abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:24:49 #151
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_131122748
Zegt weer genoeg dat de kaart-verkoop tegen PSV zo verschrikkelijk hard gaat, en nu ze Europa League moeten spelen is het allemaal veel lastiger. Zitten toch ook wel erg veel succes supporters.
pi_131122759
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef GwaiLow het volgende:
Zegt weer genoeg dat de kaart-verkoop tegen PSV zo verschrikkelijk hard gaat, en nu ze Europa League moeten spelen is het allemaal veel lastiger. Zitten toch ook wel erg veel succes supporters.
Dat blijkt eens te meer.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_131122797
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef GwaiLow het volgende:
Het lijkt erop dat de supporters van PSV nog op te grote voet leven. EL is het niveau van PSV, daar kan je je als supporter wel te goed voor voelen maar het is beter om er te zijn voor je club en er proberen nog iets van te maken. Gaat al lastig genoeg worden om punten te halen in deze groep.
pi_131122836
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat de supporters van PSV nog op te grote voet leven. EL is het niveau van PSV, daar kan je je als supporter wel te goed voor voelen maar het is beter om er te zijn voor je club en er proberen nog iets van te maken. Gaat al lastig genoeg worden om punten te halen in deze groep.
Nog? Hoe lang speelt psv al geen CL meer? Als supporter zou het geen donder uit moeten maken of je tegen Zenit of tegen Ludogorets speelt, je komt toch voor psv of niet dan?
Abracadabra, tapate guarra!
pi_131122874
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Nog? Hoe lang speelt psv al geen CL meer? Als supporter zou het geen donder uit moeten maken of je tegen Zenit of tegen Ludogorets speelt, je komt toch voor psv of niet dan?
Je moet ze een beetje de tijd geven daar in Brabant he. Traag volkje.
pi_131124007
Jaja, blahblah. Legioen dit, legioen dat. Ga nu maar weer ergens anders trollen
  Forum Admin vrijdag 13 september 2013 @ 12:16:44 #157
35723 crew  GGMM
pi_131124063
quote:

[..]

Ja, dit is toch wel een beetje treurig tbh.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131124161
quote:

[..]

Ja lekker wedstrijden om 19.00 alleen wij hebben dan tenminste supporters die nog werken en een leven hebben in plaats van die supporters daar bij 020 en kakkies waar de helft doorgesnoven uitkeringtrekkerts zijn :W
pi_131124301
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:21 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ja lekker wedstrijden om 19.00 alleen wij hebben dan tenminste supporters die nog werken en een leven hebben in plaats van die supporters daar bij 020 en kakkies waar de helft doorgesnoven uitkeringtrekkerts zijn :W
Goed dat jullie werken, iemand moet toch onze uitkeringen betalen.

Ontopic, is toch logisch dat het nu niet zo snel gaat met de kaartverkoop. Geen CL is toch een teleurstelling, geen aansprekende namen in de EL en nét het eeuwfeest achter de rug. Zal wel weer gewoon aardig vol komen, alleen die passe-partouts zullen niet zo populair zijn.
BFF met GGMM
pi_131124362
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ontopic, is toch logisch dat het nu niet zo snel gaat met de kaartverkoop. Geen CL is toch een teleurstelling, geen aansprekende namen in de EL en nét het eeuwfeest achter de rug. Zal wel weer gewoon aardig vol komen, alleen die passe-partouts zullen niet zo populair zijn.
Ik heb op donderdagavond gewoon een andere hobby. Leuk hoor, voetbal, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven.
pi_131124585
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Sorry was het ff genoeg met al dat gezeik hier. Maar uiteindelijk zullen veel kaarten weggaan via veilingen ook en losse kaartjes idd. :P
pi_131124629
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:14 schreef Knalerwtje het volgende:
Jaja, blahblah. Legioen dit, legioen dat. Ga nu maar weer ergens anders trollen
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:21 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

PSVerts moeten weer andere clubs erbij halen hoor. Wat zijn jullie toch ook een treurig volkje, totaal geen eigenwaarde maar constant de behoefte voelen zichzelf te vergelijken met andere clubs.
pi_131124649
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

[..]

PSVerts moeten weer andere clubs erbij halen hoor. Wat zijn jullie toch ook een treurig volkje, totaal geen eigenwaarde maar constant de behoefte voelen zichzelf te vergelijken met andere clubs.
Terwijl toch altijd door fans die clubs hier het uitlokken maar dat terzijde.
pi_131124706
Wat een enorme non-discussie weer. :')
pi_131124707
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

[..]

Het is hier inderdaad verschrikkelijk. Als ik jou was, zou ik hier nooit meer komen. ^O^ :W
pi_131124766
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:44 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Het is hier inderdaad verschrikkelijk. Als ik jou was, zou ik hier nooit meer komen. ^O^ :W
Nee, net zoals ik graag red mijn vakantie of camping powned kijk kom ik ook graag in het psv topic. Ik hou van aapjes kijken.
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:47:30 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_131124777
Wordt wel weer tijd voor wat wedstrijden, kan het daar weer over gaan
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:50:04 #168
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_131124833
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nee, net zoals ik graag red mijn vakantie of camping powned kijk kom ik ook graag in het psv topic. Ik hou van aapjes kijken.
Dit klinkt alleen grappig in je hoofd, sorry.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_131124848
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:47 schreef Tarado het volgende:
Wordt wel weer tijd voor wat wedstrijden, kan het daar weer over gaan
^O^
pi_131124878
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:50 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Dit klinkt alleen grappig in je hoofd, sorry.
Ik probeer helemaal niet grappig te zijn. Ik kom hier om een serieuze discussie op te starten over psv-fans die nog op te grote voet leven en binnen 3 posts moet ik me alweer persoonlijk verdedigen omdat ik fan ben van een andere club, terwijl ik zelf die club geen moment noem en ook totaal geen vergelijking wil maken.
pi_131124909
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik probeer helemaal niet grappig te zijn. Ik kom hier om een serieuze discussie op te starten over psv-fans die nog op te grote voet leven en binnen 3 posts moet ik me alweer persoonlijk verdedigen omdat ik fan ben van een andere club, terwijl ik zelf die club geen moment noem en ook totaal geen vergelijking wil maken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Je moet ze een beetje de tijd geven daar in Brabant he. Traag volkje.
Ja precies dit is een serieuze discussie.
pi_131125101
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:53 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

[..]

Ja precies dit is een serieuze discussie.
En dan zielig verongelijkt gaan zitten doen. Kansloze pauper.
pi_131125630
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:02 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

En dan zielig verongelijkt gaan zitten doen. Kansloze pauper.
Maar 4000 kaartjes is toch wel triest?
Groot fan van User Wotte
pi_131125772
Knut, opzouten hier met dat getroll.
BFF met GGMM
pi_131126237
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:19 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Maar 4000 kaartjes is toch wel triest?
Is er iemand die dat ontkent? Maar kennelijk heb ook jij helemaal niet gelezen hoe het zit en blaat je maar wat.

Er zijn 4000 passe-partouts verkocht. Dat zijn dus mensen die naar alle drie de wedstrijden willen. Ik kan me heel goed voorstellen dat daar weinig animo voor is. 1x naar een Oost-Europese pauperclub kijken vind ik best, maar 3 keer is gewoon te veel.

Daarbij zijn die wedstrijden ook op een ongelooflijke zaadtijden, dat helpt ook niet mee. Ik moet gewoon een halve dag vrij pakken en mijn andere hobby laten schieten om er heen te kunnen. No way.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')