Ervaring?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de gezichtsuitdrukking van een gevangene. Eentje die net in z'n kontje is gepakt, maar toch wel blij is dat er iemand van 'm houdt.
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de gezichtsuitdrukking van een gevangene. Eentje die net in z'n kontje is gepakt, maar toch wel blij is dat er iemand van 'm houdt.
whaddup
Hmmh dat maakt het wel lastig, als ik een keer moet overwerken wordt het dus patat of pizzaquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben een goed meisje, alleen lui en kan niet koken. Verder ben ik cool.
Ach, valt prima mee te leven. Liever lui dan moe en xminator kookt wel voor je.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben een goed meisje, alleen lui en kan niet koken. Verder ben ik cool.
Maar je bent niet zeker of je het wel zelf wil?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik heb de baan, maar...
Of afhaal .quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmmh dat maakt het wel lastig, als ik een keer moet overwerken wordt het dus patat of pizza?
Wat zou jij als bruidsschat willen vragen?![]()
Weet je wat, dat is goed! Bij dezen heb ik je gereserveerd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Of afhaal .
4 kamelen en vijf tijgers.
Inderdaad ja !quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach, valt prima mee te leven. Liever lui dan moe en xminator kookt wel voor je.
Jij zal het wel weten, hm?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:25 schreef Che_ het volgende:
Als je iemand tegenkomt die je echt leuk vindt dan boeien die eisen niet meer.
Ik kan ook niet delen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet je wat, dat is goed! Bij dezen heb ik je gereserveerd.
Neem ik gewoon een 2e vrouw erbij die wel kan koken en niet lui is, problem solved.
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Inderdaad ja !
[..]
Jij zal het wel weten, hm?
Dan trouwen we met huwelijkse voorwaarden en stellen we een tijdelijke contract op van één jaar. Vervolgens stellen we een vast contract op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk te combineren met mijn opleiding. Moet even goed overleggen/nadenken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar je bent niet zeker of je het wel zelf wil?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan trouwen we met huwelijkse voorwaarden en stellen we een tijdelijke contract op van één jaar. Vervolgens stellen we een vast contract op.In gemeenschap van goederen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Jij hebt het gemunt op mijn geld! Dus jij bent er zo eentjequote:Op dinsdag 10 september 2013 16:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In gemeenschap van goederen?
Is algemeen bekend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat het klonk alsof je uit ervaring sprak?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij hebt het gemunt op mijn geld! Dus jij bent er zo eentje
Jij wilt teveel. TEVEELquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:42 schreef xminator het volgende:
Fulltime huisvrouw? Hmmh, niet deeltijd werken? Dat laatste zou toffer zijn..
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Tamam, jij mag haar hebben.. Omdat je het zo graag wil.
Je gaat me zeker ook slaanquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik mocht toch de macho Turk uithangen, wat is deze
Dat past niet in de Turkse cultuurquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je gaat me zeker ook slaan
Duh? Al 3 stelletjes, waarvan 1 is getrouwdquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:47 schreef Che_ het volgende:
Turken op fok! ontmaskerd.
Deze reeks is gewoon een semi-datetopic
Tijd voor de 4de dusquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat past niet in de Turkse cultuur
[..]
Duh? Al 3 stelletjes, waarvan 1 is getrouwd.
In afwachting van uw reactie verblijf ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zal erover nadenken X, maar ik wil niet iedere zomer naar het dorp en turks leren.
'we'? Peh, jij durft toch niet te komenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tijd voor de 4de dus
Snel weer meeten jullie 2 zodat we jullie kunnen bekogelen met rijst.
Heb X al gezien, niet veel bijzonders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tijd voor de 4de dus
No commentquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb X al gezien, niet veel bijzonders.
![]()
Hoezo durf ik nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:51 schreef xminator het volgende:
[..]
'we'? Peh, jij durft toch niet te komen.
Overdreven stilquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij vond mij overdreven.
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat je de vorige keer en de keer daarvoor ook niet kwam, misschien daarom?
Ik zeg ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tijd voor de 4de dus
Buiten tientallen topics met de titel MEET MEET MEET en talloze berichten erover is het je niet opgevallen. Volgende meet stuur ik je wel een privébericht en ben je dus aanwezig? Dan weet ik gelijk of ik een honkbalknuppel mee moet nemen of nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet van niks
Heb al een fokker gemeet..het zijn dus sowieso geen bots
Hehehe, ik vond je niet overdrevenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je verwart mij met een ander.
Wie dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet van niks
Heb al een fokker gemeet..het zijn dus sowieso geen bots
Iedereen had zijn/haar charme.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vond X wel lief hoor. Wel een echte Turkturk .
Voor de gratis taart zekerquote:
Zo erg ja?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Buiten tientallen topics met de titel MEET MEET MEET en talloze berichten erover is het je niet opgevallen. Volgende meet stuur ik je wel een privébericht en ben je dus aanwezig? Dan weet ik gelijk of ik een honkbalknuppel mee moet nemen of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |