Wachten tot de eerste bugfixes er zijnquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:09 schreef blow... het volgende:
Maar de vraag de vragen is: morgen ios 7 downloaden of wachten?
Ik draai nu beta 6 dus gewoon updaten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:09 schreef blow... het volgende:
Ik ga gewoon downloaden. Ik zie wel of er bugs zijn. 9 van de 10 keer dat ik gezeur over bugs lees heb ik er geen last van dus ik maak me er niet zo druk over.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:09 schreef blow... het volgende:
iPad 3 gaat wel hoor. Af en toe met naar multitasking gaan wat langzamer, maar dat kan ook komen omdat ik vanaf beta 3 steeds geüpdatet heb, nog niet clean geinstalled. Voor als dat wat uitmaakt iig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Denk dat ik permanent maar op iOS 6 blijf, iPad 3 en iPhone 4 zijn niet veelbelovend op iOS7 denk ik
Hmm, zie nu zelfs dat m'n iPad nog op iOS5 draaitquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
iPad 3 gaat wel hoor. Af en toe met naar multitasking gaan wat langzamer, maar dat kan ook komen omdat ik vanaf beta 3 steeds geüpdatet heb, nog niet clean geinstalled. Voor als dat wat uitmaakt iig.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, zie nu zelfs dat m'n iPad nog op iOS5 draait
ios 5 is ongeveer ios 6quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, zie nu zelfs dat m'n iPad nog op iOS5 draait
ik ben banger dat het android 2.0 wordtdan dat het buggy wwordt :$quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik ga gewoon downloaden. Ik zie wel of er bugs zijn. 9 van de 10 keer dat ik gezeur over bugs lees heb ik er geen last van dus ik maak me er niet zo druk over.
iPad mini (oftewel iPad2 loopt best soepel eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
iPad 3 gaat wel hoor. Af en toe met naar multitasking gaan wat langzamer, maar dat kan ook komen omdat ik vanaf beta 3 steeds geüpdatet heb, nog niet clean geinstalled. Voor als dat wat uitmaakt iig.
Ik draai al sinds beta 1 op m'n 4s en het werkt prima.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef freud het volgende:
Ik loop altijd 1 patch achter, dus wacht op 7.01. Heb ook een 4s, dus wil ook even weten wat de ervaringen zijn op een iets ouder model.
Klopt, update echt puur uit noodzaak meestal. iOS5 wordt steeds minder ondersteund door nieuwe apps, dus vandaar. iPhone laat ik lekker jailbroken op 6.1 draaienquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:14 schreef blow... het volgende:
[..]
ios 5 is ongeveer ios 6![]()
Ik wacht nog net 7 idd.
Ik dacht dat jij sws niet updatete :p
"Review"quote:
Na Sesamstraatquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:59 schreef Renesite het volgende:
Hoe laat kunnen wij IOS 7 verwachten morgen
Consumentenbond is toch voor oudjes en die vinden dit natuurlijk erg interessant.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Review"
Meer een samenvatting wat er anders is.
ohja, ik vond het wel een goed plan eigenlijk. Ik update maar, dat android 2.0 went wel, apple naakt het toch wel beter.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, update echt puur uit noodzaak meestal. iOS5 wordt steeds minder ondersteund door nieuwe apps, dus vandaar. iPhone laat ik lekker jailbroken op 6.1 draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |