Moet je doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:19 schreef xminator het volgende:
Ik had eigenlijk wiessman nog willen meeten..
Ne olmus als ik drink..?quote:
Jij was bob, ik niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ne olmus als ik drink..?
Sende ictin..
Ik geniet.quote:
Ben eerlijk Borte, hoeveel heb ik gedronken? En hoeveel mag ik officieel drinken als ervaren bestuurder?quote:
Paar drankjes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ben eerlijk Borte, hoeveel heb ik gedronken? En hoeveel mag ik officieel drinken als ervaren bestuurder?
En heb jij enigszins wat opgemerkt aan mijn rijstijl/rijgedrag waarvan je zei van: dat komt door drank?
Verstandig!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij moest mij niet naar huis rijden, ik lette daarom alleen op Turq zijn drinkgedrag hehe.
Wees blij dat je nooit bij mij in de auto hebt gezeten. Er zijn weinig mensen die voor een tweede keer durven in te stappen als ik sportief (doch veilig) rijd. Hahahaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Paar drankjes.
Ik ben snel bang met auto's. Heb een beetje auto/rij fobie wat dat betreft.
Welk bedrijf? Misschien had ik je wel kunnen helpenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Onderweg naar een sollicitatiegesprek! Misschien mag ik me binnenkort Business Consultant noemen.
Wens deze nepturk succes.
Waar gaat je scriptie over?quote:
Over leesbaarheid.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waar gaat je scriptie over?
Ik ben tv kijken en YouTuben naar gezonde kiprecepten voor vanavond.
Trouwen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Over leesbaarheid.
Gewoon kip marineren, vervolgens op een grillplan (hoog vuur!) voorbereiden zonder olie/boter. Fking lekker malse kip krijg je dan en het is ook nog eens gezond want je gebruikt geen olie/boter. Gewoon 2 minuten per kant (verschilt ook per dikte van kipfilet, dus beetje op gevoel) grillen. Vervolgens op een voorverwarmde bord een minuutje laten rusten (met aluminiumfolie eroverheen). Daarna smullen.
Aardappels, groente en salade ernaast. Soepje vooraf![]()
2minuten per kant!? rauwe kip krijg je dan a sah.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Over leesbaarheid.
Gewoon kip marineren, vervolgens op een grillplan (hoog vuur!) voorbereiden zonder olie/boter. Fking lekker malse kip krijg je dan en het is ook nog eens gezond want je gebruikt geen olie/boter. Gewoon 2 minuten per kant (verschilt ook per dikte van kipfilet, dus beetje op gevoel) grillen. Vervolgens op een voorverwarmde bord een minuutje laten rusten (met aluminiumfolie eroverheen). Daarna smullen.
Aardappels, groente en salade ernaast. Soepje vooraf![]()
Voldoe je aan de voorwaarden?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Trouwen?
Ik doe het in de oven, met hapje witte rijst en gestoomde sperzieboontjes.
Neen, hangt van de dikte van je kipfilet af. Ik snij ze best dun, dan is 2/3 minuten per kant op HOOG vuur gewoon genoeg. Als je zo een hele lap in één keer wil grillen (:')) krijg je natuurlijk rauwe kip.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
2minuten per kant!? rauwe kip krijg je dan a sah.
eerst 20 minuten op zacht vuur daarna op hoogste vuur grillen. Dan kan je bijna de bot mee eten.
Alleen mijn drinkgedrag..?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij moest mij niet naar huis rijden, ik lette daarom alleen op Turq zijn drinkgedrag hehe.
Ik reed rustig toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Paar drankjes.
En nee, je merkte het niet, maar je hoeft het ook niet altijd te merken. Yani dingen zoals het afnemen van je reactie vermogen merk je niet op het eerste gezicht. Maar het is en blijft jouw auto natuurlijk, je moet mij niet al te serieus nemen. Ik ben snel bang met auto's. Heb een beetje auto/rij fobie wat dat betreft.
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 18:05 schreef xminator het volgende:
Eentje met een goede 'naam', leuke en goede familie, beetje intelligent (minstens mbo niv 4 dus), niet lui en vervolgens moet het ook nog eens klikken tussen ons.
Is lastig in deze maatschappij.
Ze vroegen wat ik verstond onder een goed meisje, daarom kwam ik eerst met de andere punten. Dat het moet klikken in een relatie lijkt mij vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Volgens mij moet het klikken op de eerste plaats en niet de laatste
Lijkt een beetje op de gezichtsuitdrukking van een gevangene. Eentje die net in z'n kontje is gepakt, maar toch wel blij is dat er iemand van 'm houdt.quote:
Ik ben een goed meisje, alleen lui en kan niet koken. Verder ben ik cool.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze vroegen wat ik verstond onder een goed meisje, daarom kwam ik eerst met de andere punten. Dat het moet klikken in een relatie lijkt mij vanzelfsprekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |