SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar en mag je dan ook andere mensen mee nemen ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij en zargon hebben gefaald.
[..]
Ja, kom je ook?
Ja krokusje mag ook meequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Waar en mag je dan ook andere mensen mee nemen ?
Nog niet bekend, omgeving Utrecht of ergens anders. Vast goed bereikbaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef turksekaas het volgende:
[..]
Waar en mag je dan ook andere mensen mee nemen ?
Doe je ook zo klef met zarGon waar Julis bij is?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja he. Jij was mijn boi gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaken gaan wel goed tho bij hemquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:04 schreef xminator het volgende:
https://www.facebook.com/(...)18957&type=3&theater
''altijdgeslaagd.nl Sezer yaragi dan kom je toch niet kanker kind
Ben je jaloers ga achter de raam staan amg yavsagi''
![]()
Moet ik ook wat meenemen? Hamsili Pilav ofzoquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, ook jij mag komen.
[..]
Uhuh, dat zeker. Zijn filmpjes zijn grappig
Pilav zonder hamsi is beterquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:12 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Moet ik ook wat meenemen? Hamsili Pilav ofzo
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe je ook zo klef met zarGon waar Julis bij is?Soms zelfs met zijn drie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Vies!quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:12 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Moet ik ook wat meenemen? Hamsili Pilav ofzo
Was vast geen Adanali die het had gemaakt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik heb één keer die topalak gegeten en vond het niet zo lekker
Sommige mensen maken het dan ook anders, verschilt per regio. Topalak met sarimsakli yoghurtquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik heb één keer die topalak gegeten en vond het niet zo lekker
crispy chicken nuggets?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:23 schreef Bortecinem het volgende:
Echt ac kaldim man. Iemand eten over voor mij?
Ayyyy kom maar hier. Heb altijd voor een heel leger te etenquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:23 schreef Bortecinem het volgende:
Echt ac kaldim man. Iemand eten over voor mij?
Aldus je gezonde kipfilet receptquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
crispy chicken nuggets?
Ik heb ze gekruid en in eiwit gedompeld en toen door cornflakes
wel in de oven en zonder olie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Aldus je gezonde kipfilet recept
Oh lekker. Ik heb zelfs nog een bakje zoetzure saus van de mac hier liggen. Perfect.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
crispy chicken nuggets?
Ik heb ze gekruid en in eiwit gedompeld en toen door cornflakes
Saol abla.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:24 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ayyyy kom maar hier. Heb altijd voor een heel leger te eten
Guvec, kuru fasulye, kara lahana dolmasi, kuymak, lahana corbasi, yesil fasulye corbasi, kofte kan ik lekker maken. En natuurlijk maak ik ook andere dingen. Bv biber dolmasi, karni yarik enz enzquote:
Nee hoor. Yaprak is van druiven bladeren. Kara lahana nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:39 schreef expans het volgende:
Kara lahana dolmasi
Dat is gewoon (yaprak) sarmasi?
Ja lahana idd. Maar niet yaprak in ieder gevalquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
Wij noemen dat gewoon lahana sarmasi.
Nicequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:34 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Guvec, kuru fasulye, kara lahana dolmasi, kuymak, lahana corbasi, yesil fasulye corbasi, kofte kan ik lekker maken. En natuurlijk maak ik ook andere dingen. Bv biber dolmasi, karni yarik enz enz
Nee, yaprak sarmasi is met druivenbladeren idd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:43 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ja lahana idd. Maar niet yaprak in ieder geval
En uiteraard ook de gewone dingen, macaroni, spaghetti, chicken tonight. Dus de simpele dingen wanneer ik weinig tijd heb.quote:
Een keer gemaakt, maar ik vind het moeilijk om die hamur door te slikken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Maar kunnen jullie ook arabasi maken?
Italiaans etenquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:47 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
En uiteraard ook de gewone dingen, macaroni, spaghetti, chicken tonight. Dus de simpele dingen wanneer ik weinig tijd heb.
Fijner snijden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een keer gemaakt, maar ik vind het moeilijk om die hamur door te slikken.
En dat is in?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:51 schreef krokusje31 het volgende:
Ow ja, lasagne kan ik ook super lekker maken. Zullen we de meet bij mij thuis doen?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:54 schreef krokusje31 het volgende:
Beetje ver voor jullie denk ik. Limburg bij venlo in de buurt
Met kurutulmus aubergines vind ik ook zoooooo lekker.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef expans het volgende:
1) Kuru fasulye (+ pilav)
2) Dolma (maar dan met aubergines en niet met acili biber)
Kan ik altijd eten (srs).
Fasulyequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef expans het volgende:
1) Kuru fasulye (+ pilav)
2) Dolma (maar dan met aubergines en niet met acili biber)
Kan ik altijd eten (srs).
Ik had dat met tosti.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:04 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben na jaren groene appels weer herontdekt. Hoe kan het dat je iets wat je zo lekker vindt zomaar vergeet? Echt raar. Ik was vroeger gek op groene appels.
Heb echt een hekel aan de welvaart soms.
We hebben gewoon te veel eten. Ik haat mezelf soms echt op momenten wanneer ik niet kan bepalen wat ik wil eten.quote:
quote:
Het begin van het einde. Een langzame, pijnlijke proces van de aftakeling van je hersenen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, check die zin.
'Ik ben na jaren weer groene appels herontdekt'
Volgens mij dacht ik aan 'Ik heb na jaren weer groene appels herontdekt' en 'Ik ben na jaren weer groene appels aan het herontdekken' maar kon mijn brein niet kiezen.
Ow soep???quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:15 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik eet het veels te weinig gezien mijn hemso's het in de winter zowat elke week lijken te eten.
Wat was je memleket?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:15 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik eet het veels te weinig gezien mijn hemso's het in de winter zowat elke week lijken te eten.
Icm hamur.quote:
Konya/Karaman.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat was je memleket?
Arabasi, lekker aci
Daarover verschillen de meningen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:19 schreef krokusje31 het volgende:
Yozgat yoresi yemegi. Ziet er goed uit
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:19 schreef krokusje31 het volgende:
Yozgat yoresi yemegi. Ziet er goed uit
Jah, en dan smelt het in je mond (klinkt verkeerd).quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:23 schreef Ayca het volgende:
Klinkt niet echt lekker... gewoon stukken deeg erin?
Het is een soort van deegpudding.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:23 schreef Ayca het volgende:
Klinkt niet echt lekker... gewoon stukken deeg erin?
Mee eensquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:31 schreef Bortecinem het volgende:
Nu Krokusje ook tot het Limburg team behoort vink dat er vaker meets in het Zuiden moeten plaatsvinden. Zij, Turq en ik wonen echt dicht bij elkaar.
Was dat niet het meest sexy accent?quote:
Bijna net zo ergquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:41 schreef krokusje31 het volgende:
Ik kom oorspronkelijk uit Brabant. Oss
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was dat niet het meest sexy accent?
Niet mee eens, tho.
Ja maar jij kiest ook de grootste sukkelin.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bijna net zo erg
[..]
Echt sexy ja..![]()
Haha dit is echt meer Heerlen en meer naar het Zuiden. Ik vind dit ook heel raar klinken, wij praten niet zo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bijna net zo erg
[..]
Echt sexy ja..![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:37 schreef krokusje31 het volgende:
Maar van de andere kant kunnen we dan ook carpoolen
Hoe sterk is je Brabantse accent?quote:
'wij' is omgeving Venlo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha dit is echt meer Heerlen en meer naar het Zuiden. Ik vind dit ook heel raar klinken, wij praten niet zo.
dames?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:52 schreef krokusje31 het volgende:
Omgeving venlo ja. Ik woon precies tussen de dames in
En mijn accent valt wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |