Dat is gewoon ter voorbereiding op de dienstplicht en de bb guns zijn ter bescherming tegen zwerfhonden.quote:Op maandag 2 september 2013 16:07 schreef expans het volgende:
Wat is er mis met oorlogje spelen?
In Turkije speelde iedereen toch ook altijd met die bb guns van de market?
Ik hang niet echt een bepaalde ideologie aan maar het idee van een betere samenwerkende Turkse wereld klinkt mij niet verkeerd in de oren. Moet zijn boeken nog aanschaffen..quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 2 september 2013 17:17 schreef xaban06 het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/615848
Wat een tering volk is het ook.
Bizarre reacties op de Facebook pagina.quote:Op maandag 2 september 2013 17:17 schreef xaban06 het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/615848
Wat een tering volk is het ook.
ik schoot vroeger een perongeluk een ezel neerquote:Op maandag 2 september 2013 16:07 schreef expans het volgende:
Wat is er mis met oorlogje spelen?
In Turkije speelde iedereen toch ook altijd met die bb guns van de market?
Geef eens een aantal voorbeelden, of bedoel je mijn reacties richting de Marokkanen?quote:Op maandag 2 september 2013 23:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je komt vaak met tokkie-uitspraken. Dat generaliserende.
Dus dan is het gelijk een teringvolk? Dat is dus pvv manier van denken.quote:Op maandag 2 september 2013 23:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Geef eens een aantal voorbeelden, of bedoel je mijn reacties richting de Marokkanen?
Geef mij eens ongelijk, er valt bijna iedere dag wel iets te lezen op het nieuws over Marokkanen die weer iemand de ziekenhuis in hebben geslagen, of een vrouw hebben aangerand, of een zwangere vrouw in elkaar hebben geschopt.
Ja, als het af en toe voor komt, dan kan je het nog een incident noemen, het is een structureel probleem. Waar heeft het wel mee te maken dan, waarom zijn het steeds weer de Marokkanen?quote:Op maandag 2 september 2013 23:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus dan is het gelijk een teringvolk? Dat is dus pvv manier van denken.
Dus? Ik lees ook bijna dagelijks over Hollanders.quote:Op maandag 2 september 2013 23:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, als het af en toe voor komt, dan kan je het nog een incident noemen, het is een structureel probleem. Waar heeft het wel mee te maken dan, waarom zijn het steeds weer de Marokkanen?
Turken/Antillianen/Chinezen zijn ook niet altijd even lief, maar je leest bijna iedere dag wel iets over Marokkanen.
Dat mag ook wel met 15-16 miljoen Nederlandersquote:Op maandag 2 september 2013 23:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus? Ik lees ook bijna dagelijks over Hollanders.
Je vergeet alleen dat het makkelijk cashen is nu met artikelen over Marokkanen en moslims in het algemeen. Voeg hier de kwalitatieve media zoals de telegraaf en het ad toe en tadaaaquote:Op maandag 2 september 2013 23:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Geef eens een aantal voorbeelden, of bedoel je mijn reacties richting de Marokkanen?
Geef mij eens ongelijk, er valt bijna iedere dag wel iets te lezen op het nieuws over Marokkanen die weer iemand de ziekenhuis in hebben geslagen, of een vrouw hebben aangerand, of een zwangere vrouw in elkaar hebben geschopt.
Nou nou wat een verschil. Dan vallen Antillianen, Surinamers en Turken ook onder 'teringvolk' volgens jouw redenering. En trouwens dat je vaker in het nieuws komt zegt niks. Dat zijn gewoon kwajongens van 13. Sowieso zal zo'n groep snel bestempeld worden als 'groepje Marokkanen' terwijl daar makkelijk Turken, Soma's en zelfs tata's tussen zitten.quote:Op maandag 2 september 2013 23:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat mag ook wel met 15-16 miljoen Nederlanders![]()
Heel snel Gegoogled naar cijfers:
[ afbeelding ]
Tuurlijk zal de media het uitvergroten, snap ik ook wel, makkelijk cashen. Maar dat veranderd niks aan het feit dat Marokkanen zo vaak negatief naar voren komen. Zoek eens de cijfers op.quote:Op maandag 2 september 2013 23:56 schreef expans het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat het makkelijk cashen is nu met artikelen over Marokkanen en moslims in het algemeen. Voeg hier de kwalitatieve media zoals de telegraaf en het ad toe en tadaaa
Kijk eens in keer in NWS; Marokkanentopic krijgt 3 delen met telkens dezelfde termen en vergelijkbare topics zonder zwarte schapen bloeden direct dood.
Sommigen willen blijkbaar laten zien dat ze goed zijn geintegreerd. Beetje meepraten met hollanders, ja knikken etc.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:05 schreef expans het volgende:
Begrijp sowieso niet waarom je als allochtoon zijnde zou afgeven op andere allochtonen, toegegeven, ik doe het soms zelf ook wel eens maar over het algemeen boeit het me echt niet. Het is gewoon een trend, eerst Surinamers/Antillianen, toen Turken oid, nu de Marokkanen met de Polen in opkomst, over een paar jaar zullen ze wel voornamelijk klagen over mensen uit Oost-Europa.
Remember die shit met jeugdzorg, hoe iedereen alweer klaarstond met z'n mening om de Turkse gemeenschap af te kraken? Al die eerwraak-reacties bij een 'simpele' familieruzie? Al dat gehuil (ook hier op fok) over Turken(!) die zich niet Nederlands maar Turks voelen? Yani demek istedigim, voor de gemiddelde Nederlander is het allemaal één pot nat.
Dat laatste zal best. Maar omdat ik toevallig ook een allochtoon ben wil ik het niet door de vingers zien en doen alsof het allemaal wel oke en normaal is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:05 schreef expans het volgende:
Begrijp sowieso niet waarom je als allochtoon zijnde zou afgeven op andere allochtonen, toegegeven, ik doe het soms zelf ook wel eens maar over het algemeen boeit het me echt niet. Het is gewoon een trend, eerst Surinamers/Antillianen, toen Turken oid, nu de Marokkanen met de Polen in opkomst, over een paar jaar zullen ze wel voornamelijk klagen over mensen uit Oost-Europa.
Remember die shit met jeugdzorg, hoe iedereen alweer klaarstond met z'n mening om de Turkse gemeenschap af te kraken? Al die eerwraak-reacties bij een 'simpele' familieruzie? Yani demek istedigim, voor de gemiddelde Nederlander is het allemaal één pot nat.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sommigen willen blijkbaar laten zien dat ze goed zijn geintegreerd. Beetje meepraten met hollanders, ja knikken etc.
Tot en met een jaar of 14 had ik nooit zulke gedachtes, vanaf die leeftijd werd het verschil tussen de allochtonen en autochtonen pijnlijk duidelijk en begon de segregatie. En die is sindsdien alleen maar erger geworden, kijk eens rond op een random HBO :d. Altijd allochtonen bij elkaar, of ze het nou willen ofniet. Weet nog toen ik voor het eerst naar zo'n intro-dag ging, eerst kijken of er Turken te vinden zijn, anders andere allochtonenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:10 schreef Che_ het volgende:
Remember die shit met jeugdzorg, hoe iedereen alweer klaarstond met z'n mening om de Turkse gemeenschap af te kraken? Al die eerwraak-reacties bij een 'simpele' familieruzie? Al dat gehuil (ook hier op fok) over Turken(!) die zich niet Nederlands maar Turks voelen? Yani demek istedigim, voor de gemiddelde Nederlander is het allemaal één pot nat.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:21 schreef xminator het volgende:
Hitler was giving a speech before a large assembly, when suddenly a sneeze was heard.
"Who sneezed?!" Hitler demanded. The entire assembly went dead quiet - not a single word was uttered.
"Very well," Hitler said. "First row! Stand!" They stood, and Hitler ordered them gunned down at the spot.
"Who sneezed?" He demanded again. No answer.
"Second row! Stand!" They stood and they, too, were shot.
Finally, as the third row was preparing to stand, a timid voice from the back cried out, "It was I! I sneezed!"
Hitler stared at the little man in the back of the assembly and said "Gesundheit!"
![]()
Hoe komt het dat het bij Turken niet zo is? Of minder in ieder geval... 'Wij' komen zo nu en dan ook in het nieuws, maar de Marokkanen spannen de kroon (van de oude garde allochtonen).quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:17 schreef xminator het volgende:
Het klopt wel dat het merendeel van de marokkaanse jeugd gewoon helemaal naar de klote is en flikkers zijn. Die mogen ze meteen het land uit sturen.
Komt door de media, ofzo. Maar het heeft absoluut niks te maken met de Marokkanen zelf.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het bij Turken niet zo is? Of minder in ieder geval... 'Wij' komen zo nu en dan ook in het nieuws, maar de Marokkanen spannen de kroon (van de oude garde allochtonen).
Ik zou het niet weten. Denk dat het met hun opvoeding te maken heeft, voor mijn gevoel lijkt het alsof de Turkse ouders meer letten op de ontwikkeling van hun kind dan de marokkaanse ouders.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het bij Turken niet zo is? Of minder in ieder geval... 'Wij' komen zo nu en dan ook in het nieuws, maar de Marokkanen spannen de kroon (van de oude garde allochtonen).
Volgens mij heb ik dat niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 02:13 schreef xminator het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een Hepatitis A inenting?
Hepatitis B zou ik achterwege laten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 02:25 schreef xminator het volgende:
Ik heb dat ook niet, volgens mij kregen we dat destijds niet met de rijksvaccinatie programma's?
Alleen ik lees dat bescherming tegen Hepatitis-A/B wel belangrijk is in Turkije. Dus ga voor de zekerheid die vaccinatie's wel behalen, nolur nolmaz. Wij gaan tenslotte niet naar de toeristische plekken, dus de kans om een ziekte op te lopen is wel groter. Toch?
Hoezo geen Hep B?quote:Op dinsdag 3 september 2013 02:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hepatitis B zou ik achterwege laten.
Hepatitis A kan je wel doen, maar zolang je goed je handen wast, geen water uit de kraan drinkt en ook niet uit iemand anders zijn glas etc zal er niet veel gebeuren.
Hep B loop je namelijk niet zo snel op, dat kan je ook in Nederland oplopenquote:Op dinsdag 3 september 2013 02:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo geen Hep B?
Spoel bijvoorbeeld wel mn mond met kraanwater, dat zou ook tot een risico kunnen leiden maar aan de andere kant lopen de meeste Turken al jaren rond zonder vaccinatie en zonder problemen![]()
De meesten zijn nog niet eens wakker, laat me goed voelenquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goedemiddag! Ik ben al 3 uur wakker hoor...
Ik ben al twee uur op kantoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De meesten zijn nog niet eens wakker, laat me goed voelen
Oha. Hoe laat ben je dan vrij?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben al twee uur op kantoor.
Loonslaven zijn nooit vrij, ze nemen slechts langere pauzes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oha. Hoe laat ben je dan vrij?
Scherp deze. Tam benlik quote.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Loonslaven zijn nooit vrij, ze nemen slechts langere pauzes.
Tussen 16:00 en 17:00, afhankelijk van de hoeveelheid werk die ik nog op m'n bureau heb liggen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oha. Hoe laat ben je dan vrij?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Loonslaven zijn nooit vrij, ze nemen slechts langere pauzes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |