Ja, hoe meer je naar het Noorden gaat, des te minder het accent wordt. Zoals ik het al zei, ik heb eigenlijk alleen een zachte G. Verder niet echt een sterk accent. Terwijl Turq die uit Venlo komt wel een ietsjes sterker accent heeft.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe sterk is je Brabantse accent?
[..]
'wij' is omgeving Venlo?
Je bent denk ik sowieso de oudstequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:54 schreef krokusje31 het volgende:
Hoe oud is iedereen eigenlijk. Niet dat ik daar de oudste ben. Dan kom ik echt niet. Zo'n fossiel tussen de jonkies
Aha oke.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, hoe meer je naar het Noorden gaat, des te minder het accent wordt. Zoals ik het al zei, ik heb eigenlijk alleen een zachte G. Verder niet echt een sterk accent. Terwijl Turq die uit Venlo komt wel een ietsjes sterker accent heeft.
Samen met Sylv (32) zijn jullie de oudste users, maar dat maakt niets uit toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:54 schreef krokusje31 het volgende:
Hoe oud is iedereen eigenlijk. Niet dat ik daar de oudste ben. Dan kom ik echt niet. Zo'n fossiel tussen de jonkies
Ik zou 'fok!' toch geheimhouden als ik jou was, gezien de persoonlijke info die je hier hebt gedeeld.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:06 schreef krokusje31 het volgende:
Weet alleen niet als ik al kom, hoe ik dat uitleg aan die man van me
Ehhh Sieske, ik ga naar een meet van Fok!
Yani. Of komt doordat ze niet bekend is met internet of ze is aan het trollen..quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou 'fok!' toch geheimhouden als ik jou was, gezien de persoonlijke info die je hier hebt gedeeld.
Oha x... Benim yaşım 32-(3+2)!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Samen met Sylv (32) zijn jullie de oudste users, maar dat maakt niets uit toch?
Speel nou meeeheeeeeeeee, dan hebben we meer mensen op de meet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oha x... Benim yaşım 32-(3+2)!!
wat had je trouwens in gedachten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Speel nou meeeheeeeeeeee, dan hebben we meer mensen op de meet.
Nou bedankt sylv!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef krokusje31 het volgende:
Jaaaaa hooorrrrrrr ik ben echt de oudste. Ja doei!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen troll dus aangezien je foto's had verwijderd
Jij ging het toch regelenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat had je trouwens in gedachten.
Huhquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ik geloof iig dat ze niet liegt over haar woonplaats. Zij kent mensen die ik ook ken.
Je bent maar 31 manquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef krokusje31 het volgende:
Rest van mijn leeftijdsgenoten hebben een leven denk ik. En ik hang hier rond
Gewoon organiseren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:31 schreef Bortecinem het volgende:
Nu Krokusje ook tot het Limburg team behoort vink dat er vaker meets in het Zuiden moeten plaatsvinden. Zij, Turq en ik wonen echt dicht bij elkaar.
Je zou eens moeten weten hoe veel nepperds er hier rondlopen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:13 schreef krokusje31 het volgende:
Ik lieg sowieso nooit. Waarom zou ik?
Als je echt 31 bent moet je niet overdrijven. Je bent maar een paar jaar ouder dan de meeste van ons.quote:
Graag gedaan. Hahaquote:
Iddquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je echt 31 bent moet je niet overdrijven. Je bent maar een paar jaar ouder dan de meeste van ons.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ik had varkensvlees gegeten op de meet trouwens.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor echte Turkse koffie kom ik graag langs. En ach, ik doe ook niet moeilijk over reisafstand - dat weten de meesten hier wel. Als het echt ver is en er is geen slaapgelegenheid, dan kan ik altikd een hotelletje pakken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:15 schreef krokusje31 het volgende:
Sylv, als jij naar turq gaat mag je ook bij mij op de koffie. Is heeeeeeeel vlakbij
Valla een van hun had perongeluk een inimini stukje varkensvlees meegenomen. Ik dacht dat het een stukje kip was (was gemarineerd en gebakken). Maar toen ik het in mijn mond stopte had ik gelijk door dat het geen kip was.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
Hier hoe een Turken meet eruit ziet.
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha echt he.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De grillplaat lag vol met kipsaté-stokjes. Hahahaha
Oh dan is het goed. Wie nam dat mee trouwensquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla een van hun had perongeluk een inimini stukje varkensvlees meegenomen. Ik dacht dat het een stukje kip was (was gemarineerd en gebakken). Maar toen ik het in mijn mond stopte had ik gelijk door dat het geen kip was.
Is dat wel verstandig? Een "player" laten logeren?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef krokusje31 het volgende:
Bij mij mag je ook blijven slapen. No problem
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It wasn't me.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla een van hun had perongeluk een inimini stukje varkensvlees meegenomen. Ik dacht dat het een stukje kip was (was gemarineerd en gebakken). Maar toen ik het in mijn mond stopte had ik gelijk door dat het geen kip was.
Je kent mij nog nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig? Een "player" laten logeren?
Dit lijkt mij gevaarlijker dan meeten met de ouders van je 'ex'. Ze gaat jou naar voren schuiven als de minnaar. Vervolgens pang pang dag sylvquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig? Een "player" laten logeren?
De meet had ¤15 goedkoper (¤2,50 pp) kunnen zijn als ik geen halal-arrangement had geregeld. Daar is volgens mij nauwelijks gebruik van gemaakt.quote:
Lekker halal dan als je stukjes varken er tussen krijgtquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De meet had ¤15 goedkoper (¤2,50 pp) kunnen zijn als ik geen halal-arrangement had geregeld. Daar is volgens mij nauwelijks gebruik van gemaakt.
Ah ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De meet had ¤15 goedkoper (¤2,50 pp) kunnen zijn als ik geen halal-arrangement had geregeld. Daar is volgens mij nauwelijks gebruik van gemaakt.
We hebben gewoon niet-halal kip enzo gepakt. Iemand heeft toen per ongeluk een stukje varken meegenomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Lekker halal dan als je stukjes varken er tussen krijgt
Halal-vlees is apart geserveerd. De rest was gewoon all you can eat (zelfbediening).quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Lekker halal dan als je stukjes varken er tussen krijgt
Hij weet het niet. Maar toevallig ben ik vandaag met die ander gekapt. Was er klaar mee. Toch niet helemaal wat ik zocht. Al zijn we in die 1,5 jaar vaker gestopt en weer begonnen.quote:
Jongen jij komt toch niet, als je wel komt krijg je info.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeveel mensen komen doorgaans op zulke meets? Gem. leeftijd 25 schat ik zo?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hij weet het niet. Maar toevallig ben ik vandaag met die ander gekapt. Was er klaar mee. Toch niet helemaal wat ik zocht. Al zijn we in die 1,5 jaar vaker gestopt en weer begonnen.
Stuk of 6-8.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoeveel mensen komen doorgaans op zulke meets? Gem. leeftijd 25 schat ik zo?
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Jongen jij komt toch niet, als je wel komt krijg je info.
Dat je je oom daarvan verdenkt... Bunu senden hiç beklemezdim.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor. Het was of jij of Kuub.
Je kunt wel iedere keer die emoticon gebruiken maar ik ben gewoon eerlijk en je weet niet hoe onze relatie verder is.quote:
22?????!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stuk of 6-8.
Iets lager. 22 ofzo.
Aha okquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Hij weet het niet. Maar toevallig ben ik vandaag met die ander gekapt. Was er klaar mee. Toch niet helemaal wat ik zocht. Al zijn we in die 1,5 jaar vaker gestopt en weer begonnen.
Misschien was die wel vastgeplakt aan dat stukje kipsate.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat je je oom daarvan verdenkt... Bunu senden hiç beklemezdim.
Ik heb alleen maar kipsaté-stokjes meegenomen, meer niet...
Ik verbaas me er gewoon over dat iemand zo openlijk en eerlijk kan zijn op internet, zeker nadat diegene gewoon foto's in US heeft gedropt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:26 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Je kunt wel iedere keer die emoticon gebruiken maar ik ben gewoon eerlijk en je weet niet hoe onze relatie verder is.
maar dan wel volgend jaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je komt krijg je van Xaban06 10 euro.
Dankzij mij is de gemiddelde leeftijd zo hoog. Toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stuk of 6-8.
Iets lager. 22 ofzo.
Oké.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je komt krijg je van Xaban06 10 euro.
Ik ben een erg open persoon. En eerlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik verbaas me er gewoon over dat iemand zo openlijk en eerlijk kan zijn op internet, zeker nadat diegene gewoon foto's in US heeft gedropt.
Ik krijg een minderwaardigheidscomplex tussen die jongeren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:28 schreef xminator het volgende:
Krijg je de mogelijkheid om jezelf jong te laten voelen, wil je met ouderen meeten..
neequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien was die wel vastgeplakt aan dat stukje kipsate.
Denk je dat iemand bewust het stukje varkensvlees heeft meegenomen dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
nee
Vandaag zie ik er trouwens wel een stuk ouder uit dan 27. Nette broek, net overhemd, colbert, leren schoenen en een 3-dagenbaard.
Ja dat is het enige wat strak isquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Nou dankzij je operatie heb jij dan strakke tetjes. problem solved?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |