misschien was zijn vrouw wel een hele slechte moeder en zouden de kinderen naar haar gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 10:41 schreef richolio het volgende:
Debiel. Wat een zieke mensen heb je toch.
Je bent niet grappig.quote:Op maandag 9 september 2013 10:43 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
misschien was zijn vrouw wel een hele slechte moeder en zouden de kinderen naar haar gaan.
je weet het verhaal niet, als vader vermoord je niet zomaar je eigen kinderen hoor.
Nee want dan moet je ze maar vermoorden ja. WAnt dan zijn ze beter af?quote:Op maandag 9 september 2013 10:43 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
misschien was zijn vrouw wel een hele slechte moeder en zouden de kinderen naar haar gaan.
je weet het verhaal niet, als vader vermoord je niet zomaar je eigen kinderen hoor.
zoals ik al zei dat weet ik niet, maar een vader vermoord zijn kinderen niet zomaar.quote:Op maandag 9 september 2013 10:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee want dan moet je ze maar vermoorden ja. WAnt dan zijn ze beter af?
quote:Op maandag 9 september 2013 10:43 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
quote:als vader vermoord je niet zomaar je eigen kinderen hoor.
waarschijnlijk om ze voor zijn ex te beschermen.quote:Op maandag 9 september 2013 10:46 schreef Jano9 het volgende:
Zieke geesten die dit doen, waarom stapt hij niet alleen uit zijn leven? Waarom moeten de kinderen er altijd de dupe van worden.
Dat is iets wat ik nooit zal snappen.
quote:Op maandag 9 september 2013 10:43 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2013 10:47 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
waarschijnlijk om ze voor zijn ex te beschermen.
Precies, echt het laagste wat je kan doen, maar dat is de onmacht denk ik van ik niet jij ook niet..quote:Op maandag 9 september 2013 10:48 schreef remlof het volgende:
Waarom je kinderen meenemen als je het zelf niet meer ziet zitten?
Ja, die had ze misschien wel vermoord.quote:Op maandag 9 september 2013 10:47 schreef rikkerdeflikker het volgende:
Jouw denkwijze is achterlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 10:47 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2013 10:49 schreef rikkerdeflikker het volgende:
jezus zijn jullie nou echt zo wereldvreemd? er staat toch in de titel vechtscheiding?
misschien had ze ze een psycho opvoeding gegeven waardoor het gevoelloze moordenaars waren geworden. het is niet zo dat er niets ergers is dan de dood ofzo.quote:Op maandag 9 september 2013 10:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, die had ze misschien wel vermoord.
Het is te hopen dat jij geen kinderen krijgt... (of hebt)quote:Op maandag 9 september 2013 10:49 schreef rikkerdeflikker het volgende:
jezus zijn jullie nou echt zo wereldvreemd? er staat toch in de titel vechtscheiding?
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op maandag 9 september 2013 10:48 schreef remlof het volgende:
Waarom je kinderen meenemen als je het zelf niet meer ziet zitten?
Zoals de vader kennelijk is, bedoel je?quote:Op maandag 9 september 2013 10:53 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
misschien had ze ze een psycho opvoeding gegeven waardoor het gevoelloze moordenaars waren geworden. het is niet zo dat er niets ergers is dan de dood ofzo.
En dan vermoord je je kinderen maar? Wat is dat voor idiote redenering.quote:Op maandag 9 september 2013 10:49 schreef rikkerdeflikker het volgende:
Tering, HOE KAN JE ZOIETS DOEN, je eigen KINDEREN! Ongeloofelijk! is toch niet voor te stellen....quote:Op maandag 9 september 2013 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan vermoord je je kinderen maar? Wat is dat voor idiote redenering.
Arme kinderen
ik denk dat hij die kinderen heeft willen behoeden voor een opvoeding door zijn exvrouw.quote:Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoals de vader kennelijk is, bedoel je?
dat komt omdat jij mogelijk niet weet hoe het is om een verkankerde jeugd te hebben gehad. dan kun je maar beter een liefdevolle vader hebben die op tijd handelt.quote:Op maandag 9 september 2013 10:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tering, HOE KAN JE ZOIETS DOEN, je eigen KINDEREN! Ongeloofelijk! is toch niet voor te stellen....
quote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik wil dit niet recht lullen maar ik wil graag de 2 kanten van het verhaal horen voor ik oordeel. Het kan best zo zijn dat de vrouw haar ex man het leven zo zuur maakte dat de man uit pure wanhoop tot deze daad is gekomen. Dat geeft hem natuurlijk nog niet het recht zoiets te doen maar wel begrijpelijk.
Ik kan daar ook met mijn hoofd niet bij dit soort dingen.quote:Op maandag 9 september 2013 10:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tering, HOE KAN JE ZOIETS DOEN, je eigen KINDEREN! Ongeloofelijk! is toch niet voor te stellen....
quote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
dat komt omdat jij mogelijk niet weet hoe het is om een verkankerde jeugd te hebben gehad. dan kun je maar beter een liefdevolle vader hebben die op tijd handelt.
Oké ik gebruikte het verkeerde woord, ik bedoelde ook verklaarbaar.quote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef Tem het volgende:
[..]nee, dan is het ook niet begrijpelijk. Misschien verklaarbaar maar dan houdt het wel op.
nog iemand die kan nadenken, welkom in dit topic!quote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik wil dit niet recht lullen maar ik wil graag de 2 kanten van het verhaal horen voor ik oordeel. Het kan best zo zijn dat de vrouw haar ex man het leven zo zuur maakte dat de man uit pure wanhoop tot deze daad is gekomen. Dat geeft hem natuurlijk nog niet het recht zoiets te doen maar wel begrijpelijk.
Maar dan nog, je eigen drie kinderen afslachten dan zit er toch echt ergens een draadje los in de bovenkamer...quote:Op maandag 9 september 2013 11:04 schreef Oud_student het volgende:
De verklaring is meestal Wraak, de haat jegens de ex-partner kan zo groot zijn dat je je liefste bezit bereid bent op te offeren. Uiteraard spoor je dan niet volgens onze cultuur.
"Onze" overheid is misschien hier wel mede schuldig aan, omdat nog steeds de moeder de voogdij over de kinderen krijgt. Bezoekregelingen worden vaak door moeder gefrustreerd ondanks rechterlijke uitspraken.
quote:De man heeft een afscheidsbrief gestuurd naar ouders van schoolgenoten van zijn kinderen. In de brief staat dat een slepende scheidingskwestie de reden is voor het drama.
Eens, de oorzaak dat deze persoon voor Wraak in deze vorm heeft gekozen, kan zijn:quote:Op maandag 9 september 2013 11:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Maar dan nog, je eigen drie kinderen afslachten dan zit er toch echt ergens een draadje los in de bovenkamer...
Dat doen ze dus regelmatig wèl. En ja hoor, geef de moeder maar weer de schuld. Wellicht is die vrouw al bij 'm weggegaan wegens (eerder) gewelddadig gedrag? Een psychiatrische aandoening?quote:Op maandag 9 september 2013 10:46 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
zoals ik al zei dat weet ik niet, maar een vader vermoord zijn kinderen niet zomaar.
Ben het met je eens.quote:Op maandag 9 september 2013 10:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit soort berichten horen niet in de media.
handelen is in dit geval meesleuren de dood in, dat dat ff duidelijk isquote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
dat komt omdat jij mogelijk niet weet hoe het is om een verkankerde jeugd te hebben gehad. dan kun je maar beter een liefdevolle vader hebben die op tijd handelt.
Wel als je denkt dat kinderen van * jou zijn * en je ze dus als je eigendom ziet. Als je weggaat neem je natuurlijk je bezittingen mee hé !quote:Op maandag 9 september 2013 10:43 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Lekker egoïstisch dus weer.quote:
Nee dank je wel zo kannie wel weer...quote:Op maandag 9 september 2013 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het wachten is nu op Hart van Nederland en internetdetectives die de Facebook/Hyves pagina's van die jongetjes achterhalen en foto's en namen gaan publiceren.
quote:SCHOONLOO - Een man in Schoonloo heeft zichzelf en zijn drie kinderen maandagmorgen van het leven beroofd. De vier lichamen zijn gevonden in een bungalow op een vakantiepark.
De vader, Bernd B.-K., heeft maandagochtend een afscheidsbrief gestuurd naar ouders van schoolgenoten van zijn kinderen. Marijn, Seth en Jasper zaten op de Openbare Jenaplanschool De Petteflet in Groningen. In de brief, die Dagblad van het Noorden heeft ingezien, staat dat een slepende scheidingskwestie de reden is voor het drama.
De vrouw van de man zou al enige tijd een relatie hebben met een andere man. De politie doet al de hele ochtend onderzoek in de bungalow in Schoonlo.
Dit jaar zijn in Groningen, Drenthe en Friesland al 17 personen omgebracht. Gemiddeld telt het Noorden acht moord- en doodslagzaken per jaar.
ik geloof tegenwoordig niet meer altijd in 'twee vechten, twee schuld'.quote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef nolamoetblijven het volgende:
Hoe erg voor de moeder en de familie. Ook ik wil wel weten wat die man tot deze daad gedreven heeft. Weer een vechtscheiding, wanneer houd dit een keer op? Waarom moet men bij een scheiding elkaar zo erg opnaaien dat zelfs dit soort dingen gebeuren? Waarom kan men niet praten?
Ik leg de schuld (nog) niet alleen neer bij de vader, de moeder is net zo fout in deze zaak. De vader zal echt niet zomaar totaal geen uitweg meer zien.
Wtf?quote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef nolamoetblijven het volgende:
Elke keer als ze nu haar nieuwe lover ziet, weet ze wat dit heeft veroorzaakt.
Whutquote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef nolamoetblijven het volgende:
Elke keer als ze nu haar nieuwe lover ziet, weet ze wat dit heeft veroorzaakt. Die relatie heeft ook geen toekomst lijkt mij.
Die heeft de andere drie kinderen vermoord?quote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef nolamoetblijven het volgende:
Ik leg de schuld (nog) niet alleen neer bij de vader, de moeder is net zo fout in deze zaak. De vader zal echt niet zomaar totaal geen uitweg meer zien.
Door internet en de overmatige media-aandacht voor dit soort lokale zaken lijkt het inderdaad heel wat.quote:Op maandag 9 september 2013 12:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
Overzicht van enkele recente familiedrama's in Nederland
[knip]
Bron: http://nl.wikipedia.org/w(...)met_dodelijke_afloop
En het houdt nog steeds niet op, zo blijkt.
Moet je er dan geen aandacht meer aangeven?quote:Op maandag 9 september 2013 12:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Door internet en de overmatige media-aandacht voor dit soort lokale zaken lijkt het inderdaad heel wat.
quote:Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
jij hebt waarschijnlijk nog niks meegemaakt.
Wat mij betreft mogen in ieder geval de media zeer terughoudend hierover berichten en zeker geen namen van die kinderen publiceren, zoals blijkbaar hier ook alweer gebeurd is. Dat voegt, behalve effectbejag, niks toe aan het nieuws. Vind ik.quote:Op maandag 9 september 2013 12:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
Moet je er dan geen aandacht meer aangeven?
Je houdt het niet tegen. Als de normale media het niet melden, het gaat toch wel als een lopend vuurtje via de sociale media.quote:Op maandag 9 september 2013 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen in ieder geval de media zeer terughoudend hierover berichten en zeker geen namen van die kinderen publiceren, zoals blijkbaar hier ook alweer gebeurd is. Dat voegt, behalve effectbejag, niks toe aan het nieuws. Vind ik.
Dat zal helaas niet gebeuren want het is nieuws.quote:Op maandag 9 september 2013 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen in ieder geval de media zeer terughoudend hierover berichten en zeker geen namen van die kinderen publiceren, zoals blijkbaar hier ook alweer gebeurd is. Dat voegt, behalve effectbejag, niks toe aan het nieuws. Vind ik.
Slotje nu dan maar of hooguit 1 topic? (ik ben het met je eens hoor)quote:Op maandag 9 september 2013 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op groter niveau past deze berichtgeving inderdaad in de Amerikaans-achtige angstzaaierijberichtgeving.quote:Op maandag 9 september 2013 12:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dat zal helaas niet gebeuren want het is nieuws.
En een gewaarschuwd mens telt voor 2 toch?
Dat, waarom de voornamen van de kinderen en diens school noemen, met namen zijn zo makkelijk via google adressen te vinden, ik zie niet in waarom die persmuskieten dat zo nodig moeten doen, wellicht liggen ze al in de bosjes op de loer met enorme camera's om de eerste bloemenleggers op de gevoelige plaat te leggen? Ziek. .quote:Op maandag 9 september 2013 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je ziet het hier op FOK! ook hoor, van die mensen die perse een Facebookgezicht bij een slachtoffer willen plakken. Soms zelfs nog met ondertekst "Slachtoffer 1 in gelukkiger tijden". Soort digitaal ramptoerisme ofzo.quote:Op maandag 9 september 2013 12:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat, waarom de voornamen van de kinderen en diens school noemen, met namen zijn zo makkelijk via google adressen te vinden, ik zie niet in waarom die persmuskieten dat zo nodig moeten doen, wellicht liggen ze al in de bosjes op de loer met enorme camera's om de eerste bloemenleggers op de gevoelige plaat te leggen? Ziek. .
Omdat het een man is bedoel je? Zou je ook zo denken als het een vrouw was geweest die haar kids om had gebracht? Denk het niet hè.quote:Op maandag 9 september 2013 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik geloof tegenwoordig niet meer altijd in 'twee vechten, twee schuld'.
Als een van de twee wil praten en de ander niet, zal t alsnog niet werken.
Natuurlijk, de man was overduidelijk geestelijk niet in orde, en dan triggert zo'n vechtscheiding hem. Vreselijk.quote:Op maandag 9 september 2013 11:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Maar dan nog, je eigen drie kinderen afslachten dan zit er toch echt ergens een draadje los in de bovenkamer...
ik zeg echt helemaal nergens dat het in dit geval niet zo kan zijn dat die vrouw heeft lopen zuigen tot en met, of dat ze hem het leven niet compleet zuur heeft gemaakt. Ik zeg alleen dat ik niet meer per definitie geloof in 'twee vechten, twee schuld' en dat het ook niet werkt als 1 van de 2 wil vechten.quote:Op maandag 9 september 2013 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat het een man is bedoel je? Zou je ook zo denken als het een vrouw was geweest die haar kids om had gebracht? Denk het niet hè.
Helaas sommige dus wel! Er zijn genoeg oplossingen te verzinnen maar een moord is voor niets een oplossing,quote:Op maandag 9 september 2013 10:46 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
zoals ik al zei dat weet ik niet, maar een vader vermoord zijn kinderen niet zomaar.
Marijn, Seth en Jasper. Goed dat die namen bekend zijn, dan kunnen de eerste mensen plaatjes maken met een kaarsje om op Facebook te delen zodat heel Nederland massaal kan meerouwen.quote:Op maandag 9 september 2013 11:43 schreef laiveneertiekje het volgende:
Dvhn.nl heeft de afscheidsbrief al ingezien schijnbaar...
[..]
wat zou jij voor oplossing zoeken dan als je exvrouw je kinderen mishandelt en jij ze niet meer mag zien?quote:Op maandag 9 september 2013 12:54 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Helaas sommige dus wel! Er zijn genoeg oplossingen te verzinnen maar een moord is voor niets een oplossing,
Haha de moeder is al bij voorbaat net zo fout. Heerlijkquote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef nolamoetblijven het volgende:
Hoe erg voor de moeder en de familie. Ook ik wil wel weten wat die man tot deze daad gedreven heeft. Weer een vechtscheiding, wanneer houd dit een keer op? Waarom moet men bij een scheiding elkaar zo erg opnaaien dat zelfs dit soort dingen gebeuren? Waarom kan men niet praten?
edit; nog niet gescheiden en al een andere relatie dus, mevrouw kon niet wachten tot alles achter de rug was? Elke keer als ze nu haar nieuwe lover ziet, weet ze wat dit heeft veroorzaakt. Die relatie heeft ook geen toekomst lijkt mij.
De huisarts, Jeugdzorg, kinderbescherming en stappen ondernemen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:12 schreef rikkerdeflikker het volgende:
wat zou jij voor oplossing zoeken dan als je exvrouw je kinderen mishandelt en jij ze niet meer mag zien?
En daarom vermoord je je bloedeigen kinderen? Wat ben je dan een achterlijk mietje zeg.quote:Op maandag 9 september 2013 13:09 schreef Catch22- het volgende:
Erg naar dit... Ik ben benieuwd hoe het is gegaan. Ik gok dat de vrouw er alles aan deed om de man alle omgang met de kinderen te ontnemen. Maar dat is slechts een aanname.
als je echt iets gedaan wilt hebben dan kun je het maar het best zelf doen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:16 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
De huisarts, Jeugdzorg, kinderbescherming en stappen ondernemen.
Ze tijdelijk onderbrengen buiten het gezin op een neutrale of veilige plek etc.
Makkelijk praten. Dit is niet goed te praten, maar ik vind het moeilijk te geloven dat die moeder een engeltje is.quote:Op maandag 9 september 2013 13:17 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En daarom vermoord je je bloedeigen kinderen? Wat ben je dan een achterlijk mietje zeg.
Dat zeg ik toch niet? Het gaat me erom dat deze man iets onvergefelijks heeft gedaan. Hij vind het dispuut met zijn vrouw klaarblijkelijk belangrijker dan dat zijn kinderen leven.quote:Op maandag 9 september 2013 13:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Makkelijk praten. Dit is niet goed te praten, maar ik vind het moeilijk te geloven dat die moeder een engeltje is.
Laat het droeftoeterniveau van die vader goed zien. Hij 'had ze heel graag wat anders gegund'. Zoiets als blijven leven bijvoorbeeld?quote:Op maandag 9 september 2013 13:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
De afscheidsbrief
[ afbeelding ]
Echt he. Het was al onbegrijpelijk maar dit vergroot dat gevoel alleen maar meerquote:Op maandag 9 september 2013 13:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Laat het droeftoeterniveau van die vader goed zien. Hij 'had ze heel graag wat anders gegund'. Zoiets als blijven leven bijvoorbeeld?
Je moet niet onderschatten wat wanhoop en onrecht met een mens doet.quote:Op maandag 9 september 2013 13:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Het gaat me erom dat deze man iets onvergefelijks heeft gedaan. Hij vind het dispuut met zijn vrouw klaarblijkelijk belangrijker dan dat zijn kinderen leven.
Dat doe ik ook niet. Ik vermeld alleen maar dat deze daad niet goed te praten valt, vanuit welk niet-seniel oogpunt dan ook.quote:Op maandag 9 september 2013 13:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je moet niet onderschatten wat wanhoop en onrecht met een mens doet.
Tja sommigen zijn sterk en anderen zijn zwak. Duidelijk wie hier de zwakste schakel was...pwa pwa pwa pwaaaaaquote:Op maandag 9 september 2013 13:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je moet niet onderschatten wat wanhoop en onrecht met een mens doet.
Ja. Volwassenheid en levenservaring komt bij jou vast nog wel eens om de hoek.quote:Op maandag 9 september 2013 13:37 schreef rever het volgende:
[..]
Tja sommigen zijn sterk en anderen zijn zwak. Duidelijk wie hier de zwakste schakel was...pwa pwa pwa pwaaaaa
Ja maar dat zie je verkeerd. Hij KON niet anders, hij is gedwongen en had GEEN andere uitweg. En nog zijn er mensen die beweren dat dit soort typjes geen psychopatische narcisten zijn en dat ook 'normale' mensen dit kunnen doen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Laat het droeftoeterniveau van die vader goed zien. Hij 'had ze heel graag wat anders gegund'. Zoiets als blijven leven bijvoorbeeld?
Je hebt echt geen idee, maar laten we het daar maar op houden.quote:Op maandag 9 september 2013 13:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja. Volwassenheid en levenservaring komt bij jou vast nog wel eens om de hoek.
Precies, en wie zijn daardoor de dupe? Die kunnen het nu helaas niet meer navertellen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:43 schreef Scorpie het volgende:
7 jaar procederen, bizar. Dan zijn beide ouders toch laag gezonken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |