Wachten tot de eerste bugfixes er zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:09 schreef blow... het volgende:
Maar de vraag de vragen is: morgen ios 7 downloaden of wachten?
Ik draai nu beta 6 dus gewoon updaten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:09 schreef blow... het volgende:
Ik ga gewoon downloaden. Ik zie wel of er bugs zijn. 9 van de 10 keer dat ik gezeur over bugs lees heb ik er geen last van dus ik maak me er niet zo druk over.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:09 schreef blow... het volgende:
iPad 3 gaat wel hoor. Af en toe met naar multitasking gaan wat langzamer, maar dat kan ook komen omdat ik vanaf beta 3 steeds geüpdatet heb, nog niet clean geinstalled. Voor als dat wat uitmaakt iig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Denk dat ik permanent maar op iOS 6 blijf, iPad 3 en iPhone 4 zijn niet veelbelovend op iOS7 denk ik
Hmm, zie nu zelfs dat m'n iPad nog op iOS5 draaitquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
iPad 3 gaat wel hoor. Af en toe met naar multitasking gaan wat langzamer, maar dat kan ook komen omdat ik vanaf beta 3 steeds geüpdatet heb, nog niet clean geinstalled. Voor als dat wat uitmaakt iig.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, zie nu zelfs dat m'n iPad nog op iOS5 draait
ios 5 is ongeveer ios 6quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, zie nu zelfs dat m'n iPad nog op iOS5 draait
ik ben banger dat het android 2.0 wordtdan dat het buggy wwordt :$quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik ga gewoon downloaden. Ik zie wel of er bugs zijn. 9 van de 10 keer dat ik gezeur over bugs lees heb ik er geen last van dus ik maak me er niet zo druk over.
iPad mini (oftewel iPad2 loopt best soepel eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
iPad 3 gaat wel hoor. Af en toe met naar multitasking gaan wat langzamer, maar dat kan ook komen omdat ik vanaf beta 3 steeds geüpdatet heb, nog niet clean geinstalled. Voor als dat wat uitmaakt iig.
Ik draai al sinds beta 1 op m'n 4s en het werkt prima.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef freud het volgende:
Ik loop altijd 1 patch achter, dus wacht op 7.01. Heb ook een 4s, dus wil ook even weten wat de ervaringen zijn op een iets ouder model.
Klopt, update echt puur uit noodzaak meestal. iOS5 wordt steeds minder ondersteund door nieuwe apps, dus vandaar. iPhone laat ik lekker jailbroken op 6.1 draaienquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef blow... het volgende:
[..]
ios 5 is ongeveer ios 6![]()
Ik wacht nog net 7 idd.
Ik dacht dat jij sws niet updatete :p
"Review"quote:
Na Sesamstraatquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:59 schreef Renesite het volgende:
Hoe laat kunnen wij IOS 7 verwachten morgen
Consumentenbond is toch voor oudjes en die vinden dit natuurlijk erg interessant.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Review"
Meer een samenvatting wat er anders is.
ohja, ik vond het wel een goed plan eigenlijk. Ik update maar, dat android 2.0 went wel, apple naakt het toch wel beter.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, update echt puur uit noodzaak meestal. iOS5 wordt steeds minder ondersteund door nieuwe apps, dus vandaar. iPhone laat ik lekker jailbroken op 6.1 draaien
quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:05 schreef Dimens het volgende:
Krijg nou tieten. Kom ik een reactie van Braddie tegen via die link.![]()
[ afbeelding ]
Godverquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:05 schreef Dimens het volgende:
Krijg nou tieten. Kom ik een reactie van Braddie tegen via die link.![]()
[ afbeelding ]
http://daringfireball.net/2013/09/the_iphone_5s_and_5cquote:So, how fast is the iPhone 5S? I ran a few popular web browser benchmarks to see how the 5S compared to the iPhone 5. (I tested the 5C too, but as stated above, it performed almost identically to the 5, as expected.) The results (average of three runs, after a device reboot):
WebKit Sunspider 1.0.1: 1.8x faster (408 vs. 716, smaller is faster)
Google Octane 1.0: 1.9x faster (5,576 vs. 2,984, bigger is faster)
Mozilla Kraken 1.1: 2.4x faster (5,948 vs. 13,937, smaller is faster)
To put that in context, the iPhone 5S beats my 2008 15-inch MacBook Pro by a small measure in the Sunspider benchmark (with the MacBook Pro running the latest Safari 6.1 beta). The iPhone 5S is, in some measures, computationally superior to the top-of-the-line MacBook Pro from just five years ago. In your fucking pocket.
Hier nog wat benchmarks van Anandtech. Wat me opvalt, naast dat de 5S zeer snel is, is dat de iPhone 5 (en 5C) nog steeds erg snel in vergelijking met de meeste andere toestellen.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://daringfireball.net/2013/09/the_iphone_5s_and_5c
Des te jammerder dat je tegen dat lelijke iOS7 aan moet kijken.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:06 schreef Merkie het volgende:
Het wordt een beetje saai dat de iPhone elk jaar de concurrentie ruimschoots voorbij gaat met de nieuwe SoC.
Is even wennen, maar het is wel moderner.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Des te jammerder dat je tegen dat lelijke iOS7 aan moet kijken.
quote:
Ja. iOS 7-0 voor Barca.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat een app die vanavond ook een update krijgt?
Huh? Die is nu juist bruikbaar geworden met het maand en jaaroverzicht.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:12 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Is even wennen, maar het is wel moderner.
Alleen de agenda-app is verkloot
Eerst gebruikte ik het maandoverzicht, waarbij ik datum kon aanklikken en daarna onderin een overzicht kreeg van de afspraken van die dag (zie spoiler)quote:Op woensdag 18 september 2013 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Huh? Die is nu juist bruikbaar geworden met het maand en jaaroverzicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet de enige die klaagt als ik google. Ga maar eens zoeken naar een app. I guess there must be an app for that.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:31 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Eerst gebruikte ik het maandoverzicht, waarbij ik datum kon aanklikken en daarna onderin een overzicht kreeg van de afspraken van die dag (zie spoiler)
Dat kan dus niet meer. Ik moet nu ergens klikken(ik weet steeds niet precies meer waar) om het overzicht te krijgen van de komende tijd, overigens wel per dag ingedeeld.Daglijstje staat in controlcenter, 1 swipe. Je hoeft je agenda niet eens te openen. En in de agenda app kan je nu tenminste scrollen en kan je even snel in het jaaroverzicht dag en datum bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet de enige die klaagt als ik google. Ga maar eens zoeken naar een app. I guess there must be an app for that.
In dayview kan je nu eenvoudig door de dagen swipen en door op de search te klikken krijg je een lijstje met afspraken onder elkaar.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:31 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Eerst gebruikte ik het maandoverzicht, waarbij ik datum kon aanklikken en daarna onderin een overzicht kreeg van de afspraken van die dag (zie spoiler)
Dat kan dus niet meer. Ik moet nu ergens klikken(ik weet steeds niet precies meer waar) om het overzicht te krijgen van de komende tijd, overigens wel per dag ingedeeld.Op de zoekknop drukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet de enige die klaagt als ik google. Ga maar eens zoeken naar een app. I guess there must be an app for that.Ten percent faster with a sturdier frame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |