Je kent mij nog nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig? Een "player" laten logeren?
Dit lijkt mij gevaarlijker dan meeten met de ouders van je 'ex'. Ze gaat jou naar voren schuiven als de minnaar. Vervolgens pang pang dag sylvquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig? Een "player" laten logeren?
De meet had ¤15 goedkoper (¤2,50 pp) kunnen zijn als ik geen halal-arrangement had geregeld. Daar is volgens mij nauwelijks gebruik van gemaakt.quote:
Lekker halal dan als je stukjes varken er tussen krijgtquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De meet had ¤15 goedkoper (¤2,50 pp) kunnen zijn als ik geen halal-arrangement had geregeld. Daar is volgens mij nauwelijks gebruik van gemaakt.
Ah ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De meet had ¤15 goedkoper (¤2,50 pp) kunnen zijn als ik geen halal-arrangement had geregeld. Daar is volgens mij nauwelijks gebruik van gemaakt.
We hebben gewoon niet-halal kip enzo gepakt. Iemand heeft toen per ongeluk een stukje varken meegenomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Lekker halal dan als je stukjes varken er tussen krijgt
Halal-vlees is apart geserveerd. De rest was gewoon all you can eat (zelfbediening).quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Lekker halal dan als je stukjes varken er tussen krijgt
Hij weet het niet. Maar toevallig ben ik vandaag met die ander gekapt. Was er klaar mee. Toch niet helemaal wat ik zocht. Al zijn we in die 1,5 jaar vaker gestopt en weer begonnen.quote:
Jongen jij komt toch niet, als je wel komt krijg je info.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeveel mensen komen doorgaans op zulke meets? Gem. leeftijd 25 schat ik zo?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hij weet het niet. Maar toevallig ben ik vandaag met die ander gekapt. Was er klaar mee. Toch niet helemaal wat ik zocht. Al zijn we in die 1,5 jaar vaker gestopt en weer begonnen.
Stuk of 6-8.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeveel mensen komen doorgaans op zulke meets? Gem. leeftijd 25 schat ik zo?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Jongen jij komt toch niet, als je wel komt krijg je info.
Dat je je oom daarvan verdenkt... Bunu senden hiç beklemezdim.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor. Het was of jij of Kuub.
Je kunt wel iedere keer die emoticon gebruiken maar ik ben gewoon eerlijk en je weet niet hoe onze relatie verder is.quote:
22?????!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stuk of 6-8.
Iets lager. 22 ofzo.
Aha okquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hij weet het niet. Maar toevallig ben ik vandaag met die ander gekapt. Was er klaar mee. Toch niet helemaal wat ik zocht. Al zijn we in die 1,5 jaar vaker gestopt en weer begonnen.
Misschien was die wel vastgeplakt aan dat stukje kipsate.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat je je oom daarvan verdenkt... Bunu senden hiç beklemezdim.
Ik heb alleen maar kipsaté-stokjes meegenomen, meer niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |