Dat mag ook wel ja.twitter:arnoudwokke twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 21:49:21Vermaarde analist zegt net tegen mij in privé-mail: Apple gaat prijs iPhone 5C (599 euro) in komende kwartalen drastisch verlagen. reageer retweet
Zal wel afhangen van hoe populair het ding is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:50 schreef Pino112 het volgende:
Dat mag ook wel ja.twitter:arnoudwokke twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 21:49:21Vermaarde analist zegt net tegen mij in privé-mail: Apple gaat prijs iPhone 5C (599 euro) in komende kwartalen drastisch verlagen. reageer retweet
Dat waren zoals altijd geruchtenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
Ik had gedacht dat de 5C rond de 400 euro zou uitkomen. De prijs valt me nogal tegen eigenlijk
Precies, het verschil is bijna minimaal te noemen. Ik dacht dat ze met de 5c zich meer gingen richten op de jongeren maar dit zijn niet echt leuke bedragen voor een 'budget' model. Beetje jammer wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat waren zoals altijd geruchten![]()
Vind de 5c best aan de prijzige kant. Ik begrijp denk ik niet helemaal welke doelgroep ze nou precies willen aanspreken. Ik had het idee dat ze de middenklasse wilde leveren en de 5S het top segment van de markt. Maar daar lijkt het nu niet op toch?
Het lijkt wel als of de 5C tussen de Iphone 4S en de 5 in zit. Ik had verwacht dat ze inderdaad de middenklassen van de markt gingen veroveren. Net als dat ze met de Ipad mini hebben gedaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, het verschil is bijna minimaal te noemen. Ik dacht dat ze met de 5c zich meer gingen richten op de jongeren maar dit zijn niet echt leuke bedragen voor een 'budget' model. Beetje jammer wel.
Overigens vind ik die fingerprint optie wel baas op de 5S
Baas! Laat ons ook even weet hoe de installatie gaat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:29 schreef Merkie het volgende:
iPhone 5 GM: http://yadi.sk/d/v4W3Qkv294k5w
Hier gevonden.
Will doquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Baas! Laat ons ook even weet hoe de installatie gaat?
Top man! Dan ga ik even douchen en andere dingen doen om tijd te dodenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Will do. Ik ga gewoon shift-updaten.
Hier ook jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Top man! Dan ga ik even douchen en andere dingen doen om tijd te doden. Heb het geduld van een 7-jarige.
Thanks!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:29 schreef Merkie het volgende:
iPhone 5 GM: http://yadi.sk/d/v4W3Qkv294k5w
Hier gevonden.
Apart, eerder na de conference werkte het namelijk nog welquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:49 schreef remlof het volgende:
De Nederlandse Apple store is nog steeds stuk, de Amerikaanse doet het wel.
Shift-update gedaan, hij is nu klaar. Alles werkt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Top man! Dan ga ik even douchen en andere dingen doen om tijd te doden. Heb het geduld van een 7-jarige.
Oh toen ik bovenstaande postte stond daar alleen nog de ouwe 5quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Apart, eerder na de conference werkte het namelijk nog wel
De iPhone page werkt wel in de store though
http://store.apple.com/nl/iphone
Mooi, iCloud backup terugzetten kan ook gewoon? Ben nu 11A465 voor m'n 4S aan het downloaden via een torrent.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Shift-update gedaan, hij is nu klaar. Alles werkt.
Gr gr.
Super! Ga ik nu ook doen. Geüpdated of een full wipe gedaan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Shift-update gedaan, hij is nu klaar. Alles werkt.
Gr gr.
Ik bedoel iCloud backup terugzetten op de iPhone zelf. Maar ben 'm nu aan het herstellen naar iOS 7, dus ik ga het merken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef Merkie het volgende:
Ik heb shift-update gedaan dus ik heb geen update teruggezet. Het nadeel is dat je iTunes 11.1 nodig hebt om te syncen, en die heb ik niet.
Geüpdatet. Je hebt alleen iTunes 11.1 nodig om te syncen, en die is er niet voor Windows. Dus ik kan nu geen iTunes gebruiken met mijn iPhone. Oepsquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Super! Ga ik nu ook doen. Geüpdated of een full wipe gedaan?
Die is er ook nog niet officieel voor Mac.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geüpdatet. Je hebt alleen iTunes 11.1 nodig om te syncen, en die is er niet voor Windows. Dus ik kan nu geen iTunes gebruiken met mijn iPhone. Oeps.
Ik heb Windows 8quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is er ook nog niet officieel voor Mac.
Beta: https://mega.co.nz/#!kodz(...)9mYwl3JZGqn76zCOn1P0
Eindbaas. Zelfde type logicboard erin of toevallig ook iets met een snellere proc?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:12 schreef J.Appleseed het volgende:
Mijn allereerste logic board swap is gelukt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De PowerBook leeft weer! Nu nog 2GB RAM scoren, een nieuwe accu en PRAM batterij en dan kan 'ie weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, heb gewoon weer 'n 1.33GHz logic board genomen. Wilde niet het risico lopen dat er iets niet werktequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Eindbaas. Zelfde type logicboard erin of toevallig ook iets met een snellere proc?
Niets speciaals? Eerste smartphone met 64 hits Proc. En 64 bits os. Vingerafdruk scanner. Verbeterde camera en flits.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:17 schreef JoelBaka het volgende:
En de 5S vind ik gewoon een nette update, niks speciaals dat komt wel met de 6.
True, truequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niets speciaals? Eerste smartphone met 64 hits Proc. En 64 bits os. Vingerafdruk scanner. Verbeterde camera en flits.
Best behoorlijk voor een 'minor refresh'
Welke iPad?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:36 schreef Studiotje het volgende:
iOS7 op mijn iPhone 4s en iPad gepleurd, snappy. Alhoewel ik 't op de iPad nog steeds niet super vind.
Hmm, ja? Geen rare animaties meer die niet helemaal soepel lopen?quote:
iPhone 5 is dood. RIP. Misschien dat sommige winkels nog snel van oude voorraad afwillen, maar doorgaans liggen iPhones kort op de planken dus die voorraad zal snel uitgedund zijn.quote:
Zal die niet meer in de verkoop gaan? de iPhone 4S is nog wel te verkopen in de apple store.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
iPhone 5 is dood. RIP. Misschien dat sommige winkels nog snel van oude voorraad afwillen, maar doorgaans liggen iPhones kort op de planken dus die voorraad zal snel uitgedund zijn.
Officiële line-up wordt:quote:Op woensdag 11 september 2013 09:19 schreef Baje het volgende:
[..]
Zal die niet meer in de verkoop gaan? de iPhone 4S is nog wel te verkopen in de apple store.
Tja, elk jaar trappen we er weer in. Nu komt er écht een goedkope iPad, MacBook, iPhone, of wat dan ook. En nooit is het zo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:03 schreef Stuart het volgende:
Ik had gedacht dat de 5C rond de 400 euro zou uitkomen. De prijs valt me nogal tegen eigenlijk
Maar buiten de VS en China is het marktaandeel dalende en absolute verkopen volgens mij ook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik denk dat er geen écht goedkope iPhone nodig is omdat - in het westen - de prijs voor 99% van de klanten is verborgen in een contract. Daarmee laten ze de echte low-end markt liggen, maar dat zijn we wel gewend. Bovendien zijn de marges in die markt dramatisch laag, en als je nog een enigszins degelijk apparaat wilt maken kost het nog te veel ook waarschijnlijk.
Ja, ben bang dat je inderdaad gelijk hebtquote:Op woensdag 11 september 2013 09:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tja, elk jaar trappen we er weer in. Nu komt er écht een goedkope iPad, MacBook, iPhone, of wat dan ook. En nooit is het zo.
We (ik ook) moeten gewoon niet zo dom zijn om te denken dat Apple echt een goedkope iPhone gaat maken.
Verplicht niet nee.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:55 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben je verplicht om die update te installeren op je ipad4?
Ben eigenlijk goed gewend aan deze, bevalt me nog prima. Kan geen dingen vinden die echt wat toevoegen.
Voor wat betreft de prijs... Tja, het is idd veel geld, maar het is ook des Apples om deze prijsstelling aan te houden.quote:Toch grappig dat Apple zo bekritiseerd wordt op het gebruik van plastic in de 5c, terwijl t/m de 3Gs de iPhones allemaal van plastic waren... Beetje hypocriet imo.
We hebben nu dus 4 iPhones in plastic (1, 3G, 3Gs en 5c) en 4 in alu (4, 4s, 5 en 5s).
Ik ben van mening dat ze wel een goedkope iphone maken alleen de prijs er niet op aanpassenquote:Op woensdag 11 september 2013 09:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben bang dat je inderdaad gelijk hebt
5S: betere camera, 120 fps, vingerafdrukscanner. Is toch prima verbetering? Wat verwacht je anders?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:17 schreef koekiekoen het volgende:
Ik bedoel het is een iphone 5 (huidige gen.) die uit plastic bestaat lijkt me een stuk goedkoper dan het prijs verschil van ¤80 ofzo tov. de huidige 5.. Wat de 5s aangaat vind ik er ook niet veel op vooruit gegaan 64 bit leuk maar overbodig vinger afdruk scanner alleen leuk als het 100% werkt ben benieuwd. Echter de grote vernieuwingen zie ik niet meer sinds de ipad. jammer..
Het klopt het zijn verbeteringen maar geen inovaties als je het mij vraag.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
5S: betere camera, 120 fps, vingerafdrukscanner. Is toch prima verbetering? Wat verwacht je anders?
Tja, dan verwacht je gewoon teveel. Op de originele iPhone na is geen enkele iPhone echt revolutionair geweest. Sterker nog, er is nu eigenlijk het meest veranderd voor een 'S'-telefoon.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:27 schreef koekiekoen het volgende:
[..]
Het klopt het zijn verbeteringen maar geen inovaties als je het mij vraag.en dat is wat ik stiekem wel had verwacht na ongeveer 3 jaar geen grote onthullingen gehad te hebben.. En het mooie aan apple was of is dat ze producten op de markt hebben weten te brengen waarvan wij niet wisten dat we het nodig hadden en er toch een markt voor bleek te zijn. Dus ik verwacht niets maar hoop op een inovatief product waarvan ik dacht dat ik het niet nodig had en waar ik naar 2 jaar niet zonder kan
Ik hoop het zo goed verwoord te hebben.
Ik ben benieuwd in hoeverre die vingerafdrukscanner ook echt een nuttige toevoeging zal blijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
5S: betere camera, 120 fps, vingerafdrukscanner. Is toch prima verbetering? Wat verwacht je anders?
4 -> 4S was toch wel een grotere verandering naar mijn mening als je het OS buiten beschouwing laat.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tja, dan verwacht je gewoon teveel. Op de originele iPhone na is geen enkele iPhone echt revolutionair geweest. Sterker nog, er is nu eigenlijk het meest veranderd voor een 'S'-telefoon.
In welk opzich processor en siri? Ik kan me zo 123 niet meer herrineren wat er nog meer innovatief zou moeten zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:40 schreef WH141 het volgende:
[..]
4 -> 4S was toch wel een grotere verandering naar mijn mening als je het OS buiten beschouwing laat.
De motion co-processorquote:Op woensdag 11 september 2013 12:47 schreef koekiekoen het volgende:
[..]
In welk opzich processor en siri? Ik kan me zo 123 niet meer herrineren wat er nog meer innovatief zou moeten zijn.
ps. Ik ben groots apple fan en vind de verbeteringen absoluut een hoog gadet gehalte hebben met een vingerscan alleen mis ik nog dat laatste stukje genialiteit... ofzo
http://gdeluxe.com/ios-7-download/quote:Op woensdag 11 september 2013 13:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand betrouwbare links naar de ios 7 GM voor 4s?
Voor een iphone scherm en de ervaring er van lijkt het me niet veel verschil maken.. Maar wie weet ben ik meteen om als ik hem in mijn handen hebquote:
Ik vraag me af waarom het dat níet zou zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in hoeverre die vingerafdrukscanner ook echt een nuttige toevoeging zal blijken.
Los van de vraag of het vlekkeloos gaat werken en de veiligheidsproblematiek: wat moet je ermee? Ja leuk, geen code meer intypen, maar verder? Ik moet nog zien of je gaat betalen met je vingerafdruk.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom het dat níet zou zijn.
Daar heeft Apple iBeacons voor: http://goo.gl/HgyvOQquote:Op woensdag 11 september 2013 13:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Los van de vraag of het vlekkeloos gaat werken en de veiligheidsproblematiek: wat moet je ermee? Ja leuk, geen code meer intypen, maar verder? Ik moet nog zien of je gaat betalen met je vingerafdruk.
We gaan het zien.
Ik zie het niet gebeuren in Nederland. Wel tekenend dat Apple weer eens een andere standaard meent te moeten gebruiken dan de concurrentie.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar heeft Apple iBeacons voor: http://goo.gl/HgyvOQ
Meer rekenkracht is altijd beter. Al is het maar voor icandy.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:11 schreef koekiekoen het volgende:
[..]
Voor een iphone scherm en de ervaring er van lijkt het me niet veel verschil maken.. Maar wie weet ben ik meteen om als ik hem in mijn handen heb
iPad 4gen.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke iPad?
Hier is de torrent voor de 3 bezig.
Werd het scannen afgebroken of het herstellen? Als bij mij Schijfhulp namelijk faalt, is de HDD/partitie gewoon naar de fillistijnen. Doorgaans is het herstellen van hardeschijfrechten o.i.d. wel de oplossing voor zo'n probleem, dus ik zou dan opteren voor een schone installatie.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje voor mensen die OSX 10.5 nog gebruiken: Op een MB van iemand is er onlangs een probleem op getreden en wel dat de MB wat traag opstart. Na het schijfhulp programma te hebben gebruikt werd de scanning afgebroken omdat iets niet klopte/miste. (stond in het rood)
Beste optie gewoon een geheel schone installatie te gaan i.p.v. nu te gaan uitdokteren wat het probleem is? Dat eerste is zo te doen omdat er een back-up gemaakt is.
Iemand?
18 september.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef gelezwembroek het volgende:
Wanneer is de volgende keynote?
Nooit meer. Apple sluit zijn deuren en geeft het geld terug aan de aandeelhouders. Het was erop of eronder gisteren.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef gelezwembroek het volgende:
Staat in de TT.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Hoezo zo snel achter elkaar dan?
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nooit meer. Apple sluit zijn deuren en geeft het geld terug aan de aandeelhouders. Het was erop of eronder gisteren.
ergens in oktober ofzo.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef gelezwembroek het volgende:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nooit meer. Apple sluit zijn deuren en geeft het geld terug aan de aandeelhouders. Het was erop of eronder gisteren.
waarom gaat de 5 eruitquote:Op woensdag 11 september 2013 09:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Officiële line-up wordt:
4S ¤399
5C ¤599
5S ¤699
Vind het wel meevallen bij Tweakers eerlijk gezegd. Welk bericht doel je op?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik word echt niet goed van Tweakers en hun clickbait nieuwstitels
Zal wel samen met OSX Mavericks komen.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tevens: iCloud Keychain is weg uit de GM. Wordt dus later gereleased.
Ik lach me altijd ziek bij die reacties op Apple-berichten. Apple is doomed, zonder Jobs gaat het bergafwaarts, Steve had dit nooit gedaan etceteraquote:Op woensdag 11 september 2013 23:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik word echt niet goed van Tweakers en hun clickbait nieuwstitels
Sowieso kijk ik steeds minder op Tweakers de laatste tijd. Af en toe wat filmpjes van reviews. Maar dan niet waar Arnoud Wokkel in is. Met z'n bril.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:32 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik lach me altijd ziek bij die reacties op Apple-berichten. Apple is doomed, zonder Jobs gaat het bergafwaarts, Steve had dit nooit gedaan etcetera
Vind het altijd wel grappig dat Apple elk jaar met een revolutie moet komen en de concurrenten ook alleen hun telefoon specbumpen. Die reacties zijn altijd vermakelijk als je je verveeldquote:Op donderdag 12 september 2013 11:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso kijk ik steeds minder op Tweakers de laatste tijd. Af en toe wat filmpjes van reviews. Maar dan niet waar Arnoud Wokkel in is. Met z'n bril.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |