Wacht nou eerst maar even af.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:41 schreef nickhguitar het volgende:
Volle bak vanavond! Ajax gaat 100% punten laten liggen dus we kunnen weer uitlopen!
En toch zie je vaak dat in zo'n wedstrijd de rust wonderen doet en de tweede helft totaal anders is. Ik hoop het niet, maar alles kan nog daar. En dan moeten wij nog "even" winnen van Twente. Niet echt iets waar PSV een abonnement op heeft.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ajax af? Ajax had gewoon 2 of 3-0 achter moeten staan, die gaan zeker niet winnen
Jawel, maar Cocu zal wel voorzichtig met hem doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:40 schreef Buitendam het volgende:
Is Bakkali niet fit? Zie ik liever dan Depay.
PEC domineert idd maar ga niet jinxen a.u.b.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ajax af? Ajax had gewoon 2 of 3-0 achter moeten staan, die gaan zeker niet winnen
Nee, dat laatste weet ik ook. Ik denk dat de kansen zo'n 50/50 zijn vanavond wat PSV betreft. Ajax gaat verliezen, mark my words.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En toch zie je vaak dat in zo'n wedstrijd de rust wonderen doet en de tweede helft totaal anders is. Ik hoop het niet, maar alles kan nog daar. En dan moeten wij nog "even" winnen van Twente. Niet echt iets waar PSV een abonnement op heeft.
Het begin is gemaakt in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Elk punt of zelfs doelpunt dat we maken in Enschede is meegenomen. Verwacht echter een nederlaag.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:41 schreef nickhguitar het volgende:
Volle bak vanavond! Ajax gaat 100% punten laten liggen dus we kunnen weer uitlopen!
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Juist.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, dat laatste weet ik ook. Ik denk dat de kansen zo'n 50/50 zijn vanavond wat PSV betreft. Ajax gaat verliezen, mark my words.
Slaat ineens heel snel om... nieuwigheid is eraf en alles is weer normaal.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het begin is gemaakt in ieder geval.
Het spel is ook niet echt hoopvol...
Ah, Bojan al Messi voorbij?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
Juist.
[..]
Slaat ineens heel snel om... nieuwigheid is eraf en alles is weer normaal.
Moet ie hard werken, Fisscher was hem ook al voorbij toch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Allang, Messi is nog steeds bezig met de inhaalrace.
Wie?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet ie hard werken, Fisscher was hem ook al voorbij toch?
Eigenlijk moet er ook wel een lampje gaan branden als Wijnaldum uitblinkt. Dan weet je dat het een fase betreft.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:05 schreef knep het volgende:
PSV is de flow al een tijdje kwijt, zie de komende 2 wedstrijden zeker niet gewonnen worden.
Prima resultaat. Twente is mi titelkandidaat, dus dat je daar niet wint is geen schande.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:44 schreef tja77 het volgende:
Netjes, uit bij Twente een punt pakken is niet super maar gewoon netjes.
Je gaat haast wel denken dat het ieder jaar slechter wordt ja. Maar dat is niet zo, de afgelopen jaren heeft Ajax (en daarvoor Twente en AZ ook), zij het zonder een heel denderend team te hebben gewoon over het hele seizoen goed verzorgd voetbal laten zien. Maar allemachtig, wat een hoop ellende is dat nu zeg. Die hebben echt De Jong weer nodig. Dat is geen denderende speler, maar voor de Eredivisie en zeker voor dit Ajax toch wel een absolute topper.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:31 schreef Lemming22 het volgende:
Dit seizoen wordt de kampioen de kampioen van de armoede. Vergeet wat vorige seizoenen gezegd werd. Nu is het écht zo.
---einde sarcastisch flauw grapje---
Het minst slecht zal je bedoelen. Ik heb van alle topclubs uit de eredivisie bedroevend slecht voetbal gezien.quote:Op zondag 15 september 2013 00:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
bovenaan staat waarvan je kan zeggen, ja die hebben het gewoon goed gedaan. Maar met veel punten zal dat zeker niet zijn.
quote:Op zondag 15 september 2013 00:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb ook het idee dat het dit jaar wel heel erg sneu is, maar hopelijk wordt het tegendeel bewezen. Ik denk dat de Europese competities wel even keurig uit gaan wijzen wat voor kansloze kutteams Nederland heeft.
Dat heeft de voorronde EL ook al gedaan. Feyenoord, Vitesse en Utrecht kansloos ten onder tegen kutclubsquote:Op zondag 15 september 2013 00:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb ook het idee dat het dit jaar wel heel erg sneu is, maar hopelijk wordt het tegendeel bewezen. Ik denk dat de Europese competities wel even keurig uit gaan wijzen wat voor kansloze kutteams Nederland heeft.
Ajax was vorig seizoen in de eerste seizoenshelft ook matig (en de 2 seizoenen ervoor ook) al heb je daar natuurlijk ook gradaties in.quote:Op zondag 15 september 2013 00:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Je gaat haast wel denken dat het ieder jaar slechter wordt ja. Maar dat is niet zo, de afgelopen jaren heeft Ajax (en daarvoor Twente en AZ ook), zij het zonder een heel denderend team te hebben gewoon over het hele seizoen goed verzorgd voetbal laten zien. Maar allemachtig, wat een hoop ellende is dat nu zeg. Die hebben echt De Jong weer nodig. Dat is geen denderende speler, maar voor de Eredivisie en zeker voor dit Ajax toch wel een absolute topper.
Maar ja, titelkandidaat... Ajax matig, Feyenoord matig, Twente heeft ook niet echt een ploeg om bang van te worden als je dat zo ziet. PSV heeft in potentie verreweg de beste ploeg. Alleen zo'n jonge ploeg is natuurlijk erg grillig en kan fysiek behoorlijk moeite hebben met de tegenstander. Dat hebben we wel gezien de afgelopen wedstrijden.
Het riekt toch weer een beetje naar kampioen van de armoede, maar dat kan ook gewoon komen doordat er geen pijl op te trekken is en geen uitgesproken titelkandidaat. Ik denk dat er straks wel een ploeg bovenaan staat waarvan je kan zeggen, ja die hebben het gewoon goed gedaan. Maar met veel punten zal dat zeker niet zijn.
Vooral dit, hoewel ik stellig geloof dat als je in europa een b team opstelt, of gaat roepen dat het kampioenschap belangrijker is, dat je jezelf dan helemaal in een neerwaartse spiraal stort.Cocu zal waarschijnlijk europa niet achter stellen aan de competitie- of dat hoop ik dan. Laat die jongens maar fijn voetballen, de poulfase is kut, maar daarna zou je al wat leuks kunnen loten én kans hebben om te winnen.quote:Op zondag 15 september 2013 09:45 schreef Tarado het volgende:
Het is inderdaad armoedig, Feyenoord zal er ook nog wel bijkomen, zonder Europees voetbal is toch een voordeel in deze competitie, dat heeft Twente ook.
Ding is alleen dat de zwakheden die we zagen in die wedstrijd, chronische zwakheden zijn. Sowieso halen we erg weinig rendement uit de aanval en niemand van de buitenspelers zijn geweldige verzorgers van aanvoer richting de spits. En Matavz is niet bepaald een speler die wat afdwingt of een verdediging in de war brengt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:44 schreef tja77 het volgende:
Netjes, uit bij Twente een punt pakken is niet super maar gewoon netjes.
Dat verandert ook niet met Bakkali, want dat is ook geen buitenspeler die de spits zoekt. De enige bij PSV die dat kan is Narsingh en die moet eerst nog maar eens een basisplaats afdwingen in dit elftal. Matavz is gewoon niks. Speelde tegen Milan in de thuiswedstrijd voor het eerst dwingend, maar in elke andere wedstrijd speel je gewoon met 10 man als hij meedoet. Dan zie ik liever Locadia, die sleurt en sleept tenminste nog.quote:Op zondag 15 september 2013 14:39 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ding is alleen dat de zwakheden die we zagen in die wedstrijd, chronische zwakheden zijn. Sowieso halen we erg weinig rendement uit de aanval en niemand van de buitenspelers zijn geweldige verzorgers van aanvoer richting de spits. En Matavz is niet bepaald een speler die wat afdwingt of een verdediging in de war brengt.
Daar heb je deels gelijk mee, maar PSV doet sowieso al mee voor de bovenste plekken. Ze moeten alleen in de afronding veel beter worden en vooral de pass die er voor zorgt dat er een assist gegeven kan gaan worden blijft vaak uit. Dat zit hem vooral in automatismen en of die er uiteindelijk wel of niet komen is vooral afhankelijk van de kwaliteiten van Cocu. De spelers individueel hebben genoeg kwaliteiten om in de Eredivisie kampioen te worden, dat lijkt me helder.quote:Kortom, als PSV een kans wil hebben op de bovenste plekken, moet het die zwakheden oplossen. En zonder die zwakheden (waarmee we dus gewoon voldoen aan wat de norm moet zijn), hadden we ook gisteren gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |