ik zeg echt helemaal nergens dat het in dit geval niet zo kan zijn dat die vrouw heeft lopen zuigen tot en met, of dat ze hem het leven niet compleet zuur heeft gemaakt. Ik zeg alleen dat ik niet meer per definitie geloof in 'twee vechten, twee schuld' en dat het ook niet werkt als 1 van de 2 wil vechten.quote:Op maandag 9 september 2013 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat het een man is bedoel je? Zou je ook zo denken als het een vrouw was geweest die haar kids om had gebracht? Denk het niet hè.
Helaas sommige dus wel! Er zijn genoeg oplossingen te verzinnen maar een moord is voor niets een oplossing,quote:Op maandag 9 september 2013 10:46 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
zoals ik al zei dat weet ik niet, maar een vader vermoord zijn kinderen niet zomaar.
Marijn, Seth en Jasper. Goed dat die namen bekend zijn, dan kunnen de eerste mensen plaatjes maken met een kaarsje om op Facebook te delen zodat heel Nederland massaal kan meerouwen.quote:Op maandag 9 september 2013 11:43 schreef laiveneertiekje het volgende:
Dvhn.nl heeft de afscheidsbrief al ingezien schijnbaar...
[..]
wat zou jij voor oplossing zoeken dan als je exvrouw je kinderen mishandelt en jij ze niet meer mag zien?quote:Op maandag 9 september 2013 12:54 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Helaas sommige dus wel! Er zijn genoeg oplossingen te verzinnen maar een moord is voor niets een oplossing,
Haha de moeder is al bij voorbaat net zo fout. Heerlijkquote:Op maandag 9 september 2013 11:57 schreef nolamoetblijven het volgende:
Hoe erg voor de moeder en de familie. Ook ik wil wel weten wat die man tot deze daad gedreven heeft. Weer een vechtscheiding, wanneer houd dit een keer op? Waarom moet men bij een scheiding elkaar zo erg opnaaien dat zelfs dit soort dingen gebeuren? Waarom kan men niet praten?
Ik leg de schuld (nog) niet alleen neer bij de vader, de moeder is net zo fout in deze zaak. De vader zal echt niet zomaar totaal geen uitweg meer zien.
edit; nog niet gescheiden en al een andere relatie dus, mevrouw kon niet wachten tot alles achter de rug was? Elke keer als ze nu haar nieuwe lover ziet, weet ze wat dit heeft veroorzaakt. Die relatie heeft ook geen toekomst lijkt mij.
De huisarts, Jeugdzorg, kinderbescherming en stappen ondernemen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:12 schreef rikkerdeflikker het volgende:
wat zou jij voor oplossing zoeken dan als je exvrouw je kinderen mishandelt en jij ze niet meer mag zien?
En daarom vermoord je je bloedeigen kinderen? Wat ben je dan een achterlijk mietje zeg.quote:Op maandag 9 september 2013 13:09 schreef Catch22- het volgende:
Erg naar dit... Ik ben benieuwd hoe het is gegaan. Ik gok dat de vrouw er alles aan deed om de man alle omgang met de kinderen te ontnemen. Maar dat is slechts een aanname.
als je echt iets gedaan wilt hebben dan kun je het maar het best zelf doen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:16 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
De huisarts, Jeugdzorg, kinderbescherming en stappen ondernemen.
Ze tijdelijk onderbrengen buiten het gezin op een neutrale of veilige plek etc.
Makkelijk praten. Dit is niet goed te praten, maar ik vind het moeilijk te geloven dat die moeder een engeltje is.quote:Op maandag 9 september 2013 13:17 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
En daarom vermoord je je bloedeigen kinderen? Wat ben je dan een achterlijk mietje zeg.
Dat zeg ik toch niet? Het gaat me erom dat deze man iets onvergefelijks heeft gedaan. Hij vind het dispuut met zijn vrouw klaarblijkelijk belangrijker dan dat zijn kinderen leven.quote:Op maandag 9 september 2013 13:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Makkelijk praten. Dit is niet goed te praten, maar ik vind het moeilijk te geloven dat die moeder een engeltje is.
Laat het droeftoeterniveau van die vader goed zien. Hij 'had ze heel graag wat anders gegund'. Zoiets als blijven leven bijvoorbeeld?quote:Op maandag 9 september 2013 13:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
De afscheidsbrief
[ afbeelding ]
Echt he. Het was al onbegrijpelijk maar dit vergroot dat gevoel alleen maar meerquote:Op maandag 9 september 2013 13:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Laat het droeftoeterniveau van die vader goed zien. Hij 'had ze heel graag wat anders gegund'. Zoiets als blijven leven bijvoorbeeld?
Je moet niet onderschatten wat wanhoop en onrecht met een mens doet.quote:Op maandag 9 september 2013 13:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Het gaat me erom dat deze man iets onvergefelijks heeft gedaan. Hij vind het dispuut met zijn vrouw klaarblijkelijk belangrijker dan dat zijn kinderen leven.
Dat doe ik ook niet. Ik vermeld alleen maar dat deze daad niet goed te praten valt, vanuit welk niet-seniel oogpunt dan ook.quote:Op maandag 9 september 2013 13:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je moet niet onderschatten wat wanhoop en onrecht met een mens doet.
Tja sommigen zijn sterk en anderen zijn zwak. Duidelijk wie hier de zwakste schakel was...pwa pwa pwa pwaaaaaquote:Op maandag 9 september 2013 13:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja. Volwassenheid en levenservaring komt bij jou vast nog wel eens om de hoek.quote:Op maandag 9 september 2013 13:37 schreef rever het volgende:
[..]
Tja sommigen zijn sterk en anderen zijn zwak. Duidelijk wie hier de zwakste schakel was...pwa pwa pwa pwaaaaa
Ja maar dat zie je verkeerd. Hij KON niet anders, hij is gedwongen en had GEEN andere uitweg. En nog zijn er mensen die beweren dat dit soort typjes geen psychopatische narcisten zijn en dat ook 'normale' mensen dit kunnen doen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Laat het droeftoeterniveau van die vader goed zien. Hij 'had ze heel graag wat anders gegund'. Zoiets als blijven leven bijvoorbeeld?
Je hebt echt geen idee, maar laten we het daar maar op houden.quote:Op maandag 9 september 2013 13:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja. Volwassenheid en levenservaring komt bij jou vast nog wel eens om de hoek.
Precies, en wie zijn daardoor de dupe? Die kunnen het nu helaas niet meer navertellen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:43 schreef Scorpie het volgende:
7 jaar procederen, bizar. Dan zijn beide ouders toch laag gezonken.
Als ik dat lees, denk ik: dat zou toch eigenlijk niet moeten kunnen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:43 schreef Scorpie het volgende:
7 jaar procederen, bizar. Dan zijn beide ouders toch laag gezonken.
Tja, eens. Dit kent alleen maar verliezers.quote:Op maandag 9 september 2013 13:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik dat lees, denk ik: dat zou toch eigenlijk niet moeten kunnen.
Nou, heel cynisch gedacht, maar de advocaten hebben er garen bij gesponnen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, eens. Dit kent alleen maar verliezers.
Waarschijnlijk stond dit gezin ook onder toezicht van?quote:Op maandag 9 september 2013 13:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik dat lees, denk ik: dat zou toch eigenlijk niet moeten kunnen.
Ja, die vullen hun zakken wel.quote:Op maandag 9 september 2013 13:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, heel cynisch gedacht, maar de advocaten hebben er garen bij gesponnen.
Je verzint er wel een heleboel nonsens bij om de moeder maar de schuld te kunnen geven hè....quote:Op maandag 9 september 2013 13:12 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
wat zou jij voor oplossing zoeken dan als je exvrouw je kinderen mishandelt en jij ze niet meer mag zien?
owja en een topic op fok er over openen is geen oplossing natuurlijk.
Ik zou met plezier mijn ex-vrouw vermoorden en daarna met mijn kids een leven opbouwen in het buitenland. Niet voor de makkelijkste weg kiezen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:12 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
WTF??quote:Op maandag 9 september 2013 13:31 schreef rever het volgende:
Sommige mensen kunnen je zo het bloed onder de nagels vandaan halen dat je maar 1 keuze hebt: je eigen kinderen vermoorden als ultieme wraak. Lijkt me geen egoistische, narcistische manier van redeneren toch? Het bewijst voor eensch en altijd dat 'ze' fout zat en dat je wèl een goede vader was!
Nee, de gedachtengang van een labiel persoon.quote:Op maandag 9 september 2013 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF??
Je kinderen vermoorden om te bewijzen dat ze "fout" zat, en daarmee aantonen dat je een goede vader bent? Omdat je je kinderen uit wraak vermoordt???
Sarcasme neem ik aan?
Was dat niet duidelijk dan? Tjonge...quote:Op maandag 9 september 2013 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF??
Je kinderen vermoorden om te bewijzen dat ze "fout" zat, en daarmee aantonen dat je een goede vader bent? Omdat je je kinderen uit wraak vermoordt???
Sarcasme neem ik aan?
Waarom speculeer je zelf dan ook ? Hypocriet vind je niet?quote:Op maandag 9 september 2013 13:57 schreef senesta het volgende:
Er is nog helemaal niets bekend over dat juridische gedoe. Misschien wilde hij wel gewoon geen alimentatie betalen...
Diep triest weer..
Dat was om het belachelijke er van door te trekken. Er is geen enkele reden die dit rechtvaardige.quote:Op maandag 9 september 2013 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom speculeer je zelf dan ook ? Hypocriet vind je niet?
ik weet verdomd goed wat wanhoop en onrecht met een mens doet, maar ik moet er niet aan denken om dan maar mijn kinderen dood te maken. hoe dom ben je als je moord gaat lopen verdedigenquote:Op maandag 9 september 2013 13:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Doe ff normaal.quote:Op maandag 9 september 2013 14:01 schreef simmu het volgende:
[..]
ik weet verdomd goed wat wanhoop en onrecht met een mens doet, maar ik moet er niet aan denken om dan maar mijn kinderen dood te maken. hoe dom ben je als je moord gaat lopen verdedigen
Ik dacht dat mijn post zo absurd was dat het duidelijk sarcasme betrof. Maar eigenlijk ben ik erg bang dat het, hoe absurd het ook klinkt, misschien de gedachtegang van de v/dader geweest is.quote:Op maandag 9 september 2013 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat was niet duidelijk, zeker gezien de rest van je reacties.
Daarbij redelijk ongepast.
Jij zou doen wat deze man zou doen? Zo ja, dan ben je een achterlijke gladiool en zou je vastgezet moeten worden vanwege het in gevaar brengen van je directe omgeving.quote:Op maandag 9 september 2013 13:12 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit gezin ook onder toezicht stond.quote:Op maandag 9 september 2013 14:07 schreef Mgolovic het volgende:
Ongeacht dat vader wel heel ver weg was/labiel moet zijn geweest om zo'n gruweldaad te plegen, het lijkt me wel het (zoveelste) teken dat dergelijke lange slopende scheidingsprocedures de kop ingedrukt moeten worden, en dat rechten en plichten voor zowel vader als moeder ook echt rechten en plichten zijn. Niks meer vrijblijvend of ondanks een uitspraak van een rechter je eigen zin door kunnen drijven.
Hiermee is veel al gezegd.quote:Op maandag 9 september 2013 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je verzint er wel een heleboel nonsens bij om de moeder maar de schuld te kunnen geven hè....
- Heeft de moeder de kinderen mishandeld? Vooralsnog is daar geen enkele aanwijzing voor.
- Mocht de vader zijn kinderen zien? Kennelijk wel, hij was er immers mee op vakantie.
Hou toch eens op met dat eeuwige schuld aan de achterblijver geven, soms zijn mensen gewoon niet goed wijs en vermoorden ze hun kinderen, en als de moeder bang was dat de vader haar kinderen wat aan zou doen en het daarom een vechtscheiding was, dan had ze dus gelijk.
Dat maakt de moeder niet automatisch medeschuldig aan dit gebeuren of zelfs maar aan de vechtscheiding.
Amen. Helemaal mee eensch!quote:Op maandag 9 september 2013 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
en als de moeder bang was dat de vader haar kinderen wat aan zou doen en het daarom een vechtscheiding was, dan had ze dus gelijk.
Het is geen vrijbrief om te gaan moorden maar ergens denk ik hetzelfde. Als je al in een vechtscheiding zit, zorg dan in ieder geval dat alles is geregeld voordat je een nieuwe lover vind. Want iedereen weet dat zoiets voor veel ergernis, jaloezie en wat al niet meer zal leiden.quote:Op maandag 9 september 2013 12:09 schreef Tem het volgende:
Ja mensen, een andere relatie voordat alles netjes afgehandeld is kan natuurlijk niet...dan vraag je er ook wel een beetje om._!
Ik verdedig het niet; ik geef alleen aan dat wanhoop een hoop met een mens kan doen.quote:Op maandag 9 september 2013 14:01 schreef simmu het volgende:
[..]
ik weet verdomd goed wat wanhoop en onrecht met een mens doet, maar ik moet er niet aan denken om dan maar mijn kinderen dood te maken. hoe dom ben je als je moord gaat lopen verdedigen
Denk dat de post waarop je reageert dat totaal sarcastisch bedoelde hoorquote:Op maandag 9 september 2013 14:19 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Het is geen vrijbrief om te gaan moorden maar ergens denk ik hetzelfde. Als je al in een vechtscheiding zit, zorg dan in ieder geval dat alles is geregeld voordat je een nieuwe lover vind. Want iedereen weet dat zoiets voor veel ergernis, jaloezie en wat al niet meer zal leiden.
quote:'Er is veel kapot gemaakt. Het heeft bakken met geld gekost', schrijft de vader in de brief. Naast privéproblemen waren er ook zakelijke. Zijn bedrijf, de website Mijnschoolinfo, was in financiële problemen geraakt.
Inderdaad! En ook geen rokjesdagen meer tot alles in de puntjes is afgehandeld. Pff rokjes, die vrouwen vrágen er ook gewoon om.quote:Op maandag 9 september 2013 14:19 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Het is geen vrijbrief om te gaan moorden maar ergens denk ik hetzelfde. Als je al in een vechtscheiding zit, zorg dan in ieder geval dat alles is geregeld voordat je een nieuwe lover vind. Want iedereen weet dat zoiets voor veel ergernis, jaloezie en wat al niet meer zal leiden.
Misschien is de BURKA een oplossing tegen filicide? Alle vrouwen die in scheiding liggen moeten deze dan aantrekken tot ze een 'vrij vrouw' zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 14:19 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar ik ben ook van mening dat beide partijen beter eerst het een op kunnen lossen voor ze aan het volgende beginnen. Ook richting eventuele kinderen. Ik kan me voorstellen dat het voor kinderen verwarrend en frustrerend kan zijn dat papa of mama al met de nieuwe lover op de bank zit terwijl papa en mama nog ruzie maken over wat van wie is.quote:Op maandag 9 september 2013 14:25 schreef rever het volgende:
[..]
Misschien is de BURKA een oplossing tegen filicide? Alle vrouwen die in scheiding liggen moeten deze dan aantrekken tot ze een 'vrij vrouw' zijn.
Tjonge 2013 zeg...
Hoef geen beeld van de vader. Doe dat eens weg.quote:Op maandag 9 september 2013 14:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En we hebben beeld van de vader.
En als papa dan 7 jaar lang over de cd's vecht zodat mama lekker geen nieuw leven kan beginnen? Als hij in staat is haar te 'pakken' met het vermoorden van zijn eigen kinderen is dat een koud kunstje voor hem.quote:Op maandag 9 september 2013 14:26 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar ik ben ook van mening dat beide partijen beter eerst het een op kunnen lossen voor ze aan het volgende beginnen. Ook richting eventuele kinderen. Ik kan me voorstellen dat het voor kinderen verwarrend en frustrerend kan zijn dat papa of mama al met de nieuwe lover op de bank zit terwijl papa en mama nog ruzie maken over wat van wie is.
Dit soort berichten horen niet in de media thuis en ik vind dit al helemaal onsmakelijk. Foto's zoeken van de (mogelijke) dader.quote:Op maandag 9 september 2013 14:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En we hebben beeld van de vader.
Ik heb het niet specifiek over dit geval en zeg al helemaal niet dat hier niet de schuld bij de vader ligt.quote:Op maandag 9 september 2013 14:31 schreef rever het volgende:
[..]
En als papa dan 7 jaar lang over de cd's vecht zodat mama lekker geen nieuw leven kan beginnen? Als hij in staat is haar te 'pakken' met het vermoorden van zijn eigen kinderen is dat een koud kunstje voor hem.
Is niet de mogelijk dader, het is de dader!!quote:Op maandag 9 september 2013 14:31 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Dit soort berichten horen niet in de media thuis en ik vind dit al helemaal onsmakelijk. Foto's zoeken van de (mogelijke) dader.
Ja maar dan nog foto's plaatsen van de vader is niet nodig.quote:Op maandag 9 september 2013 14:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is niet de mogelijk dader, het is de dader!!
Ja, laten we al dat soort types in Nederland maar gaan screenen.quote:Op maandag 9 september 2013 14:32 schreef rever het volgende:
Toch vind ik het altijd het zelfde typje zo'n v/dader, of ligt dat aan mij?
Dat is allang bekend, dus je hoeft niet nog een sensationeel een foto te posten.quote:Op maandag 9 september 2013 14:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is niet de mogelijk dader, het is de dader!!
Zielepiet.quote:Op maandag 9 september 2013 14:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, maar als je een beetje speur werk doet dan kom je vanzelf aan een naam he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |