abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130953643

Welkom in het grote PSV topic! :W

Officiele PSV website
PSV TV
PSV Netwerk
Supportersvereniging PSV
PSV Fans United
Lighttown Madness
PSV Ultras

Landskampioenschap (21x)
1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008

KNVB Beker (9x)
1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012

Johan Cruijff Schaal (9x)
1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012

Europacup I (1x)
1988

UEFA Cup (1x)
1978

Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, x-x
Zondag 22 september: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, x-x
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, x-x
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, x-x
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, x-x
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, x-x
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x

Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x

Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0

Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, x-x
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, x-x
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, x-x
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, x-x
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, x-x
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, x-x

Woensdag 25 september: PSV - Telstar, x-x

SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker

pi_130953809
Waar voor moeten we Zanka bedanken?
pi_130953859
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 17:24 schreef Cavaliers het volgende:
Voor zijn prachtige carrière bij PSV natuurlijk.
pi_130954164
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 17:24 schreef Cavaliers het volgende:
Houdoe en bedankt, oleey, oleey.
pi_130954192
En als de Willem II supporters hem na afloop willen bedanken dan klaagt men steen en been :').
pi_130955268
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 17:20 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Toch vind ik het niet onverantwoord van PSV.
Ik ben niet bekend met de exacte details, dus zou niet weten of het verwijtbaar is of niet. Feit is wel dat het een vriend is van Hutchinson. Op die manier zijn ook Kluivert en Reiziger gehaald (vrienden van Cocu).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_130956318
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:06 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik ben niet bekend met de exacte details, dus zou niet weten of het verwijtbaar is of niet. Feit is wel dat het een vriend is van Hutchinson. Op die manier zijn ook Kluivert en Reiziger gehaald (vrienden van Cocu).
Ja. Ik denk dat dat is zoals het altijd gaat. Er wordt helemaal niet gekeken naar talent, maar alleen naar vriendjes....

Ik denk dat het makkelijker is om een talentvolle speler te halen als er bekenden/vrienden in de selectie zitten. Maar ik denk niet dat dat de doorslag geeft om te proberen om iemand binnen te halen. Soms pakt dat goed uit (Kluivert en Reiziger hebben het niet alleen maar slecht gedaan, sterker nog, Kluivert had een zeer goede uitwerking op de jonge spelers bij PSV wat zeker aan het kampioenschap heeft bijgedragen).

Iedereen die Zanka voor te zijn blessure heeft zien spelen en enige kijk heeft op voetbal heeft kunnen zien dat dit een versterking had moeten zijn voor PSV. Het is ook onmogelijk dat een speler goed genoeg is om bij Kopenhagen aanvoerder te zijn en uitgeroepen te worden tot de beste verdediger van de Deense competitie, en dat hij een jaar later ineens niet meer genoeg voetballende capaciteiten heeft om onderin de Jupiler League te voetballen. Die jongen had gewoon veel talent, waarom hij nu niets meer lijkt te kunnen kan aan verschillende dingen liggen. Ik weet van mijn eigen knieblessure dat ik daarna nooit meer pijnvrij kon voetballen, ook al was alles 'geheeld'. Dat brengt onzekerheid mee in je bewegingen en dat leidt tot fouten, die fouten leiden tot meer onzekerheid en als je dan ook nog teruggezet wordt, dan is het helemaal fataal voor je vertrouwen en gaat dat elke minuut meespelen. En dan ben ik het met Grrrr eens dat als je dat zo'n invloed laat hebben, dat je dan geen topsportmateriaal bent. Aan de andere kant is het ook de taak van een club om daarin te ondersteunen. Één ding is zeker, vorig jaar heeft Zanka bij Advocaat alleen veel stront over zich heengekregen. Die jongen heeft een goed gesprek nodig, zodat hij mogelijk bij een andere club de draad weer op kan pakken.

Als je zijn verval ziet en nog steeds durft te beweren dat hij gewoon niet kan voetballen, en dat het niets met zijn blessure te maken heeft, dan zit je gewoon te trollen. Ik doel niet op jou, maar op Grrrr, overigens. De scouts die hem geadviseerd hebben kunnen hier niets aan doen, dit is gewoon een mislukte gok. Niets meer dan dat.
pi_130956478
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:42 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ja. Ik denk dat dat is zoals het altijd gaat. Er wordt helemaal niet gekeken naar talent, maar alleen naar vriendjes....

Ik denk dat het makkelijker is om een talentvolle speler te halen als er bekenden/vrienden in de selectie zitten. Maar ik denk niet dat dat de doorslag geeft om te proberen om iemand binnen te halen. Soms pakt dat goed uit (Kluivert en Reiziger hebben het niet alleen maar slecht gedaan, sterker nog, Kluivert had een zeer goede uitwerking op de jonge spelers bij PSV wat zeker aan het kampioenschap heeft bijgedragen).

Iedereen die Zanka voor te zijn blessure heeft zien spelen en enige kijk heeft op voetbal heeft kunnen zien dat dit een versterking had moeten zijn voor PSV. Het is ook onmogelijk dat een speler goed genoeg is om bij Kopenhagen aanvoerder te zijn en uitgeroepen te worden tot de beste verdediger van de Deense competitie, en dat hij een jaar later ineens niet meer genoeg voetballende capaciteiten heeft om onderin de Jupiler League te voetballen. Die jongen had gewoon veel talent, waarom hij nu niets meer lijkt te kunnen kan aan verschillende dingen liggen. Ik weet van mijn eigen knieblessure dat ik daarna nooit meer pijnvrij kon voetballen, ook al was alles 'geheeld'. Dat brengt onzekerheid mee in je bewegingen en dat leidt tot fouten, die fouten leiden tot meer onzekerheid en als je dan ook nog teruggezet wordt, dan is het helemaal fataal voor je vertrouwen en gaat dat elke minuut meespelen. En dan ben ik het met Grrrr eens dat als je dat zo'n invloed laat hebben, dat je dan geen topsportmateriaal bent. Aan de andere kant is het ook de taak van een club om daarin te ondersteunen. Één ding is zeker, vorig jaar heeft Zanka bij Advocaat alleen veel stront over zich heengekregen. Die jongen heeft een goed gesprek nodig, zodat hij mogelijk bij een andere club de draad weer op kan pakken.

Als je zijn verval ziet en nog steeds durft te beweren dat hij gewoon niet kan voetballen, en dat het niets met zijn blessure te maken heeft, dan zit je gewoon te trollen. Ik doel niet op jou, maar op Grrrr, overigens. De scouts die hem geadviseerd hebben kunnen hier niets aan doen, dit is gewoon een mislukte gok. Niets meer dan dat.
Het is inderdaad een mentale knop die je niet zomaar om zet in je hoofd. Ik kan er ook zelf uit eigen ervaring over mee praten.

Je ziet het ook bij spelers als Reis en Tyton. Reis is geen schim meer van het niveau dat hij bij PSV haalde en Tyton is bang en onzeker geworden. Narsingh zei in een interview met PSV TV ook al dat hij nog wat onzeker is hoe zwaar hij zijn knie nu kan belasten, ben benieuwd of ie zijn oude niveau nog gaat halen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_130956481
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:42 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Dit zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg dat het een gegeven is, waarbij dit wellicht ten koste is gegaan van de ratio die ten grondslag moet liggen aan de beslissing om een speler te halen.

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:49 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het is inderdaad een mentale knop die je niet zomaar om zet in je hoofd. Ik kan er ook zelf uit eigen ervaring over mee praten.

Je ziet het inderdaad ook bij spelers als Reis en Tyton. Reis is geen schim meer van het niveau dat hij bij PSV haalde en Tyton is bang en onzeker geworden. Narsingh zei in een interview met PSV TV ook al dat hij nog wat onzeker is hoe zwaar hij zijn knie nu kan belasten, ben benieuwd of ie zijn oude niveau nog gaat halen.
Goede voorbeelden inderdaad. Hoewel ik dat idee van Tyton persoonlijk eigenlijk nooit opgemerkt heb. Ik denk ook dat voor Advocaat vooral telde dat Waterman gewoon meer de mentaliteit had die hij graag ziet. Narsingh is inderdaad afwachten of daar niet hetzelfde mee gebeurt.

Overigens denk ik wel dat het meer is dan alleen mentaliteit. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het allemaal gewoon niet meer zo goed werkt. En in de meeste gevallen denk ik dat dat gewoon het geval is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 8 september 2013 @ 19:00:37 #10
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_130956789
We hadden Zanka gewoon niet zo snel moeten brengen. Laat hem maar een jaartje bij de amateurs meedoen om te wennen aan het Nederlandse voetbal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 september 2013 @ 19:13:59 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_130957124
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:49 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dit zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg dat het een gegeven is, waarbij dit wellicht ten koste is gegaan van de ratio die ten grondslag moet liggen aan de beslissing om een speler te halen.

[..]

Goede voorbeelden inderdaad. Hoewel ik dat idee van Tyton persoonlijk eigenlijk nooit opgemerkt heb. Ik denk ook dat voor Advocaat vooral telde dat Waterman gewoon meer de mentaliteit had die hij graag ziet. Narsingh is inderdaad afwachten of daar niet hetzelfde mee gebeurt.

Overigens denk ik wel dat het meer is dan alleen mentaliteit. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het allemaal gewoon niet meer zo goed werkt. En in de meeste gevallen denk ik dat dat gewoon het geval is.
inderdaad je hoeft maat 10% van je kunnen van zo'n knie in te leveren en je mist al snelheid en draaikracht.

Op een gegeven moment moet je gewoon concluderen dat het niet meer gaat. Dus of verhuren naar een plek waar op zijn gemak en thuis zodat hij weer zelfvertrouwen kan opbouwen of gewoon contract ontbinden. Maar misschien is gewoon een half jaar naar een club in Denemarken verhuren na de winterstop een goed idee. Hier wordt hij sowieso niet beter van.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_130961543
Domme reactie van Kazelic over Zanka. Sowieso moet je dergelijke kritiek intern bespreken en niet omdat je denkt dat je dat moet zeggen. Maar feitelijk gebeurde er bij de eerste overtreding niet zoveel. Hij was hard, en hij was te laat, maar kwam niet op de speler. Die liep er zelf tegenaan. Terecht geel dus. De Vos riep dat het rood was, maar dat was onzin. Dat Zanka zich liet provoceren was dom, maar niet meer dan dat.

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

inderdaad je hoeft maat 10% van je kunnen van zo'n knie in te leveren en je mist al snelheid en draaikracht.
Eens. Zelfs al is het veel minder, dan nog heeft dat zijn effecten gewoon. Zeker wanneer je gewend bent meer te kunnen gebruiken van dat deel. Een andere manier van spelen is niet makkelijk aan te leren, als het überhaupt mogelijk is.
quote:
Op een gegeven moment moet je gewoon concluderen dat het niet meer gaat. Dus of verhuren naar een plek waar op zijn gemak en thuis zodat hij weer zelfvertrouwen kan opbouwen of gewoon contract ontbinden. Maar misschien is gewoon een half jaar naar een club in Denemarken verhuren na de winterstop een goed idee. Hier wordt hij sowieso niet beter van.
Zelfde idee hier.
  zondag 8 september 2013 @ 20:47:44 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130961635
Wat heeft Zanka in godsnaam gedaan dat er na de wedstrijd honderden Tilburgse tokkies (pleonasme) op hem staan te wachten? :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 8 september 2013 @ 20:51:40 #14
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_130961985
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:47 schreef Caland het volgende:
Wat heeft Zanka in godsnaam gedaan dat er na de wedstrijd honderden Tilburgse tokkies (pleonasme) op hem staan te wachten? :D
Iemand geslagen in de wedstrijd.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 21:15:31 #16
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130963789
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_130964013
quote:
Beelden van de actie van Zanka?
pi_130964070
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 21:18 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Beelden van de actie van Zanka?
Zie ik niet.
pi_130964268
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zie ik niet.
Ik zal mijn vraag even anders formuleren voor de mbo'ers onder ons, heb jij een link naar de beelden van Zanka's actie voor mij?
pi_130964340
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 21:21 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik zal mijn vraag even anders formuleren voor de mbo'ers onder ons, heb jij een link naar de beelden van Zanka's actie voor mij?
Ik zal mijn antwoord dan even formuleren voor de josti's die het niet snappen:
Die beelden zie ik nergens staan.
  zondag 8 september 2013 @ 21:22:44 #21
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_130964383
quote:
Sowieso kan heel Tilburg naar de hel lopen met voorop die aidsclub
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 8 september 2013 @ 21:23:49 #22
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_130964466
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 21:23 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Als ze Eindhoven dan direct even meenemen.
Wel die lampenfabriek daar laten staan en Keeskankerkachel
RED ONS HENNIEGOD
pi_130965159
quote:
Ik ben onder de indruk
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 8 september 2013 @ 21:33:29 #24
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_130965204
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 21:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik ben onder de indruk
Tilburg hooligans.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_130965281
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 21:33 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Tilburg hooligans.
Garantie voor broekpoeperij
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 21:45:27 #26
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130966061
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 21:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Garantie voor broekpoeperij
Hier word ik ook bang van idd...

4045
onlogisch
pi_130966554
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 21:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hier word ik ook bang van idd...

Eindhovens' trots
  Moderator zondag 8 september 2013 @ 21:51:59 #28
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_130966583
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 21:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Eindhovens' trots
kanjer hard.
4045
onlogisch
pi_130973749
Bakkali kan zomaar mee naar het wk met België, mocht ie het goed doen _O_

Hopelijk tekent ie bij.
pi_130974174
zakabakkali twitterde op maandag 09-09-2013 om 00:10:35 Net in Nederland .. Morge lekker traine reageer retweet
pi_130974353
lekker lekker
pi_130982403
Psv wordt altijd gezocht en zwaarder bestraft :r. Zanka is bestraft voor beide incidenten met een gele kaart. Ze moeten zich daar in Zeist dan gewoon bij 1 wedstrijd schorsing neerleggen, en niet naar mazen in de wet opzoek gaan om zijn straf toch naar 3 wedstrijden te trekken :r

Ik walg van de KNVB. Soms hoop je dat Van Raaij zijn plan voor een Europese supercompetitie wel was doorgegaan.
pi_130983215
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Psv wordt altijd gezocht en zwaarder bestraft :r. Zanka is bestraft voor beide incidenten met een gele kaart. Ze moeten zich daar in Zeist dan gewoon bij 1 wedstrijd schorsing neerleggen, en niet naar mazen in de wet opzoek gaan om zijn straf toch naar 3 wedstrijden te trekken :r

Ik walg van de KNVB. Soms hoop je dat Van Raaij zijn plan voor een Europese supercompetitie wel was doorgegaan.
Was direct rood.
pi_130983234
quote:

:'( :')
pi_130983246
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 13:05 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Was direct rood.
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 13:05 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Was direct rood.
Ik kan mij echt een tweede gele kaart herinneren, en alle wedstrijd verslagen geven mij gelijk. Dus waar heb je het over?
pi_130985072
RikElfrink twitterde op maandag 09-09-2013 om 11:37:26 Wijnaldum en Bakkali terug op het trainingsveld bij #PSV, Rekik alweer naar binnen. #wilpsv reageer retweet
thijsslegers twitterde op maandag 09-09-2013 om 12:29:09 #zanka moet 4 duels (waarvan 1 voorwaardelijk) toekijken nav rode kaart bij Jong PSV. Schorsing telt ook voor PSV 1 reageer retweet
  Redactie Sport maandag 9 september 2013 @ 15:30:02 #37
274204 crew  Mexicanobakker
pi_130987751
quote:

Ik dacht inderdaad dat je dan alleen een enkele wedstrijd schorsing kon neerleggen.

Niet dat ik er mee zit, want tsja, Zanka. Die heeft een paar wedstrijdjes rust nodig. Is te snel gebracht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_130988154
quote:

piep piep piep

3(+1) wedstrijden voor het slaan van je tegenstander is nog weinig :')

-edit-

RikElfrink twitterde op maandag 09-09-2013 om 12:13:45 @Marcelp83 @evthillo Ik heb het met eigen ogen gezien. Scheids trok direct rood. reageer retweet
:W

[ Bericht 21% gewijzigd door ClapClapYourHands op 09-09-2013 15:49:42 ]
pi_130988494
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

piep piep piep

3(+1) wedstrijden voor het slaan van je tegenstander is nog weinig :')

-edit-

RikElfrink twitterde op maandag 09-09-2013 om 12:13:45 @Marcelp83 @evthillo Ik heb het met eigen ogen gezien. Scheids trok direct rood. reageer retweet
:W
Jeetje, word ik even lelijk op mijn plek gezet. Al moet ook jij bekennen dat Psv wel erg vaak wordt benadeeld ten behoeve van Feyenoord of Ajax. Ik begrijp het ook wel aangezien hun supportersschare, maar soms en ik dacht hier zo'n moment te hebben. Voelt het toch wel aan als onrecht, en dat steekt.
pi_130988541
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Jeetje, word ik even lelijk op mijn plek gezet. Al moet ook jij bekennen dat Psv wel erg vaak wordt benadeeld ten behoeve van Feyenoord of Ajax. Ik begrijp het ook wel aangezien hun supportersschare, maar soms en ik dacht hier zo'n moment te hebben. Voelt het toch wel aan als onrecht, en dat steekt.
Vorig jaar (en het jaar daarvoor) misschien wel maar toen gebeurde er ook wel erg veel binnen PSV met van Bommel, Strootman, Toivonen en nog een paar van die gasten
pi_130991730
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

[..]

Ik kan mij echt een tweede gele kaart herinneren, en alle wedstrijd verslagen geven mij gelijk. Dus waar heb je het over?
Excuses geaccepteerd. Geen probleem hoor, we zitten allemaal wel eens fout.
pi_130999812
quote:

Hahaha godverdomme, dit meen je toch niet he?
pi_131006394
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:44 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Nou ja... ik dacht dat het 2x geel was, en vele bronnen dachten dit met mij. En echt mee zit het ons Psv de afgelopen jaren ook niet.
  Redactie Sport maandag 9 september 2013 @ 22:47:52 #44
pi_131006852
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:44 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ik moest wel lachen om LR hoor.
pi_131011181
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Nou ja... ik dacht dat het 2x geel was, en vele bronnen dachten dit met mij. En echt mee zit het ons Psv de afgelopen jaren ook niet.
Kom op zeg, alsof PSV gezocht wordt :D. Al die kaarten vorig jaar waren te wijten aan al die kut-spelers van jullie. Een hoop frustratie was het.
pi_131011598
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Kom op zeg, alsof PSV gezocht wordt :D. Al die kaarten vorig jaar waren te wijten aan al die kut-spelers van jullie. Een hoop frustratie was het.
Je weet dat hij niet voor PSV is hé?
  dinsdag 10 september 2013 @ 01:24:53 #47
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_131012198
Al beelden van dit incident toevallig?
*Team Anti-Waaif*
pi_131013111
Niet weten dat LR NAC-supporter is. . :')
pi_131017475
Niet weten dat LR een kloon van knalerwtje is :')
pi_131017744
Wijnaldum en Bakkali zijn terug, Rekik nog onzeker, Koch traint mee.

thijsslegers twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 11:33:06 Koch moet zich -door de schorsing van Zanka en de blessure van Rekik- voorbereiden op plaats in selectie voor #TwePSV. reageer retweet
pi_131022051
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je weet dat hij niet voor PSV is hé?
Geen idee. Ben dit soort teksten wel gewend van de gemiddelde PSV user.
pi_131023884
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Aantal kaarten: Ajax: 17, PSV: 19. Een hoop frustratie dat Ajax.
pi_131025141
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:01 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Aantal kaarten: Ajax: 17, PSV: 19. Een hoop frustratie dat Ajax.
Goede vergelijking. Was je ook zo goed met wiskunde op de LTS?
pi_131025308
Wat een gezuig hier weer :')
pi_131025476
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:42 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Goede vergelijking. Was je ook zo goed met wiskunde op de LTS?
Nee hor, gewoon de feiten. :)
pi_131026785
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:52 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Nee hor, gewoon de feiten. :)
Ja, prima. Maar zoals gezegd, de spelers van PSV in vorige seizoenen waren een stuk vervelender. Veel frustratie. Daar krijg je veel kaarten door. Meer dan voor professionele overtredingen of omdat een speler te laat is met zijn inzet. Het mooie is dat zelfs de trainer van PSV 2 ook al verklaarde dat PSV bewust schoon schip heeft gemaakt en met een andere insteek bezig is. Ben blij dat je van dat tuig verlost bent.
  dinsdag 10 september 2013 @ 20:12:39 #57
391606 AF_
AltijdKapot
pi_131035270
Hier laat onze jongen toch wat leuke dingen zien
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_131039958
MarkvanBommel6 twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 15:11:24 Bedankt voor het warme welkom op Twitter! Ik hou jullie nu persoonlijk op de hoogte van mijn belevenissen @PSV @KNVB http://t.co/ljsywzFlob reageer retweet
yay
pi_131046147
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef AF_ het volgende:
Hier laat onze jongen toch wat leuke dingen zien
Kan aan mij liggen, maar ik vind die hoogtepunten echt :')
Enkele ongecontroleerde tackles, lucky bal die hij wegwerkt en een goaltje. Nounou, wat een topper :')
U MAD?
pi_131046237
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen, maar ik vind die hoogtepunten echt :')
Enkele ongecontroleerde tackles, lucky bal die hij wegwerkt en een goaltje. Nounou, wat een topper :')
Jij bent er zeker nog niet van op de hoogte dat heel Europa achter die jongen aan zat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_131056693
Iron defender.

Geen woord van gelogen.
Dit, dus.
pi_131061291
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Jij bent er zeker nog niet van op de hoogte dat heel Europa achter die jongen aan zat.
Een beetje zoals bij Freddy Adu?
pi_131061461
Zanka is te snel gebracht. Als we hem rustiger brengen wordt het een topper.
pi_131061718
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha :D
  woensdag 11 september 2013 @ 16:01:12 #66
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_131061800
quote:
Hoop dat hij ooit nog het niveau haalt van Marcelo. Dan hebben we een echte topper.
pi_131062600
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Haha :D
Het zit er wel in maar komt er nu even niet uit. We moeten hem gewoon verhuren aan Best Vooruit, dan komt het goed.
  woensdag 11 september 2013 @ 16:36:38 #68
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_131063195
Misschien wil Ajax die stuntelende Deen wel, kunnen ze hem nog eigen jeugd noemen ook.
pi_131064126
quote:
Het ligt aan het systeem, net als bij Marcelo en Matavz, en aan Mertens en Depay. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_131064202
quote:
6s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het ligt aan het systeem, net als bij Marcelo en Matavz, en aan Mertens en Depay. :+
Nee joh, prima scouting van PSV :).
pi_131064242
quote:
6s.gif Op woensdag 11 september 2013 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mertens MVP hoor.

Lekker zo iemand tegen Cambuur.
pi_131065000
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:36 schreef StefannPSV het volgende:
Misschien wil Ajax die stuntelende Deen wel, kunnen ze hem nog eigen jeugd noemen ook.
Nergens voor nodig. We hebben Bazoer al :D
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_131065032
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:36 schreef StefannPSV het volgende:
Ik snap 'm niet.
pi_131066862
quote:
De vader van Zakaria Labyad heeft goede zaken gedaan met de transfer van zijn zoon van PSV naar Sporting Lissabon. Dat meldt Voetbal International. Mohammed Labyad heeft liefst 2.064.000 euro overgehouden aan de overgang van zoon Zakaria, zo blijkt uit het jaarverslag van de Portugese topclub. Uit het jaarverslag van Sporting blijkt bovendien dat Labyad voor 35 procent eigendom is van investeringsmaatschappij Doyen. Sporting bezit ook 35 procent van de rechten, Labyad zelf twintig procent en PSV heeft tien procent nog in handen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 september 2013 @ 21:26:57 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131074265
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

omg :') papa heeft dat netjes geregeld
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_131079109
PSVStats twitterde op woensdag 11-09-2013 om 17:29:56 3 - PSV won slechts 3 van zijn laatste 17 officiële wedstrijden tegen FC Twente (W3 G10 V4) #twepsv reageer retweet
pi_131079512
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSVStats twitterde op woensdag 11-09-2013 om 17:29:56 3 - PSV won slechts 3 van zijn laatste 17 officiële wedstrijden tegen FC Twente (W3 G10 V4) #twepsv reageer retweet
Ik zie het ook niet gebeuren. Pittig duel.
pi_131079634
Een 1 of een X.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 september 2013 @ 00:04:20 #79
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131082443
Sancties bij Jong PSV

hij heeft zijn tweets van gisteren gewist :D
DeLuna vindt me dik ;(
pi_131082909
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 00:04 schreef rubbereend het volgende:
Sancties bij Jong PSV

Welke tweets zijn dat? :9
  donderdag 12 september 2013 @ 00:52:23 #82
378177 Kotsdrol
Feel the Misery...
pi_131083563
Dit waren de Tweets:

Geraldo ‏@Gerra_bl 10 Sep
kut mensen

niks is wat het lijkt fake people

ze kunnen allemaal de pot op

:')
*Team Anti-Waaif*
pi_131086493
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Verrassing voor papa.
pi_131086500
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 00:52 schreef Kotsdrol het volgende:
Dit waren de Tweets:

kut mensen

niks is wat het lijkt fake people

ze kunnen allemaal de pot op

pi_131086769
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 00:04 schreef rubbereend het volgende:
Sancties bij Jong PSV

Die gaan het nog heel zwaar krijgen.
pi_131089890
Rekik 1 maand eruit, tijd voor Zanka?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_131089925
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:44 schreef Seam het volgende:
Rekik 1 maand eruit, tijd voor Zanka?
Hendrix denk ik.
pi_131091768
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:44 schreef Seam het volgende:
Rekik 1 maand eruit
pi_131091911
thijsslegers twitterde op donderdag 12-09-2013 om 10:52:11 #toivonen zoals verwacht gewoon bij de a-selectie op t veld reageer retweet
pi_131092021
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 11:46 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hendrix denk ik.
Die heeft al gespeeld in de Jupiler League! Competitievervahlzzzing!!11 8)7
pi_131093813
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
thijsslegers twitterde op donderdag 12-09-2013 om 10:52:11 #toivonen zoals verwacht gewoon bij de a-selectie op t veld reageer retweet
tja.
pi_131099866
quote:
PSV :')
pi_131099906
Lekker beleid.
pi_131100015
RikElfrink twitterde op donderdag 12-09-2013 om 17:32:04 #PSV-leiding zal maandag met de geschorste #Antonio om tafel gaan. Zijn twitteraccount is al opgeheven. reageer retweet
pi_131102033
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker beleid.
Eigen jeugd.
kunnen jullie van leren.
  Forum Admin donderdag 12 september 2013 @ 18:49:41 #97
35723 crew  GGMM
pi_131102061
quote:
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131102183
Gewoon je verlies nemen en Toivonen mee laten doen. Dan loopt ie maar transfer de deur uit. Met hem heb je een grotere kans op het kampioenschap dan zonder 'm.
Dit, dus.
pi_131102322
Toivonen is ook gewoon een klasse beter dan Wijnaldum.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin donderdag 12 september 2013 @ 19:36:27 #100
35723 crew  GGMM
pi_131103675
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:53 schreef Buitendam het volgende:
Gewoon je verlies nemen en Toivonen mee laten doen. Dan loopt ie maar transfer de deur uit. Met hem heb je een grotere kans op het kampioenschap dan zonder 'm.
Je wordt met of zonder hem geen kampioen, maar daar gaat het ook niet om. Het gaat er om dat PSV eerst grote praatjes heeft en daar dan geen vervolg aan geeft. Dan maak je jezelf volkomen ongeloofwaardig.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131103732
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je wordt met of zonder hem geen kampioen, maar daar gaat het ook niet om. Het gaat er om dat PSV eerst grote praatjes heeft en daar dan geen vervolg aan geeft. Dan maak je jezelf volkomen ongeloofwaardig.
Misschien vinden er achter de schermen wel gesprekken plaats voor een contractverlenging, weet jij veel.
  Forum Admin donderdag 12 september 2013 @ 19:38:40 #102
35723 crew  GGMM
pi_131103751
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:38 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Misschien vinden er achter de schermen wel gesprekken plaats voor een contractverlenging, weet jij veel.
Dan zouden ze dat best naar buiten kunnen brengen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131103788
Wat een club is het ook :')
pi_131103805
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dan zouden ze dat best naar buiten kunnen brengen.
Waarom zouden ze? Ze brengen nooit dingen naar buiten die niet 100% afgerond zijn. Nieuwtjes brengen als ''er zijn gesprekken gaande'' is voor VI, Telegraaf of ED.
  Forum Admin donderdag 12 september 2013 @ 19:40:59 #105
35723 crew  GGMM
pi_131103830
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:40 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Waarom zouden ze?
Om hun geloofwaardigheid enigszins te behouden.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
Ze brengen nooit dingen naar buiten die niet 100% afgerond zijn.
Onzin.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131103857
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:

Onzin.
Nee.
pi_131103866
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

Onzin.
Onzin?

Totaal niet, CLUBS brengen nooit zo iets naar buiten.
Het is aan Thijs en Rikkert omdat te onderzoeken.
  Forum Admin donderdag 12 september 2013 @ 19:42:32 #108
35723 crew  GGMM
pi_131103881
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:41 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Nee.
Zelf wellicht niet, maar dat soort dingen komen altijd in de media, dat weet je best.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131103890
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zelf wellicht niet, maar dat soort dingen komen altijd in de media, dat weet je best.
Dat is iets anders dan dat PSV het naar buiten brengt.
pi_131103927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je wordt met of zonder hem geen kampioen, maar daar gaat het ook niet om.
bedankt
  Forum Admin donderdag 12 september 2013 @ 19:44:46 #111
35723 crew  GGMM
pi_131103947
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:42 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Dat is iets anders dan dat PSV het naar buiten brengt.
Joh.

Maar dat zouden ze best kunnen doen in dit geval. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131103964
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Joh.

Maar dat zouden ze best kunnen doen in dit geval. :)
Doen ze nooit, dus waarom nu wel? Lekker aan VI om dat soort dingen te onderzoeken.
  Forum Admin donderdag 12 september 2013 @ 19:45:41 #113
35723 crew  GGMM
pi_131103973
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:45 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Doen ze nooit, dus waarom nu wel? Lekker aan VI om dat soort dingen te onderzoeken.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131104003
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:

[..]

Forum Admin donderdag 12 september 2013 @ 19:47:27 #115
35723 crew  GGMM
pi_131104047
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:46 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Uh, oke.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131104075
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:46 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Uh, oké.

Interssant, jezelf herhalen terwijl je weet dat dat onzin is.
pi_131104079
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:

[..]

Uh, oke.
Mooi.
pi_131104098
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

[..]

Uh, oké
Het is blijkbaar nodig om in de herhaling te vallen, omdat hij het schijnbaar gewoon niet wil begrijpen.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ah, een insider. Waarom is het onzin?
  Forum Admin donderdag 12 september 2013 @ 19:49:45 #119
35723 crew  GGMM
pi_131104137
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:48 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Het is blijkbaar nodig om in de herhaling te vallen, omdat hij het schijnbaar gewoon niet wil begrijpen.
Hoe is "ze zijn misschien wel bezig met onderhandelen" een reactie op "ze zouden het naar buiten moeten brengen" ?

Je begrijpt het zelf niet helemaal denk ik.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131104175
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:48 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

[..]

Ah, een insider. Waarom is het onzin?
omdat je dan niet op deze manier bericht. Da's geen stijl tov supporters
pi_131104215
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hoe is "ze zijn misschien wel bezig met onderhandelen" een reactie op "ze zouden het naar buiten moeten brengen" ?

Je begrijpt het zelf niet helemaal denk ik.
Omdat ze dergelijke dingen nooit naar buiten brengen.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Leer er mee leven, zo gaat het altijd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 september 2013 @ 19:51:22 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131104216
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 18:53 schreef Buitendam het volgende:
dan had je vooraf niet zo'n grote mond moeten hebben
DeLuna vindt me dik ;(
  Forum Admin donderdag 12 september 2013 @ 19:51:53 #123
35723 crew  GGMM
pi_131104234
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
Ja, maar ik stel dus dat ze dat in dit geval wel moeten doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Vandaar dus. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131104266
quote:

[..]

[..]

Uh, oké.

Onzin?
pi_131104270
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:51 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

[..]

Leer er mee leven, zo gaat het altijd.
Dan laat je m niet meedoen totdat ie z'n contract heeft. Dan maak je een statement.
pi_131104374
Maar goed, ik zie het al. Jullie vinden 2 punten over 34 potjes meer belangrijker dan een schone club. Ik stel voor dat we dan teruggaan naar de kenksters van vorig jaar.
pi_131104458
quote:
13s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan had je vooraf niet zo'n grote mond moeten hebben
Begreep ik destijds al niet. Je tekent zo'n jongen met gezond verstand, naar het tweede schuiven als straf omdat hij niet bijtekent of vertrekt is hypocriet.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 september 2013 @ 20:06:59 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131104775
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 19:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Begreep ik destijds al niet. Je tekent zo'n jongen met gezond verstand, naar het tweede schuiven als straf omdat hij niet bijtekent of vertrekt is hypocriet.
Dat was ik destijds helemaal met je eens :Y
DeLuna vindt me dik ;(
pi_131106759
Gelukkig blijven jullie dit weekend 2 punten onder de koploper jongens.
Groot fan van User Wotte
pi_131106802
quote:
6s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:56 schreef Tjacka het volgende:
Gelukkig blijven jullie dit weekend 2 punten onder de koploper jongens.
PSV wint van Twente, PEC van Ajax? Prima.
pi_131106911
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:57 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

PSV wint van Twente, PEC van Ajax? Prima.

Blijven dromen man. :D
Groot fan van User Wotte
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 september 2013 @ 21:28:50 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131108566
winnen bij Twente, ja want dat doen we meestal
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 13 september 2013 @ 00:20:22 #133
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_131116213
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2013 21:28 schreef rubbereend het volgende:
Zo'n rare stelling vind ik het niet hoor.
  vrijdag 13 september 2013 @ 00:34:12 #134
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_131116486
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2013 21:28 schreef rubbereend het volgende:
Want je speelt natuurlijk elk jaar met hetzelfde team en spelers, tegen hetzelfde team en spelers. Alsof resultaten uit het verleden ook maar enigzins garantie bieden voor de toekomst.
Zullen we de uitwedstrijden tegen Ajax en Feijenoord ook maar alvast als verlies noteren, omdat die vorige seizoenen verloren gingen?
  Forum Admin vrijdag 13 september 2013 @ 08:45:51 #135
35723 crew  GGMM
pi_131119255
quote:
Rampscenario met Karim Rekik
EINDHOVEN - Het rampscenario van een langdurige afwezigheid van een van PSV’s onmisbare centrale verdedigers lijkt realiteit te worden. Het enkelprobleem van Karim Rekik is ernstiger dan gedacht en de behandelende artsen hebben geconcludeerd dat de Manchester City-huurling onder het mes moet.

Zover is het nog niet, want Rekik gaat eerst voor een second opinion naar een specialist op het gebied van enkels in Londen. Na het weekeinde valt de beslissing of Rekik daadwerkelijk geopereerd moet worden. Als dat het geval is, staat hij sowieso nog een maand aan de kant.

Dat is slecht nieuws voor PSV en trainer Phillip Cocu, want er komt een drukke en cruciale periode aan met onder meer de competitiewedstrijden tegen FC Twente (uit), Ajax (thuis) en AZ (uit) en de Europa Leagueduels met Ludogorets (thuis) en Chernormorets Odessa (uit).

Tegenvallende Zanka
Omdat de sportief nog altijd tegenvallend presterende Mathias ‘Zanka’ Jörgensen de hele maand september niet inzetbaar is in de competitie vanwege een schorsing, heeft Cocu voor de posities centraal achterin alleen nog de beschikking over Jeffrey Bruma en de onervaren en jeugdige Jorrit Hendrix (18) en Menno Koch (19), die respectievelijk twee en nul duels in het eerste hebben gespeeld.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Sport vrijdag 13 september 2013 @ 08:56:17 #136
pi_131119418
Goed moment ook. Tegen twente ajax en az. Ajax spitsen zijn gelukkig toch waardeloos maar de rest..
  vrijdag 13 september 2013 @ 08:59:33 #137
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131119468
Vergis je niet in _O_ Ludogorets _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_131119523
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:34 schreef tja77 het volgende:

[..]

Want je speelt natuurlijk elk jaar met hetzelfde team en spelers, tegen hetzelfde team en spelers. Alsof resultaten uit het verleden ook maar enigzins garantie bieden voor de toekomst.
Zullen we de uitwedstrijden tegen Ajax en Feijenoord ook maar alvast als verlies noteren, omdat die vorige seizoenen verloren gingen?
Lijkt me wel realistich ja. Heel matig team dit PSV en als Cocu dan ook nog blind vertrouwen blijft houden in Maher ga je veel punten verliezen.
  Redactie Sport vrijdag 13 september 2013 @ 09:29:37 #139
pi_131119930
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:59 schreef Dven het volgende:
Ja EL boeit me minder. Thuis moet je winnen. Uit kan gebeuren na zo een reis :')
  vrijdag 13 september 2013 @ 09:43:00 #140
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131120181
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja EL boeit me minder. Thuis moet je winnen. Uit kan gebeuren na zo een reis :')
Gigantische reis he! Even ver als met de spelersbus naar Groningen. Gezapige excuses over Europese uitwedstrijden in het oosten van Europa ook altijd :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_131120355
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Gigantische reis he! Even ver als met de spelersbus naar Groningen. Gezapige excuses over Europese uitwedstrijden in het oosten van Europa ook altijd :')
Helemaal kapot van 3 uur in het vliegtuig.
  vrijdag 13 september 2013 @ 09:50:59 #142
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131120390
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Helemaal kapot van 3 uur in het vliegtuig.
Eindhoven - Sofia max 2,5. Die arme gastjes zullen wel moe zijn ;( En dan moeten ze twee dagen na het landen al een wedstrijd spelen! :(
pi_131120513
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:50 schreef Dven het volgende:

[..]

Eindhoven - Sofia max 2,5. Die arme gastjes zullen wel moe zijn ;( En dan moeten ze twee dagen na het landen al een wedstrijd spelen! :(
Je moet wel rekening houden met de psychologische stress van 2.5 uur geen twitterupdates.
pi_131120738
quote:
Het duel tussen PSV en AC Milan in de voorronde van de Champions League was binnen anderhalf uur uitverkocht, voor de groepsfase van de Europa League moet de club uit Eindhoven duidelijk meer moeite doen om kaarten te verkopen. Voor de drie thuisduels gezamenlijk zijn slechts vierduizend kaarten verkocht.

PSV speelde in de voorronde van de Champions League twee thuisduels, tegen Zulte Waregem én AC Milan was het volle bak in het Philips Stadion. Door de prijs flink te verlagen had de Brabantse club goede hoop dat het stadion ook tijdens de groepsfase van de Europa League aardig vol zou zitten. Voor de drie wedstrijden gezamenlijk heeft PSV vierduizend kaarten verkocht, terwijl er 35.000 zitplaatsen zijn in het stadion.

De Eindhovenaren spelen in de Europa League tegen Chornomorets Odessa uit Oekraïne, Ludogorets uit Bulgarije en Dinamo Zagreb uit Kroatië.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_131120834
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

_O-
pi_131120917
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Dat zijn passe-partouts....
  Redactie Sport vrijdag 13 september 2013 @ 11:13:49 #147
pi_131122495
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Je vergeet voor het gemak dat vliegen veel meer zooi met zich meebrengt en veel minder prettig is. Maar goed.
  Redactie Sport vrijdag 13 september 2013 @ 11:14:42 #148
pi_131122516
4k. De tering.

Maar ja ik kan niet op DO 19.00, dus mag niet klagen.
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:22:42 #149
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131122703
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Je vergeet voor het gemak dat vliegen veel meer zooi met zich meebrengt en veel minder prettig is. Maar goed.
Ja, zo'n eigen chartervliegtuig is natuurlijk verschrikkelijk.

8 uur opstaan
10 uur vliegveld
11 uur vlucht
13.30 landen in Sofia
14.00 in hotel

Vliegveld is natuurlijk ook verschrikkelijk. Beetje taxfree-shoppen en alles :N
Afschuwelijk ja :')
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:22:59 #150
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131122711
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
4k. De tering.

Maar ja ik kan niet op DO 19.00, dus mag niet klagen.
Trouw publiek ja. Vorig jaar lieten ze dat ook al zien
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:24:49 #151
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_131122748
Zegt weer genoeg dat de kaart-verkoop tegen PSV zo verschrikkelijk hard gaat, en nu ze Europa League moeten spelen is het allemaal veel lastiger. Zitten toch ook wel erg veel succes supporters.
pi_131122759
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef GwaiLow het volgende:
Zegt weer genoeg dat de kaart-verkoop tegen PSV zo verschrikkelijk hard gaat, en nu ze Europa League moeten spelen is het allemaal veel lastiger. Zitten toch ook wel erg veel succes supporters.
Dat blijkt eens te meer.
pi_131122797
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef GwaiLow het volgende:
Het lijkt erop dat de supporters van PSV nog op te grote voet leven. EL is het niveau van PSV, daar kan je je als supporter wel te goed voor voelen maar het is beter om er te zijn voor je club en er proberen nog iets van te maken. Gaat al lastig genoeg worden om punten te halen in deze groep.
pi_131122836
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat de supporters van PSV nog op te grote voet leven. EL is het niveau van PSV, daar kan je je als supporter wel te goed voor voelen maar het is beter om er te zijn voor je club en er proberen nog iets van te maken. Gaat al lastig genoeg worden om punten te halen in deze groep.
Nog? Hoe lang speelt psv al geen CL meer? Als supporter zou het geen donder uit moeten maken of je tegen Zenit of tegen Ludogorets speelt, je komt toch voor psv of niet dan?
pi_131122874
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Nog? Hoe lang speelt psv al geen CL meer? Als supporter zou het geen donder uit moeten maken of je tegen Zenit of tegen Ludogorets speelt, je komt toch voor psv of niet dan?
Je moet ze een beetje de tijd geven daar in Brabant he. Traag volkje.
pi_131124007
Jaja, blahblah. Legioen dit, legioen dat. Ga nu maar weer ergens anders trollen
  Forum Admin vrijdag 13 september 2013 @ 12:16:44 #157
35723 crew  GGMM
pi_131124063
quote:

[..]

Ja, dit is toch wel een beetje treurig tbh.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131124161
quote:

[..]

Ja lekker wedstrijden om 19.00 alleen wij hebben dan tenminste supporters die nog werken en een leven hebben in plaats van die supporters daar bij 020 en kakkies waar de helft doorgesnoven uitkeringtrekkerts zijn :W
pi_131124301
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:21 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ja lekker wedstrijden om 19.00 alleen wij hebben dan tenminste supporters die nog werken en een leven hebben in plaats van die supporters daar bij 020 en kakkies waar de helft doorgesnoven uitkeringtrekkerts zijn :W
Goed dat jullie werken, iemand moet toch onze uitkeringen betalen.

Ontopic, is toch logisch dat het nu niet zo snel gaat met de kaartverkoop. Geen CL is toch een teleurstelling, geen aansprekende namen in de EL en nét het eeuwfeest achter de rug. Zal wel weer gewoon aardig vol komen, alleen die passe-partouts zullen niet zo populair zijn.
BFF met GGMM
pi_131124362
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ontopic, is toch logisch dat het nu niet zo snel gaat met de kaartverkoop. Geen CL is toch een teleurstelling, geen aansprekende namen in de EL en nét het eeuwfeest achter de rug. Zal wel weer gewoon aardig vol komen, alleen die passe-partouts zullen niet zo populair zijn.
Ik heb op donderdagavond gewoon een andere hobby. Leuk hoor, voetbal, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven.
pi_131124585
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Sorry was het ff genoeg met al dat gezeik hier. Maar uiteindelijk zullen veel kaarten weggaan via veilingen ook en losse kaartjes idd. :P
pi_131124629
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:14 schreef Knalerwtje het volgende:
Jaja, blahblah. Legioen dit, legioen dat. Ga nu maar weer ergens anders trollen
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:21 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

PSVerts moeten weer andere clubs erbij halen hoor. Wat zijn jullie toch ook een treurig volkje, totaal geen eigenwaarde maar constant de behoefte voelen zichzelf te vergelijken met andere clubs.
pi_131124649
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

[..]

PSVerts moeten weer andere clubs erbij halen hoor. Wat zijn jullie toch ook een treurig volkje, totaal geen eigenwaarde maar constant de behoefte voelen zichzelf te vergelijken met andere clubs.
Terwijl toch altijd door fans die clubs hier het uitlokken maar dat terzijde.
pi_131124706
Wat een enorme non-discussie weer. :')
pi_131124707
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

[..]

Het is hier inderdaad verschrikkelijk. Als ik jou was, zou ik hier nooit meer komen. ^O^ :W
pi_131124766
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:44 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Het is hier inderdaad verschrikkelijk. Als ik jou was, zou ik hier nooit meer komen. ^O^ :W
Nee, net zoals ik graag red mijn vakantie of camping powned kijk kom ik ook graag in het psv topic. Ik hou van aapjes kijken.
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:47:30 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_131124777
Wordt wel weer tijd voor wat wedstrijden, kan het daar weer over gaan
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:50:04 #168
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_131124833
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nee, net zoals ik graag red mijn vakantie of camping powned kijk kom ik ook graag in het psv topic. Ik hou van aapjes kijken.
Dit klinkt alleen grappig in je hoofd, sorry.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_131124848
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:47 schreef Tarado het volgende:
Wordt wel weer tijd voor wat wedstrijden, kan het daar weer over gaan
^O^
pi_131124878
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:50 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Dit klinkt alleen grappig in je hoofd, sorry.
Ik probeer helemaal niet grappig te zijn. Ik kom hier om een serieuze discussie op te starten over psv-fans die nog op te grote voet leven en binnen 3 posts moet ik me alweer persoonlijk verdedigen omdat ik fan ben van een andere club, terwijl ik zelf die club geen moment noem en ook totaal geen vergelijking wil maken.
pi_131124909
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik probeer helemaal niet grappig te zijn. Ik kom hier om een serieuze discussie op te starten over psv-fans die nog op te grote voet leven en binnen 3 posts moet ik me alweer persoonlijk verdedigen omdat ik fan ben van een andere club, terwijl ik zelf die club geen moment noem en ook totaal geen vergelijking wil maken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Je moet ze een beetje de tijd geven daar in Brabant he. Traag volkje.
Ja precies dit is een serieuze discussie.
pi_131125101
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:53 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

[..]

Ja precies dit is een serieuze discussie.
En dan zielig verongelijkt gaan zitten doen. Kansloze pauper.
pi_131125630
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:02 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

En dan zielig verongelijkt gaan zitten doen. Kansloze pauper.
Maar 4000 kaartjes is toch wel triest?
Groot fan van User Wotte
pi_131125772
Knut, opzouten hier met dat getroll.
BFF met GGMM
pi_131126237
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:19 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Maar 4000 kaartjes is toch wel triest?
Is er iemand die dat ontkent? Maar kennelijk heb ook jij helemaal niet gelezen hoe het zit en blaat je maar wat.

Er zijn 4000 passe-partouts verkocht. Dat zijn dus mensen die naar alle drie de wedstrijden willen. Ik kan me heel goed voorstellen dat daar weinig animo voor is. 1x naar een Oost-Europese pauperclub kijken vind ik best, maar 3 keer is gewoon te veel.

Daarbij zijn die wedstrijden ook op een ongelooflijke zaadtijden, dat helpt ook niet mee. Ik moet gewoon een halve dag vrij pakken en mijn andere hobby laten schieten om er heen te kunnen. No way.
pi_131126286
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:38 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Is er iemand die dat ontkent? Maar kennelijk heb ook jij helemaal niet gelezen hoe het zit en blaat je maar wat.

Er zijn 4000 passe-partouts verkocht. Dat zijn dus mensen die naar alle drie de wedstrijden willen. Ik kan me heel goed voorstellen dat daar weinig animo voor is. 1x naar een Oost-Europese pauperclub kijken vind ik best, maar 3 keer is gewoon te veel.

Daarbij zijn die wedstrijden ook op een ongelooflijke zaadtijden, dat helpt ook niet mee. Ik moet gewoon een halve dag vrij pakken en mijn andere hobby laten schieten om er heen te kunnen. No way.
Yep, dit dus. Al ben ik nu wel ontzettend nieuwsgierig naar jouw andere hobby... :{
BFF met GGMM
pi_131126327
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:38 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Alsof het wat uitmaakt of je tegen Zenit of Ludogorets speelt, je komt toch voor psv. :')
pi_131126334
Die pass partous zijn nog wel ff in de verkoop :') geen het ff wat tijd jeez :')
pi_131126403
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Alsof het wat uitmaakt of je tegen Zenit of Ludogorets speelt, je komt toch voor psv. :')

Als dat zo was, dan zaten de bekerwedstrijden tegen amateurs in de Kuip ook wel vol toch?
pi_131126581
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:43 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Als dat zo was, dan zaten de bekerwedstrijden tegen amateurs in de Kuip ook wel vol toch?
Wat heeft dit met de Kuip te maken dan, daar heb ik het toch helemaal niet over. En een Europese wedstrijd is natuurlijk wat anders dan een bekerwedstrijd tegen een amateurclub - geen vergelijking natuurlijk.
pi_131127312
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Wat heeft dit met de Kuip te maken dan, daar heb ik het toch helemaal niet over. En een Europese wedstrijd is natuurlijk wat anders dan een bekerwedstrijd tegen een amateurclub - geen vergelijking natuurlijk.
Dat heeft er alles mee te maken. "Je komt toch voor je club?"
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:45:03 #182
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_131128337
Wat een gezeik toch altijd weer rondom die kaartverkoop van de EL. Ieder jaar verkoopt dat gedrocht niet en ieder jaar krijg je hier dezelfde reacties en discussie. En de komende jaren gaat het precies hetzelfde zijn (mits EL wordt gespeeld).

Ik ga ook niet naar die drie EL wedstrijden. Ik kan mijn euro's en tijd maar één keer besteden, maak een afweging en kies ervoor dat FC Oostblok het me niet waard is en dus niet te gaan. Prima, noem me maar een nep-, of successupporter. Maar ik kan het prima voor mezelf verantwoorden, dus het kan me niet zoveel schelen beste verongelijkte, mogelijk trollende, vrienden.
pi_131128895
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef Lemming22 het volgende:
Wat een gezeik toch altijd weer rondom die kaartverkoop van de EL. Ieder jaar verkoopt dat gedrocht niet en ieder jaar krijg je hier dezelfde reacties en discussie. En de komende jaren gaat het precies hetzelfde zijn (mits EL wordt gespeeld).

Ik ga ook niet naar die drie EL wedstrijden. Ik kan mijn euro's en tijd maar één keer besteden, maak een afweging en kies ervoor dat FC Oostblok het me niet waard is en dus niet te gaan. Prima, noem me maar een nep-, of successupporter. Maar ik kan het prima voor mezelf verantwoorden, dus het kan me niet zoveel schelen beste verongelijkte, mogelijk trollende, vrienden.
Je kunt het best verantwoorden, maar dat neemt niet weg dat je het ook kunt accepteren dat het iets vreemds is.
pi_131129124
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:59 schreef Dven het volgende:
toch die ploeg waar misidjan naartoe is gegaan
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:07:55 #185
79837 Lemming22
pi_131129148
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Je kunt het best verantwoorden, maar dat neemt niet weg dat je het ook kunt accepteren dat het iets vreemds is.
Het is zeker opmerkelijk, en als ik bij PSV zou werken, had ik jaren geleden al onderzoek laten doen naar de oorzaken. Het zegt ook zeker iets over de achterban van PSV. Maar wat dat is, het kan van alles zijn. En als ik dan weer termen als successupporters voorbij zie komen, dan zegt mij dat ook weer wat over de simpelheid van sommige voetbalsupporters. Daar word ik wat moe van.
pi_131129322
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:07 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Het is zeker opmerkelijk, en als ik bij PSV zou werken, had ik jaren geleden al onderzoek laten doen naar de oorzaken. Het zegt ook zeker iets over de achterban van PSV. Maar wat dat is, het kan van alles zijn. En als ik dan weer termen als successupporters voorbij zie komen, dan zegt mij dat ook weer wat over de simpelheid van sommige voetbalsupporters. Daar word ik wat moe van.
Oh dat zeker, maar met deze nuance ben ik het ook in zijn geheel met je eens.
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:18:19 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_131129459
Beetje zinloze discussie. PSV'ers zijn nou eenmaal geneigd om buiten de seizoenskaart geen stuiver meer uit te geven. Dat is al sinds jaar en dag zo. Het EL excuus is ook maar slap want naar Milaan gingen ook 2 man en een halve paardenkop.

Gewoon een verschil in mentaliteit. Ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:32:27 #188
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131129977
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:07 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er overal successupporters. Waarom denk je dat Twente opeens geen gigantische wachtlijst meer heeft met de seizoenskaarten? Waarom is er opeens weer zat plek in het AZ-stadion? Waarom denk je dat het bij PEC Zwolle momenteel helemaal vol zit? Omdat mensen nu eenmaal graag voetbal gaan kijken wanneer de ploeg het goed doet. Wanneer dat wegvalt, dan valt ook de interesse bij een groot deel van het publiek weg. Hoe wil je dat anders benoemen dan successupporters?!?

Enige waar het redelijk gelijk blijft, zijn Ajax, Feyenoord en PSV.
pi_131130123
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
Beetje zinloze discussie. PSV'ers zijn nou eenmaal geneigd om buiten de seizoenskaart geen stuiver meer uit te geven. Dat is al sinds jaar en dag zo. Het EL excuus is ook maar slap want naar Milaan gingen ook 2 man en een halve paardenkop.

Gewoon een verschil in mentaliteit. Ofzo.
En toch bij elke kans die de rest krijgt er even op zeiken :P
Laat het lekker voor wat het is, PSV heeft inderdaad een minder aanhankelijk publiek, willen minder uitgeven en komen voor een potje voetbal kijken.. niet om hun longen uit hun lijf te schreeuwen.

Hoe jammer dat ook is soms.
pi_131130190
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Laat het lekker voor wat het is, PSV heeft inderdaad een minder aanhankelijk publiek, willen minder uitgeven en komen voor een potje voetbal kijken.. niet om hun longen uit hun lijf te schreeuwen.

En dit moet dan ook echt elke week misntens 294802 keer worden gezegd door iedereen. Word je toch simpel van :')
pi_131130257
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:39 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

En dit moet dan ook echt elke week misntens 294802 keer worden gezegd door iedereen. Word je toch simpel van :')
Dat zeg ik toch :D _O-
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:42:29 #192
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_131130307
Wisten jullie dat het PSV-publiek er naar neigt minder aanhankelijk te zijn dan bij bijvoorbeeld Ajax en Feyenoor?
pi_131130455
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

En zo is op elk publiek wel wat aan te merken en supporters van de tegenstander zullen dat dan ook altijd doen. Boeiend. Over het Ajax en Feyenoord publiek is ook genoeg te zeiken.
pi_131134657
Ik ga morgen naar de wedstrijd.Het omwisselbiljet moet afgehaald worden op parkeerplaats bolder a1 afslag 26-27.Als ik in de routeplanner het stadion van twente invoer kom ik dan gewoon langs die parkeerplaats?
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:35:29 #196
79837 Lemming22
pi_131138251
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er overal successupporters. Waarom denk je dat Twente opeens geen gigantische wachtlijst meer heeft met de seizoenskaarten? Waarom is er opeens weer zat plek in het AZ-stadion? Waarom denk je dat het bij PEC Zwolle momenteel helemaal vol zit? Omdat mensen nu eenmaal graag voetbal gaan kijken wanneer de ploeg het goed doet. Wanneer dat wegvalt, dan valt ook de interesse bij een groot deel van het publiek weg. Hoe wil je dat anders benoemen dan successupporters?!?

Enige waar het redelijk gelijk blijft, zijn Ajax, Feyenoord en PSV.
Wat betreft Twente, AZ en Zwolle heb je gelijk. En natuurlijk zijn er bij de topclubs ook genoeg successupporters. De hype rondom Milan thuis bewees dat ook. Maar hier wordt geroepen dat er bij PSV erg veel successupporters zitten aangezien er maar 4000 passe-partouts verkocht zijn. Dat is veel te simplistisch.
pi_131138399
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ga morgen naar de wedstrijd.Het omwisselbiljet moet afgehaald worden op parkeerplaats bolder a1 afslag 26-27.Als ik in de routeplanner het stadion van twente invoer kom ik dan gewoon langs die parkeerplaats?
Daar moet je ook omwisselen dan.
Groot fan van User Wotte
pi_131138481
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:40 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Daar moet je ook omwisselen dan.
Bedoelde ik ook.Omwisselbiljet moet ik op die parkeerplaats ruilen voor een ticket.Mijn vraag is gewoon..als ik bij de tom tom stadion twente aanhoudt kom ik dan langs parkeerplaats bolder om die tickets te ruilen?
  vrijdag 13 september 2013 @ 22:13:15 #199
79837 Lemming22
pi_131145998
Ik lees net dat Ajax-supporters misschien PSV - Ajax moeten missen omdat de treincombi door werkzaamheden aan de spoortunnel in Best wellicht niet door kan gaan en er geen geschikte alternatieven zijn. Zou wel zonde zijn hoor. Een vol uitvak doet toch wel veel voor de beleving van zo'n wedstrijd.
pi_131159760
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef Lemming22 het volgende:
Ik lees net dat Ajax-supporters misschien PSV - Ajax moeten missen omdat de treincombi door werkzaamheden aan de spoortunnel in Best wellicht niet door kan gaan en er geen geschikte alternatieven zijn. Zou wel zonde zijn hoor. Een vol uitvak doet toch wel veel voor de beleving van zo'n wedstrijd.
Klopt, al weten ze dit in Amsterdam wat eerder dan dat wij dat 2 jaar geleden (?) wisten. Associaal gelul toen met kaartjes aan thuissupporters willen verkopen. Hoop zelf dat er wel wat doorgesnoven neusjes aanwezig zullen zijn.
pi_131172382
Zoet, Willems, Hendrix, Bruma, Brenet; Schaars, Maher, Wijnaldum; Depay, Matavz en Park.
Bank: Tyton, Toivonen, Locadia, Arias, Bakkali, Koch en Hiljemark.
pi_131172432
Is Bakkali niet fit? Zie ik liever dan Depay.
Dit, dus.
pi_131172460
Volle bak vanavond! Ajax gaat 100% punten laten liggen dus we kunnen weer uitlopen!
pi_131172533
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:41 schreef nickhguitar het volgende:
Volle bak vanavond! Ajax gaat 100% punten laten liggen dus we kunnen weer uitlopen!
Wacht nou eerst maar even af.
pi_131172555
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:43 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Wacht nou eerst maar even af.
Ajax af? Ajax had gewoon 2 of 3-0 achter moeten staan, die gaan zeker niet winnen ;)
  zaterdag 14 september 2013 @ 19:47:15 #206
79837 Lemming22
pi_131172666
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:43 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ajax af? Ajax had gewoon 2 of 3-0 achter moeten staan, die gaan zeker niet winnen ;)
En toch zie je vaak dat in zo'n wedstrijd de rust wonderen doet en de tweede helft totaal anders is. Ik hoop het niet, maar alles kan nog daar. En dan moeten wij nog "even" winnen van Twente. Niet echt iets waar PSV een abonnement op heeft.
pi_131172691
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:40 schreef Buitendam het volgende:
Is Bakkali niet fit? Zie ik liever dan Depay.
Jawel, maar Cocu zal wel voorzichtig met hem doen.
Zal er rond de 70e minuut wel inkomen voor Park.
pi_131172707
quote:

[..]

PEC domineert idd maar ga niet jinxen a.u.b.
pi_131172722
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:47 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

En toch zie je vaak dat in zo'n wedstrijd de rust wonderen doet en de tweede helft totaal anders is. Ik hoop het niet, maar alles kan nog daar. En dan moeten wij nog "even" winnen van Twente. Niet echt iets waar PSV een abonnement op heeft.
Nee, dat laatste weet ik ook. Ik denk dat de kansen zo'n 50/50 zijn vanavond wat PSV betreft. Ajax gaat verliezen, mark my words.
pi_131173271
Elk punt of zelfs doelpunt dat we maken in Enschede is meegenomen. Verwacht echter een nederlaag.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 14 september 2013 @ 21:18:29 #211
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_131176930
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Elk punt of zelfs doelpunt dat we maken in Enschede is meegenomen. Verwacht echter een nederlaag.
Het begin is gemaakt in ieder geval.
Het spel is ook niet echt hoopvol...
pi_131177708
Ontzettend slecht.
Dit, dus.
pi_131177717
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:41 schreef nickhguitar het volgende:
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:48 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nee, dat laatste weet ik ook. Ik denk dat de kansen zo'n 50/50 zijn vanavond wat PSV betreft. Ajax gaat verliezen, mark my words.
Juist.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het begin is gemaakt in ieder geval.
Het spel is ook niet echt hoopvol...
Slaat ineens heel snel om... nieuwigheid is eraf en alles is weer normaal.
  zaterdag 14 september 2013 @ 21:35:32 #214
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_131177735
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:

pleur op droeftoeter
pi_131177790
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef leolinedance het volgende:

[..]

pleur op droeftoeter

pi_131177938
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[..]

[..]

Juist.

[..]

Slaat ineens heel snel om... nieuwigheid is eraf en alles is weer normaal.
Ah, Bojan al Messi voorbij?
pi_131178059
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:40 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ah, Bojan al Messi voorbij?
Allang, Messi is nog steeds bezig met de inhaalrace.
pi_131178087
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Moet ie hard werken, Fisscher was hem ook al voorbij toch?
pi_131178227
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:44 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Moet ie hard werken, Fisscher was hem ook al voorbij toch?
Wie?
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:05:27 #220
11102 knep
Mountainfreak
pi_131178897
PSV is de flow al een tijdje kwijt, zie de komende 2 wedstrijden zeker niet gewonnen worden :{.
pi_131178950
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:05 schreef knep het volgende:
PSV is de flow al een tijdje kwijt, zie de komende 2 wedstrijden zeker niet gewonnen worden :{.
Eigenlijk moet er ook wel een lampje gaan branden als Wijnaldum uitblinkt. Dan weet je dat het een fase betreft.
pi_131179711
De toevoeging van Toivonen ontgaat mij even
pi_131179948
Met een gelijkspel was ik vooraf tevreden :) Ook al spelen ze erg kut. 2de helft is al wat beter.
pi_131180230
2-2 ^O^ Op naar Ajax (en EL)
pi_131180247
Prima, punt was maximaal.
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:37:03 #226
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_131180275
Komen we goed weg :)
pi_131180497
Met 2-2 kan ik wel leven. Na die 1-1 had Wijnaldum overigens een super grote kans op de 1-2, 1 minuut later lag de 2-1 van Twente er alweer in.

Hendrix speelde erg sterk vond ik, met veel lef en speelt ook veel vooruit. Zoet keepte een sterke pot. Depay speelde in de eerste helft erg slecht, maar als hij zijn acties gaat maken dan is ie meteen belangrijk. Qua rendement dus een goede wedstrijd voor hem.
pi_131180525
Snuift Castaignos?
Dit, dus.
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:44:09 #229
342627 tja77
pi_131180551
Netjes, uit bij Twente een punt pakken is niet super maar gewoon netjes.
pi_131180723
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:44 schreef tja77 het volgende:
Prima resultaat. Twente is mi titelkandidaat, dus dat je daar niet wint is geen schande.

Volgende week drie punten en je staat er gewoon goed voor.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 14 september 2013 @ 22:49:18 #231
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_131180763
Gefeliciteerd met het 2-2 gelijkspel boys. Dit is een puike prestatie :)
pi_131180777
Gaat spannend worden volgende week :).
Oh.
pi_131181256
Volgende week al ajax?
Dit, dus.
  zaterdag 14 september 2013 @ 23:10:48 #234
342627 tja77
pi_131181757
Mooie is dat vorig seizoen er tal van mensen riepen dat je met zoveel nederlagen als dat PSV had NEVER nooit kampioen zou worden. En zo geschiedde....
Nu is er nog slechts 1 team ongeslagen, tuurlijk niet met het moeilijkste programma, maar dit seizoen alleen nog maar van ACmilan uit verloren.

Ik heb de echte titelkandidaat nog niet gezien, PSV, Twente, Ajax, Feijenoord, AZ, Vitesse hebben allen al veel zwakke en kwetsbare momenten laten zien.
pi_131181956
Het voordeel voor PSV is dat ze een elftel hebben wat alleen maar kan groeien en als ze op de juiste momenten wind mee hebben kan het.

Maar evenzeer kan een ander kampioen worden. Er is geen peil op te trekken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 14 september 2013 @ 23:31:51 #236
79837 Lemming22
pi_131182659
Dit seizoen wordt de kampioen de kampioen van de armoede. Vergeet wat vorige seizoenen gezegd werd. Nu is het écht zo. ;)

---einde sarcastisch flauw grapje---

2-2 bij Twente is voor dit PSV prima. Nou komende week maar weer eens winnen. Het wordt tijd!
  zaterdag 14 september 2013 @ 23:33:10 #237
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_131182706
3-1 verlies verwacht, dus dit is een meer dan prima resultaat.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_131185107
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 23:31 schreef Lemming22 het volgende:
Dit seizoen wordt de kampioen de kampioen van de armoede. Vergeet wat vorige seizoenen gezegd werd. Nu is het écht zo. ;)

---einde sarcastisch flauw grapje---

Je gaat haast wel denken dat het ieder jaar slechter wordt ja. Maar dat is niet zo, de afgelopen jaren heeft Ajax (en daarvoor Twente en AZ ook), zij het zonder een heel denderend team te hebben gewoon over het hele seizoen goed verzorgd voetbal laten zien. Maar allemachtig, wat een hoop ellende is dat nu zeg. Die hebben echt De Jong weer nodig. Dat is geen denderende speler, maar voor de Eredivisie en zeker voor dit Ajax toch wel een absolute topper.

Maar ja, titelkandidaat... Ajax matig, Feyenoord matig, Twente heeft ook niet echt een ploeg om bang van te worden als je dat zo ziet. PSV heeft in potentie verreweg de beste ploeg. Alleen zo'n jonge ploeg is natuurlijk erg grillig en kan fysiek behoorlijk moeite hebben met de tegenstander. Dat hebben we wel gezien de afgelopen wedstrijden.

Het riekt toch weer een beetje naar kampioen van de armoede, maar dat kan ook gewoon komen doordat er geen pijl op te trekken is en geen uitgesproken titelkandidaat. Ik denk dat er straks wel een ploeg bovenaan staat waarvan je kan zeggen, ja die hebben het gewoon goed gedaan. Maar met veel punten zal dat zeker niet zijn.
pi_131185532
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 00:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
bovenaan staat waarvan je kan zeggen, ja die hebben het gewoon goed gedaan. Maar met veel punten zal dat zeker niet zijn.
Het minst slecht zal je bedoelen. Ik heb van alle topclubs uit de eredivisie bedroevend slecht voetbal gezien.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_131185613
Ik heb ook het idee dat het dit jaar wel heel erg sneu is, maar hopelijk wordt het tegendeel bewezen. Ik denk dat de Europese competities wel even keurig uit gaan wijzen wat voor kansloze kutteams Nederland heeft.
  Redactie Sport zondag 15 september 2013 @ 01:13:26 #241
pi_131186707
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 00:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb ook het idee dat het dit jaar wel heel erg sneu is, maar hopelijk wordt het tegendeel bewezen. Ik denk dat de Europese competities wel even keurig uit gaan wijzen wat voor kansloze kutteams Nederland heeft.
pi_131188542
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 00:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat heeft de voorronde EL ook al gedaan. Feyenoord, Vitesse en Utrecht kansloos ten onder tegen kutclubs :') AZ met hakken over de sloot. Het wordt gewoon elk jaar erger en daar is niks aan te doen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_131188566
Blij met de 2-2
pi_131188619
Hahahah die tukkers leken teleurgesteld na de 2-2 ,.. ff serieus wa denken ze nou dat ze na 1 kampioenschap bij de top (Ajax ,Fey, PSV )van NL horen??
Misselijke arrogantie stralen ze uit.
  zondag 15 september 2013 @ 09:45:32 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_131189480
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 00:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Je gaat haast wel denken dat het ieder jaar slechter wordt ja. Maar dat is niet zo, de afgelopen jaren heeft Ajax (en daarvoor Twente en AZ ook), zij het zonder een heel denderend team te hebben gewoon over het hele seizoen goed verzorgd voetbal laten zien. Maar allemachtig, wat een hoop ellende is dat nu zeg. Die hebben echt De Jong weer nodig. Dat is geen denderende speler, maar voor de Eredivisie en zeker voor dit Ajax toch wel een absolute topper.

Maar ja, titelkandidaat... Ajax matig, Feyenoord matig, Twente heeft ook niet echt een ploeg om bang van te worden als je dat zo ziet. PSV heeft in potentie verreweg de beste ploeg. Alleen zo'n jonge ploeg is natuurlijk erg grillig en kan fysiek behoorlijk moeite hebben met de tegenstander. Dat hebben we wel gezien de afgelopen wedstrijden.

Het riekt toch weer een beetje naar kampioen van de armoede, maar dat kan ook gewoon komen doordat er geen pijl op te trekken is en geen uitgesproken titelkandidaat. Ik denk dat er straks wel een ploeg bovenaan staat waarvan je kan zeggen, ja die hebben het gewoon goed gedaan. Maar met veel punten zal dat zeker niet zijn.
Ajax was vorig seizoen in de eerste seizoenshelft ook matig (en de 2 seizoenen ervoor ook) al heb je daar natuurlijk ook gradaties in.

Het is inderdaad armoedig, Feyenoord zal er ook nog wel bijkomen, zonder Europees voetbal is toch een voordeel in deze competitie, dat heeft Twente ook.
pi_131191588
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 09:45 schreef Tarado het volgende:

Het is inderdaad armoedig, Feyenoord zal er ook nog wel bijkomen, zonder Europees voetbal is toch een voordeel in deze competitie, dat heeft Twente ook.
Vooral dit, hoewel ik stellig geloof dat als je in europa een b team opstelt, of gaat roepen dat het kampioenschap belangrijker is, dat je jezelf dan helemaal in een neerwaartse spiraal stort.Cocu zal waarschijnlijk europa niet achter stellen aan de competitie- of dat hoop ik dan. Laat die jongens maar fijn voetballen, de poulfase is kut, maar daarna zou je al wat leuks kunnen loten én kans hebben om te winnen.

Het gaat sowieso wisselvallig zijn, dus dan kun je maar beter ook europees meedoen, dan heeft dit team ook veel lager het krediet van de supporters.
Who's your Stannis?
pi_131191759
Een b-team in Europa moet je inderdaad nooit doen. Maar je moet er ook geen risico's nemen met je basisspelers. In dat opzicht is de competitie gewoon WEL belangrijker.

Als je met, bij wijze van spreken, drie bankspelers in je basiself de poulefase niet doorkomt, dan zij dat maar zo.
  zondag 15 september 2013 @ 14:39:54 #248
300718 Kenju
Say It!!??
pi_131196925
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 22:44 schreef tja77 het volgende:
Ding is alleen dat de zwakheden die we zagen in die wedstrijd, chronische zwakheden zijn. Sowieso halen we erg weinig rendement uit de aanval en niemand van de buitenspelers zijn geweldige verzorgers van aanvoer richting de spits. En Matavz is niet bepaald een speler die wat afdwingt of een verdediging in de war brengt.

Kortom, als PSV een kans wil hebben op de bovenste plekken, moet het die zwakheden oplossen. En zonder die zwakheden (waarmee we dus gewoon voldoen aan wat de norm moet zijn), hadden we ook gisteren gewonnen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131197302
Matavz wordt volgens mij verkeerd gebruikt en daarom is zijn rendement laag. Als PSV meer klassiek 4-3-3 zou spelen met buitenspelers die hem moeten bedienen, dan zou hij veel meer scoren. Zijn goal tegen AC Milan toonde iets anders waarin hij goed is: alert zijn bij afvallende ballen.
pi_131197417
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 14:39 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ding is alleen dat de zwakheden die we zagen in die wedstrijd, chronische zwakheden zijn. Sowieso halen we erg weinig rendement uit de aanval en niemand van de buitenspelers zijn geweldige verzorgers van aanvoer richting de spits. En Matavz is niet bepaald een speler die wat afdwingt of een verdediging in de war brengt.
Dat verandert ook niet met Bakkali, want dat is ook geen buitenspeler die de spits zoekt. De enige bij PSV die dat kan is Narsingh en die moet eerst nog maar eens een basisplaats afdwingen in dit elftal. Matavz is gewoon niks. Speelde tegen Milan in de thuiswedstrijd voor het eerst dwingend, maar in elke andere wedstrijd speel je gewoon met 10 man als hij meedoet. Dan zie ik liever Locadia, die sleurt en sleept tenminste nog.

quote:
Kortom, als PSV een kans wil hebben op de bovenste plekken, moet het die zwakheden oplossen. En zonder die zwakheden (waarmee we dus gewoon voldoen aan wat de norm moet zijn), hadden we ook gisteren gewonnen.
Daar heb je deels gelijk mee, maar PSV doet sowieso al mee voor de bovenste plekken. Ze moeten alleen in de afronding veel beter worden en vooral de pass die er voor zorgt dat er een assist gegeven kan gaan worden blijft vaak uit. Dat zit hem vooral in automatismen en of die er uiteindelijk wel of niet komen is vooral afhankelijk van de kwaliteiten van Cocu. De spelers individueel hebben genoeg kwaliteiten om in de Eredivisie kampioen te worden, dat lijkt me helder.

Verdedigend moeten die rare fratsen bij Bruma er uit. Hij doet fantastische dingen, is met zijn slidings angstaanjagend precies getimed, maar hij doet ook gewoon elke wedstrijd een Boumatje. Eigenlijk is Bruma gewoon een Bouma in de vorm uit zijn eerste periode bij PSV.
  zondag 15 september 2013 @ 17:06:51 #251
300718 Kenju
Say It!!??
pi_131201895
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 14:53 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Dat verandert ook niet met Bakkali, want dat is ook geen buitenspeler die de spits zoekt.
Ik zeg dan ook 'niemand'.

quote:
De enige bij PSV die dat kan is Narsingh en die moet eerst nog maar eens een basisplaats afdwingen in dit elftal.
Het is soweiso afwachten of hij zijn oude vorm ooit weer terugkrijgt. Zat spelers met een dergelijke blessure die dat niet lukt. Aangezien Narsingh het ook nog eens van snelheid en een goede trap moet hebben, twee zaken die ernstig beïnvloed kunnen worden door een dergelijke blessure, is het hopen op een 100% herstel. Alles minder dan dat kan gewoon funest zijn.

quote:
Daar heb je deels gelijk mee, maar PSV doet sowieso al mee voor de bovenste plekken.
Dat is afwachten. Eens kijken hoe ze het de andere sterke ploegen doen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zondag 15 september 2013 @ 19:40:32 #252
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_131207786
Leuke docu nu op Fox over PSV eind jaren 80.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_131221428
Bruma (Groeimogelijkheid)
pi_131221463
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Bruma (Groeimogelijkheid)
Ok.
pi_131228212
Ik ga donderdag maar eens even kijken. Wellicht zie ik een leuke wedstrijd.
pi_131229213

_O_
pi_131229239
Natuurlijk weer Willems voorop.
Dit, dus.
  maandag 16 september 2013 @ 11:45:44 #258
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_131231962
Prachtig. Wordt er soms wat gezegd over de opgefokte manieren van PSV. Maar die Castaignos zit die aan de crack? wat een idioot.. en die Bengtsson had ik ook een keer goed onder geschopt.
  maandag 16 september 2013 @ 11:55:21 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_131232227
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 10:02 schreef Buitendam het volgende:
Natuurlijk weer Willems voorop.
Ik dacht dat hij dat in dit geval wel goed deed in tegenstelling tot Toivonen die de boel probeerde op te naaien
pi_131234217
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij dat in dit geval wel goed deed in tegenstelling tot Toivonen die de boel probeerde op te naaien
Toivonen wil graag van zijn ideale schoondochter stempel af.
  maandag 16 september 2013 @ 14:15:52 #261
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_131237071
Weer lekkere journalistiek van de Televaag:

quote:
'Schaars de nieuwe Van Bommel'

Van onze speciale verslaggever
ENSCHEDE -
Het was een wonderlijk beeld direct na FC Twente-PSV. Waar de doelmannen Nick Marsman en Jeroen Zoet elkaar vriendschappelijk omhelsden, ontstond direct achter hun rug een waar pandemonium van duwende en trekkende spelers.

Aanstichters van het massale opstootje waren Luc Castaignos en Stijn Schaars.
"In het veld was er al een woordenwisseling. Als je dan niet wint, komt er wat frustratie naar boven”, aldus Castaignos.
"Je probeert elkaar een beetje te intimideren. Het had niet gemoeten en het is eigenlijk van beide kanten dom”, aldus Schaars.
Voor hem was het een déjà-vu, want bij zijn laatste bezoekje tot zaterdag aan de Grolsch Veste kreeg hij het als AZ-speler in blessuretijd flink aan de stok met toenmalig FC Twente-middenvelder Theo Janssen.
Mark van Bommel
Met incidenten als dat van zaterdagavond en onlangs ook het ruzietje met Riccardo Montolivo van AC Milan, vult Schaars behalve positioneel ook op dit vlak de erfenis in die Mark van Bommel en Kevin Strootman bij PSV hebben achtergelaten.
http://www.telegraaf.nl/t(...)uwe_v_Bommel___.html
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 16 september 2013 @ 14:18:47 #262
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_131237186
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:15 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Schaars deed toch niks. Die castaignos liep als een wanhopige crackhoer over het veld.
  maandag 16 september 2013 @ 14:22:31 #263
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_131237324
Tja, weer typisch de Telegraaf.. anti PSV tot en met.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 16 september 2013 @ 14:59:48 #264
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131238819
Moeten ze binnenkort tegen ons zeker?
  maandag 16 september 2013 @ 15:52:02 #265
131800 Tarado
capô de fusca
pi_131240867
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 14:22 schreef jpg97 het volgende:
Tja, weer typisch de Telegraaf.. anti PSV tot en met.
pro Ajax, dat is niet hetzelfde
  Redactie Sport maandag 16 september 2013 @ 17:03:02 #266
pi_131243680
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 15:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

pro Ajax, dat is niet hetzelfde
De telegaar vindt het wel leuk om dat 'prvincieclubje' te kakken te zetten hoor.
pi_131243806
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:45 schreef StefannPSV het volgende:
Prachtig. Wordt er soms wat gezegd over de opgefokte manieren van PSV. Maar die Castaignos zit die aan de crack? wat een idioot.. en die Bengtsson had ik ook een keer goed onder geschopt.
Bengtsson viel me ook op. Die werd een paar jaar geleden beschuldigd van 'slap spel', maar hij is nu echt 'viesss' geworden. Vindt het wel mooi. :Y
pi_131243839
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 14:18 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Schaars deed toch niks. Die castaignos liep als een wanhopige crackhoer over het veld.
90 minuten is lang hoor zonder pijpje. Zeker als Toivonen niet wilt delen. 8)7
pi_131244417
quote:

[..]

Smerige honden zijn et ook
  maandag 16 september 2013 @ 17:36:40 #270
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_131244807
Telegraaf _O- Wat een "krant" :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_131244993
Ach, dat is toch iets van alle tijden. Als ze tegen PSV of Feyenoord moeten dan gaan alle registers open.
pi_131246130
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:25 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Smerige honden zijn et ook
Mensen voor smerige honden uitmaken terwijl wat er staat gewoon de waarheid is _O-
pi_131246205
quote:
9s.gif Op maandag 16 september 2013 18:13 schreef FiliusDeorum het volgende:

[..]

Mensen voor smerige honden uitmaken terwijl wat er staat gewoon de waarheid is _O-
Tuurlijk jonge
pi_131246321
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 18:16 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Tuurlijk jonge
Moeilijk hé, de waarheid.
pi_131248293
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Haha ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik jou was. Als je realistisch bent verlies je zo'n wedstrijd ook 99x als je 'm 100x zou spelen. Dat Zwolle er 2 in eigen doel schiet is gewoon jammer, dat de grens die goal onterecht afkeurt is nog spijtiger.

Edit: Verkeerde quote, ik doelde op degene waarbij je me confronteerde met m'n eerdere uitspraken over Ajax-PEC.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 september 2013 @ 20:07:42 #276
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131251278
Telegraaf :') we weten wat ze daar van PSV vinden
DeLuna vindt me dik ;(
pi_131251859
quote:

[..]

Jezus, dat ze dit durven te plaatsen. Morgen voorpagina?
pi_131252256
Telegraaf :r

En half Nederland het maar slikken als zoete koek en het als waarheid aannemen :')

Schaars is in geen opzicht met Van Bommel te vergelijken.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_131252771
quote:
19s.gif Op maandag 16 september 2013 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Telegraaf :r

En half Nederland het maar slikken als zoete koek en het als waarheid aannemen :')

Schaars is in geen opzicht met Van Bommel te vergelijken.
Qua gedrag zijn ze allebei om te janken :r :r :r :r
pi_131254405
PSV ontbindt contract Antonio na aanhoudende problemen

PSV heeft Geraldo Alberto Antonio laten weten dat zijn contract ontbonden wordt. De negentienjarige Angolese aanvaller van de beloftenploeg stond al op non-actief vanwege herhaaldelijk wangedrag.

Maandag kreeg Antonio in een gesprek met technisch manager Marcel Brands en Jong PSV-trainer Darije Kalezic te horen dat PSV geen vertrouwen meer heeft in een verdere samenwerking. Hij kreeg eerder dit seizoen een rode kaart tegen De Graafschap en overschreed vorige week de grenzen van het toelaatbare met enkele berichten op Twitter.

PSV zal het ontbindingsvoorstel zo snel mogelijk op papier zetten. Als Antonio daarmee akkoord gaat, is hij vrij om een nieuwe club te vinden.

Antonio werd twee jaar geleden overgenomen van AZ. Hij had in Eindhoven nog een contract tot medio 2014. Hij kwam dit seizoen tot zes duels in de Jupiler League. Eenmaal was hij trefzeker. Ook zijn spijtbetuiging kon PSV niet op andere gedachten brengen.

http://www.vi.nl/nieuws/p(...)udende-problemen.htm
pi_131254538
Ben wel benieuwd wat die tweets dan waren.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_131255489
quote:
19s.gif Op maandag 16 september 2013 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben wel benieuwd wat die tweets dan waren.
Dat hij de vrouw van Brands ging opschrijven. Maar dan in andere bewoordingen.
  maandag 16 september 2013 @ 21:21:22 #283
342627 tja77
pi_131255865
quote:
9s.gif Op maandag 16 september 2013 20:32 schreef FiliusDeorum het volgende:

[..]

Qua gedrag zijn ze allebei om te janken :r :r :r :r
Voor tegenstanders wel ja, teamgenoten waren over het algemeen wel te spreken over het gedrag van van Bommel.
pi_131255975
PSV twitterde op maandag 16-09-2013 om 21:20:48 Onderzoek bij een specialist in Londen heeft bevestigd dat Karim Rekik een kijkoperatie aan zijn enkel krijgt. Deze vindt dinsdag plaats. reageer retweet
pi_131256061
PSV twitterde op maandag 16-09-2013 om 21:21:47 Over de precieze herstelduur van Rekik daarna valt op dit moment nog geen uitspraak te doen, meldt de medische staf van PSV maandagavond. reageer retweet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 september 2013 @ 21:28:42 #286
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131256386
gaat weken duren dus :{
DeLuna vindt me dik ;(
pi_131257579
Ben je weer aan het provoceren Ajacied442!

Ik heb vertrouwen in Hendrix!
  maandag 16 september 2013 @ 21:45:37 #288
79837 Lemming22
pi_131257633
quote:

[..]

Dit bericht hielp me herinneren dat we zondag al tegen Ajax moeten. Mooi, toch handig dat je de klok erop gelijk kunt zetten. Telegraaf bedankt! ^O^
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 16 september 2013 @ 21:45:58 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_131257661
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:44 schreef PSV1990- het volgende:
Ben je weer aan het provoceren Ajacied442!

Ik heb vertrouwen in Hendrix!
nieuws posten is provoceren?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_131262027

Niks mis mee.

Assist, al helemaal niks mis mee.

[ Bericht 31% gewijzigd door Dj_Day-V op 16-09-2013 22:56:56 ]
pi_131263137
Die Strootman _O_
Wat een baas _O_
Brutal. Fucking. Metal.
  Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 11:08:00 #292
pi_131272444
Ah, Ajax gaat gezellig naar de rechter om toch uitsupporters mee te kunnen nemen naar Eindhoven.

Als ze de politieinzet dan ook even betalen?
  dinsdag 17 september 2013 @ 11:09:32 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_131272479
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Ajax gaat gezellig naar de rechter om toch uitsupporters mee te kunnen nemen naar Eindhoven.

Als ze de politieinzet dan ook even betalen?
Wat een onzin is dat nou weer, is toch normaal dat je uit supporters toelaat.
  Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 11:10:19 #294
pi_131272503
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Niets mis mee nee.

Maar de treincombi scheelt een hele hoop politieinzet.

Ik vind het ook saai zonder uitsupporters verder.
  dinsdag 17 september 2013 @ 11:12:24 #295
131800 Tarado
capô de fusca
pi_131272564
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Niets mis mee nee.

Maar de treincombi scheelt een hele hoop politieinzet.

Ik vind het ook saai zonder uitsupporters verder.
De overheden gaan zoals gewoonlijk voor de weg van de minste weerstand, vind ik wel kwalijk
  Redactie Sport dinsdag 17 september 2013 @ 11:15:45 #296
pi_131272638
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

De overheden gaan zoals gewoonlijk voor de weg van de minste weerstand, vind ik wel kwalijk
Ja, vice versa gebeurt overigens niets anders.

Ik vind zo'n beladen wedstrijd kaal zonder uitsupporters. Om te zwijgen over wat die supporters er zelf van zullen vinden.

Er zijn altijd wel wat oplossingen te bedenken. Ga met bussen naar Sevenum en pleur het zooitje daar op de trein. Ofzo.
pi_131272924
Toen het een paar jaar geleden gruwelijk sneeuwde hadden PSVsupporters ook pech. Ik dacht dat PSV'ers de Calimero's waren?
Dit, dus.
  dinsdag 17 september 2013 @ 11:31:07 #298
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131273074
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:25 schreef Buitendam het volgende:
Toen het een paar jaar geleden gruwelijk sneeuwde hadden PSVsupporters ook pech. Ik dacht dat PSV'ers de Calimero's waren?
Dat was een hele andere situatie (en niet eens sneeuw, maar een brand in een spoorhuisje oid).
Toen kon er in 24 uur gewoon niets meer geregeld worden, deze case is echter al maanden bekend en Van Gijzel wil niks regelen.

Ik begrijp dat men in Eindhoven het begrip uitsupport niet echt kent, maar andere clubs kennen dat gewoon wel en daarom zijn er regels opgesteld waar ook de gemeente Eindhoven zich aan dient te houden.
Gourmetten of steengrillen?
  Forum Admin dinsdag 17 september 2013 @ 11:31:50 #299
35723 crew  GGMM
pi_131273092
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat dus.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131273197
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 11:31 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat was een hele andere situatie (en niet eens sneeuw, maar een brand in een spoorhuisje oid).
Toen kon er in 24 uur gewoon niets meer geregeld worden, deze case is echter al maanden bekend en Van Gijzel wil niks regelen.

Ik begrijp dat men in Eindhoven het begrip uitsupport niet echt kent, maar andere clubs kennen dat gewoon wel en daarom zijn er regels opgesteld waar ook de gemeente Eindhoven zich aan dient te houden.
Oh, wacht ik vergis met met de uitwedstrijd naar VVV, maar dat was een aflasting. Ik haal ze nu door elkaar :D

Ik denk dat de burgemeester die gaat over de veiligheid zich echt niet hoeft te houden aan een reglement wat opgesteld is door...? Hij heeft een aparte functie als burgemeester. Met die knokpartijen vorig jaar kan ik me goed voorstellen dat hij even zijn poot stijf houdt. Alleen treinen, niks anders. Ga maar klagen bij de NS.
Dit, dus.
pi_131273564
Al dat gejank. Alsof ze medelijden met ons hadden toen met dat brandje in utrecht. En ook nog eens het grote 12e man doek probeerden te stelen uit het uitvak :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')