang goed. De stroom in huis doet het nog.
ja, dat werkt wel, maar alleen op usb 3.0quote:Op zondag 15 september 2013 14:11 schreef gohan16 het volgende:
[..]
werkt het opladen via de pc? toevallig is mijn (iPhone)adapter hier ook doodgegaan vanochtend. Via pc en andere adapter werkt het wel.
quote:Op zondag 15 september 2013 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig is die datum niet te weinig genoemd.
Vrijwel iedere app waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 20:36 schreef TC03 het volgende:
Op 18 en 19 september ga ik 's ochtends meteen mijn notificaties checken om te zien hoeveel apps er geupdate zijn.
[ afbeelding ]
Behalve Whatsapp, daar zullen we wel weer 100 jaar op moeten wachten.quote:Op maandag 16 september 2013 12:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrijwel iedere app waarschijnlijk.
Die komt wel met een update maar dan voor bugfixes. En pas later een update die voor iOs 7 is aangepast.quote:Op maandag 16 september 2013 12:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Behalve Whatsapp, daar zullen we wel weer 100 jaar op moeten wachten.
Wat je ook doet, ben je er van bewust dat er vijf verschillende modellen van de iPhone 5 zijn en dat je dus moet zorgen dat je er eentje koopt in de VS die werkt met 4G in Nederland.quote:Op maandag 16 september 2013 13:07 schreef nils7 het volgende:
Crap ik zit in een dilemma.
Ik wilde m'n nieuwe iPhone 5S bij Amazon.de bestellen omdat ik daar giftcards van heb gekregen a ¤350.
Dus dan wordt een 32GB versie al ¤450.
Echter gaat er een kennis van me over 2 weken naar de US of A en wil er best 1 voor me meenemen.
Dan kost ie ¤570.
Wat wel iets meer is (nog een flinke bak geld maar goed).
Dat is mijn dilemma... wachten op Amazon en voor 450 euro dat ding aanschaffen of mn 350 euro behouden en 120 euro bijleggen en m al eerder hebben...
Ze hebben al wel een update van het icoontjequote:Op maandag 16 september 2013 12:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Behalve Whatsapp, daar zullen we wel weer 100 jaar op moeten wachten.
Ja diegene die m gaat halen, gaat m ook zelf halen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat je ook doet, ben je er van bewust dat er vijf verschillende modellen van de iPhone 5 zijn en dat je dus moet zorgen dat je er eentje koopt in de VS die werkt met 4G in Nederland.
Banden 3, 7 en 20 zijn in Nederland relevant (respectievelijk 1800MHz, 2600MHz en 800MHz). Band 7 is opzich niet zo heel boeiend aangezien LTE in Nederland voornamelijk op band 3 en 20 uitgerold wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 13:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja diegene die m gaat halen, gaat m ook zelf halen.
Maar thnx voor de tip.
Ah dit dus: http://www.apple.com/iphone/LTE/
De 5S die je in de VS kan kopen is de T-Mobile versie en dat is de A1533.quote:Op maandag 16 september 2013 13:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja diegene die m gaat halen, gaat m ook zelf halen.
Maar thnx voor de tip.
Ah dit dus: http://www.apple.com/iphone/LTE/
Deze ondersteunt LTE band 3 en band 20 en dat is prima.quote:Model A1533 (GSM)*: UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1700/2100, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE (Bands 1, 2, 3, 4, 5, 8, 13, 17, 19, 20, 25)
D'r komen nog extra kosten voor BTW en "administratieve veilingkosten" plus BTW over de veilingkosten bij boven op het winnende bod...quote:Op maandag 16 september 2013 15:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Tip: Op BVA Auctions loopt straks de veiling af van de producten van iCentre Uitgeest. Veel Macbooks, iMacs, iPhones etc. voor lage prijzen.
quote:Wat zijn veilingkosten?
Veilingkosten (ook wel opgeld genoemd) is het bedrag dat bovenop de bieding wordt betaald. In de meeste gevallen bedraagt dit 16% van de bieding, tenzij BVA Auctions voorafgaand heeft aangegeven dat een ander percentage van toepassing is. Alle bedragen zijn exclusief BTW. Voordat u een definitief bod plaatst, krijgt u eerst een berekening van de totale kosten van uw bod. Zo weet u precies waar u aan toe bent.
wachten tot de eerste point release{s) is aanbevolen, met name voor de oudere iPads, althans volgens deze site:quote:Op zondag 15 september 2013 10:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon af tot de final release, joh.
Dat doorlinken naar hun eigen NUtech-site steedsquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
15 okt nieuwe ipads en andere product updates. Aldus nu.nl
http://mobiel.nu.nl/gadge(...)er-aangekondigd.html
Die pagina geeft een 500 errorquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik las het ook op 9to5mac. Gimme my iPad!!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
icloud of itunes!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:46 schreef donroyco het volgende:
Als je een backup maakt van je iPhone, kun je dan ook nog aangeven wat hij moet backuppen? Dit wil ik graag zeker weten voordat iOS7 dadelijk de boel leeggooit
Net namelijk een backup gemaakt van mijn complete(?) iPhone, maar weet niet of hij alles wel gepakt heeft.
iTunes.quote:
die heeft alleen je mail en muziek etc dacht ik, heel onvolledig iig...quote:
eh nee?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:07 schreef blow... het volgende:
[..]
die heeft alleen je mail en muziek etc dacht ik, heel onvolledig iig...
quote:iTunes maakt een reservekopie van de volgende gegevens
Contacten* en favoriete contacten (synchroniseer regelmatig contacten met een computer of een voorziening via de ether zoals iCloud om hiervan een reservekopie te maken).
Programmagegevens van App Store inclusief aankopen in programma's (het programma zelf niet; de tmp- en Caches-map wel).
Instellingen, voorkeuren en gegevens van programma's, inclusief documenten.
Automatisch invullen voor webpagina's.
CalDAV en agenda-abonnementaccounts.
Agenda-accounts.
Agenda-activiteiten.
Gesprekgeschiedenis.
Filmrol (foto's, schermafbeeldingen, bewaarde afbeeldingen en gemaakte video's. Reservekopieën van video's die groter zijn dan 2 GB zijn gemaakt met iOS 4.0 en hoger).
Opmerking: Filmrol wordt bij apparaten zonder camera Bewaarde foto's genoemd.
Game Center-account.
Indeling van het beginscherm.
Aankopen in programma's.
Sleutelhanger (dit bevat de e-mailaccountwachtwoorden, Wi-Fi-wachtwoorden en wachtwoorden die u invoert bij websites en andere programma's. Als u de reservekopie codeert met iOS 4 en hoger, kunt u de gegevens van sleutelhanger overbrengen naar het nieuwe apparaat. Met een niet-gecodeerde reservekopie kunt u de sleutelhanger alleen herstellen naar hetzelfde iOS-apparaat. Als u naar een nieuw apparaat herstelt met een niet-gecodeerde reservekopie, moet u deze wachtwoorden opnieuw invoeren.)
Lijst met externe synchronisatiebronnen (MobileMe, Exchange ActiveSync)
Voorkeuren van locatievoorzieningen voor programma's en websites die u hebt toegestaan om uw locatie te gebruiken.
Mail-accounts (er wordt geen reservekopie gemaakt van e-mailberichten).
Geïnstalleerde profielen. Wanneer u een reservekopie naar een ander apparaat herstelt, worden geïnstalleerde configuratieprofielen niet hersteld (zoals accounts, beperkingen of alles wat kan worden gespecificeerd via een configuratieprofiel). Alle accounts of instellingen die niet zijn gekoppeld aan een geïnstalleerd profiel worden wel hersteld.
Bladwijzers, recente zoekacties en de huidig weergegeven locatie in Kaarten.
Accountconfiguraties van Microsoft Exchange.
Netwerkinstellingen (bewaarde Wi-Fi-hotspots, VPN-instellingen, netwerkvoorkeuren).
Bewaarde work-outs en instellingen van Nike + iPod.
Opmerkingen.
Cache/database van offline webprogramma.
Gekoppelde Bluetooth-apparaten (die alleen kunnen worden gebruikt bij een herstel met dezelfde telefoon die de reservekopie maakte).
Bladwijzers, cookies, geschiedenis, offline gegevens en momenteel geopende pagina's van Safari.
Bewaarde correcties van suggesties (deze worden automatisch bewaard wanneer u aanbevolen correcties weigert).
Berichten (iMessage en afbeeldingen en video's verstuurd via sms of mms van de aanbieder).
Vertrouwde hosts met certificaten die niet kunnen worden gecontroleerd.
Gesproken memo's.
Voicemail-token (dit is niet het Voicemail-wachtwoord maar wordt gebruikt voor validatie bij de verbinding. Dit wordt alleen hersteld op een iPhone waarvan de simkaart hetzelfde telefoonnummer heeft).
Achtergronden.
Webfragmenten.
Bladwijzers en geschiedenis van YouTube.
* Uw contacten maken deel uit van de reservekopie om de lijst met recente oproepen en favorieten te bewaren. Maak een reservekopie van uw contacten op een PIM (Personal Information Manager), iCloud of een andere voorziening via de ether om mogelijk verlies van contactgegevens te vermijden.
quote:Hier maakt iCloud reservekopieën van:
Gekochte muziek, films, tv-programma's, apps en boeken
Van gekochte muziek wordt niet in elk land een reservekopie gemaakt. Alleen in de VS worden er reserverkopieën gemaakt van gekochte muziek en tv-afleveringen. Eerdere aankopen kunnen onbeschikbaar zijn wanneer hiervoor restitutie is gedaan, of wanneer deze niet meer beschikbaar zijn in de iTunes Store, App Store of iBooks Store. Bepaalde eerder gekochte films zijn mogelijk niet beschikbaar in iTunes in de Cloud. De pagina van de filmgegevens in de iTunes Store laat zien of de film beschikbaar is of niet.
Foto's en video's in uw Filmrol
Apparaat-instellingen
App data
Thuisscherm en app-organisatie
iMessage, text (SMS) en MMS-berrichten
Beltonen
Visual Voicemail
iCloud maakt van de volgende items geen reservekopieën:
Muziek, films en tv-programma's die niet in de iTunes Store werden aangeschaft
Podcasts en audioboeken
Foto's die oorspronkelijk werden gesynchroniseerd vanaf uw computer
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:07 schreef blow... het volgende:
[..]
die heeft alleen je mail en muziek etc dacht ik, heel onvolledig iig...
http://support.apple.com/kb/HT1766quote:iCloud and iTunes can back up most data on your iPhone, iPad, or iPod touch.
Backed-up information includes purchased music, TV shows, apps, and books*; photos and video in the Camera Roll; device settings (for example, Phone Favorites, Wallpaper, and Mail, Contacts, Calendar accounts); app data; Home screen and app organization; Messages (iMessage, SMS, and MMS), ringtones, and more. Media files synced from your computer aren’t backed up, but can be restored by syncing with iTunes.
die apps staan toch in itunes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:44 schreef blow... het volgende:
Itunes bewaart geen apps enzo, i learned it thr hard way.
en de data moet je maar even op nieuw maken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
die apps staan toch in itunes.
Data wordt gebackupped.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:50 schreef blow... het volgende:
[..]
en de data moet je maar even op nieuw maken.
De data wordt gebackupt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:50 schreef blow... het volgende:
[..]
en de data moet je maar even op nieuw maken.![]()
Ik vind data het belangrijkste van mijn hele ipad
Wat voor mensen zitten er eigenlijk in de zaal bij zo'n keynote? Moeten dat journalisten voorstellen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:15 schreef Merkie het volgende:
Meest legendarische stukje keynote ooit, ja toch.
hoe stel je dat in?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
De data wordt gebackupt.
Zit de gehele keynote te bekijken, die verbazingen steeds bij bijvoorbeeld het touchscreen en het unlocken enzoquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:15 schreef Merkie het volgende:
Meest legendarische stukje keynote ooit, ja toch.
Niet, dat zit gewoon in de backup. Apps worden gesynced (als je dat hebt aangevinkt) en appdata zit in de backup file.quote:
zhit dat had ik eerder moeten wetenquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet, dat zit gewoon in de backup. Apps worden gesynced (als je dat hebt aangevinkt) en appdata zit in de backup file.
Wachten tot de eerste bugfixes er zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:09 schreef blow... het volgende:
Maar de vraag de vragen is: morgen ios 7 downloaden of wachten?
Ik draai nu beta 6 dus gewoon updaten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:09 schreef blow... het volgende:
Ik ga gewoon downloaden. Ik zie wel of er bugs zijn. 9 van de 10 keer dat ik gezeur over bugs lees heb ik er geen last van dus ik maak me er niet zo druk over.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:09 schreef blow... het volgende:
iPad 3 gaat wel hoor. Af en toe met naar multitasking gaan wat langzamer, maar dat kan ook komen omdat ik vanaf beta 3 steeds geüpdatet heb, nog niet clean geinstalled. Voor als dat wat uitmaakt iig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Denk dat ik permanent maar op iOS 6 blijf, iPad 3 en iPhone 4 zijn niet veelbelovend op iOS7 denk ik
Hmm, zie nu zelfs dat m'n iPad nog op iOS5 draaitquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
iPad 3 gaat wel hoor. Af en toe met naar multitasking gaan wat langzamer, maar dat kan ook komen omdat ik vanaf beta 3 steeds geüpdatet heb, nog niet clean geinstalled. Voor als dat wat uitmaakt iig.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, zie nu zelfs dat m'n iPad nog op iOS5 draait
ios 5 is ongeveer ios 6quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, zie nu zelfs dat m'n iPad nog op iOS5 draait
ik ben banger dat het android 2.0 wordtdan dat het buggy wwordt :$quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik ga gewoon downloaden. Ik zie wel of er bugs zijn. 9 van de 10 keer dat ik gezeur over bugs lees heb ik er geen last van dus ik maak me er niet zo druk over.
iPad mini (oftewel iPad2 loopt best soepel eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
iPad 3 gaat wel hoor. Af en toe met naar multitasking gaan wat langzamer, maar dat kan ook komen omdat ik vanaf beta 3 steeds geüpdatet heb, nog niet clean geinstalled. Voor als dat wat uitmaakt iig.
Ik draai al sinds beta 1 op m'n 4s en het werkt prima.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef freud het volgende:
Ik loop altijd 1 patch achter, dus wacht op 7.01. Heb ook een 4s, dus wil ook even weten wat de ervaringen zijn op een iets ouder model.
Klopt, update echt puur uit noodzaak meestal. iOS5 wordt steeds minder ondersteund door nieuwe apps, dus vandaar. iPhone laat ik lekker jailbroken op 6.1 draaienquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef blow... het volgende:
[..]
ios 5 is ongeveer ios 6![]()
Ik wacht nog net 7 idd.
Ik dacht dat jij sws niet updatete :p
"Review"quote:
Na Sesamstraatquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:59 schreef Renesite het volgende:
Hoe laat kunnen wij IOS 7 verwachten morgen
Consumentenbond is toch voor oudjes en die vinden dit natuurlijk erg interessant.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Review"
Meer een samenvatting wat er anders is.
ohja, ik vond het wel een goed plan eigenlijk. Ik update maar, dat android 2.0 went wel, apple naakt het toch wel beter.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, update echt puur uit noodzaak meestal. iOS5 wordt steeds minder ondersteund door nieuwe apps, dus vandaar. iPhone laat ik lekker jailbroken op 6.1 draaien
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:05 schreef Dimens het volgende:
Krijg nou tieten. Kom ik een reactie van Braddie tegen via die link.![]()
[ afbeelding ]
Godverquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:05 schreef Dimens het volgende:
Krijg nou tieten. Kom ik een reactie van Braddie tegen via die link.![]()
[ afbeelding ]
http://daringfireball.net/2013/09/the_iphone_5s_and_5cquote:So, how fast is the iPhone 5S? I ran a few popular web browser benchmarks to see how the 5S compared to the iPhone 5. (I tested the 5C too, but as stated above, it performed almost identically to the 5, as expected.) The results (average of three runs, after a device reboot):
WebKit Sunspider 1.0.1: 1.8x faster (408 vs. 716, smaller is faster)
Google Octane 1.0: 1.9x faster (5,576 vs. 2,984, bigger is faster)
Mozilla Kraken 1.1: 2.4x faster (5,948 vs. 13,937, smaller is faster)
To put that in context, the iPhone 5S beats my 2008 15-inch MacBook Pro by a small measure in the Sunspider benchmark (with the MacBook Pro running the latest Safari 6.1 beta). The iPhone 5S is, in some measures, computationally superior to the top-of-the-line MacBook Pro from just five years ago. In your fucking pocket.
Hier nog wat benchmarks van Anandtech. Wat me opvalt, naast dat de 5S zeer snel is, is dat de iPhone 5 (en 5C) nog steeds erg snel in vergelijking met de meeste andere toestellen.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://daringfireball.net/2013/09/the_iphone_5s_and_5c
Des te jammerder dat je tegen dat lelijke iOS7 aan moet kijken.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:06 schreef Merkie het volgende:
Het wordt een beetje saai dat de iPhone elk jaar de concurrentie ruimschoots voorbij gaat met de nieuwe SoC.
Is even wennen, maar het is wel moderner.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Des te jammerder dat je tegen dat lelijke iOS7 aan moet kijken.
quote:
Ja. iOS 7-0 voor Barca.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat een app die vanavond ook een update krijgt?
Huh? Die is nu juist bruikbaar geworden met het maand en jaaroverzicht.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:12 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Is even wennen, maar het is wel moderner.
Alleen de agenda-app is verkloot
Eerst gebruikte ik het maandoverzicht, waarbij ik datum kon aanklikken en daarna onderin een overzicht kreeg van de afspraken van die dag (zie spoiler)quote:Op woensdag 18 september 2013 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Huh? Die is nu juist bruikbaar geworden met het maand en jaaroverzicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet de enige die klaagt als ik google. Ga maar eens zoeken naar een app. I guess there must be an app for that.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:31 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Eerst gebruikte ik het maandoverzicht, waarbij ik datum kon aanklikken en daarna onderin een overzicht kreeg van de afspraken van die dag (zie spoiler)
Dat kan dus niet meer. Ik moet nu ergens klikken(ik weet steeds niet precies meer waar) om het overzicht te krijgen van de komende tijd, overigens wel per dag ingedeeld.Daglijstje staat in controlcenter, 1 swipe. Je hoeft je agenda niet eens te openen. En in de agenda app kan je nu tenminste scrollen en kan je even snel in het jaaroverzicht dag en datum bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet de enige die klaagt als ik google. Ga maar eens zoeken naar een app. I guess there must be an app for that.
In dayview kan je nu eenvoudig door de dagen swipen en door op de search te klikken krijg je een lijstje met afspraken onder elkaar.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:31 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Eerst gebruikte ik het maandoverzicht, waarbij ik datum kon aanklikken en daarna onderin een overzicht kreeg van de afspraken van die dag (zie spoiler)
Dat kan dus niet meer. Ik moet nu ergens klikken(ik weet steeds niet precies meer waar) om het overzicht te krijgen van de komende tijd, overigens wel per dag ingedeeld.Op de zoekknop drukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet de enige die klaagt als ik google. Ga maar eens zoeken naar een app. I guess there must be an app for that.Ten percent faster with a sturdier frame
Ik blijf de hele dag al apps updaten op m'n iphone en ipadquote:Op woensdag 18 september 2013 14:19 schreef Dimens het volgende:
De eerste apps voor iOS 7 komen al binnen.
Oja, nu snap ik ook waarom ik het steeds niet goed vinden. De zoekknop is niet logisch voor een lijst imo.quote:
In controlcenter staat geen daglijst. Daar staat een overzicht voor de komende uren. Heel irritant. Ik hoef niet te weten dat ik tussen 13:00 en 16:00 lege ruimte heb staan. Ik wil alleen mn afspraak van 12:30 en 16:00 hebben staan. Vanavond moet ik om 20:00 iets doen en dat zie ik al niet staan.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daglijstje staat in controlcenter, 1 swipe. Je hoeft je agenda niet eens te openen. En in de agenda app kan je nu tenminste scrollen en kan je even snel in het jaaroverzicht dag en datum bekijken.
In dayview kan je nu eenvoudig door de dagen swipen en door op de search te klikken krijg je een lijstje met afspraken onder elkaar.
Gaat gewoon automatisch met iOS 7.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik blijf de hele dag al apps updaten op m'n iphone en ipad
*Kan. Ik heb dat uitgezet.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gaat gewoon automatisch met iOS 7.
Wat staat daar bij jouw bron bij waarom het niet verstandig is dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik las ergens dat het niet verstandig is om te gaan updaten met een iPad 3. Iemand persoonlijke ervaring door de GM ofzo? Ik wil wel updaten namelijk..
De searchknop dus. Of gewoon dayview Ergo, je hebt veel meer view mogelijkheden in ios7 tov ios6quote:Op woensdag 18 september 2013 14:51 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Oja, nu snap ik ook waarom ik het steeds niet goed vinden. De zoekknop is niet logisch voor een lijst imo.
[..]
In controlcenter staat geen daglijst. Daar staat een overzicht voor de komende uren. Heel irritant. Ik hoef niet te weten dat ik tussen 13:00 en 16:00 lege ruimte heb staan. Ik wil alleen mn afspraak van 12:30 en 16:00 hebben staan. Vanavond moet ik om 20:00 iets doen en dat zie ik al niet staan.
Volgens mij kan dat wel met meldingen, maar die verdwijnen weer als je unlockt..
http://osxdaily.com/2013/(...)ting-these-to-ios-7/quote:Op woensdag 18 september 2013 14:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat staat daar bij jouw bron bij waarom het niet verstandig is dan?
Wowquote:Op woensdag 18 september 2013 15:10 schreef blow... het volgende:
[..]
http://osxdaily.com/2013/(...)ting-these-to-ios-7/
2e kopje.
Ik las het, denk dat ik ook nog even wacht met het updaten van m'n iPad 3.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:10 schreef blow... het volgende:
[..]
http://osxdaily.com/2013/(...)ting-these-to-ios-7/
2e kopje.
Denk het niet, interface elementen zijn hetzelfde en softwarematig kan je prima onderscheid maken tussen de tweequote:Op woensdag 18 september 2013 15:20 schreef remlof het volgende:
Misschien gaan ze iOS binnenkort wel branchen voor de iPad. Een tablet blijft toch een ander apparaat dan een telefoon.
Draait hier prima op mijn iPad 2 hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:19 schreef Merkie het volgende:
iOS 7 voelt op de iPad veel minder "af" aan als op de iPhone. Volgens mij is er geen enkele iPad die iOS 7 echt lekker draait, terwijl de 4S (met z'n A5, zelfde chip als de iPad 2, iPad Mini en bijna hetzelfde als de iPad 3) iOS 7 wél als een zonnetje draait.
huh? Welke keynote?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:28 schreef blow... het volgende:
Ik ga de keynote kijken en updaten overweeg ik wel ne de keynote. Hoe laat begint hij en waar?
shitquote:Op woensdag 18 september 2013 16:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat was de aankondiging van de 5C en 5S. Is al een week geleden.
In juni.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:07 schreef blow... het volgende:
[..]
shit
Wanneee is ios7 geshowed dan?
Wats mis met jouquote:Op woensdag 18 september 2013 16:15 schreef blow... het volgende:
[..]
ook gemist![]()
Ik voel me achterlijk![]()
Thx allebei
Fijn te weten dat het geen dikke stront door een dun rietje wordtquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik draai al sinds beta 1 op m'n 4s en het werkt prima.
Mooi he, zet het eea wel even in perspectief!quote:Op woensdag 18 september 2013 12:01 schreef remlof het volgende:
To put that in context, the iPhone 5S beats my 2008 15-inch MacBook Pro by a small measure in the Sunspider benchmark (with the MacBook Pro running the latest Safari 6.1 beta). The iPhone 5S is, in some measures, computationally superior to the top-of-the-line MacBook Pro from just five years ago. In your fucking pocket.
En terecht.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:15 schreef blow... het volgende:
[..]
ook gemist![]()
Thx allebei
F5 F5 F5.quote:
Je kan het allemaal nog terugkijken: http://www.apple.com/apple-events/quote:Op woensdag 18 september 2013 16:15 schreef blow... het volgende:
[..]
ook gemist![]()
Thx allebei
Kleine moeite om die even te installeren toch? is gewoon een kleine update..quote:Op woensdag 18 september 2013 17:37 schreef Funkel het volgende:
Kan ik van 6.1.2 in een keer naar iOS 7? Op iphoneclub.nl staat bij voorbereiding () 'Zorg dat je 6.1.3 geïnstalleerd hebt.'
downloading! nog een uur! even de honden uitlaten waarna ik precies optijd terug ben...quote:Op woensdag 18 september 2013 17:52 schreef Pino112 het volgende:
iTunes 11.1 is uit, die kan je alvast downloaden dus.
Haha, ik ook.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik heb net een screen gemaakt van de oude icoontjes. Ik ga ze missen
thx, ga ik doen als ik mn SE geleerd hebquote:Op woensdag 18 september 2013 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan het allemaal nog terugkijken: http://www.apple.com/apple-events/
Nog niks als ik via iTunes zoek naar updates.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:52 schreef Pino112 het volgende:
iTunes 11.1 is uit, die kan je alvast downloaden dus.
Even handmatig downloaden:quote:Op woensdag 18 september 2013 18:36 schreef andre347 het volgende:
[..]
Nog niks als ik via iTunes zoek naar updates.
File not foundquote:Op woensdag 18 september 2013 18:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even handmatig downloaden:
https://secure-appldnld.a(...)VL65G/iTunes11.1.dmg
dat is de link voor Mac bezitters.. waarschijnlijk heeft hij geen Macquote:Op woensdag 18 september 2013 18:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even handmatig downloaden:
https://secure-appldnld.a(...)VL65G/iTunes11.1.dmg
Ik heb wel een mac. Vreemd dat ik niks kan downloaden. Via apple.com/itunes werkt ook niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
dat is de link voor Mac bezitters.. waarschijnlijk heeft hij geen Mac
dus MAW.
http://www.apple.com/itunes/download/
vreemd...quote:Op woensdag 18 september 2013 18:44 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik heb wel een mac. Vreemd dat ik niks kan downloaden. Via apple.com/itunes werkt ook niet.
Bij mij stond daar zonet 11.1 nog niet bij.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
dat is de link voor Mac bezitters.. waarschijnlijk heeft hij geen Mac
dus MAW.
http://www.apple.com/itunes/download/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |