Geen idee. Ben dit soort teksten wel gewend van de gemiddelde PSV user.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet dat hij niet voor PSV is hé?
Aantal kaarten: Ajax: 17, PSV: 19. Een hoop frustratie dat Ajax.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:26 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Kom op zeg, alsof PSV gezocht wordt. Al die kaarten vorig jaar waren te wijten aan al die kut-spelers van jullie. Een hoop frustratie was het.
Goede vergelijking. Was je ook zo goed met wiskunde op de LTS?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Aantal kaarten: Ajax: 17, PSV: 19. Een hoop frustratie dat Ajax.
Nee hor, gewoon de feiten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:42 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Goede vergelijking. Was je ook zo goed met wiskunde op de LTS?
Ja, prima. Maar zoals gezegd, de spelers van PSV in vorige seizoenen waren een stuk vervelender. Veel frustratie. Daar krijg je veel kaarten door. Meer dan voor professionele overtredingen of omdat een speler te laat is met zijn inzet. Het mooie is dat zelfs de trainer van PSV 2 ook al verklaarde dat PSV bewust schoon schip heeft gemaakt en met een andere insteek bezig is. Ben blij dat je van dat tuig verlost bent.quote:
Ja tegen FC Kroepoekquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef AF_ het volgende:
Hier laat onze jongen toch wat leuke dingen zien
yaytwitter:MarkvanBommel6 twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 15:11:24Bedankt voor het warme welkom op Twitter! Ik hou jullie nu persoonlijk op de hoogte van mijn belevenissen @PSV @KNVB http://t.co/ljsywzFlob reageer retweet
Kan aan mij liggen, maar ik vind die hoogtepunten echtquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef AF_ het volgende:
Hier laat onze jongen toch wat leuke dingen zien
Jij bent er zeker nog niet van op de hoogte dat heel Europa achter die jongen aan zat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik vind die hoogtepunten echt
Enkele ongecontroleerde tackles, lucky bal die hij wegwerkt en een goaltje. Nounou, wat een topper
Een beetje zoals bij Freddy Adu?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent er zeker nog niet van op de hoogte dat heel Europa achter die jongen aan zat.
Hahaquote:Op woensdag 11 september 2013 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zanka is te snel gebracht. Als we hem rustiger brengen wordt het een topper.
Hoop dat hij ooit nog het niveau haalt van Marcelo. Dan hebben we een echte topper.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zit er wel in maar komt er nu even niet uit. We moeten hem gewoon verhuren aan Best Vooruit, dan komt het goed.quote:
Het ligt aan het systeem, net als bij Marcelo en Matavz, en aan Mertens en Depay.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee joh, prima scouting van PSVquote:Op woensdag 11 september 2013 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ligt aan het systeem, net als bij Marcelo en Matavz, en aan Mertens en Depay.
Mertens MVP hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ligt aan het systeem, net als bij Marcelo en Matavz, en aan Mertens en Depay.
Nergens voor nodig. We hebben Bazoer alquote:Op woensdag 11 september 2013 16:36 schreef StefannPSV het volgende:
Misschien wil Ajax die stuntelende Deen wel, kunnen ze hem nog eigen jeugd noemen ook.
Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:36 schreef StefannPSV het volgende:
Misschien wil Ajax die stuntelende Deen wel, kunnen ze hem nog eigen jeugd noemen ook.
quote:De vader van Zakaria Labyad heeft goede zaken gedaan met de transfer van zijn zoon van PSV naar Sporting Lissabon. Dat meldt Voetbal International. Mohammed Labyad heeft liefst 2.064.000 euro overgehouden aan de overgang van zoon Zakaria, zo blijkt uit het jaarverslag van de Portugese topclub. Uit het jaarverslag van Sporting blijkt bovendien dat Labyad voor 35 procent eigendom is van investeringsmaatschappij Doyen. Sporting bezit ook 35 procent van de rechten, Labyad zelf twintig procent en PSV heeft tien procent nog in handen.
omgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |