Feijenoordquote:Op zondag 8 september 2013 15:55 schreef Muto het volgende:
Een paar Feijenoorders hier en VBL heeft haar gezicht terug.
betekentquote:Op zondag 8 september 2013 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat betekend, dat jij moet opzouten
Werd tijd ook.quote:Op zondag 8 september 2013 15:55 schreef Muto het volgende:
Ik ben hier pas sinds één dagquote:Op zondag 8 september 2013 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat betekend, dat jij moet opzouten
Dat is alleen zo als HMF terug is, dan is de SC compleet.quote:Op zondag 8 september 2013 15:55 schreef Muto het volgende:
Bedankt voor deze informatie. Ik zal het even noteren.quote:Op zondag 8 september 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
Het Feyenoord groepje geeft de SC kleur.
Zullen we dit topic uit nostalgische overwegingen hernoemen?quote:Op zondag 8 september 2013 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In de oude SC horen ook taalfouten
Alsof ik iets verkeerds heb gezegd?quote:Op zondag 8 september 2013 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en die heb je aardig verziekt
Hey een kloonquote:Op zondag 8 september 2013 15:59 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Alsof ik iets verkeerds heb gezegd?
Oh, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 8 september 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik leg je volgende keer wel de oliebol en ananas uit
Theorie dan, geen praktijk
Weet ik eigenlijk niet, maar ik vond het leuk om dat te zeggenquote:Op zondag 8 september 2013 15:59 schreef Curitiba het volgende:
[..]
Alsof ik iets verkeerds heb gezegd?
Ik ook. Maar weet niet waarvanquote:Op zondag 8 september 2013 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
Godverdomme ik heb keelpijn. Ik had het zondag en maandag, toen ging het weg en nu is het opeens terug
Haten op HMF is verlatenquote:Op zondag 8 september 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het wel, het is de schuld van HMF
Okequote:Op zondag 8 september 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar ik vond het leuk om dat te zeggen
Oke dan geef ik hem ook de schuldquote:Op zondag 8 september 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het wel, het is de schuld van HMF
Leg het anders even nu uit, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 8 september 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je ananas lekkerder vind dan oliebol
vindtquote:Op zondag 8 september 2013 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je ananas lekkerder vind dan oliebol
Wat heeft hij misdaan danquote:Op zondag 8 september 2013 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
HMF is maar een raar mens maar hij laat mij vaak lachenvind het jammer dat hij niet terug mag komen
Hou xkachel, en nee.quote:Op zondag 8 september 2013 16:03 schreef xcachet het volgende:
Hou Tyron. Ga je ook naar ajax volgende week?
Kleuterklas in het kwadraat.quote:Op zondag 8 september 2013 16:02 schreef Tyron het volgende:
Trieste mensen hier
Ga een leven buiten fok! zoeken en maak je niet zo druk om een SC.
PEC Zwollequote:Op zondag 8 september 2013 16:03 schreef xcachet het volgende:
Bijna alle 'Ajacieden' hier gaan nooit naar ajax.quote:Op zondag 8 september 2013 16:03 schreef xcachet het volgende:
Ja dat gaat niet, dat moet ik laten zien met me mondquote:Op zondag 8 september 2013 16:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Leg het anders even nu uit, ik ben benieuwd.
Nice.quote:Op zondag 8 september 2013 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet, dat moet ik laten zien met me mond_!
Jij laat met je mond zien waarom een oliebol lekker dan een ananas is...quote:Op zondag 8 september 2013 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar.quote:Op zondag 8 september 2013 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 september 2013 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zou het wegdek van de marathon van Rotterdam kunnen 'behangen' met zijn rapsheet
Ik nietquote:Op zondag 8 september 2013 16:04 schreef Muto het volgende:
Hebben jullie ook die foto van Xcachet via DM gehad. Of ben ik speciaal?
Welke van de 3 bedoel je?quote:Op zondag 8 september 2013 16:04 schreef Muto het volgende:
Welke? Normale foto of zoals ik de tettenfoto?quote:Op zondag 8 september 2013 16:04 schreef Muto het volgende:
Ik heb helaas niks gehad.quote:Op zondag 8 september 2013 16:04 schreef Muto het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2013 16:05 schreef GGMM het volgende:
Waarom word ik altijd overgeslagen als er foto's rondgaan.
Ja misschien neem ik een banaan mee om het nog beter te laten zienquote:Op zondag 8 september 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij laat met je mond zien waarom een oliebol lekker dan een ananas is...
Je hebt beet Sjaak.
Dat lijkt me nogal logisch.quote:Op zondag 8 september 2013 16:05 schreef GGMM het volgende:
Waarom word ik altijd overgeslagen als er foto's rondgaan.
Misselijkmakend ja. Als ik het doe begint GGMM als een klein meisje te gillen... en nu doet hij het zelf.quote:
Dat was Raja, debiel.quote:Op zondag 8 september 2013 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misselijkmakend ja. Als ik het doe begint GGMM als een klein meisje te gillen... en nu doet hij het zelf.
Nieuwe start van de SCquote:Op zondag 8 september 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, waarom staat de teller van de SC op 1?
Uh, nee. Dat was ik.quote:Op zondag 8 september 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Drizzt die Johannes bande zeker
Ze hebben je door, maat.quote:Op zondag 8 september 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Drizzt die Johannes bande zeker
Hij heeft z'n lolletje ook weer gehad.quote:Op zondag 8 september 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM, waarom staat de teller van de SC op 1?
Nog steeds chagrijnig? Als je er over wil praten dan hoor ik het welquote:Op zondag 8 september 2013 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft z'n lolletje ook weer gehad.
ik snap het nut er gewoon niet zo vanquote:Op zondag 8 september 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds chagrijnig? Als je er over wil praten dan hoor ik het wel
Dat was best grappig na al die "VBL SC is back" "Net als vroeger blablabla" onzin.quote:Op zondag 8 september 2013 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij heeft z'n lolletje ook weer gehad.
Vissticks met pizzaquote:Op zondag 8 september 2013 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vissticks met spinazie of een pizza.
Op verzoek van insomina_ gewijzigd.quote:Op zondag 8 september 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #2517 Met frisse tegenzin
Hah! deze zal overleven.
Druppel, emmer. Ik doe deze SC in de banquote:Op zondag 8 september 2013 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op verzoek van insomina_ gewijzigd.
Sorry, maar ik ben het wel met hem eens dat het gewoon geen zin heeft om het nummer opeens te veranderen.
Deze opmerking beantwoordt hij over 10 minuten pas, hij is net razend weggelopen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de man die om de 10 minuten afscheid neemt.
quote:Op zondag 8 september 2013 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op verzoek van insomina_ gewijzigd.
Sorry, maar ik ben het wel met hem eens dat het gewoon geen zin heeft om het nummer opeens te veranderen.
quote:Op zondag 8 september 2013 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet zelf opgesloten worden
Ik heb daar nu ook wel zin in een vette hap.quote:Op zondag 8 september 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh wat lekker, misschien eet ik dat ook wel CA.
Ik zeg gewoon netjes gedag, elke keer als ik wegga.quote:Op zondag 8 september 2013 16:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de man die om de 10 minuten afscheid neemt.
Waar?quote:Op zondag 8 september 2013 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb daar nu ook wel zin in een vette hap.
Wel van de snackbar, zelf bakken heb ik geen zin inquote:Op zondag 8 september 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh wat lekker, misschien eet ik dat ook wel CA.
Hoe vet mag die hap zijn? Ik heb nog een rode hap in de aanbieidingquote:Op zondag 8 september 2013 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb daar nu ook wel zin in een vette hap.
Uiteraard. Veel te veel tijd dat zelf bakken.quote:Op zondag 8 september 2013 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wel van de snackbar, zelf bakken heb ik geen zin in
Wat is een rode hap? Ik ken alleen een dikke hap.quote:Op zondag 8 september 2013 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe vet mag die hap zijn? Ik heb nog een rode hap in de aanbieiding
Een rode dikke hapquote:Op zondag 8 september 2013 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is een rode hap? Ik ken alleen een dikke hap.
quote:
A man loves his woman every day of the month.quote:Op zondag 8 september 2013 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe vet mag die hap zijn? Ik heb nog een rode hap in de aanbieiding
Heb ik ook, is gewoon een onderdeel van de kater.quote:Op zondag 8 september 2013 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
tegenwoordig ben ik altijd in een sombere stemming de dag nadit ik gezopen heb
weet niet waarom
Moet je deze eens kijken dan:quote:
Ik nooit, niet eens na x of pep.quote:Op zondag 8 september 2013 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
tegenwoordig ben ik altijd in een sombere stemming de dag nadit ik gezopen heb
weet niet waarom
quote:Op zondag 8 september 2013 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
A man loves his woman every day of the month.
had ik vroeger nooitquote:Op zondag 8 september 2013 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb ik ook, is gewoon een onderdeel van de kater.
Dat dus jaquote:
Dit maakt jouw obsessie wel compleet.quote:
En nu zonder het mes dat achter zijn vinger zitquote:
Kijken zonder kokhalzen is niet lastig, er in het echt bij staan wel.quote:Op zondag 8 september 2013 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je deze eens kijken dan:
Als je dit kan kijken zonder te kokhalzen vind ik dat best knap.
Ik heb dat ook soms, misschien heeft hij ook wel last van ontstoken klieren.quote:Op zondag 8 september 2013 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je deze eens kijken dan:
Als je dit kan kijken zonder te kokhalzen vind ik dat best knap.
Hij speelt dan ook vals met muis macro's.quote:
Lekker hoorquote:Op zondag 8 september 2013 16:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb dat ook soms, misschien heeft hij ook wel last van ontstoken klieren.
okequote:
Sterker nog; ik heb nu nog steeds geen flauw idee wat je nou allemaal probeert te zeggen.quote:Op zondag 8 september 2013 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die mijn numeric artz niet zien
quote:Op zondag 8 september 2013 16:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit maakt jouw obsessie wel compleet.
Nee, het is echt nasty. En het ruikt nog veel erger. Toevallig/gelukkig vandaag degene in mijn nek geknapt.quote:
doe normaal gekquote:
Daar zou ik ook niet echt op zitten te wachten nee, en dan mist het broodje + saus. Al is saus niet per se nodig bij een kroket, dat dan weer wel.quote:Op zondag 8 september 2013 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Chique hoor, al die troep om je kroket.
Dat is nog kwalijker idd.quote:Op zondag 8 september 2013 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet echt op zitten te wachten nee, en dan mist het broodje + saus.
Ik had gister lekker gegetenquote:
Door deze post denk ik dat ik vanavond kroketten ga eten.quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet echt op zitten te wachten nee, en dan mist het broodje + saus. Al is saus niet per se nodig bij een kroket, dat dan weer wel.
Hou op, ik krijg er zin in en mag die zooi niet meer etenquote:
Goed voor de lijn maar ik zou er echt moeite mee hebben..quote:Op zondag 8 september 2013 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik neem er nooit saus bij.
Als ik patat er bij eet, dan alleen een losse kroket.
Als ik geen patat erbij eet, dan heb ik een broodje kroket zonder saus
Appelmoesquote:Op zondag 8 september 2013 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed voor de lijn maar ik zou er echt moeite mee hebben..
Sowieso eet ik zowat overal appelmoes bij (ja ook bij de macaroni en spaghetti)
Nou patat en kroketten zijn niet goed voor de lijn hoor. Als je toch gaat snacken kan je er net zo goed saus bij nemenquote:Op zondag 8 september 2013 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goed voor de lijn maar ik zou er echt moeite mee hebben..
Sowieso eet ik zowat overal appelmoes bij (ja ook bij de macaroni en spaghetti)
Ik eet het op een broodje met mosterd. Met patat vind ik het 't lekkerste met wat appelmoes erbij.quote:Op zondag 8 september 2013 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik neem er nooit saus bij.
Als ik patat er bij eet, dan alleen een losse kroket.
Als ik geen patat erbij eet, dan heb ik een broodje kroket zonder saus
Kipsate van de Berenquote:Op zondag 8 september 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
De vleeskroket en de kaassouffle staan bij mij wel op eenzame hoogte, samen met de kipsaté die ik niet echt onder de noemer snack zou willen scharen.
quote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het trouwens raar dat ik altijd mayo over de aardappels gooi en de boel vervolgens fijnprak?
Ja.quote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het trouwens raar dat ik altijd mayo over de aardappels gooi en de boel vervolgens fijnprak?
quote:
Ja, het is ook niet goed, maar zonder saus is een stuk beter. Kijk maar eens naar de barbecue'en. BBQ is juist niet slecht want het vet gaat weg maar het feit dat je zoveel saus erbij vreet maar het weer extra ongezond (plus je pakt vaak veel meer vlees)quote:Op zondag 8 september 2013 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou patat en kroketten zijn niet goed voor de lijn hoor. Als je toch gaat snacken kan je er net zo goed saus bij nemen
Ik heb altijd patatje mayo
En bij mijn frikandel ook mayo. Alleen eet ik dat wat minder vaak
Behoorlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje.quote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok.quote:
Dan eet ik hem wel op jaquote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel als ik 'm voor je maak toch?
Ja beetje wel.quote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaquote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kut Renee er kwam cola door mijn neus door het lachenquote:Op zondag 8 september 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behoorlijk.
Maar je doet ook aan LARPen, dus er zijn meer dringende zaken om je druk over te maken.
Ik en LARPen?quote:Op zondag 8 september 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behoorlijk.
Maar je doet ook aan LARPen, dus er zijn meer dringende zaken om je druk over te maken.
Mayonaise is op bijna alles lekker, dus nee. Of het verstandig is? Ik denk het wel, je ziet er tenger genoeg uit.quote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo heb je Raja toch ook leren kennen?quote:
quote:
Uh, heb ik een kloon?quote:Op zondag 8 september 2013 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toch maar posten met deze ipv je kloontje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat uitstekend.quote:Op zondag 8 september 2013 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoi Stijn, hoe is het kereltje?Zijn de geruchten waar?
Nouja, ik mag graag rondparaderen in m'n SS Obersturmführerpakkie en bevelen schreeuwen, maar dat telt toch niet mee?quote:Op zondag 8 september 2013 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You've got LARP written all over it buddy
Wat jij en Knetter in de slaapkamer doen wil ik niet weten.quote:Op zondag 8 september 2013 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nouja, ik mag graag rondparaderen in m'n SS Obersturmführerpakkie en bevelen schreeuwen, maar dat telt toch niet mee?
quote:Op zondag 8 september 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
De vleeskroket en de kaassouffle staan bij mij wel op eenzame hoogte, samen met de kipsaté die ik niet echt onder de noemer snack zou willen scharen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Heb Raja nog nooit gemeetquote:Op zondag 8 september 2013 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo heb je Raja toch ook leren kennen?
Yo, dankje, verslikte me bijna in m'n koffiequote:Op zondag 8 september 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat jij en Knetter in de slaapkamer doen wil ik niet weten.
Mijn broertjes vraten appelmoes bij 't leven. Ik weet niet anders als dat er een grote pot appelmoes per maaltijd op ging bij ons thuis.quote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Kom haten.
Vroegah deden al die moedertjes speciaal voor mij een potje appelmoes kopen bij kinderfeestjes![]()
[..]
Ja, het is ook niet goed, maar zonder saus is een stuk beter. Kijk maar eens naar de barbecue'en. BBQ is juist niet slecht want het vet gaat weg maar het feit dat je zoveel saus erbij vreet maar het weer extra ongezond (plus je pakt vaak veel meer vlees)
quote:Op zondag 8 september 2013 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Frituren in een (koeken)pan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rens jonge.. wat moet ik nou toch met jou.dat heet dan toch geen frituren
[..]frituren in een pan is dan ook echt achterlijk leipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 september 2013 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yo, dankje, verslikte me bijna in m'n koffie![]()
Volgende keer gewoon weer friteuse.quote:Op zondag 8 september 2013 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
frituren in een pan is dan ook echt achterlijk leip
Kom jongens, laten we het spelletje meespelen en net doen alsof we niet doorhebben dat Stijn hier met zijn kloon doorpostte.quote:
pan vol olie, dan is het wel frituren. alleen inderdaad gevaarlijk omdat je de temperatuur niet kan meten.quote:Op zondag 8 september 2013 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Frituren in een (koeken)pan.
Rens jonge.. wat moet ik nou toch met jou.dat heet dan toch geen frituren
Precies. Dat hoort er gewoon bijquote:Op zondag 8 september 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn broertjes vraten appelmoes bij 't leven. Ik weet niet anders als dat er een grote pot appelmoes per maaltijd op ging bij ons thuis.
beter leren koken.quote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies. Dat hoort er gewoon bij
Hoe krijg je anders die gore droge hollandse kost weg
Met jus of groentesaus of mayo natuurlijk!quote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies. Dat hoort er gewoon bij
Hoe krijg je anders die gore droge hollandse kost weg
Dat is echt gevaarlijkquote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
pan vol olie, dan is het wel frituren. alleen inderdaad gevaarlijk omdat je de temperatuur niet kan meten.
[..]Waarom zou je een kaassouffle in de pan frituren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet echt van niets?quote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom jongens, laten we het spelletje meespelen en net doen alsof we niet doorhebben dat Stijn hier met zijn kloon doorpostte.
Dat bedoel ik toch net. Ik kon het niet goed inschatten dus ging niet zoals het moest, wel gewoon op kunnen eten maar het hoort niet zo.quote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
pan vol olie, dan is het wel frituren. alleen inderdaad gevaarlijk omdat je de temperatuur niet kan meten.
Ik doe wel ooit (als ik geen appelmoes doe) tomate ketcup over de aardappelen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met jus of groentesaus of mayo natuurlijk!
Frituren in een pan?quote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je een kaassouffle in de pan frituren?
[..]Sateprikken in het vet doen, als die gaat borrelen, dan is het vet heet genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Goedkoopquote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
https://www.all4games.nl/(...)-GTA-V-Playstation-3
quote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Waarom post je in spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee. Gewoon zorgen dat je een grote kop water naast je pan hebt klaarstaan om het vuur te blussen als de vlam in de pan slaat.quote:
te hete souffle is nog niet zo erg, het is de vlam in de pan dat niet goed is.quote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch net. Ik kon het niet goed inschatten dus ging niet zoals het moest, wel gewoon op kunnen eten maar het hoort niet zo.
Best leipe onderneming hoor.
[..]DAT HEET GODVERDOMME GEEN FRITUREN..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat vind ik dan weer goorquote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe wel ooit (als ik geen appelmoes doe) tomate ketcup over de aardappelen.
Nou de buitenkant was iets te hard.quote:Op zondag 8 september 2013 17:08 schreef Adames het volgende:
[..]
te hete souffle is nog niet zo erg, het is de vlam in de pan dat niet goed is.
quote:Op zondag 8 september 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon zorgen dat je een grote kop water naast je pan hebt klaarstaan om het vuur te blussen als de vlam in de pan slaat.
Ik bestel er vaakquote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goedkoop.. maarja, gammele webshop waarvan je je moet afvragen of je daar 60 euro aan toe durft te vertrouwen.
eens gedaan met calamaris, omdat er geen frietketel beschikbaar was.quote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders noemenquote:Op zondag 8 september 2013 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DAT HEET GODVERDOMME GEEN FRITUREN..
En is niet efficientquote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Haha dacht je dat ik niet wist dat je geen water erbij moet doen? Dan fikt straks mijn hele huis af.quote:Op zondag 8 september 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon zorgen dat je een grote kop water naast je pan hebt klaarstaan om het vuur te blussen als de vlam in de pan slaat.
[..]Ja, wij zijn de friteuse ook regelmatig kwijt. Dan staat hij ineens tussen de schoenen in het schoenenrek of vind ik 'm ineens in de wasmand terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 september 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bakken..quote:
thxquote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
https://www.all4games.nl/(...)-GTA-V-Playstation-3
DIT IS DUS NIET WAAR IEDEREEN. LEVENSGEVAARLIJK. GEO HEEFT GELIJK!quote:Op zondag 8 september 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon opkanjeren met je kloon.quote:Op zondag 8 september 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met je getroll zit Rens nu te janken in mijn DM. Bedankt ouwe.
Je hebt gelijk. Ik twijfelde al of ik het moest doen, maar met die mongolen hier moet je altijd een beetje oppassen idd.quote:Op zondag 8 september 2013 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]slechte troll kapi
tevens kan je dit niet maken, for real.. huis dadelijk afgefikt, kind ernstige brandwonden omdat hij dacht oprecht advies te krijgen
quote:Op zondag 8 september 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DIT IS DUS NIET WAAR IEDEREEN. LEVENSGEVAARLIJK. GEO HEEFT GELIJK!
quote:Op zondag 8 september 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DIT IS DUS NIET WAAR IEDEREEN. LEVENSGEVAARLIJK. GEO HEEFT GELIJK!
Hij deelde een koekje uit. Hij had al eerder rood kunnen krijgen trouwens.quote:Op zondag 8 september 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft sterspeler Zanka zich laten gaan?
quote:Op zondag 8 september 2013 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon opkanjeren met je kloon.
Dat eerste is 100 keer lekkerder als je 't goed doet hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bakken..
Frituren doe je in frietvet, niet in simpele olie en doe je op 180/190 graden in een frietpan. Wereld van verschil ook in smaak.
Flikker maar eens aardappel schijfjes in de koekenpan of in de frituur. Dat laatste
Je bakt toch niet koekwaus.quote:Op zondag 8 september 2013 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bakken..
Frituren doe je in frietvet, niet in simpele olie en doe je op 180/190 graden in een frietpan. Wereld van verschil ook in smaak.
Flikker maar eens aardappel schijfjes in de koekenpan of in de frituur. Dat laatste
Een koekje moet kunnen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij deelde een koekje uit. Hij had al eerder rood kunnen krijgen trouwens.
ach man, dat krijg je in groep 8 geleerdquote:Op zondag 8 september 2013 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]goedzo
Ik ben zeker in voor kut geintjes, trolletjes.. maar dit zijn geen grappen. Heb ooit zo'n demonstratie gezien.. je schrikt je de tering.
bedanktquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]goedzo
Ik ben zeker in voor kut geintjes, trolletjes.. maar dit zijn geen grappen. Heb ooit zo'n demonstratie gezien.. je schrikt je de tering.
Ikke niet hoor.. of ik heb het gemist omdat de vogels buiten interessanter warenquote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ach man, dat krijg je in groep 8 geleerd
Je moeder is een gekkie.quote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
Frituren in een pan kan gewoon hoor
Heeft mijn mama vroeg vaak genoeg gedaan
Toen er nog geen frituurpannen bestonden
Laten zien hoe gevaarlijk het is en er zelf zonder gezichtsbescherming naast gaan staan.quote:
nee, er in spugen heeft niet veel effect. paar dorpen verder zat een frituur daar spuugden de eigenaar soms in het vet om te kijken of het al heet genoeg was.quote:Op zondag 8 september 2013 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ikke niet hoor.. of ik heb het gemist omdat de vogels buiten interessanter waren![]()
Ik heb wel zo'n vervelende drang om in een frietpan te willen spugen om te kijken of dat al genoeg is om zo'n effect te creeren maar gelukkig kan ik die dwang controleren.
Natuurlijk is dat niet genoeg, je flikkert er toch ook bevroren patat in met stukjes ijs ertussen soms.quote:Op zondag 8 september 2013 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ikke niet hoor.. of ik heb het gemist omdat de vogels buiten interessanter waren![]()
Ik heb wel zo'n vervelende drang om in een frietpan te willen spugen om te kijken of dat al genoeg is om zo'n effect te creeren maar gelukkig kan ik die dwang controleren.
Dat maakte ze je wijs. In werkelijkheid had je moeder gewoon geen geld om een frituurpan te kopen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
Frituren in een pan kan gewoon hoor
Heeft mijn mama vroeg vaak genoeg gedaan
Toen er nog geen frituurpannen bestonden
Dartsen viel ook tegen vandaag.quote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Heb gisteren alleen 1 post geplaatst, verder alleen maar een vruchtbare zoektocht naar een leven gehad. Jammer voor je.
...quote:Op zondag 8 september 2013 17:13 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, er in spugen heeft niet veel effect. paar dorpen verder zat een frituur daar spuugden de eigenaar soms in het vet om te kijken of het al heet genoeg was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |