Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, x-x
Zondag 22 september: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, x-x
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, x-x
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, x-x
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, x-x
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, x-x
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, x-x
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, x-x
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, x-x
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, x-x
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, x-x
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
quote:
Voor zijn prachtige carrière bij PSV natuurlijk.
quote:
Houdoe en bedankt, oleey, oleey.
En als de Willem II supporters hem na afloop willen bedanken dan klaagt men steen en been

.
Kenju
Say It!!??
quote:
Ik ben niet bekend met de exacte details, dus zou niet weten of het verwijtbaar is of niet. Feit is wel dat het een vriend is van Hutchinson. Op die manier zijn ook Kluivert en Reiziger gehaald (vrienden van Cocu).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Op zondag 8 september 2013 18:06 schreef Kenju het volgende:[..]
Ik ben niet bekend met de exacte details, dus zou niet weten of het verwijtbaar is of niet. Feit is wel dat het een vriend is van Hutchinson. Op die manier zijn ook Kluivert en Reiziger gehaald (vrienden van Cocu).
Ja. Ik denk dat dat is zoals het altijd gaat. Er wordt helemaal niet gekeken naar talent, maar alleen naar vriendjes....
Ik denk dat het makkelijker is om een talentvolle speler te halen als er bekenden/vrienden in de selectie zitten. Maar ik denk niet dat dat de doorslag geeft om te proberen om iemand binnen te halen. Soms pakt dat goed uit (Kluivert en Reiziger hebben het niet alleen maar slecht gedaan, sterker nog, Kluivert had een zeer goede uitwerking op de jonge spelers bij PSV wat zeker aan het kampioenschap heeft bijgedragen).
Iedereen die Zanka voor te zijn blessure heeft zien spelen en enige kijk heeft op voetbal heeft kunnen zien dat dit een versterking had moeten zijn voor PSV. Het is ook onmogelijk dat een speler goed genoeg is om bij Kopenhagen aanvoerder te zijn en uitgeroepen te worden tot de beste verdediger van de Deense competitie, en dat hij een jaar later ineens niet meer genoeg voetballende capaciteiten heeft om onderin de Jupiler League te voetballen. Die jongen had gewoon veel talent, waarom hij nu niets meer lijkt te kunnen kan aan verschillende dingen liggen. Ik weet van mijn eigen knieblessure dat ik daarna nooit meer pijnvrij kon voetballen, ook al was alles 'geheeld'. Dat brengt onzekerheid mee in je bewegingen en dat leidt tot fouten, die fouten leiden tot meer onzekerheid en als je dan ook nog teruggezet wordt, dan is het helemaal fataal voor je vertrouwen en gaat dat elke minuut meespelen. En dan ben ik het met Grrrr eens dat als je dat zo'n invloed laat hebben, dat je dan geen topsportmateriaal bent. Aan de andere kant is het ook de taak van een club om daarin te ondersteunen. Één ding is zeker, vorig jaar heeft Zanka bij Advocaat alleen veel stront over zich heengekregen. Die jongen heeft een goed gesprek nodig, zodat hij mogelijk bij een andere club de draad weer op kan pakken.
Als je zijn verval ziet en nog steeds durft te beweren dat hij gewoon niet kan voetballen, en dat het niets met zijn blessure te maken heeft, dan zit je gewoon te trollen. Ik doel niet op jou, maar op Grrrr, overigens. De scouts die hem geadviseerd hebben kunnen hier niets aan doen, dit is gewoon een mislukte gok. Niets meer dan dat.
quote:
Op zondag 8 september 2013 18:42 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ja. Ik denk dat dat is zoals het altijd gaat. Er wordt helemaal niet gekeken naar talent, maar alleen naar vriendjes....
Ik denk dat het makkelijker is om een talentvolle speler te halen als er bekenden/vrienden in de selectie zitten. Maar ik denk niet dat dat de doorslag geeft om te proberen om iemand binnen te halen. Soms pakt dat goed uit (Kluivert en Reiziger hebben het niet alleen maar slecht gedaan, sterker nog, Kluivert had een zeer goede uitwerking op de jonge spelers bij PSV wat zeker aan het kampioenschap heeft bijgedragen).
Iedereen die Zanka voor te zijn blessure heeft zien spelen en enige kijk heeft op voetbal heeft kunnen zien dat dit een versterking had moeten zijn voor PSV. Het is ook onmogelijk dat een speler goed genoeg is om bij Kopenhagen aanvoerder te zijn en uitgeroepen te worden tot de beste verdediger van de Deense competitie, en dat hij een jaar later ineens niet meer genoeg voetballende capaciteiten heeft om onderin de Jupiler League te voetballen. Die jongen had gewoon veel talent, waarom hij nu niets meer lijkt te kunnen kan aan verschillende dingen liggen. Ik weet van mijn eigen knieblessure dat ik daarna nooit meer pijnvrij kon voetballen, ook al was alles 'geheeld'. Dat brengt onzekerheid mee in je bewegingen en dat leidt tot fouten, die fouten leiden tot meer onzekerheid en als je dan ook nog teruggezet wordt, dan is het helemaal fataal voor je vertrouwen en gaat dat elke minuut meespelen. En dan ben ik het met Grrrr eens dat als je dat zo'n invloed laat hebben, dat je dan geen topsportmateriaal bent. Aan de andere kant is het ook de taak van een club om daarin te ondersteunen. Één ding is zeker, vorig jaar heeft Zanka bij Advocaat alleen veel stront over zich heengekregen. Die jongen heeft een goed gesprek nodig, zodat hij mogelijk bij een andere club de draad weer op kan pakken.
Als je zijn verval ziet en nog steeds durft te beweren dat hij gewoon niet kan voetballen, en dat het niets met zijn blessure te maken heeft, dan zit je gewoon te trollen. Ik doel niet op jou, maar op Grrrr, overigens. De scouts die hem geadviseerd hebben kunnen hier niets aan doen, dit is gewoon een mislukte gok. Niets meer dan dat.
Het is inderdaad een mentale knop die je niet zomaar om zet in je hoofd. Ik kan er ook zelf uit eigen ervaring over mee praten.
Je ziet het ook bij spelers als Reis en Tyton. Reis is geen schim meer van het niveau dat hij bij PSV haalde en Tyton is bang en onzeker geworden. Narsingh zei in een interview met PSV TV ook al dat hij nog wat onzeker is hoe zwaar hij zijn knie nu kan belasten, ben benieuwd of ie zijn oude niveau nog gaat halen.
Land of the free. Home of the brave.
Kenju
Say It!!??
quote:
Dit zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg dat het een gegeven is, waarbij dit wellicht ten koste is gegaan van de ratio die ten grondslag moet liggen aan de beslissing om een speler te halen.
quote:
Op zondag 8 september 2013 18:49 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Het is inderdaad een mentale knop die je niet zomaar om zet in je hoofd. Ik kan er ook zelf uit eigen ervaring over mee praten.
Je ziet het inderdaad ook bij spelers als Reis en Tyton. Reis is geen schim meer van het niveau dat hij bij PSV haalde en Tyton is bang en onzeker geworden. Narsingh zei in een interview met PSV TV ook al dat hij nog wat onzeker is hoe zwaar hij zijn knie nu kan belasten, ben benieuwd of ie zijn oude niveau nog gaat halen.
Goede voorbeelden inderdaad. Hoewel ik dat idee van Tyton persoonlijk eigenlijk nooit opgemerkt heb. Ik denk ook dat voor Advocaat vooral telde dat Waterman gewoon meer de mentaliteit had die hij graag ziet. Narsingh is inderdaad afwachten of daar niet hetzelfde mee gebeurt.
Overigens denk ik wel dat het meer is dan alleen mentaliteit. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het allemaal gewoon niet meer zo goed werkt. En in de meeste gevallen denk ik dat dat gewoon het geval is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 september 2013 @ 19:13:59
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op zondag 8 september 2013 18:49 schreef Kenju het volgende:[..]
Dit zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg dat het een gegeven is, waarbij dit wellicht ten koste is gegaan van de ratio die ten grondslag moet liggen aan de beslissing om een speler te halen.
[..]
Goede voorbeelden inderdaad. Hoewel ik dat idee van Tyton persoonlijk eigenlijk nooit opgemerkt heb. Ik denk ook dat voor Advocaat vooral telde dat Waterman gewoon meer de mentaliteit had die hij graag ziet. Narsingh is inderdaad afwachten of daar niet hetzelfde mee gebeurt.
Overigens denk ik wel dat het meer is dan alleen mentaliteit. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het allemaal gewoon niet meer zo goed werkt. En in de meeste gevallen denk ik dat dat gewoon het geval is.
inderdaad je hoeft maat 10% van je kunnen van zo'n knie in te leveren en je mist al snelheid en draaikracht.
Op een gegeven moment moet je gewoon concluderen dat het niet meer gaat. Dus of verhuren naar een plek waar op zijn gemak en thuis zodat hij weer zelfvertrouwen kan opbouwen of gewoon contract ontbinden. Maar misschien is gewoon een half jaar naar een club in Denemarken verhuren na de winterstop een goed idee. Hier wordt hij sowieso niet beter van.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
Domme reactie van Kazelic over Zanka. Sowieso moet je dergelijke kritiek intern bespreken en niet omdat je denkt dat je dat moet zeggen. Maar feitelijk gebeurde er bij de eerste overtreding niet zoveel. Hij was hard, en hij was te laat, maar kwam niet op de speler. Die liep er zelf tegenaan. Terecht geel dus. De Vos riep dat het rood was, maar dat was onzin. Dat Zanka zich liet provoceren was dom, maar niet meer dan dat.
quote:
Eens. Zelfs al is het veel minder, dan nog heeft dat zijn effecten gewoon. Zeker wanneer je gewend bent meer te kunnen gebruiken van dat deel. Een andere manier van spelen is niet makkelijk aan te leren, als het überhaupt mogelijk is.
quote:
Op een gegeven moment moet je gewoon concluderen dat het niet meer gaat. Dus of verhuren naar een plek waar op zijn gemak en thuis zodat hij weer zelfvertrouwen kan opbouwen of gewoon contract ontbinden. Maar misschien is gewoon een half jaar naar een club in Denemarken verhuren na de winterstop een goed idee. Hier wordt hij sowieso niet beter van.
Zelfde idee hier.
AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
quote:
Op zondag 8 september 2013 20:47 schreef Caland het volgende:Wat heeft Zanka in godsnaam gedaan dat er na de wedstrijd honderden Tilburgse tokkies (pleonasme) op hem staan te wachten?

Iemand geslagen in de wedstrijd.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:
Beelden van de actie van Zanka?
quote:
Ik zal mijn vraag even anders formuleren voor de mbo'ers onder ons, heb jij een link naar de beelden van Zanka's actie voor mij?
quote:
Op zondag 8 september 2013 21:21 schreef SjaakBauer het volgende:[..]
Ik zal mijn vraag even anders formuleren voor de mbo'ers onder ons, heb jij een link naar de beelden van Zanka's actie voor mij?
Ik zal mijn antwoord dan even formuleren voor de josti's die het niet snappen:
Die beelden zie ik nergens staan.
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Sowieso kan heel Tilburg naar de hel lopen met voorop die aidsclub
RED ONS HENNIEGOD
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Wel die lampenfabriek daar laten staan en Keeskankerkachel
RED ONS HENNIEGOD
quote:
Ik ben onder de indruk
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Garantie voor broekpoeperij
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Hier word ik ook bang van idd...
Recordhouder aantal posts op één dag.4045 onlogisch
Recordhouder aantal posts op één dag.4045 onlogisch
Bakkali kan zomaar mee naar het wk met België, mocht ie het goed doen
Hopelijk tekent ie bij.
lekker lekker
Psv wordt altijd gezocht en zwaarder bestraft

. Zanka is bestraft voor beide incidenten met een gele kaart. Ze moeten zich daar in Zeist dan gewoon bij 1 wedstrijd schorsing neerleggen, en niet naar mazen in de wet opzoek gaan om zijn straf toch naar 3 wedstrijden te trekken

Ik walg van de KNVB. Soms hoop je dat Van Raaij zijn plan voor een Europese supercompetitie wel was doorgegaan.
quote:
Op maandag 9 september 2013 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:Psv wordt altijd gezocht en zwaarder bestraft

. Zanka is bestraft voor beide incidenten met een gele kaart. Ze moeten zich daar in Zeist dan gewoon bij 1 wedstrijd schorsing neerleggen, en niet naar mazen in de wet opzoek gaan om zijn straf toch naar 3 wedstrijden te trekken

Ik walg van de KNVB. Soms hoop je dat Van Raaij zijn plan voor een Europese supercompetitie wel was doorgegaan.
Was direct rood.
quote:
quote:
Ik kan mij echt een tweede gele kaart herinneren, en alle wedstrijd verslagen geven mij gelijk. Dus waar heb je het over?
quote:
Op maandag 9 september 2013 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:Psv wordt altijd gezocht en zwaarder bestraft

Ik dacht inderdaad dat je dan alleen een enkele wedstrijd schorsing kon neerleggen.
Niet dat ik er mee zit, want tsja, Zanka. Die heeft een paar wedstrijdjes rust nodig. Is te snel gebracht.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:

piep piep piep
3(+1) wedstrijden voor het slaan van je tegenstander is nog weinig

-edit-
[ Bericht 21% gewijzigd door ClapClapYourHands op 09-09-2013 15:49:42 ]
quote:
Jeetje, word ik even lelijk op mijn plek gezet. Al moet ook jij bekennen dat Psv wel erg vaak wordt benadeeld ten behoeve van Feyenoord of Ajax. Ik begrijp het ook wel aangezien hun supportersschare, maar soms en ik dacht hier zo'n moment te hebben. Voelt het toch wel aan als onrecht, en dat steekt.
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Op maandag 9 september 2013 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:[..]
Jeetje, word ik even lelijk op mijn plek gezet. Al moet ook jij bekennen dat Psv wel erg vaak wordt benadeeld ten behoeve van Feyenoord of Ajax. Ik begrijp het ook wel aangezien hun supportersschare, maar soms en ik dacht hier zo'n moment te hebben. Voelt het toch wel aan als onrecht, en dat steekt.
Vorig jaar (en het jaar daarvoor) misschien wel maar toen gebeurde er ook wel erg veel binnen PSV met van Bommel, Strootman, Toivonen en nog een paar van die gasten
quote:
Excuses geaccepteerd. Geen probleem hoor, we zitten allemaal wel eens fout.
quote:

Hahaha godverdomme, dit meen je toch niet he?
quote:
Nou ja... ik dacht dat het 2x geel was, en vele bronnen dachten dit met mij. En echt mee zit het ons Psv de afgelopen jaren ook niet.
quote:
Ik moest wel lachen om LR hoor.
quote:
Kom op zeg, alsof PSV gezocht wordt

. Al die kaarten vorig jaar waren te wijten aan al die kut-spelers van jullie. Een hoop frustratie was het.
quote:
Op dinsdag 10 september 2013 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:[..]

. Al die kaarten vorig jaar waren te wijten aan al die kut-spelers van jullie. Een hoop frustratie was het.
Je weet dat hij niet voor PSV is hé?
Wijnaldum en Bakkali zijn terug, Rekik nog onzeker, Koch traint mee.
quote:
Geen idee. Ben dit soort teksten wel gewend van de gemiddelde PSV user.
Cavaliers
Retired.
quote:
Op dinsdag 10 september 2013 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:[..]

Aantal kaarten: Ajax: 17, PSV: 19. Een hoop frustratie dat Ajax.
quote:
Goede vergelijking. Was je ook zo goed met wiskunde op de LTS?
Wat een gezuig hier weer
quote:
Ja, prima. Maar zoals gezegd, de spelers van PSV in vorige seizoenen waren een stuk vervelender. Veel frustratie. Daar krijg je veel kaarten door. Meer dan voor professionele overtredingen of omdat een speler te laat is met zijn inzet. Het mooie is dat zelfs de trainer van PSV 2 ook al verklaarde dat PSV bewust schoon schip heeft gemaakt en met een andere insteek bezig is. Ben blij dat je van dat tuig verlost bent.
AF_
AltijdKapot
Hier laat onze jongen toch wat leuke dingen zien
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op
dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef
Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:
Kan aan mij liggen, maar ik vind die hoogtepunten echt

Enkele ongecontroleerde tackles, lucky bal die hij wegwerkt en een goaltje. Nounou, wat een topper
U MAD?
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 10 september 2013 23:07 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Kan aan mij liggen, maar ik vind die hoogtepunten echt

Enkele ongecontroleerde tackles, lucky bal die hij wegwerkt en een goaltje. Nounou, wat een topper

Jij bent er zeker nog niet van op de hoogte dat heel Europa achter die jongen aan zat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Een beetje zoals bij Freddy Adu?
Zanka is te snel gebracht. Als we hem rustiger brengen wordt het een topper.
quote:
Het zit er wel in maar komt er nu even niet uit. We moeten hem gewoon verhuren aan Best Vooruit, dan komt het goed.
quote:
Nee joh, prima scouting van PSV

.
quote:
Mertens MVP hoor.
Lekker zo iemand tegen Cambuur.
quote:
De vader van Zakaria Labyad heeft goede zaken gedaan met de transfer van zijn zoon van PSV naar Sporting Lissabon. Dat meldt Voetbal International. Mohammed Labyad heeft liefst 2.064.000 euro overgehouden aan de overgang van zoon Zakaria, zo blijkt uit het jaarverslag van de Portugese topclub. Uit het jaarverslag van Sporting blijkt bovendien dat Labyad voor 35 procent eigendom is van investeringsmaatschappij Doyen. Sporting bezit ook 35 procent van de rechten, Labyad zelf twintig procent en PSV heeft tien procent nog in handen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 september 2013 @ 21:26:57
rubbereend
JUICHEN
quote:
omg

papa heeft dat netjes geregeld
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)