Theanine. Wat ongeveer hetzelfde werkt. Ik heb het vooral bij groene thee dat het mij opwekt (ik drink wel altijd hele sterke thee, misschien dat het daardoor komt?).quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Maar bevat toch geen caffeine
Kut. Ik wilde goed slapen vannacht. Waarom moet je zo vroeg op ook al weer?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Theanine. Wat ongeveer hetzelfde werkt. Ik heb het vooral bij groene thee dat het mij opwekt (ik drink wel altijd hele sterke thee, misschien dat het daardoor komt?).
Tamam, agendaya yazalim onuquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Over een paar jaar in Turkije.
Ik kom ook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Over een paar jaar in Turkije.
Ja vind je het gek. vier uur opstaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
Valt best tegen trouwens. Is echt wennen.
Waar werk je?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef krokusje31 het volgende:
Ik ben absoluut geen ochtendmens. Maar kom bij mij werken. Wij zoeken nog mensen
Ik zou ook om half 5 kunnen opstaan, maar ben echt een slak in de ochtend. Moet pas om half 6 beginnen en werk is maar 15 minuten fietsen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. vier uur opstaan.
Daar heb ik dus net ontslag genomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:54 schreef krokusje31 het volgende:
Ik werk in blerick. Werken best veel mensen uit jou woonplaats. En we hebben een vestiging in jou woonplaats
Hoe laat ben je weer "vrij" dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou ook om half 5 kunnen opstaan, maar ben echt een slak in de ochtend. Moet pas om half 6 beginnen en werk is maar 15 minuten fietsen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Loonslaven zijn nooit vrij, ze nemen slechts langere pauzes.
Ik heb ook een uur nodig s'morgens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou ook om half 5 kunnen opstaan, maar ben echt een slak in de ochtend. Moet pas om half 6 beginnen en werk is maar 15 minuten fietsen.
Ex-collega'squote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar heb ik dus net ontslag genomen.
Twee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe laat ben je weer vrij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |