quote:Op zondag 15 september 2013 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig is die datum niet te weinig genoemd.
Vrijwel iedere app waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 20:36 schreef TC03 het volgende:
Op 18 en 19 september ga ik 's ochtends meteen mijn notificaties checken om te zien hoeveel apps er geupdate zijn.
[ afbeelding ]
Behalve Whatsapp, daar zullen we wel weer 100 jaar op moeten wachten.quote:Op maandag 16 september 2013 12:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrijwel iedere app waarschijnlijk.
Die komt wel met een update maar dan voor bugfixes. En pas later een update die voor iOs 7 is aangepast.quote:Op maandag 16 september 2013 12:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Behalve Whatsapp, daar zullen we wel weer 100 jaar op moeten wachten.
Wat je ook doet, ben je er van bewust dat er vijf verschillende modellen van de iPhone 5 zijn en dat je dus moet zorgen dat je er eentje koopt in de VS die werkt met 4G in Nederland.quote:Op maandag 16 september 2013 13:07 schreef nils7 het volgende:
Crap ik zit in een dilemma.
Ik wilde m'n nieuwe iPhone 5S bij Amazon.de bestellen omdat ik daar giftcards van heb gekregen a ¤350.
Dus dan wordt een 32GB versie al ¤450.
Echter gaat er een kennis van me over 2 weken naar de US of A en wil er best 1 voor me meenemen.
Dan kost ie ¤570.
Wat wel iets meer is (nog een flinke bak geld maar goed).
Dat is mijn dilemma... wachten op Amazon en voor 450 euro dat ding aanschaffen of mn 350 euro behouden en 120 euro bijleggen en m al eerder hebben...
Ze hebben al wel een update van het icoontjequote:Op maandag 16 september 2013 12:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Behalve Whatsapp, daar zullen we wel weer 100 jaar op moeten wachten.
Ja diegene die m gaat halen, gaat m ook zelf halen.quote:Op maandag 16 september 2013 13:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat je ook doet, ben je er van bewust dat er vijf verschillende modellen van de iPhone 5 zijn en dat je dus moet zorgen dat je er eentje koopt in de VS die werkt met 4G in Nederland.
Banden 3, 7 en 20 zijn in Nederland relevant (respectievelijk 1800MHz, 2600MHz en 800MHz). Band 7 is opzich niet zo heel boeiend aangezien LTE in Nederland voornamelijk op band 3 en 20 uitgerold wordt.quote:Op maandag 16 september 2013 13:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja diegene die m gaat halen, gaat m ook zelf halen.
Maar thnx voor de tip.
Ah dit dus: http://www.apple.com/iphone/LTE/
De 5S die je in de VS kan kopen is de T-Mobile versie en dat is de A1533.quote:Op maandag 16 september 2013 13:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja diegene die m gaat halen, gaat m ook zelf halen.
Maar thnx voor de tip.
Ah dit dus: http://www.apple.com/iphone/LTE/
Deze ondersteunt LTE band 3 en band 20 en dat is prima.quote:Model A1533 (GSM)*: UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1700/2100, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE (Bands 1, 2, 3, 4, 5, 8, 13, 17, 19, 20, 25)
D'r komen nog extra kosten voor BTW en "administratieve veilingkosten" plus BTW over de veilingkosten bij boven op het winnende bod...quote:Op maandag 16 september 2013 15:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Tip: Op BVA Auctions loopt straks de veiling af van de producten van iCentre Uitgeest. Veel Macbooks, iMacs, iPhones etc. voor lage prijzen.
quote:Wat zijn veilingkosten?
Veilingkosten (ook wel opgeld genoemd) is het bedrag dat bovenop de bieding wordt betaald. In de meeste gevallen bedraagt dit 16% van de bieding, tenzij BVA Auctions voorafgaand heeft aangegeven dat een ander percentage van toepassing is. Alle bedragen zijn exclusief BTW. Voordat u een definitief bod plaatst, krijgt u eerst een berekening van de totale kosten van uw bod. Zo weet u precies waar u aan toe bent.
wachten tot de eerste point release{s) is aanbevolen, met name voor de oudere iPads, althans volgens deze site:quote:Op zondag 15 september 2013 10:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon af tot de final release, joh.
Dat doorlinken naar hun eigen NUtech-site steedsquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
15 okt nieuwe ipads en andere product updates. Aldus nu.nl
http://mobiel.nu.nl/gadge(...)er-aangekondigd.html
Die pagina geeft een 500 errorquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik las het ook op 9to5mac. Gimme my iPad!!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
icloud of itunes!quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:46 schreef donroyco het volgende:
Als je een backup maakt van je iPhone, kun je dan ook nog aangeven wat hij moet backuppen? Dit wil ik graag zeker weten voordat iOS7 dadelijk de boel leeggooit
Net namelijk een backup gemaakt van mijn complete(?) iPhone, maar weet niet of hij alles wel gepakt heeft.
iTunes.quote:
die heeft alleen je mail en muziek etc dacht ik, heel onvolledig iig...quote:
eh nee?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:07 schreef blow... het volgende:
[..]
die heeft alleen je mail en muziek etc dacht ik, heel onvolledig iig...
quote:iTunes maakt een reservekopie van de volgende gegevens
Contacten* en favoriete contacten (synchroniseer regelmatig contacten met een computer of een voorziening via de ether zoals iCloud om hiervan een reservekopie te maken).
Programmagegevens van App Store inclusief aankopen in programma's (het programma zelf niet; de tmp- en Caches-map wel).
Instellingen, voorkeuren en gegevens van programma's, inclusief documenten.
Automatisch invullen voor webpagina's.
CalDAV en agenda-abonnementaccounts.
Agenda-accounts.
Agenda-activiteiten.
Gesprekgeschiedenis.
Filmrol (foto's, schermafbeeldingen, bewaarde afbeeldingen en gemaakte video's. Reservekopieën van video's die groter zijn dan 2 GB zijn gemaakt met iOS 4.0 en hoger).
Opmerking: Filmrol wordt bij apparaten zonder camera Bewaarde foto's genoemd.
Game Center-account.
Indeling van het beginscherm.
Aankopen in programma's.
Sleutelhanger (dit bevat de e-mailaccountwachtwoorden, Wi-Fi-wachtwoorden en wachtwoorden die u invoert bij websites en andere programma's. Als u de reservekopie codeert met iOS 4 en hoger, kunt u de gegevens van sleutelhanger overbrengen naar het nieuwe apparaat. Met een niet-gecodeerde reservekopie kunt u de sleutelhanger alleen herstellen naar hetzelfde iOS-apparaat. Als u naar een nieuw apparaat herstelt met een niet-gecodeerde reservekopie, moet u deze wachtwoorden opnieuw invoeren.)
Lijst met externe synchronisatiebronnen (MobileMe, Exchange ActiveSync)
Voorkeuren van locatievoorzieningen voor programma's en websites die u hebt toegestaan om uw locatie te gebruiken.
Mail-accounts (er wordt geen reservekopie gemaakt van e-mailberichten).
Geïnstalleerde profielen. Wanneer u een reservekopie naar een ander apparaat herstelt, worden geïnstalleerde configuratieprofielen niet hersteld (zoals accounts, beperkingen of alles wat kan worden gespecificeerd via een configuratieprofiel). Alle accounts of instellingen die niet zijn gekoppeld aan een geïnstalleerd profiel worden wel hersteld.
Bladwijzers, recente zoekacties en de huidig weergegeven locatie in Kaarten.
Accountconfiguraties van Microsoft Exchange.
Netwerkinstellingen (bewaarde Wi-Fi-hotspots, VPN-instellingen, netwerkvoorkeuren).
Bewaarde work-outs en instellingen van Nike + iPod.
Opmerkingen.
Cache/database van offline webprogramma.
Gekoppelde Bluetooth-apparaten (die alleen kunnen worden gebruikt bij een herstel met dezelfde telefoon die de reservekopie maakte).
Bladwijzers, cookies, geschiedenis, offline gegevens en momenteel geopende pagina's van Safari.
Bewaarde correcties van suggesties (deze worden automatisch bewaard wanneer u aanbevolen correcties weigert).
Berichten (iMessage en afbeeldingen en video's verstuurd via sms of mms van de aanbieder).
Vertrouwde hosts met certificaten die niet kunnen worden gecontroleerd.
Gesproken memo's.
Voicemail-token (dit is niet het Voicemail-wachtwoord maar wordt gebruikt voor validatie bij de verbinding. Dit wordt alleen hersteld op een iPhone waarvan de simkaart hetzelfde telefoonnummer heeft).
Achtergronden.
Webfragmenten.
Bladwijzers en geschiedenis van YouTube.
* Uw contacten maken deel uit van de reservekopie om de lijst met recente oproepen en favorieten te bewaren. Maak een reservekopie van uw contacten op een PIM (Personal Information Manager), iCloud of een andere voorziening via de ether om mogelijk verlies van contactgegevens te vermijden.
quote:Hier maakt iCloud reservekopieën van:
Gekochte muziek, films, tv-programma's, apps en boeken
Van gekochte muziek wordt niet in elk land een reservekopie gemaakt. Alleen in de VS worden er reserverkopieën gemaakt van gekochte muziek en tv-afleveringen. Eerdere aankopen kunnen onbeschikbaar zijn wanneer hiervoor restitutie is gedaan, of wanneer deze niet meer beschikbaar zijn in de iTunes Store, App Store of iBooks Store. Bepaalde eerder gekochte films zijn mogelijk niet beschikbaar in iTunes in de Cloud. De pagina van de filmgegevens in de iTunes Store laat zien of de film beschikbaar is of niet.
Foto's en video's in uw Filmrol
Apparaat-instellingen
App data
Thuisscherm en app-organisatie
iMessage, text (SMS) en MMS-berrichten
Beltonen
Visual Voicemail
iCloud maakt van de volgende items geen reservekopieën:
Muziek, films en tv-programma's die niet in de iTunes Store werden aangeschaft
Podcasts en audioboeken
Foto's die oorspronkelijk werden gesynchroniseerd vanaf uw computer
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:07 schreef blow... het volgende:
[..]
die heeft alleen je mail en muziek etc dacht ik, heel onvolledig iig...
http://support.apple.com/kb/HT1766quote:iCloud and iTunes can back up most data on your iPhone, iPad, or iPod touch.
Backed-up information includes purchased music, TV shows, apps, and books*; photos and video in the Camera Roll; device settings (for example, Phone Favorites, Wallpaper, and Mail, Contacts, Calendar accounts); app data; Home screen and app organization; Messages (iMessage, SMS, and MMS), ringtones, and more. Media files synced from your computer aren’t backed up, but can be restored by syncing with iTunes.
die apps staan toch in itunes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:44 schreef blow... het volgende:
Itunes bewaart geen apps enzo, i learned it thr hard way.
en de data moet je maar even op nieuw maken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
die apps staan toch in itunes.
Data wordt gebackupped.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:50 schreef blow... het volgende:
[..]
en de data moet je maar even op nieuw maken.
De data wordt gebackupt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:50 schreef blow... het volgende:
[..]
en de data moet je maar even op nieuw maken.![]()
Ik vind data het belangrijkste van mijn hele ipad
Wat voor mensen zitten er eigenlijk in de zaal bij zo'n keynote? Moeten dat journalisten voorstellen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:15 schreef Merkie het volgende:
Meest legendarische stukje keynote ooit, ja toch.
hoe stel je dat in?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
De data wordt gebackupt.
Zit de gehele keynote te bekijken, die verbazingen steeds bij bijvoorbeeld het touchscreen en het unlocken enzoquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:15 schreef Merkie het volgende:
Meest legendarische stukje keynote ooit, ja toch.
Niet, dat zit gewoon in de backup. Apps worden gesynced (als je dat hebt aangevinkt) en appdata zit in de backup file.quote:
zhit dat had ik eerder moeten wetenquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet, dat zit gewoon in de backup. Apps worden gesynced (als je dat hebt aangevinkt) en appdata zit in de backup file.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |