Yep, dit dus. Al ben ik nu wel ontzettend nieuwsgierig naar jouw andere hobby...quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:38 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Is er iemand die dat ontkent? Maar kennelijk heb ook jij helemaal niet gelezen hoe het zit en blaat je maar wat.
Er zijn 4000 passe-partouts verkocht. Dat zijn dus mensen die naar alle drie de wedstrijden willen. Ik kan me heel goed voorstellen dat daar weinig animo voor is. 1x naar een Oost-Europese pauperclub kijken vind ik best, maar 3 keer is gewoon te veel.
Daarbij zijn die wedstrijden ook op een ongelooflijke zaadtijden, dat helpt ook niet mee. Ik moet gewoon een halve dag vrij pakken en mijn andere hobby laten schieten om er heen te kunnen. No way.
Alsof het wat uitmaakt of je tegen Zenit of Ludogorets speelt, je komt toch voor psv.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:38 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Is er iemand die dat ontkent? Maar kennelijk heb ook jij helemaal niet gelezen hoe het zit en blaat je maar wat.
Er zijn 4000 passe-partouts verkocht. Dat zijn dus mensen die naar alle drie de wedstrijden willen. Ik kan me heel goed voorstellen dat daar weinig animo voor is. 1x naar een Oost-Europese pauperclub kijken vind ik best, maar 3 keer is gewoon te veel.
Daarbij zijn die wedstrijden ook op een ongelooflijke zaadtijden, dat helpt ook niet mee. Ik moet gewoon een halve dag vrij pakken en mijn andere hobby laten schieten om er heen te kunnen. No way.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Alsof het wat uitmaakt of je tegen Zenit of Ludogorets speelt, je komt toch voor psv.
Wat heeft dit met de Kuip te maken dan, daar heb ik het toch helemaal niet over. En een Europese wedstrijd is natuurlijk wat anders dan een bekerwedstrijd tegen een amateurclub - geen vergelijking natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]![]()
Als dat zo was, dan zaten de bekerwedstrijden tegen amateurs in de Kuip ook wel vol toch?
Dat heeft er alles mee te maken. "Je komt toch voor je club?"quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de Kuip te maken dan, daar heb ik het toch helemaal niet over. En een Europese wedstrijd is natuurlijk wat anders dan een bekerwedstrijd tegen een amateurclub - geen vergelijking natuurlijk.
Je kunt het best verantwoorden, maar dat neemt niet weg dat je het ook kunt accepteren dat het iets vreemds is.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef Lemming22 het volgende:
Wat een gezeik toch altijd weer rondom die kaartverkoop van de EL. Ieder jaar verkoopt dat gedrocht niet en ieder jaar krijg je hier dezelfde reacties en discussie. En de komende jaren gaat het precies hetzelfde zijn (mits EL wordt gespeeld).
Ik ga ook niet naar die drie EL wedstrijden. Ik kan mijn euro's en tijd maar één keer besteden, maak een afweging en kies ervoor dat FC Oostblok het me niet waard is en dus niet te gaan. Prima, noem me maar een nep-, of successupporter. Maar ik kan het prima voor mezelf verantwoorden, dus het kan me niet zoveel schelen beste verongelijkte, mogelijk trollende, vrienden.
Het is zeker opmerkelijk, en als ik bij PSV zou werken, had ik jaren geleden al onderzoek laten doen naar de oorzaken. Het zegt ook zeker iets over de achterban van PSV. Maar wat dat is, het kan van alles zijn. En als ik dan weer termen als successupporters voorbij zie komen, dan zegt mij dat ook weer wat over de simpelheid van sommige voetbalsupporters. Daar word ik wat moe van.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt het best verantwoorden, maar dat neemt niet weg dat je het ook kunt accepteren dat het iets vreemds is.
Oh dat zeker, maar met deze nuance ben ik het ook in zijn geheel met je eens.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is zeker opmerkelijk, en als ik bij PSV zou werken, had ik jaren geleden al onderzoek laten doen naar de oorzaken. Het zegt ook zeker iets over de achterban van PSV. Maar wat dat is, het kan van alles zijn. En als ik dan weer termen als successupporters voorbij zie komen, dan zegt mij dat ook weer wat over de simpelheid van sommige voetbalsupporters. Daar word ik wat moe van.
Natuurlijk zijn er overal successupporters. Waarom denk je dat Twente opeens geen gigantische wachtlijst meer heeft met de seizoenskaarten? Waarom is er opeens weer zat plek in het AZ-stadion? Waarom denk je dat het bij PEC Zwolle momenteel helemaal vol zit? Omdat mensen nu eenmaal graag voetbal gaan kijken wanneer de ploeg het goed doet. Wanneer dat wegvalt, dan valt ook de interesse bij een groot deel van het publiek weg. Hoe wil je dat anders benoemen dan successupporters?!?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is zeker opmerkelijk, en als ik bij PSV zou werken, had ik jaren geleden al onderzoek laten doen naar de oorzaken. Het zegt ook zeker iets over de achterban van PSV. Maar wat dat is, het kan van alles zijn. En als ik dan weer termen als successupporters voorbij zie komen, dan zegt mij dat ook weer wat over de simpelheid van sommige voetbalsupporters. Daar word ik wat moe van.
En toch bij elke kans die de rest krijgt er even op zeikenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
Beetje zinloze discussie. PSV'ers zijn nou eenmaal geneigd om buiten de seizoenskaart geen stuiver meer uit te geven. Dat is al sinds jaar en dag zo. Het EL excuus is ook maar slap want naar Milaan gingen ook 2 man en een halve paardenkop.
Gewoon een verschil in mentaliteit. Ofzo.
En dit moet dan ook echt elke week misntens 294802 keer worden gezegd door iedereen. Word je toch simpel vanquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En toch bij elke kans die de rest krijgt er even op zeiken![]()
Laat het lekker voor wat het is, PSV heeft inderdaad een minder aanhankelijk publiek, willen minder uitgeven en komen voor een potje voetbal kijken.. niet om hun longen uit hun lijf te schreeuwen.
Hoe jammer dat ook is soms.
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dit moet dan ook echt elke week misntens 294802 keer worden gezegd door iedereen. Word je toch simpel van
En zo is op elk publiek wel wat aan te merken en supporters van de tegenstander zullen dat dan ook altijd doen. Boeiend. Over het Ajax en Feyenoord publiek is ook genoeg te zeiken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En toch bij elke kans die de rest krijgt er even op zeiken![]()
Laat het lekker voor wat het is, PSV heeft inderdaad een minder aanhankelijk publiek, willen minder uitgeven en komen voor een potje voetbal kijken.. niet om hun longen uit hun lijf te schreeuwen.
Hoe jammer dat ook is soms.
Wat betreft Twente, AZ en Zwolle heb je gelijk. En natuurlijk zijn er bij de topclubs ook genoeg successupporters. De hype rondom Milan thuis bewees dat ook. Maar hier wordt geroepen dat er bij PSV erg veel successupporters zitten aangezien er maar 4000 passe-partouts verkocht zijn. Dat is veel te simplistisch.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er overal successupporters. Waarom denk je dat Twente opeens geen gigantische wachtlijst meer heeft met de seizoenskaarten? Waarom is er opeens weer zat plek in het AZ-stadion? Waarom denk je dat het bij PEC Zwolle momenteel helemaal vol zit? Omdat mensen nu eenmaal graag voetbal gaan kijken wanneer de ploeg het goed doet. Wanneer dat wegvalt, dan valt ook de interesse bij een groot deel van het publiek weg. Hoe wil je dat anders benoemen dan successupporters?!?
Enige waar het redelijk gelijk blijft, zijn Ajax, Feyenoord en PSV.
Daar moet je ook omwisselen dan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:35 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ga morgen naar de wedstrijd.Het omwisselbiljet moet afgehaald worden op parkeerplaats bolder a1 afslag 26-27.Als ik in de routeplanner het stadion van twente invoer kom ik dan gewoon langs die parkeerplaats?
Bedoelde ik ook.Omwisselbiljet moet ik op die parkeerplaats ruilen voor een ticket.Mijn vraag is gewoon..als ik bij de tom tom stadion twente aanhoudt kom ik dan langs parkeerplaats bolder om die tickets te ruilen?quote:
Klopt, al weten ze dit in Amsterdam wat eerder dan dat wij dat 2 jaar geleden (?) wisten. Associaal gelul toen met kaartjes aan thuissupporters willen verkopen. Hoop zelf dat er wel wat doorgesnoven neusjes aanwezig zullen zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:13 schreef Lemming22 het volgende:
Ik lees net dat Ajax-supporters misschien PSV - Ajax moeten missen omdat de treincombi door werkzaamheden aan de spoortunnel in Best wellicht niet door kan gaan en er geen geschikte alternatieven zijn. Zou wel zonde zijn hoor. Een vol uitvak doet toch wel veel voor de beleving van zo'n wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |