Ik verbaas me er gewoon over dat iemand zo openlijk en eerlijk kan zijn op internet, zeker nadat diegene gewoon foto's in US heeft gedropt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:26 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Je kunt wel iedere keer die emoticon gebruiken maar ik ben gewoon eerlijk en je weet niet hoe onze relatie verder is.
maar dan wel volgend jaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je komt krijg je van Xaban06 10 euro.
Dankzij mij is de gemiddelde leeftijd zo hoog. Toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stuk of 6-8.
Iets lager. 22 ofzo.
Oké.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je komt krijg je van Xaban06 10 euro.
Ik ben een erg open persoon. En eerlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik verbaas me er gewoon over dat iemand zo openlijk en eerlijk kan zijn op internet, zeker nadat diegene gewoon foto's in US heeft gedropt.
Ik krijg een minderwaardigheidscomplex tussen die jongeren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:28 schreef xminator het volgende:
Krijg je de mogelijkheid om jezelf jong te laten voelen, wil je met ouderen meeten..
neequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien was die wel vastgeplakt aan dat stukje kipsate.
Denk je dat iemand bewust het stukje varkensvlees heeft meegenomen dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
nee
Vandaag zie ik er trouwens wel een stuk ouder uit dan 27. Nette broek, net overhemd, colbert, leren schoenen en een 3-dagenbaard.
Ja dat is het enige wat strak isquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Nou dankzij je operatie heb jij dan strakke tetjes. problem solved?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |