Ja, hoe meer je naar het Noorden gaat, des te minder het accent wordt. Zoals ik het al zei, ik heb eigenlijk alleen een zachte G. Verder niet echt een sterk accent. Terwijl Turq die uit Venlo komt wel een ietsjes sterker accent heeft.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe sterk is je Brabantse accent?
[..]
'wij' is omgeving Venlo?
Je bent denk ik sowieso de oudstequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:54 schreef krokusje31 het volgende:
Hoe oud is iedereen eigenlijk. Niet dat ik daar de oudste ben. Dan kom ik echt niet. Zo'n fossiel tussen de jonkies
Aha oke.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, hoe meer je naar het Noorden gaat, des te minder het accent wordt. Zoals ik het al zei, ik heb eigenlijk alleen een zachte G. Verder niet echt een sterk accent. Terwijl Turq die uit Venlo komt wel een ietsjes sterker accent heeft.
Samen met Sylv (32) zijn jullie de oudste users, maar dat maakt niets uit toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:54 schreef krokusje31 het volgende:
Hoe oud is iedereen eigenlijk. Niet dat ik daar de oudste ben. Dan kom ik echt niet. Zo'n fossiel tussen de jonkies
Ik zou 'fok!' toch geheimhouden als ik jou was, gezien de persoonlijke info die je hier hebt gedeeld.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:06 schreef krokusje31 het volgende:
Weet alleen niet als ik al kom, hoe ik dat uitleg aan die man van me
Ehhh Sieske, ik ga naar een meet van Fok!
Yani. Of komt doordat ze niet bekend is met internet of ze is aan het trollen..quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zou 'fok!' toch geheimhouden als ik jou was, gezien de persoonlijke info die je hier hebt gedeeld.
Oha x... Benim yaşım 32-(3+2)!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Samen met Sylv (32) zijn jullie de oudste users, maar dat maakt niets uit toch?
Speel nou meeeheeeeeeeee, dan hebben we meer mensen op de meet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oha x... Benim yaşım 32-(3+2)!!
wat had je trouwens in gedachten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Speel nou meeeheeeeeeeee, dan hebben we meer mensen op de meet.
Nou bedankt sylv!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef krokusje31 het volgende:
Jaaaaa hooorrrrrrr ik ben echt de oudste. Ja doei!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen troll dus aangezien je foto's had verwijderd
Jij ging het toch regelenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat had je trouwens in gedachten.
Huhquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ik geloof iig dat ze niet liegt over haar woonplaats. Zij kent mensen die ik ook ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |