Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, x-x
Zondag 22 september: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, x-x
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, x-x
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, x-x
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, x-x
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, x-x
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, x-x
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, x-x
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, x-x
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, x-x
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, x-x
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
quote:
Voor zijn prachtige carrière bij PSV natuurlijk.
quote:
Houdoe en bedankt, oleey, oleey.
En als de Willem II supporters hem na afloop willen bedanken dan klaagt men steen en been

.
Kenju
Say It!!??
quote:
Ik ben niet bekend met de exacte details, dus zou niet weten of het verwijtbaar is of niet. Feit is wel dat het een vriend is van Hutchinson. Op die manier zijn ook Kluivert en Reiziger gehaald (vrienden van Cocu).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Op zondag 8 september 2013 18:06 schreef Kenju het volgende:[..]
Ik ben niet bekend met de exacte details, dus zou niet weten of het verwijtbaar is of niet. Feit is wel dat het een vriend is van Hutchinson. Op die manier zijn ook Kluivert en Reiziger gehaald (vrienden van Cocu).
Ja. Ik denk dat dat is zoals het altijd gaat. Er wordt helemaal niet gekeken naar talent, maar alleen naar vriendjes....
Ik denk dat het makkelijker is om een talentvolle speler te halen als er bekenden/vrienden in de selectie zitten. Maar ik denk niet dat dat de doorslag geeft om te proberen om iemand binnen te halen. Soms pakt dat goed uit (Kluivert en Reiziger hebben het niet alleen maar slecht gedaan, sterker nog, Kluivert had een zeer goede uitwerking op de jonge spelers bij PSV wat zeker aan het kampioenschap heeft bijgedragen).
Iedereen die Zanka voor te zijn blessure heeft zien spelen en enige kijk heeft op voetbal heeft kunnen zien dat dit een versterking had moeten zijn voor PSV. Het is ook onmogelijk dat een speler goed genoeg is om bij Kopenhagen aanvoerder te zijn en uitgeroepen te worden tot de beste verdediger van de Deense competitie, en dat hij een jaar later ineens niet meer genoeg voetballende capaciteiten heeft om onderin de Jupiler League te voetballen. Die jongen had gewoon veel talent, waarom hij nu niets meer lijkt te kunnen kan aan verschillende dingen liggen. Ik weet van mijn eigen knieblessure dat ik daarna nooit meer pijnvrij kon voetballen, ook al was alles 'geheeld'. Dat brengt onzekerheid mee in je bewegingen en dat leidt tot fouten, die fouten leiden tot meer onzekerheid en als je dan ook nog teruggezet wordt, dan is het helemaal fataal voor je vertrouwen en gaat dat elke minuut meespelen. En dan ben ik het met Grrrr eens dat als je dat zo'n invloed laat hebben, dat je dan geen topsportmateriaal bent. Aan de andere kant is het ook de taak van een club om daarin te ondersteunen. Één ding is zeker, vorig jaar heeft Zanka bij Advocaat alleen veel stront over zich heengekregen. Die jongen heeft een goed gesprek nodig, zodat hij mogelijk bij een andere club de draad weer op kan pakken.
Als je zijn verval ziet en nog steeds durft te beweren dat hij gewoon niet kan voetballen, en dat het niets met zijn blessure te maken heeft, dan zit je gewoon te trollen. Ik doel niet op jou, maar op Grrrr, overigens. De scouts die hem geadviseerd hebben kunnen hier niets aan doen, dit is gewoon een mislukte gok. Niets meer dan dat.
quote:
Op zondag 8 september 2013 18:42 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ja. Ik denk dat dat is zoals het altijd gaat. Er wordt helemaal niet gekeken naar talent, maar alleen naar vriendjes....
Ik denk dat het makkelijker is om een talentvolle speler te halen als er bekenden/vrienden in de selectie zitten. Maar ik denk niet dat dat de doorslag geeft om te proberen om iemand binnen te halen. Soms pakt dat goed uit (Kluivert en Reiziger hebben het niet alleen maar slecht gedaan, sterker nog, Kluivert had een zeer goede uitwerking op de jonge spelers bij PSV wat zeker aan het kampioenschap heeft bijgedragen).
Iedereen die Zanka voor te zijn blessure heeft zien spelen en enige kijk heeft op voetbal heeft kunnen zien dat dit een versterking had moeten zijn voor PSV. Het is ook onmogelijk dat een speler goed genoeg is om bij Kopenhagen aanvoerder te zijn en uitgeroepen te worden tot de beste verdediger van de Deense competitie, en dat hij een jaar later ineens niet meer genoeg voetballende capaciteiten heeft om onderin de Jupiler League te voetballen. Die jongen had gewoon veel talent, waarom hij nu niets meer lijkt te kunnen kan aan verschillende dingen liggen. Ik weet van mijn eigen knieblessure dat ik daarna nooit meer pijnvrij kon voetballen, ook al was alles 'geheeld'. Dat brengt onzekerheid mee in je bewegingen en dat leidt tot fouten, die fouten leiden tot meer onzekerheid en als je dan ook nog teruggezet wordt, dan is het helemaal fataal voor je vertrouwen en gaat dat elke minuut meespelen. En dan ben ik het met Grrrr eens dat als je dat zo'n invloed laat hebben, dat je dan geen topsportmateriaal bent. Aan de andere kant is het ook de taak van een club om daarin te ondersteunen. Één ding is zeker, vorig jaar heeft Zanka bij Advocaat alleen veel stront over zich heengekregen. Die jongen heeft een goed gesprek nodig, zodat hij mogelijk bij een andere club de draad weer op kan pakken.
Als je zijn verval ziet en nog steeds durft te beweren dat hij gewoon niet kan voetballen, en dat het niets met zijn blessure te maken heeft, dan zit je gewoon te trollen. Ik doel niet op jou, maar op Grrrr, overigens. De scouts die hem geadviseerd hebben kunnen hier niets aan doen, dit is gewoon een mislukte gok. Niets meer dan dat.
Het is inderdaad een mentale knop die je niet zomaar om zet in je hoofd. Ik kan er ook zelf uit eigen ervaring over mee praten.
Je ziet het ook bij spelers als Reis en Tyton. Reis is geen schim meer van het niveau dat hij bij PSV haalde en Tyton is bang en onzeker geworden. Narsingh zei in een interview met PSV TV ook al dat hij nog wat onzeker is hoe zwaar hij zijn knie nu kan belasten, ben benieuwd of ie zijn oude niveau nog gaat halen.
Land of the free. Home of the brave.
Kenju
Say It!!??
quote:
Dit zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg dat het een gegeven is, waarbij dit wellicht ten koste is gegaan van de ratio die ten grondslag moet liggen aan de beslissing om een speler te halen.
quote:
Op zondag 8 september 2013 18:49 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Het is inderdaad een mentale knop die je niet zomaar om zet in je hoofd. Ik kan er ook zelf uit eigen ervaring over mee praten.
Je ziet het inderdaad ook bij spelers als Reis en Tyton. Reis is geen schim meer van het niveau dat hij bij PSV haalde en Tyton is bang en onzeker geworden. Narsingh zei in een interview met PSV TV ook al dat hij nog wat onzeker is hoe zwaar hij zijn knie nu kan belasten, ben benieuwd of ie zijn oude niveau nog gaat halen.
Goede voorbeelden inderdaad. Hoewel ik dat idee van Tyton persoonlijk eigenlijk nooit opgemerkt heb. Ik denk ook dat voor Advocaat vooral telde dat Waterman gewoon meer de mentaliteit had die hij graag ziet. Narsingh is inderdaad afwachten of daar niet hetzelfde mee gebeurt.
Overigens denk ik wel dat het meer is dan alleen mentaliteit. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het allemaal gewoon niet meer zo goed werkt. En in de meeste gevallen denk ik dat dat gewoon het geval is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 september 2013 @ 19:13:59
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op zondag 8 september 2013 18:49 schreef Kenju het volgende:[..]
Dit zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg dat het een gegeven is, waarbij dit wellicht ten koste is gegaan van de ratio die ten grondslag moet liggen aan de beslissing om een speler te halen.
[..]
Goede voorbeelden inderdaad. Hoewel ik dat idee van Tyton persoonlijk eigenlijk nooit opgemerkt heb. Ik denk ook dat voor Advocaat vooral telde dat Waterman gewoon meer de mentaliteit had die hij graag ziet. Narsingh is inderdaad afwachten of daar niet hetzelfde mee gebeurt.
Overigens denk ik wel dat het meer is dan alleen mentaliteit. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het allemaal gewoon niet meer zo goed werkt. En in de meeste gevallen denk ik dat dat gewoon het geval is.
inderdaad je hoeft maat 10% van je kunnen van zo'n knie in te leveren en je mist al snelheid en draaikracht.
Op een gegeven moment moet je gewoon concluderen dat het niet meer gaat. Dus of verhuren naar een plek waar op zijn gemak en thuis zodat hij weer zelfvertrouwen kan opbouwen of gewoon contract ontbinden. Maar misschien is gewoon een half jaar naar een club in Denemarken verhuren na de winterstop een goed idee. Hier wordt hij sowieso niet beter van.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
Domme reactie van Kazelic over Zanka. Sowieso moet je dergelijke kritiek intern bespreken en niet omdat je denkt dat je dat moet zeggen. Maar feitelijk gebeurde er bij de eerste overtreding niet zoveel. Hij was hard, en hij was te laat, maar kwam niet op de speler. Die liep er zelf tegenaan. Terecht geel dus. De Vos riep dat het rood was, maar dat was onzin. Dat Zanka zich liet provoceren was dom, maar niet meer dan dat.
quote:
Eens. Zelfs al is het veel minder, dan nog heeft dat zijn effecten gewoon. Zeker wanneer je gewend bent meer te kunnen gebruiken van dat deel. Een andere manier van spelen is niet makkelijk aan te leren, als het überhaupt mogelijk is.
quote:
Op een gegeven moment moet je gewoon concluderen dat het niet meer gaat. Dus of verhuren naar een plek waar op zijn gemak en thuis zodat hij weer zelfvertrouwen kan opbouwen of gewoon contract ontbinden. Maar misschien is gewoon een half jaar naar een club in Denemarken verhuren na de winterstop een goed idee. Hier wordt hij sowieso niet beter van.
Zelfde idee hier.
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
quote:
Op zondag 8 september 2013 20:47 schreef Caland het volgende:Wat heeft Zanka in godsnaam gedaan dat er na de wedstrijd honderden Tilburgse tokkies (pleonasme) op hem staan te wachten?

Iemand geslagen in de wedstrijd.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:
Beelden van de actie van Zanka?
quote:
Ik zal mijn vraag even anders formuleren voor de mbo'ers onder ons, heb jij een link naar de beelden van Zanka's actie voor mij?
quote:
Op zondag 8 september 2013 21:21 schreef SjaakBauer het volgende:[..]
Ik zal mijn vraag even anders formuleren voor de mbo'ers onder ons, heb jij een link naar de beelden van Zanka's actie voor mij?
Ik zal mijn antwoord dan even formuleren voor de josti's die het niet snappen:
Die beelden zie ik nergens staan.
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Sowieso kan heel Tilburg naar de hel lopen met voorop die aidsclub
RED ONS HENNIEGOD
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Wel die lampenfabriek daar laten staan en Keeskankerkachel
RED ONS HENNIEGOD
quote:
Ik ben onder de indruk
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Garantie voor broekpoeperij
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Hier word ik ook bang van idd...
Recordhouder aantal posts op één dag.4045 onlogisch
Recordhouder aantal posts op één dag.4045 onlogisch
Bakkali kan zomaar mee naar het wk met België, mocht ie het goed doen
Hopelijk tekent ie bij.
lekker lekker
Psv wordt altijd gezocht en zwaarder bestraft

. Zanka is bestraft voor beide incidenten met een gele kaart. Ze moeten zich daar in Zeist dan gewoon bij 1 wedstrijd schorsing neerleggen, en niet naar mazen in de wet opzoek gaan om zijn straf toch naar 3 wedstrijden te trekken

Ik walg van de KNVB. Soms hoop je dat Van Raaij zijn plan voor een Europese supercompetitie wel was doorgegaan.
quote:
Op maandag 9 september 2013 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:Psv wordt altijd gezocht en zwaarder bestraft

. Zanka is bestraft voor beide incidenten met een gele kaart. Ze moeten zich daar in Zeist dan gewoon bij 1 wedstrijd schorsing neerleggen, en niet naar mazen in de wet opzoek gaan om zijn straf toch naar 3 wedstrijden te trekken

Ik walg van de KNVB. Soms hoop je dat Van Raaij zijn plan voor een Europese supercompetitie wel was doorgegaan.
Was direct rood.
quote:
quote:
Ik kan mij echt een tweede gele kaart herinneren, en alle wedstrijd verslagen geven mij gelijk. Dus waar heb je het over?
quote:
Op maandag 9 september 2013 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:Psv wordt altijd gezocht en zwaarder bestraft

Ik dacht inderdaad dat je dan alleen een enkele wedstrijd schorsing kon neerleggen.
Niet dat ik er mee zit, want tsja, Zanka. Die heeft een paar wedstrijdjes rust nodig. Is te snel gebracht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:

piep piep piep
3(+1) wedstrijden voor het slaan van je tegenstander is nog weinig

-edit-
[ Bericht 21% gewijzigd door ClapClapYourHands op 09-09-2013 15:49:42 ]
quote:
Jeetje, word ik even lelijk op mijn plek gezet. Al moet ook jij bekennen dat Psv wel erg vaak wordt benadeeld ten behoeve van Feyenoord of Ajax. Ik begrijp het ook wel aangezien hun supportersschare, maar soms en ik dacht hier zo'n moment te hebben. Voelt het toch wel aan als onrecht, en dat steekt.
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Op maandag 9 september 2013 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:[..]
Jeetje, word ik even lelijk op mijn plek gezet. Al moet ook jij bekennen dat Psv wel erg vaak wordt benadeeld ten behoeve van Feyenoord of Ajax. Ik begrijp het ook wel aangezien hun supportersschare, maar soms en ik dacht hier zo'n moment te hebben. Voelt het toch wel aan als onrecht, en dat steekt.
Vorig jaar (en het jaar daarvoor) misschien wel maar toen gebeurde er ook wel erg veel binnen PSV met van Bommel, Strootman, Toivonen en nog een paar van die gasten
quote:
Excuses geaccepteerd. Geen probleem hoor, we zitten allemaal wel eens fout.
quote:

Hahaha godverdomme, dit meen je toch niet he?
quote:
Nou ja... ik dacht dat het 2x geel was, en vele bronnen dachten dit met mij. En echt mee zit het ons Psv de afgelopen jaren ook niet.
quote:
Ik moest wel lachen om LR hoor.
quote:
Kom op zeg, alsof PSV gezocht wordt

. Al die kaarten vorig jaar waren te wijten aan al die kut-spelers van jullie. Een hoop frustratie was het.
quote:
Op dinsdag 10 september 2013 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:[..]

. Al die kaarten vorig jaar waren te wijten aan al die kut-spelers van jullie. Een hoop frustratie was het.
Je weet dat hij niet voor PSV is hé?
Wijnaldum en Bakkali zijn terug, Rekik nog onzeker, Koch traint mee.
quote:
Geen idee. Ben dit soort teksten wel gewend van de gemiddelde PSV user.
Cavaliers
Retired.
quote:
Op dinsdag 10 september 2013 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:[..]

Aantal kaarten: Ajax: 17, PSV: 19. Een hoop frustratie dat Ajax.
quote:
Goede vergelijking. Was je ook zo goed met wiskunde op de LTS?
Wat een gezuig hier weer
quote:
Ja, prima. Maar zoals gezegd, de spelers van PSV in vorige seizoenen waren een stuk vervelender. Veel frustratie. Daar krijg je veel kaarten door. Meer dan voor professionele overtredingen of omdat een speler te laat is met zijn inzet. Het mooie is dat zelfs de trainer van PSV 2 ook al verklaarde dat PSV bewust schoon schip heeft gemaakt en met een andere insteek bezig is. Ben blij dat je van dat tuig verlost bent.
AF_
AltijdKapot
Hier laat onze jongen toch wat leuke dingen zien
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op
dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef
Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:
Kan aan mij liggen, maar ik vind die hoogtepunten echt

Enkele ongecontroleerde tackles, lucky bal die hij wegwerkt en een goaltje. Nounou, wat een topper
U MAD?
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 10 september 2013 23:07 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Kan aan mij liggen, maar ik vind die hoogtepunten echt

Enkele ongecontroleerde tackles, lucky bal die hij wegwerkt en een goaltje. Nounou, wat een topper

Jij bent er zeker nog niet van op de hoogte dat heel Europa achter die jongen aan zat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Een beetje zoals bij Freddy Adu?
Zanka is te snel gebracht. Als we hem rustiger brengen wordt het een topper.
quote:
Het zit er wel in maar komt er nu even niet uit. We moeten hem gewoon verhuren aan Best Vooruit, dan komt het goed.
quote:
Nee joh, prima scouting van PSV

.
quote:
Mertens MVP hoor.
Lekker zo iemand tegen Cambuur.
quote:
De vader van Zakaria Labyad heeft goede zaken gedaan met de transfer van zijn zoon van PSV naar Sporting Lissabon. Dat meldt Voetbal International. Mohammed Labyad heeft liefst 2.064.000 euro overgehouden aan de overgang van zoon Zakaria, zo blijkt uit het jaarverslag van de Portugese topclub. Uit het jaarverslag van Sporting blijkt bovendien dat Labyad voor 35 procent eigendom is van investeringsmaatschappij Doyen. Sporting bezit ook 35 procent van de rechten, Labyad zelf twintig procent en PSV heeft tien procent nog in handen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 september 2013 @ 21:26:57
rubbereend
JUICHEN
quote:
omg

papa heeft dat netjes geregeld
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Ik zie het ook niet gebeuren. Pittig duel.
Een 1 of een X.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 september 2013 @ 00:04:20
rubbereend
JUICHEN
Sancties bij Jong PSVhij heeft zijn tweets van gisteren gewist
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
Kotsdrol
Feel the Misery...
Dit waren de Tweets:
Geraldo @Gerra_bl 10 Sep
kut mensen
Geraldo @Gerra_bl 10 Sep
niks is wat het lijkt fake people
Geraldo @Gerra_bl 10 Sep
ze kunnen allemaal de pot op
*Team Anti-Waaif*
quote:
Ik ben het wel met hem eens in het 2de filmpje
quote:
Verrassing voor papa.
quote:
Op donderdag 12 september 2013 00:52 schreef Kotsdrol het volgende:Dit waren de Tweets:
Geraldo @Gerra_bl 10 Sep
kut mensen
Geraldo @Gerra_bl 10 Sep
niks is wat het lijkt fake people
Geraldo @Gerra_bl 10 Sep
ze kunnen allemaal de pot op

quote:
Die gaan het nog heel zwaar krijgen.
quote:
Die heeft al gespeeld in de Jupiler League! Competitievervahlzzzing!!11
Lekker beleid.
quote:
Eigen jeugd.
kunnen jullie van leren.
quote:
Op donderdag 12 september 2013 18:53 schreef Buitendam het volgende:Gewoon je verlies nemen en Toivonen mee laten doen. Dan loopt ie maar transfer de deur uit. Met hem heb je een grotere kans op het kampioenschap dan zonder 'm.
Je wordt met of zonder hem geen kampioen, maar daar gaat het ook niet om. Het gaat er om dat PSV eerst grote praatjes heeft en daar dan geen vervolg aan geeft. Dan maak je jezelf volkomen ongeloofwaardig.
Cavaliers
Retired.
quote:
Op donderdag 12 september 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:[..]
Je wordt met of zonder hem geen kampioen, maar daar gaat het ook niet om. Het gaat er om dat PSV eerst grote praatjes heeft en daar dan geen vervolg aan geeft. Dan maak je jezelf volkomen ongeloofwaardig.
Misschien vinden er achter de schermen wel gesprekken plaats voor een contractverlenging, weet jij veel.
quote:
Dan zouden ze dat best naar buiten kunnen brengen.
Wat een club is het ook
quote:
Om hun geloofwaardigheid enigszins te behouden.
quote:
Onzin.
Cavaliers
Retired.
zerokil
psvunited
quote:
Onzin?
Totaal niet, CLUBS brengen nooit zo iets naar buiten.
Het is aan Thijs en Rikkert omdat te onderzoeken.
quote:
Zelf wellicht niet, maar dat soort dingen komen altijd in de media, dat weet je best.
quote:
Joh.
Maar dat zouden ze best kunnen doen in dit geval.
quote:
Om hun geloofwaardigheid enigszins te behouden.
quote:
quote:
Uh, oké.
Interssant, jezelf herhalen terwijl je weet dat dat onzin is.
Cavaliers
Retired.
Cavaliers
Retired.
quote:
Het is blijkbaar nodig om in de herhaling te vallen, omdat hij het schijnbaar gewoon niet wil begrijpen.
quote:
Ah, een insider. Waarom is het onzin?
quote:
Hoe is "ze zijn misschien wel bezig met onderhandelen" een reactie op "ze zouden het naar buiten moeten brengen" ?
Je begrijpt het zelf niet helemaal denk ik.
quote:
Op donderdag 12 september 2013 19:48 schreef Cavaliers het volgende:[..]
Het is blijkbaar nodig om in de herhaling te vallen, omdat hij het schijnbaar gewoon niet wil begrijpen.
[..]
Ah, een insider. Waarom is het onzin?
omdat je dan niet op deze manier bericht. Da's geen stijl tov supporters
Cavaliers
Retired.
quote:
Op donderdag 12 september 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:[..]
Hoe is "ze zijn misschien wel bezig met onderhandelen" een reactie op "ze zouden het naar buiten moeten brengen" ?
Je begrijpt het zelf niet helemaal denk ik.
Omdat ze dergelijke dingen nooit naar buiten brengen.
quote:
Leer er mee leven, zo gaat het altijd.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 september 2013 @ 19:51:22
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op donderdag 12 september 2013 18:53 schreef Buitendam het volgende:Gewoon je verlies nemen en Toivonen mee laten doen. Dan loopt ie maar transfer de deur uit. Met hem heb je een grotere kans op het kampioenschap dan zonder 'm.
dan had je vooraf niet zo'n grote mond moeten hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Ja, maar ik stel dus dat ze dat in dit geval wel moeten doen.
quote:
Vandaar dus.
quote:
Dan laat je m niet meedoen totdat ie z'n contract heeft. Dan maak je een statement.
Maar goed, ik zie het al. Jullie vinden 2 punten over 34 potjes meer belangrijker dan een schone club. Ik stel voor dat we dan teruggaan naar de kenksters van vorig jaar.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Begreep ik destijds al niet. Je tekent zo'n jongen met gezond verstand, naar het tweede schuiven als straf omdat hij niet bijtekent of vertrekt is hypocriet.
Dit, dus.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 september 2013 @ 20:06:59
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op donderdag 12 september 2013 19:57 schreef Buitendam het volgende:[..]
Begreep ik destijds al niet. Je tekent zo'n jongen met gezond verstand, naar het tweede schuiven als straf omdat hij niet bijtekent of vertrekt is hypocriet.
Dat was ik destijds helemaal met je eens
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Gelukkig blijven jullie dit weekend 2 punten onder de koploper jongens.
Groot fan van User Wotte
quote:

Blijven dromen man.
Groot fan van User Wotte
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 september 2013 @ 21:28:50
rubbereend
JUICHEN
winnen bij Twente, ja want dat doen we meestal
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Want je speelt natuurlijk elk jaar met hetzelfde team en spelers, tegen hetzelfde team en spelers. Alsof resultaten uit het verleden ook maar enigzins garantie bieden voor de toekomst.
Zullen we de uitwedstrijden tegen Ajax en Feijenoord ook maar alvast als verlies noteren, omdat die vorige seizoenen verloren gingen?
quote:
Rampscenario met Karim Rekik
EINDHOVEN - Het rampscenario van een langdurige afwezigheid van een van PSV’s onmisbare centrale verdedigers lijkt realiteit te worden. Het enkelprobleem van Karim Rekik is ernstiger dan gedacht en de behandelende artsen hebben geconcludeerd dat de Manchester City-huurling onder het mes moet.
Zover is het nog niet, want Rekik gaat eerst voor een second opinion naar een specialist op het gebied van enkels in Londen. Na het weekeinde valt de beslissing of Rekik daadwerkelijk geopereerd moet worden. Als dat het geval is, staat hij sowieso nog een maand aan de kant.
Dat is slecht nieuws voor PSV en trainer Phillip Cocu, want er komt een drukke en cruciale periode aan met onder meer de competitiewedstrijden tegen FC Twente (uit), Ajax (thuis) en AZ (uit) en de Europa Leagueduels met Ludogorets (thuis) en Chernormorets Odessa (uit).
Tegenvallende Zanka
Omdat de sportief nog altijd tegenvallend presterende Mathias ‘Zanka’ Jörgensen de hele maand september niet inzetbaar is in de competitie vanwege een schorsing, heeft Cocu voor de posities centraal achterin alleen nog de beschikking over Jeffrey Bruma en de onervaren en jeugdige Jorrit Hendrix (18) en Menno Koch (19), die respectievelijk twee en nul duels in het eerste hebben gespeeld.
Goed moment ook. Tegen twente ajax en az. Ajax spitsen zijn gelukkig toch waardeloos maar de rest..
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 00:34 schreef tja77 het volgende:[..]
Want je speelt natuurlijk elk jaar met hetzelfde team en spelers, tegen hetzelfde team en spelers. Alsof resultaten uit het verleden ook maar enigzins garantie bieden voor de toekomst.
Zullen we de uitwedstrijden tegen Ajax en Feijenoord ook maar alvast als verlies noteren, omdat die vorige seizoenen verloren gingen?
Lijkt me wel realistich ja. Heel matig team dit PSV en als Cocu dan ook nog blind vertrouwen blijft houden in Maher ga je veel punten verliezen.
quote:
Ja EL boeit me minder. Thuis moet je winnen. Uit kan gebeuren na zo een reis
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef Dven het volgende:[..]
Gigantische reis he! Even ver als met de spelersbus naar Groningen. Gezapige excuses over Europese uitwedstrijden in het oosten van Europa ook altijd

Helemaal kapot van 3 uur in het vliegtuig.
Dven
Den Bolle Gaar
quote:
Eindhoven - Sofia max 2,5. Die arme gastjes zullen wel moe zijn

En dan moeten ze twee dagen na het landen al een wedstrijd spelen!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 09:50 schreef Dven het volgende:[..]
Eindhoven - Sofia max 2,5. Die arme gastjes zullen wel moe zijn

En dan moeten ze twee dagen na het landen al een wedstrijd spelen!

Je moet wel rekening houden met de psychologische stress van 2.5 uur geen twitterupdates.
quote:
Het duel tussen PSV en AC Milan in de voorronde van de Champions League was binnen anderhalf uur uitverkocht, voor de groepsfase van de Europa League moet de club uit Eindhoven duidelijk meer moeite doen om kaarten te verkopen. Voor de drie thuisduels gezamenlijk zijn slechts vierduizend kaarten verkocht.
PSV speelde in de voorronde van de Champions League twee thuisduels, tegen Zulte Waregem én AC Milan was het volle bak in het Philips Stadion. Door de prijs flink te verlagen had de Brabantse club goede hoop dat het stadion ook tijdens de groepsfase van de Europa League aardig vol zou zitten. Voor de drie wedstrijden gezamenlijk heeft PSV vierduizend kaarten verkocht, terwijl er 35.000 zitplaatsen zijn in het stadion.
De Eindhovenaren spelen in de Europa League tegen Chornomorets Odessa uit Oekraïne, Ludogorets uit Bulgarije en Dinamo Zagreb uit Kroatië.
Abracadabra, tapate guarra!
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef Dven het volgende:[..]
Gigantische reis he! Even ver als met de spelersbus naar Groningen. Gezapige excuses over Europese uitwedstrijden in het oosten van Europa ook altijd

Je vergeet voor het gemak dat vliegen veel meer zooi met zich meebrengt en veel minder prettig is. Maar goed.
4k. De tering.
Maar ja ik kan niet op DO 19.00, dus mag niet klagen.
Dven
Den Bolle Gaar
quote:
Ja, zo'n eigen chartervliegtuig is natuurlijk verschrikkelijk.
8 uur opstaan
10 uur vliegveld
11 uur vlucht
13.30 landen in Sofia
14.00 in hotel
Vliegveld is natuurlijk ook verschrikkelijk. Beetje taxfree-shoppen en alles

Afschuwelijk ja
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dven
Den Bolle Gaar
quote:
Trouw publiek ja. Vorig jaar lieten ze dat ook al zien
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef GwaiLow het volgende:Zegt weer genoeg dat de kaart-verkoop tegen PSV zo verschrikkelijk hard gaat, en nu ze Europa League moeten spelen is het allemaal veel lastiger. Zitten toch ook wel erg veel succes supporters.
Dat blijkt eens te meer.
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef GwaiLow het volgende:Zegt weer genoeg dat de kaart-verkoop tegen PSV zo verschrikkelijk hard gaat, en nu ze Europa League moeten spelen is het allemaal veel lastiger. Zitten toch ook wel erg veel succes supporters.
Het lijkt erop dat de supporters van PSV nog op te grote voet leven. EL is het niveau van PSV, daar kan je je als supporter wel te goed voor voelen maar het is beter om er te zijn voor je club en er proberen nog iets van te maken. Gaat al lastig genoeg worden om punten te halen in deze groep.
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:[..]
Het lijkt erop dat de supporters van PSV nog op te grote voet leven. EL is het niveau van PSV, daar kan je je als supporter wel te goed voor voelen maar het is beter om er te zijn voor je club en er proberen nog iets van te maken. Gaat al lastig genoeg worden om punten te halen in deze groep.
Nog? Hoe lang speelt psv al geen CL meer? Als supporter zou het geen donder uit moeten maken of je tegen Zenit of tegen Ludogorets speelt, je komt toch voor psv of niet dan?
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:[..]
Nog? Hoe lang speelt psv al geen CL meer? Als supporter zou het geen donder uit moeten maken of je tegen Zenit of tegen Ludogorets speelt, je komt toch voor psv of niet dan?
Je moet ze een beetje de tijd geven daar in Brabant he. Traag volkje.
Jaja, blahblah. Legioen dit, legioen dat. Ga nu maar weer ergens anders trollen
quote:
Ja, dit is toch wel een beetje treurig tbh.
quote:
Ja lekker wedstrijden om 19.00 alleen wij hebben dan tenminste supporters die nog werken en een leven hebben in plaats van die supporters daar bij 020 en kakkies waar de helft doorgesnoven uitkeringtrekkerts zijn
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 12:21 schreef FL_Freak het volgende:[..]
Ja lekker wedstrijden om 19.00 alleen wij hebben dan tenminste supporters die nog werken en een leven hebben in plaats van die supporters daar bij 020 en kakkies waar de helft doorgesnoven uitkeringtrekkerts zijn

Goed dat jullie werken, iemand moet toch onze uitkeringen betalen.
Ontopic, is toch logisch dat het nu niet zo snel gaat met de kaartverkoop. Geen CL is toch een teleurstelling, geen aansprekende namen in de EL en nét het eeuwfeest achter de rug. Zal wel weer gewoon aardig vol komen, alleen die passe-partouts zullen niet zo populair zijn.
BFF met GGMM
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 12:26 schreef DonRaja het volgende:[..]
Ontopic, is toch logisch dat het nu niet zo snel gaat met de kaartverkoop. Geen CL is toch een teleurstelling, geen aansprekende namen in de EL en nét het eeuwfeest achter de rug. Zal wel weer gewoon aardig vol komen, alleen die passe-partouts zullen niet zo populair zijn.
Ik heb op donderdagavond gewoon een andere hobby. Leuk hoor, voetbal, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven.
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 12:26 schreef DonRaja het volgende:[..]
Sorry was het ff genoeg met al dat gezeik hier. Maar uiteindelijk zullen veel kaarten weggaan via veilingen ook en losse kaartjes idd.
quote:
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 12:21 schreef FL_Freak het volgende:[..]

PSVerts moeten weer andere clubs erbij halen hoor. Wat zijn jullie toch ook een treurig volkje, totaal geen eigenwaarde maar constant de behoefte voelen zichzelf te vergelijken met andere clubs.
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:[..]
[..]
PSVerts moeten weer andere clubs erbij halen hoor. Wat zijn jullie toch ook een treurig volkje, totaal geen eigenwaarde maar constant de behoefte voelen zichzelf te vergelijken met andere clubs.
Terwijl toch altijd door fans die clubs hier het uitlokken maar dat terzijde.
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:[..]
[..]
Het is hier inderdaad verschrikkelijk. Als ik jou was, zou ik hier nooit meer komen.
quote:
Nee, net zoals ik graag red mijn vakantie of camping powned kijk kom ik ook graag in het psv topic. Ik hou van aapjes kijken.
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
quote:
Dit klinkt alleen grappig in je hoofd, sorry.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:
Ik probeer helemaal niet grappig te zijn. Ik kom hier om een serieuze discussie op te starten over psv-fans die nog op te grote voet leven en binnen 3 posts moet ik me alweer persoonlijk verdedigen omdat ik fan ben van een andere club, terwijl ik zelf die club geen moment noem en ook totaal geen vergelijking wil maken.
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:[..]
Ik probeer helemaal niet grappig te zijn. Ik kom hier om een serieuze discussie op te starten over psv-fans die nog op te grote voet leven en binnen 3 posts moet ik me alweer persoonlijk verdedigen omdat ik fan ben van een andere club, terwijl ik zelf die club geen moment noem en ook totaal geen vergelijking wil maken.
quote:
Ja precies dit is een serieuze discussie.
quote:
En dan zielig verongelijkt gaan zitten doen. Kansloze pauper.
quote:
Maar 4000 kaartjes is toch wel triest?
Groot fan van User Wotte
Knut, opzouten hier met dat getroll.
BFF met GGMM
quote:
Is er iemand die dat ontkent? Maar kennelijk heb ook jij helemaal niet gelezen hoe het zit en blaat je maar wat.
Er zijn 4000 passe-partouts verkocht. Dat zijn dus mensen die naar alle drie de wedstrijden willen. Ik kan me heel goed voorstellen dat daar weinig animo voor is. 1x naar een Oost-Europese pauperclub kijken vind ik best, maar 3 keer is gewoon te veel.
Daarbij zijn die wedstrijden ook op een ongelooflijke zaadtijden, dat helpt ook niet mee. Ik moet gewoon een halve dag vrij pakken en mijn andere hobby laten schieten om er heen te kunnen. No way.
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 13:38 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Is er iemand die dat ontkent? Maar kennelijk heb ook jij helemaal niet gelezen hoe het zit en blaat je maar wat.
Er zijn 4000 passe-partouts verkocht. Dat zijn dus mensen die naar alle drie de wedstrijden willen. Ik kan me heel goed voorstellen dat daar weinig animo voor is. 1x naar een Oost-Europese pauperclub kijken vind ik best, maar 3 keer is gewoon te veel.
Daarbij zijn die wedstrijden ook op een ongelooflijke zaadtijden, dat helpt ook niet mee. Ik moet gewoon een halve dag vrij pakken en mijn andere hobby laten schieten om er heen te kunnen. No way.
Yep, dit dus. Al ben ik nu wel ontzettend nieuwsgierig naar jouw andere hobby...
BFF met GGMM
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 13:38 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Alsof het wat uitmaakt of je tegen Zenit of Ludogorets speelt, je komt toch voor psv.
quote:
Als dat zo was, dan zaten de bekerwedstrijden tegen amateurs in de Kuip ook wel vol toch?
quote:
Wat heeft dit met de Kuip te maken dan, daar heb ik het toch helemaal niet over. En een Europese wedstrijd is natuurlijk wat anders dan een bekerwedstrijd tegen een amateurclub - geen vergelijking natuurlijk.
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 13:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:[..]
Wat heeft dit met de Kuip te maken dan, daar heb ik het toch helemaal niet over. En een Europese wedstrijd is natuurlijk wat anders dan een bekerwedstrijd tegen een amateurclub - geen vergelijking natuurlijk.
Dat heeft er alles mee te maken. "
Je komt toch voor je club?"
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef Lemming22 het volgende:Wat een gezeik toch altijd weer rondom die kaartverkoop van de EL. Ieder jaar verkoopt dat gedrocht niet en ieder jaar krijg je hier dezelfde reacties en discussie. En de komende jaren gaat het precies hetzelfde zijn (mits EL wordt gespeeld).
Ik ga ook niet naar die drie EL wedstrijden. Ik kan mijn euro's en tijd maar één keer besteden, maak een afweging en kies ervoor dat FC Oostblok het me niet waard is en dus niet te gaan. Prima, noem me maar een nep-, of successupporter. Maar ik kan het prima voor mezelf verantwoorden, dus het kan me niet zoveel schelen beste verongelijkte, mogelijk trollende, vrienden.
Je kunt het best verantwoorden, maar dat neemt niet weg dat je het ook kunt accepteren dat het iets vreemds is.
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 15:07 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Het is zeker opmerkelijk, en als ik bij PSV zou werken, had ik jaren geleden al onderzoek laten doen naar de oorzaken. Het zegt ook zeker iets over de achterban van PSV. Maar wat dat is, het kan van alles zijn. En als ik dan weer termen als successupporters voorbij zie komen, dan zegt mij dat ook weer wat over de simpelheid van sommige voetbalsupporters. Daar word ik wat moe van.
Oh dat zeker, maar met deze nuance ben ik het ook in zijn geheel met je eens.
Dven
Den Bolle Gaar
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 15:07 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Het is zeker opmerkelijk, en als ik bij PSV zou werken, had ik jaren geleden al onderzoek laten doen naar de oorzaken. Het zegt ook zeker iets over de achterban van PSV. Maar wat dat is, het kan van alles zijn. En als ik dan weer termen als successupporters voorbij zie komen, dan zegt mij dat ook weer wat over de simpelheid van sommige voetbalsupporters. Daar word ik wat moe van.
Natuurlijk zijn er overal successupporters. Waarom denk je dat Twente opeens geen gigantische wachtlijst meer heeft met de seizoenskaarten? Waarom is er opeens weer zat plek in het AZ-stadion? Waarom denk je dat het bij PEC Zwolle momenteel helemaal vol zit? Omdat mensen nu eenmaal graag voetbal gaan kijken wanneer de ploeg het goed doet. Wanneer dat wegvalt, dan valt ook de interesse bij een groot deel van het publiek weg. Hoe wil je dat anders benoemen dan successupporters?!?
Enige waar het redelijk gelijk blijft, zijn Ajax, Feyenoord en PSV.
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 15:18 schreef Caland het volgende:Beetje zinloze discussie. PSV'ers zijn nou eenmaal geneigd om buiten de seizoenskaart geen stuiver meer uit te geven. Dat is al sinds jaar en dag zo. Het EL excuus is ook maar slap want naar Milaan gingen ook 2 man en een halve paardenkop.
Gewoon een verschil in mentaliteit. Ofzo.
En toch bij elke kans die de rest krijgt er even op zeiken
Laat het lekker voor wat het is, PSV heeft inderdaad een minder aanhankelijk publiek, willen minder uitgeven en komen voor een potje voetbal kijken.. niet om hun longen uit hun lijf te schreeuwen.
Hoe jammer dat ook is soms.
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Laat het lekker voor wat het is, P
SV heeft inderdaad een minder aanhankelijk publiek, willen minder uitgeven en komen voor een potje voetbal kijken.. niet om hun longen uit hun lijf te schreeuwen.
En dit moet dan ook echt elke week misntens 294802 keer worden gezegd door iedereen. Word je toch simpel van
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef Geo4kant het volgende:[..]
Laat het lekker voor wat het is, PSV heeft inderdaad een minder aanhankelijk publiek, willen minder uitgeven en komen voor een potje voetbal kijken.. niet om hun longen uit hun lijf te schreeuwen.
En zo is op elk publiek wel wat aan te merken en supporters van de tegenstander zullen dat dan ook altijd doen. Boeiend. Over het Ajax en Feyenoord publiek is ook genoeg te zeiken.
Ik ga morgen naar de wedstrijd.Het omwisselbiljet moet afgehaald worden op parkeerplaats bolder a1 afslag 26-27.Als ik in de routeplanner het stadion van twente invoer kom ik dan gewoon langs die parkeerplaats?
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 15:32 schreef Dven het volgende:[..]
Natuurlijk zijn er overal successupporters. Waarom denk je dat Twente opeens geen gigantische wachtlijst meer heeft met de seizoenskaarten? Waarom is er opeens weer zat plek in het AZ-stadion? Waarom denk je dat het bij PEC Zwolle momenteel helemaal vol zit? Omdat mensen nu eenmaal graag voetbal gaan kijken wanneer de ploeg het goed doet. Wanneer dat wegvalt, dan valt ook de interesse bij een groot deel van het publiek weg. Hoe wil je dat anders benoemen dan successupporters?!?
Enige waar het redelijk gelijk blijft, zijn Ajax, Feyenoord en PSV.
Wat betreft Twente, AZ en Zwolle heb je gelijk. En natuurlijk zijn er bij de topclubs ook genoeg successupporters. De hype rondom Milan thuis bewees dat ook. Maar hier wordt geroepen dat er bij PSV erg veel successupporters zitten aangezien er maar 4000 passe-partouts verkocht zijn. Dat is veel te simplistisch.
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 17:35 schreef Tallie1982 het volgende:Ik ga morgen naar de wedstrijd.Het omwisselbiljet moet afgehaald worden op parkeerplaats bolder a1 afslag 26-27.Als ik in de routeplanner het stadion van twente invoer kom ik dan gewoon langs die parkeerplaats?
Daar moet je ook omwisselen dan.
Groot fan van User Wotte
quote:
Bedoelde ik ook.Omwisselbiljet moet ik op die parkeerplaats ruilen voor een ticket.Mijn vraag is gewoon..als ik bij de tom tom stadion twente aanhoudt kom ik dan langs parkeerplaats bolder om die tickets te ruilen?
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef Lemming22 het volgende:Ik lees net dat Ajax-supporters misschien PSV - Ajax moeten missen omdat de treincombi door werkzaamheden aan de spoortunnel in Best wellicht niet door kan gaan en er geen geschikte alternatieven zijn. Zou wel zonde zijn hoor. Een vol uitvak doet toch wel veel voor de beleving van zo'n wedstrijd.
Klopt, al weten ze dit in Amsterdam wat eerder dan dat wij dat 2 jaar geleden (?) wisten. Associaal gelul toen met kaartjes aan thuissupporters willen verkopen. Hoop zelf dat er wel wat doorgesnoven neusjes aanwezig zullen zijn.
Zoet, Willems, Hendrix, Bruma, Brenet; Schaars, Maher, Wijnaldum; Depay, Matavz en Park.
Bank: Tyton, Toivonen, Locadia, Arias, Bakkali, Koch en Hiljemark.
Volle bak vanavond! Ajax gaat 100% punten laten liggen dus we kunnen weer uitlopen!
quote:
Wacht nou eerst maar even af.
quote:
Ajax af? Ajax had gewoon 2 of 3-0 achter moeten staan, die gaan zeker niet winnen
quote:
Jawel, maar Cocu zal wel voorzichtig met hem doen.
Zal er rond de 70e minuut wel inkomen voor Park.
quote:
PEC domineert idd maar ga niet jinxen a.u.b.
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 19:47 schreef Lemming22 het volgende:[..]
En toch zie je vaak dat in zo'n wedstrijd de rust wonderen doet en de tweede helft totaal anders is. Ik hoop het niet, maar alles kan nog daar. En dan moeten wij nog "even" winnen van Twente. Niet echt iets waar PSV een abonnement op heeft.
Nee, dat laatste weet ik ook. Ik denk dat de kansen zo'n 50/50 zijn vanavond wat PSV betreft. Ajax gaat verliezen, mark my words.
leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
quote:
Het begin is gemaakt in ieder geval.
Het spel is ook niet echt hoopvol...
quote:
quote:
quote:
Juist.
quote:
Slaat ineens heel snel om... nieuwigheid is eraf en alles is weer normaal.
quote:
Ah, Bojan al Messi voorbij?
quote:
Allang, Messi is nog steeds bezig met de inhaalrace.
quote:
Moet ie hard werken, Fisscher was hem ook al voorbij toch?
quote:
Eigenlijk moet er ook wel een lampje gaan branden als Wijnaldum uitblinkt. Dan weet je dat het een fase betreft.
De toevoeging van Toivonen ontgaat mij even
Met een gelijkspel was ik vooraf tevreden

Ook al spelen ze erg kut. 2de helft is al wat beter.
leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
Met 2-2 kan ik wel leven. Na die 1-1 had Wijnaldum overigens een super grote kans op de 1-2, 1 minuut later lag de 2-1 van Twente er alweer in.
Hendrix speelde erg sterk vond ik, met veel lef en speelt ook veel vooruit. Zoet keepte een sterke pot. Depay speelde in de eerste helft erg slecht, maar als hij zijn acties gaat maken dan is ie meteen belangrijk. Qua rendement dus een goede wedstrijd voor hem.
quote:
Prima resultaat. Twente is mi titelkandidaat, dus dat je daar niet wint is geen schande.
Volgende week drie punten en je staat er gewoon goed voor.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
Het voordeel voor PSV is dat ze een elftel hebben wat alleen maar kan groeien en als ze op de juiste momenten wind mee hebben kan het.
Maar evenzeer kan een ander kampioen worden. Er is geen peil op te trekken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 23:31 schreef Lemming22 het volgende:Dit seizoen wordt de kampioen de kampioen van de armoede. Vergeet wat vorige seizoenen gezegd werd. Nu is het écht zo.

---einde sarcastisch flauw grapje---
Je gaat haast wel denken dat het ieder jaar slechter wordt ja. Maar dat is niet zo, de afgelopen jaren heeft Ajax (en daarvoor Twente en AZ ook), zij het zonder een heel denderend team te hebben gewoon over het hele seizoen goed verzorgd voetbal laten zien. Maar allemachtig, wat een hoop ellende is dat nu zeg. Die hebben echt De Jong weer nodig. Dat is geen denderende speler, maar voor de Eredivisie en zeker voor dit Ajax toch wel een absolute topper.
Maar ja, titelkandidaat... Ajax matig, Feyenoord matig, Twente heeft ook niet echt een ploeg om bang van te worden als je dat zo ziet. PSV heeft in potentie verreweg de beste ploeg. Alleen zo'n jonge ploeg is natuurlijk erg grillig en kan fysiek behoorlijk moeite hebben met de tegenstander. Dat hebben we wel gezien de afgelopen wedstrijden.
Het riekt toch weer een beetje naar kampioen van de armoede, maar dat kan ook gewoon komen doordat er geen pijl op te trekken is en geen uitgesproken titelkandidaat. Ik denk dat er straks wel een ploeg bovenaan staat waarvan je kan zeggen, ja die hebben het gewoon goed gedaan. Maar met veel punten zal dat zeker niet zijn.
quote:
Het minst slecht zal je bedoelen. Ik heb van alle topclubs uit de eredivisie bedroevend slecht voetbal gezien.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ik heb ook het idee dat het dit jaar wel heel erg sneu is, maar hopelijk wordt het tegendeel bewezen. Ik denk dat de Europese competities wel even keurig uit gaan wijzen wat voor kansloze kutteams Nederland heeft.
quote:
Op zondag 15 september 2013 00:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:Ik heb ook het idee dat het dit jaar wel heel erg sneu is, maar hopelijk wordt het tegendeel bewezen. Ik denk dat de Europese competities wel even keurig uit gaan wijzen wat voor kansloze kutteams Nederland heeft.
quote:
Op zondag 15 september 2013 00:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:Ik heb ook het idee dat het dit jaar wel heel erg sneu is, maar hopelijk wordt het tegendeel bewezen. Ik denk dat de Europese competities wel even keurig uit gaan wijzen wat voor kansloze kutteams Nederland heeft.
Dat heeft de voorronde EL ook al gedaan. Feyenoord, Vitesse en Utrecht kansloos ten onder tegen kutclubs

AZ met hakken over de sloot. Het wordt gewoon elk jaar erger en daar is niks aan te doen.
Land of the free. Home of the brave.
Blij met de 2-2
Hahahah die tukkers leken teleurgesteld na de 2-2 ,.. ff serieus wa denken ze nou dat ze na 1 kampioenschap bij de top (Ajax ,Fey, PSV )van NL horen??
Misselijke arrogantie stralen ze uit.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 15 september 2013 00:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:[..]
Je gaat haast wel denken dat het ieder jaar slechter wordt ja. Maar dat is niet zo, de afgelopen jaren heeft Ajax (en daarvoor Twente en AZ ook), zij het zonder een heel denderend team te hebben gewoon over het hele seizoen goed verzorgd voetbal laten zien. Maar allemachtig, wat een hoop ellende is dat nu zeg. Die hebben echt De Jong weer nodig. Dat is geen denderende speler, maar voor de Eredivisie en zeker voor dit Ajax toch wel een absolute topper.
Maar ja, titelkandidaat... Ajax matig, Feyenoord matig, Twente heeft ook niet echt een ploeg om bang van te worden als je dat zo ziet. PSV heeft in potentie verreweg de beste ploeg. Alleen zo'n jonge ploeg is natuurlijk erg grillig en kan fysiek behoorlijk moeite hebben met de tegenstander. Dat hebben we wel gezien de afgelopen wedstrijden.
Het riekt toch weer een beetje naar kampioen van de armoede, maar dat kan ook gewoon komen doordat er geen pijl op te trekken is en geen uitgesproken titelkandidaat. Ik denk dat er straks wel een ploeg bovenaan staat waarvan je kan zeggen, ja die hebben het gewoon goed gedaan. Maar met veel punten zal dat zeker niet zijn.
Ajax was vorig seizoen in de eerste seizoenshelft ook matig (en de 2 seizoenen ervoor ook) al heb je daar natuurlijk ook gradaties in.
Het is inderdaad armoedig, Feyenoord zal er ook nog wel bijkomen, zonder Europees voetbal is toch een voordeel in deze competitie, dat heeft Twente ook.
quote:
Op zondag 15 september 2013 09:45 schreef Tarado het volgende:Het is inderdaad armoedig, Feyenoord zal er ook nog wel bijkomen, zonder Europees voetbal is toch een voordeel in deze competitie, dat heeft Twente ook.
Vooral dit, hoewel ik stellig geloof dat als je in europa een b team opstelt, of gaat roepen dat het kampioenschap belangrijker is, dat je jezelf dan helemaal in een neerwaartse spiraal stort.Cocu zal waarschijnlijk europa niet achter stellen aan de competitie- of dat hoop ik dan. Laat die jongens maar fijn voetballen, de poulfase is kut, maar daarna zou je al wat leuks kunnen loten én kans hebben om te winnen.
Het gaat sowieso wisselvallig zijn, dus dan kun je maar beter ook europees meedoen, dan heeft dit team ook veel lager het krediet van de supporters.
Who's your Stannis?
Een b-team in Europa moet je inderdaad nooit doen. Maar je moet er ook geen risico's nemen met je basisspelers. In dat opzicht is de competitie gewoon WEL belangrijker.
Als je met, bij wijze van spreken, drie bankspelers in je basiself de poulefase niet doorkomt, dan zij dat maar zo.
Kenju
Say It!!??
quote:
Ding is alleen dat de zwakheden die we zagen in die wedstrijd, chronische zwakheden zijn. Sowieso halen we erg weinig rendement uit de aanval en niemand van de buitenspelers zijn geweldige verzorgers van aanvoer richting de spits. En Matavz is niet bepaald een speler die wat afdwingt of een verdediging in de war brengt.
Kortom, als PSV een kans wil hebben op de bovenste plekken, moet het die zwakheden oplossen. En zonder die zwakheden (waarmee we dus gewoon voldoen aan wat de norm moet zijn), hadden we ook gisteren gewonnen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Matavz wordt volgens mij verkeerd gebruikt en daarom is zijn rendement laag. Als PSV meer klassiek 4-3-3 zou spelen met buitenspelers die hem moeten bedienen, dan zou hij veel meer scoren. Zijn goal tegen AC Milan toonde iets anders waarin hij goed is: alert zijn bij afvallende ballen.
quote:
Op zondag 15 september 2013 14:39 schreef Kenju het volgende:[..]
Ding is alleen dat de zwakheden die we zagen in die wedstrijd, chronische zwakheden zijn. Sowieso halen we erg weinig rendement uit de aanval en niemand van de buitenspelers zijn geweldige verzorgers van aanvoer richting de spits. En Matavz is niet bepaald een speler die wat afdwingt of een verdediging in de war brengt.
Dat verandert ook niet met Bakkali, want dat is ook geen buitenspeler die de spits zoekt. De enige bij PSV die dat kan is Narsingh en die moet eerst nog maar eens een basisplaats afdwingen in dit elftal. Matavz is gewoon niks. Speelde tegen Milan in de thuiswedstrijd voor het eerst dwingend, maar in elke andere wedstrijd speel je gewoon met 10 man als hij meedoet. Dan zie ik liever Locadia, die sleurt en sleept tenminste nog.
quote:
Kortom, als PSV een kans wil hebben op de bovenste plekken, moet het die zwakheden oplossen. En zonder die zwakheden (waarmee we dus gewoon voldoen aan wat de norm moet zijn), hadden we ook gisteren gewonnen.
Daar heb je deels gelijk mee, maar PSV doet sowieso al mee voor de bovenste plekken. Ze moeten alleen in de afronding veel beter worden en vooral de pass die er voor zorgt dat er een assist gegeven kan gaan worden blijft vaak uit. Dat zit hem vooral in automatismen en of die er uiteindelijk wel of niet komen is vooral afhankelijk van de kwaliteiten van Cocu. De spelers individueel hebben genoeg kwaliteiten om in de Eredivisie kampioen te worden, dat lijkt me helder.
Verdedigend moeten die rare fratsen bij Bruma er uit. Hij doet fantastische dingen, is met zijn slidings angstaanjagend precies getimed, maar hij doet ook gewoon elke wedstrijd een Boumatje. Eigenlijk is Bruma gewoon een Bouma in de vorm uit zijn eerste periode bij PSV.
Kenju
Say It!!??
quote:
Ik zeg dan ook 'niemand'.
quote:
De enige bij PSV die dat kan is Narsingh en die moet eerst nog maar eens een basisplaats afdwingen in dit elftal.
Het is soweiso afwachten of hij zijn oude vorm ooit weer terugkrijgt. Zat spelers met een dergelijke blessure die dat niet lukt. Aangezien Narsingh het ook nog eens van snelheid en een goede trap moet hebben, twee zaken die ernstig beïnvloed kunnen worden door een dergelijke blessure, is het hopen op een 100% herstel. Alles minder dan dat kan gewoon funest zijn.
quote:
Daar heb je deels gelijk mee, maar PSV doet sowieso al mee voor de bovenste plekken.
Dat is afwachten. Eens kijken hoe ze het de andere sterke ploegen doen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
Leuke docu nu op Fox over PSV eind jaren 80.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Bruma (Groeimogelijkheid)
Ik ga donderdag maar eens even kijken. Wellicht zie ik een leuke wedstrijd.
quote:
Toivonen wil graag van zijn ideale schoondochter stempel af.
jpg97
Otaku No Kenkyu
Weer lekkere journalistiek van de Televaag:
quote:
'Schaars de nieuwe Van Bommel'
Van onze speciale verslaggever
ENSCHEDE -
Het was een wonderlijk beeld direct na FC Twente-PSV. Waar de doelmannen Nick Marsman en Jeroen Zoet elkaar vriendschappelijk omhelsden, ontstond direct achter hun rug een waar pandemonium van duwende en trekkende spelers.
Aanstichters van het massale opstootje waren Luc Castaignos en Stijn Schaars.
"In het veld was er al een woordenwisseling. Als je dan niet wint, komt er wat frustratie naar boven”, aldus Castaignos.
"Je probeert elkaar een beetje te intimideren. Het had niet gemoeten en het is eigenlijk van beide kanten dom”, aldus Schaars.
Voor hem was het een déjà-vu, want bij zijn laatste bezoekje tot zaterdag aan de Grolsch Veste kreeg hij het als AZ-speler in blessuretijd flink aan de stok met toenmalig FC Twente-middenvelder Theo Janssen.
Mark van Bommel
Met incidenten als dat van zaterdagavond en onlangs ook het ruzietje met Riccardo Montolivo van AC Milan, vult Schaars behalve positioneel ook op dit vlak de erfenis in die Mark van Bommel en Kevin Strootman bij PSV hebben achtergelaten.
http://www.telegraaf.nl/t(...)uwe_v_Bommel___.html
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAirIk denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:
De telegaar vindt het wel leuk om dat 'prvincieclubje' te kakken te zetten hoor.
quote:
Op maandag 16 september 2013 11:45 schreef StefannPSV het volgende:Prachtig. Wordt er soms wat gezegd over de opgefokte manieren van PSV. Maar die Castaignos zit die aan de crack? wat een idioot.. en die Bengtsson had ik ook een keer goed onder geschopt.
Bengtsson viel me ook op. Die werd een paar jaar geleden beschuldigd van 'slap spel', maar hij is nu echt 'viesss' geworden. Vindt het wel mooi.
quote:
90 minuten is lang hoor zonder pijpje. Zeker als Toivonen niet wilt delen.
quote:
Smerige honden zijn et ook
Ach, dat is toch iets van alle tijden. Als ze tegen PSV of Feyenoord moeten dan gaan alle registers open.
quote:
Mensen voor smerige honden uitmaken terwijl wat er staat gewoon de waarheid is
quote:
Moeilijk hé, de waarheid.
quote:
Haha ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik jou was. Als je realistisch bent verlies je zo'n wedstrijd ook 99x als je 'm 100x zou spelen. Dat Zwolle er 2 in eigen doel schiet is gewoon jammer, dat de grens die goal onterecht afkeurt is nog spijtiger.
Edit: Verkeerde quote, ik doelde op degene waarbij je me confronteerde met m'n eerdere uitspraken over Ajax-PEC.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 september 2013 @ 20:07:42
rubbereend
JUICHEN
Telegraaf

we weten wat ze daar van PSV vinden
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Jezus, dat ze dit durven te plaatsen. Morgen voorpagina?
Telegraaf

En half Nederland het maar slikken als zoete koek en het als waarheid aannemen

Schaars is in geen opzicht met Van Bommel te vergelijken.
Brutal. Fucking. Metal.
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
PSV ontbindt contract Antonio na aanhoudende problemen
PSV heeft Geraldo Alberto Antonio laten weten dat zijn contract ontbonden wordt. De negentienjarige Angolese aanvaller van de beloftenploeg stond al op non-actief vanwege herhaaldelijk wangedrag.
Maandag kreeg Antonio in een gesprek met technisch manager Marcel Brands en Jong PSV-trainer Darije Kalezic te horen dat PSV geen vertrouwen meer heeft in een verdere samenwerking. Hij kreeg eerder dit seizoen een rode kaart tegen De Graafschap en overschreed vorige week de grenzen van het toelaatbare met enkele berichten op Twitter.
PSV zal het ontbindingsvoorstel zo snel mogelijk op papier zetten. Als Antonio daarmee akkoord gaat, is hij vrij om een nieuwe club te vinden.
Antonio werd twee jaar geleden overgenomen van AZ. Hij had in Eindhoven nog een contract tot medio 2014. Hij kwam dit seizoen tot zes duels in de Jupiler League. Eenmaal was hij trefzeker. Ook zijn spijtbetuiging kon PSV niet op andere gedachten brengen.
http://www.vi.nl/nieuws/p(...)udende-problemen.htm
Ben wel benieuwd wat die tweets dan waren.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Dat hij de vrouw van Brands ging opschrijven. Maar dan in andere bewoordingen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 september 2013 @ 21:28:42
rubbereend
JUICHEN
gaat weken duren dus
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Ben je weer aan het provoceren Ajacied442!
Ik heb vertrouwen in Hendrix!
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 september 2013 @ 21:45:58
rubbereend
JUICHEN
quote:
nieuws posten is provoceren?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Niks mis mee.
Assist, al helemaal niks mis mee.
[ Bericht 31% gewijzigd door Dj_Day-V op 16-09-2013 22:56:56 ]
Die Strootman

Wat een baas
Brutal. Fucking. Metal.
Ah, Ajax gaat gezellig naar de rechter om toch uitsupporters mee te kunnen nemen naar Eindhoven.
Als ze de politieinzet dan ook even betalen?
quote:
Niets mis mee nee.
Maar de treincombi scheelt een hele hoop politieinzet.
Ik vind het ook saai zonder uitsupporters verder.
quote:
Ja, vice versa gebeurt overigens niets anders.
Ik vind zo'n beladen wedstrijd kaal zonder uitsupporters. Om te zwijgen over wat die supporters er zelf van zullen vinden.
Er zijn altijd wel wat oplossingen te bedenken. Ga met bussen naar Sevenum en pleur het zooitje daar op de trein. Ofzo.
Silenus
Frikandel of kroket?
quote:
Dat was een hele andere situatie (en niet eens sneeuw, maar een brand in een spoorhuisje oid).
Toen kon er in 24 uur gewoon niets meer geregeld worden, deze case is echter al maanden bekend en Van Gijzel wil niks regelen.
Ik begrijp dat men in Eindhoven het begrip uitsupport niet echt kent, maar andere clubs kennen dat gewoon wel en daarom zijn er regels opgesteld waar ook de gemeente Eindhoven zich aan dient te houden.
Gourmetten of steengrillen?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op dinsdag 17 september 2013 11:31 schreef Silenus het volgende:[..]
Dat was een hele andere situatie (en niet eens sneeuw, maar een brand in een spoorhuisje oid).
Toen kon er in 24 uur gewoon niets meer geregeld worden, deze case is echter al maanden bekend en Van Gijzel wil niks regelen.
Ik begrijp dat men in Eindhoven het begrip uitsupport niet echt kent, maar andere clubs kennen dat gewoon wel en daarom zijn er regels opgesteld waar ook de gemeente Eindhoven zich aan dient te houden.
Oh, wacht ik vergis met met de uitwedstrijd naar VVV, maar dat was een aflasting. Ik haal ze nu door elkaar

Ik denk dat de burgemeester die gaat over de veiligheid zich echt niet hoeft te houden aan een reglement wat opgesteld is door...? Hij heeft een aparte functie als burgemeester. Met die knokpartijen vorig jaar kan ik me goed voorstellen dat hij even zijn poot stijf houdt. Alleen treinen, niks anders. Ga maar klagen bij de NS.
Dit, dus.