Ja en de week daarop begin ik om twee, tot half 11. Het is echt klote om je ritme steeds aan te passen. Het lukt me nu ook niet altijd.quote:
Ochtenden waar je zelf wakker wordt omdat je uitgeslapen bent en de zon en je biologische klok je vertellen dat je wakker moet worden, terwijl je weet dat je de rest van de dag zelf kan indelen.quote:
Klopt. Waar ik werkte was wel chill trouwens. Alleen verdiende ik weinig en was er weinig werk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:58 schreef krokusje31 het volgende:
Ja maar die van jou woonplaatsen is compleet anders hè. Daar ken ik ook niemand
Aka leven van de bijstandquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ochtenden waar je zelf wakker wordt omdat je uitgeslapen bent en de zon en je biologische klok je vertellen dat je wakker moet worden, terwijl je weet dat je de rest van de dag zelf kan indelen.
Ga je niet meer naar school?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja en de week daarop begin ik om twee, tot half 11. Het is echt klote om je ritme steeds aan te passen. Het lukt me nu ook niet altijd.
Of je moet op de een of andere manier veel snelle moneytjes maken.quote:
Mijn biologische klok maakt mij altijd op tijd wakker, uitgeslapen of niet. (behalve die ene keer dusquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ochtenden waar je zelf wakker wordt omdat je uitgeslapen bent en de zon en je biologische klok je vertellen dat je wakker moet worden, terwijl je weet dat je de rest van de dag zelf kan indelen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn biologische klok maakt mij altijd op tijd wakker, uitgeslapen of niet. (behalve die ene keer dus)
Ik niet. Wel heb ik ouders waarbij ik woon, maar toch. Ik heb geen spijt dat ik ontslag heb genomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef krokusje31 het volgende:
Ja betaalt wel slecht. Maar heb een rijke vent
Met een rijke tatta trouwen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Of je moet op de een of andere manier veel snelle moneytjes maken.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zijn grenzen, dan maar hele leven zwoegen.
Echt nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er zijn grenzen, dan maar hele leven zwoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |