Tering, HOE KAN JE ZOIETS DOEN, je eigen KINDEREN! Ongeloofelijk! is toch niet voor te stellen....quote:Op maandag 9 september 2013 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan vermoord je je kinderen maar? Wat is dat voor idiote redenering.
Arme kinderen
ik denk dat hij die kinderen heeft willen behoeden voor een opvoeding door zijn exvrouw.quote:Op maandag 9 september 2013 10:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoals de vader kennelijk is, bedoel je?
dat komt omdat jij mogelijk niet weet hoe het is om een verkankerde jeugd te hebben gehad. dan kun je maar beter een liefdevolle vader hebben die op tijd handelt.quote:Op maandag 9 september 2013 10:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tering, HOE KAN JE ZOIETS DOEN, je eigen KINDEREN! Ongeloofelijk! is toch niet voor te stellen....
quote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik wil dit niet recht lullen maar ik wil graag de 2 kanten van het verhaal horen voor ik oordeel. Het kan best zo zijn dat de vrouw haar ex man het leven zo zuur maakte dat de man uit pure wanhoop tot deze daad is gekomen. Dat geeft hem natuurlijk nog niet het recht zoiets te doen maar wel begrijpelijk.
Ik kan daar ook met mijn hoofd niet bij dit soort dingen.quote:Op maandag 9 september 2013 10:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tering, HOE KAN JE ZOIETS DOEN, je eigen KINDEREN! Ongeloofelijk! is toch niet voor te stellen....
quote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
dat komt omdat jij mogelijk niet weet hoe het is om een verkankerde jeugd te hebben gehad. dan kun je maar beter een liefdevolle vader hebben die op tijd handelt.
Oké ik gebruikte het verkeerde woord, ik bedoelde ook verklaarbaar.quote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef Tem het volgende:
[..]nee, dan is het ook niet begrijpelijk. Misschien verklaarbaar maar dan houdt het wel op.
nog iemand die kan nadenken, welkom in dit topic!quote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik wil dit niet recht lullen maar ik wil graag de 2 kanten van het verhaal horen voor ik oordeel. Het kan best zo zijn dat de vrouw haar ex man het leven zo zuur maakte dat de man uit pure wanhoop tot deze daad is gekomen. Dat geeft hem natuurlijk nog niet het recht zoiets te doen maar wel begrijpelijk.
Maar dan nog, je eigen drie kinderen afslachten dan zit er toch echt ergens een draadje los in de bovenkamer...quote:Op maandag 9 september 2013 11:04 schreef Oud_student het volgende:
De verklaring is meestal Wraak, de haat jegens de ex-partner kan zo groot zijn dat je je liefste bezit bereid bent op te offeren. Uiteraard spoor je dan niet volgens onze cultuur.
"Onze" overheid is misschien hier wel mede schuldig aan, omdat nog steeds de moeder de voogdij over de kinderen krijgt. Bezoekregelingen worden vaak door moeder gefrustreerd ondanks rechterlijke uitspraken.
quote:De man heeft een afscheidsbrief gestuurd naar ouders van schoolgenoten van zijn kinderen. In de brief staat dat een slepende scheidingskwestie de reden is voor het drama.
Eens, de oorzaak dat deze persoon voor Wraak in deze vorm heeft gekozen, kan zijn:quote:Op maandag 9 september 2013 11:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Maar dan nog, je eigen drie kinderen afslachten dan zit er toch echt ergens een draadje los in de bovenkamer...
Dat doen ze dus regelmatig wèl. En ja hoor, geef de moeder maar weer de schuld. Wellicht is die vrouw al bij 'm weggegaan wegens (eerder) gewelddadig gedrag? Een psychiatrische aandoening?quote:Op maandag 9 september 2013 10:46 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
zoals ik al zei dat weet ik niet, maar een vader vermoord zijn kinderen niet zomaar.
Ben het met je eens.quote:Op maandag 9 september 2013 10:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit soort berichten horen niet in de media.
handelen is in dit geval meesleuren de dood in, dat dat ff duidelijk isquote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
dat komt omdat jij mogelijk niet weet hoe het is om een verkankerde jeugd te hebben gehad. dan kun je maar beter een liefdevolle vader hebben die op tijd handelt.
Wel als je denkt dat kinderen van * jou zijn * en je ze dus als je eigendom ziet. Als je weggaat neem je natuurlijk je bezittingen mee hé !quote:Op maandag 9 september 2013 10:43 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
misschien was zijn vrouw wel een hele slechte moeder en zouden de kinderen naar haar gaan.
je weet het verhaal niet, als vader vermoord je niet zomaar je eigen kinderen hoor.
Lekker egoïstisch dus weer.quote:
Nee dank je wel zo kannie wel weer...quote:Op maandag 9 september 2013 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het wachten is nu op Hart van Nederland en internetdetectives die de Facebook/Hyves pagina's van die jongetjes achterhalen en foto's en namen gaan publiceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |