SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar en mag je dan ook andere mensen mee nemen ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij en zargon hebben gefaald.
[..]
Ja, kom je ook?
Ja krokusje mag ook meequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Waar en mag je dan ook andere mensen mee nemen ?
Nog niet bekend, omgeving Utrecht of ergens anders. Vast goed bereikbaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Waar en mag je dan ook andere mensen mee nemen ?
Doe je ook zo klef met zarGon waar Julis bij is?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja he. Jij was mijn boi gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaken gaan wel goed tho bij hemquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:04 schreef xminator het volgende:
https://www.facebook.com/(...)18957&type=3&theater
''altijdgeslaagd.nl Sezer yaragi dan kom je toch niet kanker kind
Ben je jaloers ga achter de raam staan amg yavsagi''
![]()
Moet ik ook wat meenemen? Hamsili Pilav ofzoquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, ook jij mag komen.
[..]
Uhuh, dat zeker. Zijn filmpjes zijn grappig
Pilav zonder hamsi is beterquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:12 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Moet ik ook wat meenemen? Hamsili Pilav ofzo
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe je ook zo klef met zarGon waar Julis bij is?Soms zelfs met zijn drie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Vies!quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:12 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Moet ik ook wat meenemen? Hamsili Pilav ofzo
Was vast geen Adanali die het had gemaakt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik heb één keer die topalak gegeten en vond het niet zo lekker
Sommige mensen maken het dan ook anders, verschilt per regio. Topalak met sarimsakli yoghurtquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik heb één keer die topalak gegeten en vond het niet zo lekker
crispy chicken nuggets?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:23 schreef Bortecinem het volgende:
Echt ac kaldim man. Iemand eten over voor mij?
Ayyyy kom maar hier. Heb altijd voor een heel leger te etenquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:23 schreef Bortecinem het volgende:
Echt ac kaldim man. Iemand eten over voor mij?
Aldus je gezonde kipfilet receptquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
crispy chicken nuggets?
Ik heb ze gekruid en in eiwit gedompeld en toen door cornflakes
wel in de oven en zonder olie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Aldus je gezonde kipfilet recept
Oh lekker. Ik heb zelfs nog een bakje zoetzure saus van de mac hier liggen. Perfect.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
crispy chicken nuggets?
Ik heb ze gekruid en in eiwit gedompeld en toen door cornflakes
Saol abla.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ayyyy kom maar hier. Heb altijd voor een heel leger te eten
Guvec, kuru fasulye, kara lahana dolmasi, kuymak, lahana corbasi, yesil fasulye corbasi, kofte kan ik lekker maken. En natuurlijk maak ik ook andere dingen. Bv biber dolmasi, karni yarik enz enzquote:
Nee hoor. Yaprak is van druiven bladeren. Kara lahana nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:39 schreef expans het volgende:
Kara lahana dolmasi
Dat is gewoon (yaprak) sarmasi?
Ja lahana idd. Maar niet yaprak in ieder gevalquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
Wij noemen dat gewoon lahana sarmasi.
Nicequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:34 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Guvec, kuru fasulye, kara lahana dolmasi, kuymak, lahana corbasi, yesil fasulye corbasi, kofte kan ik lekker maken. En natuurlijk maak ik ook andere dingen. Bv biber dolmasi, karni yarik enz enz
Nee, yaprak sarmasi is met druivenbladeren idd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:43 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ja lahana idd. Maar niet yaprak in ieder geval
En uiteraard ook de gewone dingen, macaroni, spaghetti, chicken tonight. Dus de simpele dingen wanneer ik weinig tijd heb.quote:
Een keer gemaakt, maar ik vind het moeilijk om die hamur door te slikken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar kunnen jullie ook arabasi maken?
Italiaans etenquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:47 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
En uiteraard ook de gewone dingen, macaroni, spaghetti, chicken tonight. Dus de simpele dingen wanneer ik weinig tijd heb.
Fijner snijden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een keer gemaakt, maar ik vind het moeilijk om die hamur door te slikken.
En dat is in?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:51 schreef krokusje31 het volgende:
Ow ja, lasagne kan ik ook super lekker maken. Zullen we de meet bij mij thuis doen?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:54 schreef krokusje31 het volgende:
Beetje ver voor jullie denk ik. Limburg bij venlo in de buurt
Met kurutulmus aubergines vind ik ook zoooooo lekker.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef expans het volgende:
1) Kuru fasulye (+ pilav)
2) Dolma (maar dan met aubergines en niet met acili biber)
Kan ik altijd eten (srs).
Fasulyequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef expans het volgende:
1) Kuru fasulye (+ pilav)
2) Dolma (maar dan met aubergines en niet met acili biber)
Kan ik altijd eten (srs).
Ik had dat met tosti.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben na jaren groene appels weer herontdekt. Hoe kan het dat je iets wat je zo lekker vindt zomaar vergeet? Echt raar. Ik was vroeger gek op groene appels.
Heb echt een hekel aan de welvaart soms.
We hebben gewoon te veel eten. Ik haat mezelf soms echt op momenten wanneer ik niet kan bepalen wat ik wil eten.quote:
quote:
Het begin van het einde. Een langzame, pijnlijke proces van de aftakeling van je hersenen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, check die zin.
'Ik ben na jaren weer groene appels herontdekt'
Volgens mij dacht ik aan 'Ik heb na jaren weer groene appels herontdekt' en 'Ik ben na jaren weer groene appels aan het herontdekken' maar kon mijn brein niet kiezen.
Ow soep???quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:15 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik eet het veels te weinig gezien mijn hemso's het in de winter zowat elke week lijken te eten.
Wat was je memleket?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:15 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik eet het veels te weinig gezien mijn hemso's het in de winter zowat elke week lijken te eten.
Icm hamur.quote:
Konya/Karaman.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat was je memleket?
Arabasi, lekker aci
Daarover verschillen de meningen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:19 schreef krokusje31 het volgende:
Yozgat yoresi yemegi. Ziet er goed uit
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:19 schreef krokusje31 het volgende:
Yozgat yoresi yemegi. Ziet er goed uit
Jah, en dan smelt het in je mond (klinkt verkeerd).quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:23 schreef Ayca het volgende:
Klinkt niet echt lekker... gewoon stukken deeg erin?
Het is een soort van deegpudding.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:23 schreef Ayca het volgende:
Klinkt niet echt lekker... gewoon stukken deeg erin?
Mee eensquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:31 schreef Bortecinem het volgende:
Nu Krokusje ook tot het Limburg team behoort vink dat er vaker meets in het Zuiden moeten plaatsvinden. Zij, Turq en ik wonen echt dicht bij elkaar.
Was dat niet het meest sexy accent?quote:
Bijna net zo ergquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:41 schreef krokusje31 het volgende:
Ik kom oorspronkelijk uit Brabant. Oss
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was dat niet het meest sexy accent?
Niet mee eens, tho.
Ja maar jij kiest ook de grootste sukkelin.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bijna net zo erg
[..]
Echt sexy ja..![]()
Haha dit is echt meer Heerlen en meer naar het Zuiden. Ik vind dit ook heel raar klinken, wij praten niet zo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bijna net zo erg
[..]
Echt sexy ja..![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:37 schreef krokusje31 het volgende:
Maar van de andere kant kunnen we dan ook carpoolen
Hoe sterk is je Brabantse accent?quote:
'wij' is omgeving Venlo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha dit is echt meer Heerlen en meer naar het Zuiden. Ik vind dit ook heel raar klinken, wij praten niet zo.
dames?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:52 schreef krokusje31 het volgende:
Omgeving venlo ja. Ik woon precies tussen de dames in
En mijn accent valt wel mee
Ja, hoe meer je naar het Noorden gaat, des te minder het accent wordt. Zoals ik het al zei, ik heb eigenlijk alleen een zachte G. Verder niet echt een sterk accent. Terwijl Turq die uit Venlo komt wel een ietsjes sterker accent heeft.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe sterk is je Brabantse accent?
[..]
'wij' is omgeving Venlo?
Je bent denk ik sowieso de oudstequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:54 schreef krokusje31 het volgende:
Hoe oud is iedereen eigenlijk. Niet dat ik daar de oudste ben. Dan kom ik echt niet. Zo'n fossiel tussen de jonkies
Aha oke.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, hoe meer je naar het Noorden gaat, des te minder het accent wordt. Zoals ik het al zei, ik heb eigenlijk alleen een zachte G. Verder niet echt een sterk accent. Terwijl Turq die uit Venlo komt wel een ietsjes sterker accent heeft.
Samen met Sylv (32) zijn jullie de oudste users, maar dat maakt niets uit toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:54 schreef krokusje31 het volgende:
Hoe oud is iedereen eigenlijk. Niet dat ik daar de oudste ben. Dan kom ik echt niet. Zo'n fossiel tussen de jonkies
Ik zou 'fok!' toch geheimhouden als ik jou was, gezien de persoonlijke info die je hier hebt gedeeld.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:06 schreef krokusje31 het volgende:
Weet alleen niet als ik al kom, hoe ik dat uitleg aan die man van me
Ehhh Sieske, ik ga naar een meet van Fok!
Yani. Of komt doordat ze niet bekend is met internet of ze is aan het trollen..quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou 'fok!' toch geheimhouden als ik jou was, gezien de persoonlijke info die je hier hebt gedeeld.
Oha x... Benim yaşım 32-(3+2)!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Samen met Sylv (32) zijn jullie de oudste users, maar dat maakt niets uit toch?
Speel nou meeeheeeeeeeee, dan hebben we meer mensen op de meet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oha x... Benim yaşım 32-(3+2)!!
wat had je trouwens in gedachten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Speel nou meeeheeeeeeeee, dan hebben we meer mensen op de meet.
Nou bedankt sylv!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef krokusje31 het volgende:
Jaaaaa hooorrrrrrr ik ben echt de oudste. Ja doei!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen troll dus aangezien je foto's had verwijderd
Jij ging het toch regelenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat had je trouwens in gedachten.
Huhquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ik geloof iig dat ze niet liegt over haar woonplaats. Zij kent mensen die ik ook ken.
Je bent maar 31 manquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef krokusje31 het volgende:
Rest van mijn leeftijdsgenoten hebben een leven denk ik. En ik hang hier rond
Gewoon organiseren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:31 schreef Bortecinem het volgende:
Nu Krokusje ook tot het Limburg team behoort vink dat er vaker meets in het Zuiden moeten plaatsvinden. Zij, Turq en ik wonen echt dicht bij elkaar.
Je zou eens moeten weten hoe veel nepperds er hier rondlopen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:13 schreef krokusje31 het volgende:
Ik lieg sowieso nooit. Waarom zou ik?
Als je echt 31 bent moet je niet overdrijven. Je bent maar een paar jaar ouder dan de meeste van ons.quote:
Graag gedaan. Hahaquote:
Iddquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je echt 31 bent moet je niet overdrijven. Je bent maar een paar jaar ouder dan de meeste van ons.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ik had varkensvlees gegeten op de meet trouwens.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor echte Turkse koffie kom ik graag langs. En ach, ik doe ook niet moeilijk over reisafstand - dat weten de meesten hier wel. Als het echt ver is en er is geen slaapgelegenheid, dan kan ik altikd een hotelletje pakken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:15 schreef krokusje31 het volgende:
Sylv, als jij naar turq gaat mag je ook bij mij op de koffie. Is heeeeeeeel vlakbij
Valla een van hun had perongeluk een inimini stukje varkensvlees meegenomen. Ik dacht dat het een stukje kip was (was gemarineerd en gebakken). Maar toen ik het in mijn mond stopte had ik gelijk door dat het geen kip was.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
Hier hoe een Turken meet eruit ziet.
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha echt he.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De grillplaat lag vol met kipsaté-stokjes. Hahahaha
Oh dan is het goed. Wie nam dat mee trouwensquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla een van hun had perongeluk een inimini stukje varkensvlees meegenomen. Ik dacht dat het een stukje kip was (was gemarineerd en gebakken). Maar toen ik het in mijn mond stopte had ik gelijk door dat het geen kip was.
Is dat wel verstandig? Een "player" laten logeren?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef krokusje31 het volgende:
Bij mij mag je ook blijven slapen. No problem
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It wasn't me.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla een van hun had perongeluk een inimini stukje varkensvlees meegenomen. Ik dacht dat het een stukje kip was (was gemarineerd en gebakken). Maar toen ik het in mijn mond stopte had ik gelijk door dat het geen kip was.
Je kent mij nog nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig? Een "player" laten logeren?
Dit lijkt mij gevaarlijker dan meeten met de ouders van je 'ex'. Ze gaat jou naar voren schuiven als de minnaar. Vervolgens pang pang dag sylvquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig? Een "player" laten logeren?
De meet had ¤15 goedkoper (¤2,50 pp) kunnen zijn als ik geen halal-arrangement had geregeld. Daar is volgens mij nauwelijks gebruik van gemaakt.quote:
Lekker halal dan als je stukjes varken er tussen krijgtquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De meet had ¤15 goedkoper (¤2,50 pp) kunnen zijn als ik geen halal-arrangement had geregeld. Daar is volgens mij nauwelijks gebruik van gemaakt.
Ah ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De meet had ¤15 goedkoper (¤2,50 pp) kunnen zijn als ik geen halal-arrangement had geregeld. Daar is volgens mij nauwelijks gebruik van gemaakt.
We hebben gewoon niet-halal kip enzo gepakt. Iemand heeft toen per ongeluk een stukje varken meegenomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Lekker halal dan als je stukjes varken er tussen krijgt
Halal-vlees is apart geserveerd. De rest was gewoon all you can eat (zelfbediening).quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Lekker halal dan als je stukjes varken er tussen krijgt
Hij weet het niet. Maar toevallig ben ik vandaag met die ander gekapt. Was er klaar mee. Toch niet helemaal wat ik zocht. Al zijn we in die 1,5 jaar vaker gestopt en weer begonnen.quote:
Jongen jij komt toch niet, als je wel komt krijg je info.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeveel mensen komen doorgaans op zulke meets? Gem. leeftijd 25 schat ik zo?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hij weet het niet. Maar toevallig ben ik vandaag met die ander gekapt. Was er klaar mee. Toch niet helemaal wat ik zocht. Al zijn we in die 1,5 jaar vaker gestopt en weer begonnen.
Stuk of 6-8.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeveel mensen komen doorgaans op zulke meets? Gem. leeftijd 25 schat ik zo?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Jongen jij komt toch niet, als je wel komt krijg je info.
Dat je je oom daarvan verdenkt... Bunu senden hiç beklemezdim.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor. Het was of jij of Kuub.
Je kunt wel iedere keer die emoticon gebruiken maar ik ben gewoon eerlijk en je weet niet hoe onze relatie verder is.quote:
22?????!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stuk of 6-8.
Iets lager. 22 ofzo.
Aha okquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hij weet het niet. Maar toevallig ben ik vandaag met die ander gekapt. Was er klaar mee. Toch niet helemaal wat ik zocht. Al zijn we in die 1,5 jaar vaker gestopt en weer begonnen.
Misschien was die wel vastgeplakt aan dat stukje kipsate.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat je je oom daarvan verdenkt... Bunu senden hiç beklemezdim.
Ik heb alleen maar kipsaté-stokjes meegenomen, meer niet...
Ik verbaas me er gewoon over dat iemand zo openlijk en eerlijk kan zijn op internet, zeker nadat diegene gewoon foto's in US heeft gedropt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:26 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Je kunt wel iedere keer die emoticon gebruiken maar ik ben gewoon eerlijk en je weet niet hoe onze relatie verder is.
maar dan wel volgend jaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je komt krijg je van Xaban06 10 euro.
Dankzij mij is de gemiddelde leeftijd zo hoog. Toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stuk of 6-8.
Iets lager. 22 ofzo.
Oké.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je komt krijg je van Xaban06 10 euro.
Ik ben een erg open persoon. En eerlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik verbaas me er gewoon over dat iemand zo openlijk en eerlijk kan zijn op internet, zeker nadat diegene gewoon foto's in US heeft gedropt.
Ik krijg een minderwaardigheidscomplex tussen die jongeren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:28 schreef xminator het volgende:
Krijg je de mogelijkheid om jezelf jong te laten voelen, wil je met ouderen meeten..
neequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien was die wel vastgeplakt aan dat stukje kipsate.
Denk je dat iemand bewust het stukje varkensvlees heeft meegenomen dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
nee
Vandaag zie ik er trouwens wel een stuk ouder uit dan 27. Nette broek, net overhemd, colbert, leren schoenen en een 3-dagenbaard.
Ja dat is het enige wat strak isquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Nou dankzij je operatie heb jij dan strakke tetjes. problem solved?
Wel met tuin toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
By the way, begin november ga ik naar Den Haag verhuizen. De vaste posters zijn van harte welkom op de Turkish housewarming party.
Oh yeah.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
By the way, begin november ga ik naar Den Haag verhuizen. De vaste posters zijn van harte welkom op de Turkish housewarming party.
Misschien.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Denk je dat iemand bewust het stukje varkensvlees heeft meegenomen dan?
Kan toch? Als je in Schilderswijk een huisje koopt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Den Haag en woning met tuin... Betaal jij?
Jij mag helpen met de voorbereidingen (koekjes, gebakjes etc). Hahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wit/roze vlees dat niet naar kip smaakt en eruit ziet als shoarma - waarvan van te voren is aangegeven dat het varken is?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:35 schreef Che_ het volgende:
Hoe weetje dat het varken was btw? Je had toch geen DNA-kit mee he
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij mag helpen met de voorbereidingen (koekjes, gebakjes etc). HahahahaStraks prepareert ze het met varkensgelatine, payback timeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij mag helpen met de voorbereidingen (koekjes, gebakjes etc). HahahahaOke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kopen? Neuh.. Ik ga lekker particulier huren... Zo gebeurd. Mijn huidige woning had ik ook in een week gevonden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Kan toch? Als je in Schilderswijk een huisje koopt?
Maar dat regel je dan wel snel hoor
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oke.Helluf ne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Particulier huren vind ik best duur, voor sommige klote appartementjes vragen ze 700 euro. Voor 700 euro per maand kan je een riante woning kopen (~130 vierkante meter). Mja voor jou situatie is koop geen optie neem ik aan. Wel nice, dat je zo een stap aandurft.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kopen? Neuh.. Ik ga lekker particulier huren... Zo gebeurd. Mijn huidige woning had ik ook in een week gevonden.
ik heb haar niets misdaan hoor. Toch Borte?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Straks prepareert ze het met varkensgelatine, payback time
Ik betaal nu ¤ 900 per maand excl g/w/l...quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Particulier huren vind ik best duur, voor sommige klote appartementjes vragen ze 700 euro. Voor 700 euro per maand kan je een riante woning kopen (~130 vierkante meter). Mja voor jou situatie is koop geen optie neem ik aan. Wel nice, dat je zo een stap aandurft.
Cus, wat voor woning is dat dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik betaal nu ¤ 900 per maand excl g/w/l...duurder kan haast niet.
koopwoning doe ik niet omdat ik van plan ben om over enkele jaren (tijdelijk?) naar het buitenland te gaan.
O... Eerst zelf proeven he..quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mijn vader is het Arabisch voor varken.
Kloptquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mijn vader is het Arabisch voor varken.
Driekamerappartement, 100m2. In een dode wijk genaamd Leidsche Rijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Cus, wat voor woning is dat dan?
In Turkije had je nu een villa aan zee en een flink stuk land erbij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik betaal nu ¤ 900 per maand excl g/w/l...duurder kan haast niet.
koopwoning doe ik niet omdat ik van plan ben om over enkele jaren (tijdelijk?) naar het buitenland te gaan.
Wat toevallig. Hier ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
Het is hier trouwens echttt herfstweer. Ik krijg spontaan de neiging om appeltaart te bakken. Dikke regen, wind, alles.
Ik heb kaarsjes branden en dimlichten en groene thee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
Het is hier trouwens echttt herfstweer. Ik krijg spontaan de neiging om appeltaart te bakken. Dikke regen, wind, alles.
Is wel gezellig. Heb nooit een hekel aan regen of storm ofzo gehad. Alleen echte kou (winter) haat ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
Klopt. Dit betaal ik al bijna twee jaar. Echt zonde van mijn geld. Serieus.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
In Turkije had je nu een villa aan zee en een flink stuk land erbij.
Lan, jij komt ook toch volgende meet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
In Turkije had je nu een villa aan zee en een flink stuk land erbij.
Ik ook niet. Van donker, regen/stormachtig weer benim icim aciliyor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is wel gezellig. Heb nooit een hekel aan regen of storm ofzo gehad. Alleen echte kou (winter) haat ik.
Rich boyquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Driekamerappartement, 100m2. In een dode wijk genaamd Leidsche Rijn.
Sociale huurwoningen zijn buiten mijn bereik. Woningen onder ¤680 ook omdat je daarvoor in de grote steden een woonvergunning nodig hebt.
Tof. Het is dat ik zo moet slapen, anders was ik ook aan de groene thee gegaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb kaarsjes branden en dimlichten en groene thee.
Plassen als een malle.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tof. Het is dat ik zo moet slapen, anders was ik ook aan de groene thee gegaan.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook niet. Van donker, regen/stormachtig weer benim icim aciliyor.
Waarom zo vroeg slapen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tof. Het is dat ik zo moet slapen, anders was ik ook aan de groene thee gegaan.
Inderdaad. Oké, het is wel waar je woont dus daar mag wel wat geld in zitten, maar toch, die gedachte dat je hier keihard afgezet wordt en nog kleiner woont ook nog dan in andere landen is echt frustrerend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klopt. Dit betaal ik al bijna twee jaar. Echt zonde van mijn geld. Serieus.
Kleine kans. Wanneer/waar?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Lan, jij komt ook toch volgende meet?
Moet je wel lekker vrij zijn en binnen zitten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ook niet. Van donker, regen/stormachtig weer benim icim aciliyor.
Maar bevat toch geen caffeinequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat maar vooral omdat ik dan niet kan slapen. Groene thee werkt als energydrink voor mij.
Ja en net niet 20 minuten je make-up hebben gedaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:48 schreef Levolution het volgende:
Moet je wel lekker vrij zijn en binnen zitten.
Volgens mij wel...quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Maar bevat toch geen caffeine
Over een paar jaar in Turkije.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Laat ik het omdraaien, wanneer en waar kan jij?
Theanine. Wat ongeveer hetzelfde werkt. Ik heb het vooral bij groene thee dat het mij opwekt (ik drink wel altijd hele sterke thee, misschien dat het daardoor komt?).quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Maar bevat toch geen caffeine
Kut. Ik wilde goed slapen vannacht. Waarom moet je zo vroeg op ook al weer?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Theanine. Wat ongeveer hetzelfde werkt. Ik heb het vooral bij groene thee dat het mij opwekt (ik drink wel altijd hele sterke thee, misschien dat het daardoor komt?).
Tamam, agendaya yazalim onuquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Over een paar jaar in Turkije.
Ik kom ook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Over een paar jaar in Turkije.
Ja vind je het gek. vier uur opstaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
Valt best tegen trouwens. Is echt wennen.
Waar werk je?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef krokusje31 het volgende:
Ik ben absoluut geen ochtendmens. Maar kom bij mij werken. Wij zoeken nog mensen
Ik zou ook om half 5 kunnen opstaan, maar ben echt een slak in de ochtend. Moet pas om half 6 beginnen en werk is maar 15 minuten fietsen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. vier uur opstaan.
Daar heb ik dus net ontslag genomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:54 schreef krokusje31 het volgende:
Ik werk in blerick. Werken best veel mensen uit jou woonplaats. En we hebben een vestiging in jou woonplaats
Hoe laat ben je weer "vrij" dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou ook om half 5 kunnen opstaan, maar ben echt een slak in de ochtend. Moet pas om half 6 beginnen en werk is maar 15 minuten fietsen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Loonslaven zijn nooit vrij, ze nemen slechts langere pauzes.
Ik heb ook een uur nodig s'morgens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou ook om half 5 kunnen opstaan, maar ben echt een slak in de ochtend. Moet pas om half 6 beginnen en werk is maar 15 minuten fietsen.
Ex-collega'squote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar heb ik dus net ontslag genomen.
Twee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe laat ben je weer vrij dan?
Ja en de week daarop begin ik om twee, tot half 11. Het is echt klote om je ritme steeds aan te passen. Het lukt me nu ook niet altijd.quote:
Ochtenden waar je zelf wakker wordt omdat je uitgeslapen bent en de zon en je biologische klok je vertellen dat je wakker moet worden, terwijl je weet dat je de rest van de dag zelf kan indelen.quote:
Klopt. Waar ik werkte was wel chill trouwens. Alleen verdiende ik weinig en was er weinig werk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:58 schreef krokusje31 het volgende:
Ja maar die van jou woonplaatsen is compleet anders hè. Daar ken ik ook niemand
Aka leven van de bijstandquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ochtenden waar je zelf wakker wordt omdat je uitgeslapen bent en de zon en je biologische klok je vertellen dat je wakker moet worden, terwijl je weet dat je de rest van de dag zelf kan indelen.
Ga je niet meer naar school?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja en de week daarop begin ik om twee, tot half 11. Het is echt klote om je ritme steeds aan te passen. Het lukt me nu ook niet altijd.
Of je moet op de een of andere manier veel snelle moneytjes maken.quote:
Mijn biologische klok maakt mij altijd op tijd wakker, uitgeslapen of niet. (behalve die ene keer dusquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ochtenden waar je zelf wakker wordt omdat je uitgeslapen bent en de zon en je biologische klok je vertellen dat je wakker moet worden, terwijl je weet dat je de rest van de dag zelf kan indelen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn biologische klok maakt mij altijd op tijd wakker, uitgeslapen of niet. (behalve die ene keer dus)
Ik niet. Wel heb ik ouders waarbij ik woon, maar toch. Ik heb geen spijt dat ik ontslag heb genomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef krokusje31 het volgende:
Ja betaalt wel slecht. Maar heb een rijke vent
Met een rijke tatta trouwen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Of je moet op de een of andere manier veel snelle moneytjes maken.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zijn grenzen, dan maar hele leven zwoegen.
Echt nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zijn grenzen, dan maar hele leven zwoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |