quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam, jij mag haar hebben.. Omdat je het zo graag wil.
Je gaat me zeker ook slaanquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik mocht toch de macho Turk uithangen, wat is deze
Dat past niet in de Turkse cultuurquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je gaat me zeker ook slaan
Duh? Al 3 stelletjes, waarvan 1 is getrouwdquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:47 schreef Che_ het volgende:
Turken op fok! ontmaskerd.
Deze reeks is gewoon een semi-datetopic
Tijd voor de 4de dusquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat past niet in de Turkse cultuur
[..]
Duh? Al 3 stelletjes, waarvan 1 is getrouwd.
In afwachting van uw reactie verblijf ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zal erover nadenken X, maar ik wil niet iedere zomer naar het dorp en turks leren.
'we'? Peh, jij durft toch niet te komenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tijd voor de 4de dus
Snel weer meeten jullie 2 zodat we jullie kunnen bekogelen met rijst.
Heb X al gezien, niet veel bijzonders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tijd voor de 4de dus
No commentquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb X al gezien, niet veel bijzonders.
![]()
Hoezo durf ik nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:51 schreef xminator het volgende:
[..]
'we'? Peh, jij durft toch niet te komen.
Overdreven stilquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij vond mij overdreven.
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat je de vorige keer en de keer daarvoor ook niet kwam, misschien daarom?
Ik zeg ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tijd voor de 4de dus
Buiten tientallen topics met de titel MEET MEET MEET en talloze berichten erover is het je niet opgevallen. Volgende meet stuur ik je wel een privébericht en ben je dus aanwezig? Dan weet ik gelijk of ik een honkbalknuppel mee moet nemen of nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet van niks
Heb al een fokker gemeet..het zijn dus sowieso geen bots
Hehehe, ik vond je niet overdrevenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je verwart mij met een ander.
Wie dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet van niks
Heb al een fokker gemeet..het zijn dus sowieso geen bots
Iedereen had zijn/haar charme.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vond X wel lief hoor. Wel een echte Turkturk .
Voor de gratis taart zekerquote:
Zo erg ja?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Buiten tientallen topics met de titel MEET MEET MEET en talloze berichten erover is het je niet opgevallen. Volgende meet stuur ik je wel een privébericht en ben je dus aanwezig? Dan weet ik gelijk of ik een honkbalknuppel mee moet nemen of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |