abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130744327
Wat is er mis met oorlogje spelen?
In Turkije speelde iedereen toch ook altijd met die bb guns van de market?
pi_130744497
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:07 schreef expans het volgende:
Dat is gewoon ter voorbereiding op de dienstplicht en de bb guns zijn ter bescherming tegen zwerfhonden. :7
Wat doen die randgroepjongeren in Holland nou voor nuttigs op straat?
pi_130744520
Expans, jij atsizci? :D
pi_130745304
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:13 schreef Bortecinem het volgende:
Expans, jij atsizci? :D
Ik hang niet echt een bepaalde ideologie aan maar het idee van een betere samenwerkende Turkse wereld klinkt mij niet verkeerd in de oren. Moet zijn boeken nog aanschaffen..

Ik vind het alleen jammer dat vele van dat soort clubjes in Turkije nog 30 jaar achterlopen en niet bezig zijn met progressie. Daarom heeft de AKP ze op politiek niveau gewoon de pan ingehakt -_-. Moet wel zeggen dat Bahçeli me dit jaar erg heeft verbaasd op bepaalde punten en uitspraken itt vroeger. En na het lezen van Pamukoglu z'n boek ben ik er van overtuigd dat we die man gewoon moeten aanstellen als leider van de strijdkrachten en z'n gang moeten laten gaan in het oosten en niet met hem moeten bemoeien :P

Denk dat de term Turk-Islam me toch wel het meest zou passen, gewoon moslim zijn (wel met enkele liberale uitingen ivm andersdenkenden) met goede banden met andere moslimlanden zonder je afkomst te vergeten/te verloochen. Dus niet huilen om Palestina/Egypte en doen alsof je neus bloed als het gaat om Uygurs/Turkmen in Irak etc.
pi_130746629
http://m.fok.nl/nieuws/615848

Wat een tering volk is het ook.
pi_130746866
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:17 schreef xaban06 het volgende:

Dat klopt.
Maar ze hebben soms best behoorlijke gerechten :@
  maandag 2 september 2013 @ 18:01:12 #157
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130747963
xaban, pvv-turk?
pi_130750049
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:17 schreef xaban06 het volgende:

Bizarre reacties op de Facebook pagina.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_130758601
ik mis Turkije :'(
...
pi_130759188
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 16:07 schreef expans het volgende:
ik schoot vroeger een perongeluk een ezel neer
...
pi_130762638
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 18:01 schreef Che_ het volgende:
xaban, pvv-turk?
Hoezo?
  maandag 2 september 2013 @ 23:38:34 #162
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130764917
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:48 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hoezo?
Je komt vaak met tokkie-uitspraken. Dat generaliserende.
pi_130765185
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 23:38 schreef Che_ het volgende:

[..]

Je komt vaak met tokkie-uitspraken. Dat generaliserende.
Geef eens een aantal voorbeelden, of bedoel je mijn reacties richting de Marokkanen?

Geef mij eens ongelijk, er valt bijna iedere dag wel iets te lezen op het nieuws over Marokkanen die weer iemand de ziekenhuis in hebben geslagen, of een vrouw hebben aangerand, of een zwangere vrouw in elkaar hebben geschopt.
  maandag 2 september 2013 @ 23:48:21 #164
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130765275
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:45 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Geef eens een aantal voorbeelden, of bedoel je mijn reacties richting de Marokkanen?

Geef mij eens ongelijk, er valt bijna iedere dag wel iets te lezen op het nieuws over Marokkanen die weer iemand de ziekenhuis in hebben geslagen, of een vrouw hebben aangerand, of een zwangere vrouw in elkaar hebben geschopt.
Dus dan is het gelijk een teringvolk? Dat is dus pvv manier van denken.
pi_130765356
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 23:48 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dus dan is het gelijk een teringvolk? Dat is dus pvv manier van denken.
Ja, als het af en toe voor komt, dan kan je het nog een incident noemen, het is een structureel probleem. Waar heeft het wel mee te maken dan, waarom zijn het steeds weer de Marokkanen?

Turken/Antillianen/Chinezen zijn ook niet altijd even lief, maar je leest bijna iedere dag wel iets over Marokkanen.
  maandag 2 september 2013 @ 23:53:08 #166
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130765413
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:51 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ja, als het af en toe voor komt, dan kan je het nog een incident noemen, het is een structureel probleem. Waar heeft het wel mee te maken dan, waarom zijn het steeds weer de Marokkanen?

Turken/Antillianen/Chinezen zijn ook niet altijd even lief, maar je leest bijna iedere dag wel iets over Marokkanen.
Dus? Ik lees ook bijna dagelijks over Hollanders.
pi_130765465
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 23:53 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dus? Ik lees ook bijna dagelijks over Hollanders.
Dat mag ook wel met 15-16 miljoen Nederlanders |:(

Heel snel Gegoogled naar cijfers:
pi_130765520
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:45 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Je vergeet alleen dat het makkelijk cashen is nu met artikelen over Marokkanen en moslims in het algemeen. Voeg hier de kwalitatieve media zoals de telegraaf en het ad toe en tadaaa

Kijk eens in keer in NWS; Marokkanentopic krijgt 3 delen met telkens dezelfde termen en vergelijkbare topics zonder zwarte schapen bloeden direct dood.
  maandag 2 september 2013 @ 23:58:45 #169
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130765594
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:54 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dat mag ook wel met 15-16 miljoen Nederlanders |:(

Heel snel Gegoogled naar cijfers:
[ afbeelding ]
Nou nou wat een verschil. Dan vallen Antillianen, Surinamers en Turken ook onder 'teringvolk' volgens jouw redenering. En trouwens dat je vaker in het nieuws komt zegt niks. Dat zijn gewoon kwajongens van 13. Sowieso zal zo'n groep snel bestempeld worden als 'groepje Marokkanen' terwijl daar makkelijk Turken, Soma's en zelfs tata's tussen zitten.
pi_130765596
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 23:56 schreef expans het volgende:

[..]

Je vergeet alleen dat het makkelijk cashen is nu met artikelen over Marokkanen en moslims in het algemeen. Voeg hier de kwalitatieve media zoals de telegraaf en het ad toe en tadaaa

Kijk eens in keer in NWS; Marokkanentopic krijgt 3 delen met telkens dezelfde termen en vergelijkbare topics zonder zwarte schapen bloeden direct dood.
Tuurlijk zal de media het uitvergroten, snap ik ook wel, makkelijk cashen. Maar dat veranderd niks aan het feit dat Marokkanen zo vaak negatief naar voren komen. Zoek eens de cijfers op.
pi_130765827
Begrijp sowieso niet waarom je als allochtoon zijnde zou afgeven op andere allochtonen, toegegeven, ik doe het soms zelf ook wel eens maar over het algemeen boeit het me echt niet. Het is gewoon een trend, eerst Surinamers/Antillianen, toen Turken oid, nu de Marokkanen met de Polen in opkomst, over een paar jaar zullen ze wel voornamelijk klagen over mensen uit Oost-Europa.

Remember die shit met jeugdzorg, hoe iedereen alweer klaarstond met z'n mening om de Turkse gemeenschap af te kraken? Al die eerwraak-reacties bij een 'simpele' familieruzie? Al dat gehuil (ook hier op fok) over Turken(!) die zich niet Nederlands maar Turks voelen? Yani demek istedigim, voor de gemiddelde Nederlander is het allemaal één pot nat. Gewoon geheel assimileren en zelfs dan zullen er nog vooroordelen en generalisaties bestaan.
  dinsdag 3 september 2013 @ 00:10:06 #172
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130765946
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 00:05 schreef expans het volgende:
Begrijp sowieso niet waarom je als allochtoon zijnde zou afgeven op andere allochtonen, toegegeven, ik doe het soms zelf ook wel eens maar over het algemeen boeit het me echt niet. Het is gewoon een trend, eerst Surinamers/Antillianen, toen Turken oid, nu de Marokkanen met de Polen in opkomst, over een paar jaar zullen ze wel voornamelijk klagen over mensen uit Oost-Europa.

Remember die shit met jeugdzorg, hoe iedereen alweer klaarstond met z'n mening om de Turkse gemeenschap af te kraken? Al die eerwraak-reacties bij een 'simpele' familieruzie? Al dat gehuil (ook hier op fok) over Turken(!) die zich niet Nederlands maar Turks voelen? Yani demek istedigim, voor de gemiddelde Nederlander is het allemaal één pot nat.
Sommigen willen blijkbaar laten zien dat ze goed zijn geintegreerd. Beetje meepraten met hollanders, ja knikken etc.
pi_130765984
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 00:05 schreef expans het volgende:

Remember die shit met jeugdzorg, hoe iedereen alweer klaarstond met z'n mening om de Turkse gemeenschap af te kraken? Al die eerwraak-reacties bij een 'simpele' familieruzie? Yani demek istedigim, voor de gemiddelde Nederlander is het allemaal één pot nat.
Dat laatste zal best. Maar omdat ik toevallig ook een allochtoon ben wil ik het niet door de vingers zien en doen alsof het allemaal wel oke en normaal is.

Ik geef zelf ookal aan dat Turken, Antillianen, Chinezen ook niet altijd lieverdjes zijn, maar nieuws wat ik lees, wat ik buiten zie, wat ik in mijn omgeving hoor, laat mij meer geloven dat het een teringvolk is.

In Nederland tenminste, ik hoor bijvoorbeeld dat de Marokkanen in Marokko heel anders zijn, veel beleefder etc.
pi_130766010
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 00:10 schreef Che_ het volgende:

[..]

Sommigen willen blijkbaar laten zien dat ze goed zijn geintegreerd. Beetje meepraten met hollanders, ja knikken etc.
:')

Nee. Dat ik ook allochtoon ben veranderd niets aan het feit dat Marokkanen vaak negatief in het nieuws komen en vaak in de criminaliteit terecht komen, Of wel?
pi_130766047
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 00:10 schreef Che_ het volgende:
Remember die shit met jeugdzorg, hoe iedereen alweer klaarstond met z'n mening om de Turkse gemeenschap af te kraken? Al die eerwraak-reacties bij een 'simpele' familieruzie? Al dat gehuil (ook hier op fok) over Turken(!) die zich niet Nederlands maar Turks voelen? Yani demek istedigim, voor de gemiddelde Nederlander is het allemaal één pot nat.

Tot en met een jaar of 14 had ik nooit zulke gedachtes, vanaf die leeftijd werd het verschil tussen de allochtonen en autochtonen pijnlijk duidelijk en begon de segregatie. En die is sindsdien alleen maar erger geworden, kijk eens rond op een random HBO :d. Altijd allochtonen bij elkaar, of ze het nou willen ofniet. Weet nog toen ik voor het eerst naar zo'n intro-dag ging, eerst kijken of er Turken te vinden zijn, anders andere allochtonen :D.

Daarom vind ik dat hele gelul in de politiek echt dom, volgens mij zijn al die gasten wereldvreemd of ze durven gewoon niet de waarheid te vertellen. Als je mijn twee berichten zou opsturen naar de Tweede Kamer zouden er waarschijnlijk Kamervragen komen met als titel 'waarom passen de allochtonen zich niet aan', waarbij ze natuurlijk de schuld bij ons leggen en het hele idee niet (willen) begrijpen.
pi_130766153
Het klopt wel dat het merendeel van de marokkaanse jeugd gewoon helemaal naar de klote is en flikkers zijn. Die mogen ze meteen het land uit sturen.

Alleen de mensen op die facebook pagina zijn helemaal de weg kwijt :'). Kut tokkies :r
pi_130766260
Hitler was giving a speech before a large assembly, when suddenly a sneeze was heard.
"Who sneezed?!" Hitler demanded. The entire assembly went dead quiet - not a single word was uttered.
"Very well," Hitler said. "First row! Stand!" They stood, and Hitler ordered them gunned down at the spot.
"Who sneezed?" He demanded again. No answer.
"Second row! Stand!" They stood and they, too, were shot.
Finally, as the third row was preparing to stand, a timid voice from the back cried out, "It was I! I sneezed!"
Hitler stared at the little man in the back of the assembly and said "Gesundheit!"

:D :')
pi_130766309
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 00:21 schreef xminator het volgende:
Hitler was giving a speech before a large assembly, when suddenly a sneeze was heard.
"Who sneezed?!" Hitler demanded. The entire assembly went dead quiet - not a single word was uttered.
"Very well," Hitler said. "First row! Stand!" They stood, and Hitler ordered them gunned down at the spot.
"Who sneezed?" He demanded again. No answer.
"Second row! Stand!" They stood and they, too, were shot.
Finally, as the third row was preparing to stand, a timid voice from the back cried out, "It was I! I sneezed!"
Hitler stared at the little man in the back of the assembly and said "Gesundheit!"

:D :')
:D
pi_130766451
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 00:17 schreef xminator het volgende:
Het klopt wel dat het merendeel van de marokkaanse jeugd gewoon helemaal naar de klote is en flikkers zijn. Die mogen ze meteen het land uit sturen.
Hoe komt het dat het bij Turken niet zo is? Of minder in ieder geval... 'Wij' komen zo nu en dan ook in het nieuws, maar de Marokkanen spannen de kroon (van de oude garde allochtonen).
pi_130766529
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 00:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe komt het dat het bij Turken niet zo is? Of minder in ieder geval... 'Wij' komen zo nu en dan ook in het nieuws, maar de Marokkanen spannen de kroon (van de oude garde allochtonen).
Komt door de media, ofzo. Maar het heeft absoluut niks te maken met de Marokkanen zelf.
pi_130767702
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 00:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Denk dat het met hun opvoeding te maken heeft, voor mijn gevoel lijkt het alsof de Turkse ouders meer letten op de ontwikkeling van hun kind dan de marokkaanse ouders.
pi_130767861
Hebben jullie eigenlijk een Hepatitis A inenting?
pi_130767871
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 02:13 schreef xminator het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een Hepatitis A inenting?
Volgens mij heb ik dat niet.

Trouwens voor mijn zoon ook niet gedaan, hij is nu 20 maanden en al 2x in Turkije geweest.
pi_130767908
Ik heb dat ook niet, volgens mij kregen we dat destijds niet met de rijksvaccinatie programma's?

Alleen ik lees dat bescherming tegen Hepatitis-A/B wel belangrijk is in Turkije. Dus ga voor de zekerheid die vaccinatie's wel behalen, nolur nolmaz. Wij gaan tenslotte niet naar de toeristische plekken, dus de kans om een ziekte op te lopen is wel groter. Toch?

Je zoon krijgt wel hepatitis b geloof ik..
pi_130767912
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 02:25 schreef xminator het volgende:
Ik heb dat ook niet, volgens mij kregen we dat destijds niet met de rijksvaccinatie programma's?

Alleen ik lees dat bescherming tegen Hepatitis-A/B wel belangrijk is in Turkije. Dus ga voor de zekerheid die vaccinatie's wel behalen, nolur nolmaz. Wij gaan tenslotte niet naar de toeristische plekken, dus de kans om een ziekte op te lopen is wel groter. Toch?
Hepatitis B zou ik achterwege laten.

Hepatitis A kan je wel doen, maar zolang je goed je handen wast, geen water uit de kraan drinkt en ook niet uit iemand anders zijn glas etc zal er niet veel gebeuren.
pi_130767928
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 02:26 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hepatitis B zou ik achterwege laten.

Hepatitis A kan je wel doen, maar zolang je goed je handen wast, geen water uit de kraan drinkt en ook niet uit iemand anders zijn glas etc zal er niet veel gebeuren.
Hoezo geen Hep B?

Spoel bijvoorbeeld wel mn mond met kraanwater, dat zou ook tot een risico kunnen leiden maar aan de andere kant lopen de meeste Turken al jaren rond zonder vaccinatie en zonder problemen _O-
pi_130767977
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 02:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoezo geen Hep B?

Spoel bijvoorbeeld wel mn mond met kraanwater, dat zou ook tot een risico kunnen leiden maar aan de andere kant lopen de meeste Turken al jaren rond zonder vaccinatie en zonder problemen _O-
Hep B loop je namelijk niet zo snel op, dat kan je ook in Nederland oplopen :)
pi_130768811
Günaydinnnnnnnnnnnnn
pi_130769044
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:05 schreef o.us2.0 het volgende:
Günaydinnnnnnnnnnnnn
Goedemiddag! Ik ben al 3 uur wakker hoor... :')
pi_130769361
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:29 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Goedemiddag! Ik ben al 3 uur wakker hoor... :')
De meesten zijn nog niet eens wakker, laat me goed voelen :{w
pi_130769821
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2013 08:53 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

De meesten zijn nog niet eens wakker, laat me goed voelen :{w
Ik ben al twee uur op kantoor. :{w
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:31:11 #192
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130772268
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 09:20 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik ben al twee uur op kantoor. :{w
Oha. Hoe laat ben je dan vrij?
This isn't even my final form.
pi_130772401
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:31 schreef Levolution het volgende:

[..]

Loonslaven zijn nooit vrij, ze nemen slechts langere pauzes.
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:37:36 #194
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130772432
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Scherp deze. Tam benlik quote.
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:39:18 #195
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130772473
Hij is vereeuwigd in mijn fobo.
pi_130773233
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:31 schreef Levolution het volgende:

[..]

Tussen 16:00 en 17:00, afhankelijk van de hoeveelheid werk die ik nog op m'n bureau heb liggen. :')
pi_130774206
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:39 schreef Levolution het volgende:
Hij is vereeuwigd in mijn fobo.
:D. O+.
pi_130775073
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O_
pi_130778058
Net bij de loempiakraam:
- Hij's geel. (Ging over een Chinees geloof ik.)
- Ja, Chinezen zijn wel vaker geel.
- Ik zei 'hij is scheel, niet hij is geel'.

:'). :'). :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2013 15:18:13 ]
pi_130780222
Bleh,loempia van een kraam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')