soort van kamasutra you will enjoy itquote:
Neee, die niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:05 schreef xminator het volgende:
[..]
zG en julis ook. Van Turq weet ik dat wel
Cool. I'm in.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
soort van kamasutra you will enjoy it
We shall teach her!quote:
Ayequote:
Die jullie hadden gekocht in Rotterdam?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We shall teach her!
breng jij de SM gereedschap mee?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Die jullie hadden gekocht in Rotterdam?
Dat was dus echt chocomelquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij deze meet dronken ze wel, tot grote ontevredenheid van mij.
Heb jij niet genoeg aan je eigen gereedschap?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
We shall teach her!
breng jij de SM gereedschap mee?
Ssssh zo kan ik niet slapen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb jij niet genoeg aan je eigen gereedschap?
See what I did there.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ssssh zo kan ik niet slapen.slaap lekker pumpkinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Hadi optum.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
Weet je normaal haaaaaaat ik apuk sapık şakalar maar hier....![]()
Jullie hebben slechte invloed op mij.
quote:
Trusten kardeşim.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hadi optum.
Iyi geceler.
Bye bye.
Zaten jullie in een turks tentje, ze dronken raki toch ?:Dquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Duh
Yani Juul en ik. De jongens dronken dus.
Aha op die fietsquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Duh
Yani Juul en ik. De jongens dronken dus.
Yeahh. Turks tentje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Zaten jullie in een turks tentje, ze dronken raki toch ?:D
Iyi geceler kankaquote:
Ze zou naar de eerste KLB-meet gaan ... de ene dag zei ze wel te komen en de andere dag weer niet, ze had ook altijd met iemand ruzie in de groepschat.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze zou naar de eerste KLB-meet gaan ... de ene dag zei ze wel te komen en de andere dag weer niet, ze had ook altijd met iemand ruzie in de groepschat.
1 dag voor de meet zei iemand haar te slaan (als grapje ofc) en toen besloot ze niet meer te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |