ik zeg echt helemaal nergens dat het in dit geval niet zo kan zijn dat die vrouw heeft lopen zuigen tot en met, of dat ze hem het leven niet compleet zuur heeft gemaakt. Ik zeg alleen dat ik niet meer per definitie geloof in 'twee vechten, twee schuld' en dat het ook niet werkt als 1 van de 2 wil vechten.quote:Op maandag 9 september 2013 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat het een man is bedoel je? Zou je ook zo denken als het een vrouw was geweest die haar kids om had gebracht? Denk het niet hè.
Helaas sommige dus wel! Er zijn genoeg oplossingen te verzinnen maar een moord is voor niets een oplossing,quote:Op maandag 9 september 2013 10:46 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
zoals ik al zei dat weet ik niet, maar een vader vermoord zijn kinderen niet zomaar.
Marijn, Seth en Jasper. Goed dat die namen bekend zijn, dan kunnen de eerste mensen plaatjes maken met een kaarsje om op Facebook te delen zodat heel Nederland massaal kan meerouwen.quote:Op maandag 9 september 2013 11:43 schreef laiveneertiekje het volgende:
Dvhn.nl heeft de afscheidsbrief al ingezien schijnbaar...
[..]
wat zou jij voor oplossing zoeken dan als je exvrouw je kinderen mishandelt en jij ze niet meer mag zien?quote:Op maandag 9 september 2013 12:54 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Helaas sommige dus wel! Er zijn genoeg oplossingen te verzinnen maar een moord is voor niets een oplossing,
Haha de moeder is al bij voorbaat net zo fout. Heerlijkquote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef nolamoetblijven het volgende:
Hoe erg voor de moeder en de familie. Ook ik wil wel weten wat die man tot deze daad gedreven heeft. Weer een vechtscheiding, wanneer houd dit een keer op? Waarom moet men bij een scheiding elkaar zo erg opnaaien dat zelfs dit soort dingen gebeuren? Waarom kan men niet praten?
Ik leg de schuld (nog) niet alleen neer bij de vader, de moeder is net zo fout in deze zaak. De vader zal echt niet zomaar totaal geen uitweg meer zien.
edit; nog niet gescheiden en al een andere relatie dus, mevrouw kon niet wachten tot alles achter de rug was? Elke keer als ze nu haar nieuwe lover ziet, weet ze wat dit heeft veroorzaakt. Die relatie heeft ook geen toekomst lijkt mij.
De huisarts, Jeugdzorg, kinderbescherming en stappen ondernemen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:12 schreef rikkerdeflikker het volgende:
wat zou jij voor oplossing zoeken dan als je exvrouw je kinderen mishandelt en jij ze niet meer mag zien?
En daarom vermoord je je bloedeigen kinderen? Wat ben je dan een achterlijk mietje zeg.quote:Op maandag 9 september 2013 13:09 schreef Catch22- het volgende:
Erg naar dit... Ik ben benieuwd hoe het is gegaan. Ik gok dat de vrouw er alles aan deed om de man alle omgang met de kinderen te ontnemen. Maar dat is slechts een aanname.
als je echt iets gedaan wilt hebben dan kun je het maar het best zelf doen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:16 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
De huisarts, Jeugdzorg, kinderbescherming en stappen ondernemen.
Ze tijdelijk onderbrengen buiten het gezin op een neutrale of veilige plek etc.
Makkelijk praten. Dit is niet goed te praten, maar ik vind het moeilijk te geloven dat die moeder een engeltje is.quote:Op maandag 9 september 2013 13:17 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En daarom vermoord je je bloedeigen kinderen? Wat ben je dan een achterlijk mietje zeg.
Dat zeg ik toch niet? Het gaat me erom dat deze man iets onvergefelijks heeft gedaan. Hij vind het dispuut met zijn vrouw klaarblijkelijk belangrijker dan dat zijn kinderen leven.quote:Op maandag 9 september 2013 13:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Makkelijk praten. Dit is niet goed te praten, maar ik vind het moeilijk te geloven dat die moeder een engeltje is.
Laat het droeftoeterniveau van die vader goed zien. Hij 'had ze heel graag wat anders gegund'. Zoiets als blijven leven bijvoorbeeld?quote:Op maandag 9 september 2013 13:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
De afscheidsbrief
[ afbeelding ]
Echt he. Het was al onbegrijpelijk maar dit vergroot dat gevoel alleen maar meerquote:Op maandag 9 september 2013 13:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Laat het droeftoeterniveau van die vader goed zien. Hij 'had ze heel graag wat anders gegund'. Zoiets als blijven leven bijvoorbeeld?
Je moet niet onderschatten wat wanhoop en onrecht met een mens doet.quote:Op maandag 9 september 2013 13:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Het gaat me erom dat deze man iets onvergefelijks heeft gedaan. Hij vind het dispuut met zijn vrouw klaarblijkelijk belangrijker dan dat zijn kinderen leven.
Dat doe ik ook niet. Ik vermeld alleen maar dat deze daad niet goed te praten valt, vanuit welk niet-seniel oogpunt dan ook.quote:Op maandag 9 september 2013 13:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je moet niet onderschatten wat wanhoop en onrecht met een mens doet.
Tja sommigen zijn sterk en anderen zijn zwak. Duidelijk wie hier de zwakste schakel was...pwa pwa pwa pwaaaaaquote:Op maandag 9 september 2013 13:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je moet niet onderschatten wat wanhoop en onrecht met een mens doet.
Ja. Volwassenheid en levenservaring komt bij jou vast nog wel eens om de hoek.quote:Op maandag 9 september 2013 13:37 schreef rever het volgende:
[..]
Tja sommigen zijn sterk en anderen zijn zwak. Duidelijk wie hier de zwakste schakel was...pwa pwa pwa pwaaaaa
Ja maar dat zie je verkeerd. Hij KON niet anders, hij is gedwongen en had GEEN andere uitweg. En nog zijn er mensen die beweren dat dit soort typjes geen psychopatische narcisten zijn en dat ook 'normale' mensen dit kunnen doen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Laat het droeftoeterniveau van die vader goed zien. Hij 'had ze heel graag wat anders gegund'. Zoiets als blijven leven bijvoorbeeld?
Je hebt echt geen idee, maar laten we het daar maar op houden.quote:Op maandag 9 september 2013 13:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja. Volwassenheid en levenservaring komt bij jou vast nog wel eens om de hoek.
Precies, en wie zijn daardoor de dupe? Die kunnen het nu helaas niet meer navertellen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:43 schreef Scorpie het volgende:
7 jaar procederen, bizar. Dan zijn beide ouders toch laag gezonken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |