Het klopt het zijn verbeteringen maar geen inovaties als je het mij vraag.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
5S: betere camera, 120 fps, vingerafdrukscanner. Is toch prima verbetering? Wat verwacht je anders?
Tja, dan verwacht je gewoon teveel. Op de originele iPhone na is geen enkele iPhone echt revolutionair geweest. Sterker nog, er is nu eigenlijk het meest veranderd voor een 'S'-telefoon.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:27 schreef koekiekoen het volgende:
[..]
Het klopt het zijn verbeteringen maar geen inovaties als je het mij vraag.en dat is wat ik stiekem wel had verwacht na ongeveer 3 jaar geen grote onthullingen gehad te hebben.. En het mooie aan apple was of is dat ze producten op de markt hebben weten te brengen waarvan wij niet wisten dat we het nodig hadden en er toch een markt voor bleek te zijn. Dus ik verwacht niets maar hoop op een inovatief product waarvan ik dacht dat ik het niet nodig had en waar ik naar 2 jaar niet zonder kan
Ik hoop het zo goed verwoord te hebben.
Ik ben benieuwd in hoeverre die vingerafdrukscanner ook echt een nuttige toevoeging zal blijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
5S: betere camera, 120 fps, vingerafdrukscanner. Is toch prima verbetering? Wat verwacht je anders?
4 -> 4S was toch wel een grotere verandering naar mijn mening als je het OS buiten beschouwing laat.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tja, dan verwacht je gewoon teveel. Op de originele iPhone na is geen enkele iPhone echt revolutionair geweest. Sterker nog, er is nu eigenlijk het meest veranderd voor een 'S'-telefoon.
In welk opzich processor en siri? Ik kan me zo 123 niet meer herrineren wat er nog meer innovatief zou moeten zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:40 schreef WH141 het volgende:
[..]
4 -> 4S was toch wel een grotere verandering naar mijn mening als je het OS buiten beschouwing laat.
De motion co-processorquote:Op woensdag 11 september 2013 12:47 schreef koekiekoen het volgende:
[..]
In welk opzich processor en siri? Ik kan me zo 123 niet meer herrineren wat er nog meer innovatief zou moeten zijn.
ps. Ik ben groots apple fan en vind de verbeteringen absoluut een hoog gadet gehalte hebben met een vingerscan alleen mis ik nog dat laatste stukje genialiteit... ofzo
http://gdeluxe.com/ios-7-download/quote:Op woensdag 11 september 2013 13:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand betrouwbare links naar de ios 7 GM voor 4s?
Voor een iphone scherm en de ervaring er van lijkt het me niet veel verschil maken.. Maar wie weet ben ik meteen om als ik hem in mijn handen hebquote:
Ik vraag me af waarom het dat níet zou zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in hoeverre die vingerafdrukscanner ook echt een nuttige toevoeging zal blijken.
Los van de vraag of het vlekkeloos gaat werken en de veiligheidsproblematiek: wat moet je ermee? Ja leuk, geen code meer intypen, maar verder? Ik moet nog zien of je gaat betalen met je vingerafdruk.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom het dat níet zou zijn.
Daar heeft Apple iBeacons voor: http://goo.gl/HgyvOQquote:Op woensdag 11 september 2013 13:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Los van de vraag of het vlekkeloos gaat werken en de veiligheidsproblematiek: wat moet je ermee? Ja leuk, geen code meer intypen, maar verder? Ik moet nog zien of je gaat betalen met je vingerafdruk.
We gaan het zien.
Ik zie het niet gebeuren in Nederland. Wel tekenend dat Apple weer eens een andere standaard meent te moeten gebruiken dan de concurrentie.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar heeft Apple iBeacons voor: http://goo.gl/HgyvOQ
Meer rekenkracht is altijd beter. Al is het maar voor icandy.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:11 schreef koekiekoen het volgende:
[..]
Voor een iphone scherm en de ervaring er van lijkt het me niet veel verschil maken.. Maar wie weet ben ik meteen om als ik hem in mijn handen heb
iPad 4gen.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke iPad?
Hier is de torrent voor de 3 bezig.
Werd het scannen afgebroken of het herstellen? Als bij mij Schijfhulp namelijk faalt, is de HDD/partitie gewoon naar de fillistijnen. Doorgaans is het herstellen van hardeschijfrechten o.i.d. wel de oplossing voor zo'n probleem, dus ik zou dan opteren voor een schone installatie.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje voor mensen die OSX 10.5 nog gebruiken: Op een MB van iemand is er onlangs een probleem op getreden en wel dat de MB wat traag opstart. Na het schijfhulp programma te hebben gebruikt werd de scanning afgebroken omdat iets niet klopte/miste. (stond in het rood)
Beste optie gewoon een geheel schone installatie te gaan i.p.v. nu te gaan uitdokteren wat het probleem is? Dat eerste is zo te doen omdat er een back-up gemaakt is.
Iemand?
18 september.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef gelezwembroek het volgende:
Wanneer is de volgende keynote?
Nooit meer. Apple sluit zijn deuren en geeft het geld terug aan de aandeelhouders. Het was erop of eronder gisteren.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef gelezwembroek het volgende:
Staat in de TT.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Hoezo zo snel achter elkaar dan?
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nooit meer. Apple sluit zijn deuren en geeft het geld terug aan de aandeelhouders. Het was erop of eronder gisteren.
ergens in oktober ofzo.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef gelezwembroek het volgende:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nooit meer. Apple sluit zijn deuren en geeft het geld terug aan de aandeelhouders. Het was erop of eronder gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |