Goedkoopquote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
https://www.all4games.nl/(...)-GTA-V-Playstation-3
quote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Waarom post je in spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee. Gewoon zorgen dat je een grote kop water naast je pan hebt klaarstaan om het vuur te blussen als de vlam in de pan slaat.quote:
te hete souffle is nog niet zo erg, het is de vlam in de pan dat niet goed is.quote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch net. Ik kon het niet goed inschatten dus ging niet zoals het moest, wel gewoon op kunnen eten maar het hoort niet zo.
Best leipe onderneming hoor.
[..]DAT HEET GODVERDOMME GEEN FRITUREN..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat vind ik dan weer goorquote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe wel ooit (als ik geen appelmoes doe) tomate ketcup over de aardappelen.
Nou de buitenkant was iets te hard.quote:Op zondag 8 september 2013 17:08 schreef Adames het volgende:
[..]
te hete souffle is nog niet zo erg, het is de vlam in de pan dat niet goed is.
quote:Op zondag 8 september 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon zorgen dat je een grote kop water naast je pan hebt klaarstaan om het vuur te blussen als de vlam in de pan slaat.
Ik bestel er vaakquote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goedkoop.. maarja, gammele webshop waarvan je je moet afvragen of je daar 60 euro aan toe durft te vertrouwen.
eens gedaan met calamaris, omdat er geen frietketel beschikbaar was.quote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je een kaassouffle in de pan frituren?
Hoe wil je het anders noemenquote:Op zondag 8 september 2013 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DAT HEET GODVERDOMME GEEN FRITUREN..
En is niet efficientquote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
pan vol olie, dan is het wel frituren. alleen inderdaad gevaarlijk omdat je de temperatuur niet kan meten.
Haha dacht je dat ik niet wist dat je geen water erbij moet doen? Dan fikt straks mijn hele huis af.quote:Op zondag 8 september 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon zorgen dat je een grote kop water naast je pan hebt klaarstaan om het vuur te blussen als de vlam in de pan slaat.
[..]Ja, wij zijn de friteuse ook regelmatig kwijt. Dan staat hij ineens tussen de schoenen in het schoenenrek of vind ik 'm ineens in de wasmand terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 september 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bakken..quote:
thxquote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
https://www.all4games.nl/(...)-GTA-V-Playstation-3
DIT IS DUS NIET WAAR IEDEREEN. LEVENSGEVAARLIJK. GEO HEEFT GELIJK!quote:Op zondag 8 september 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon opkanjeren met je kloon.quote:Op zondag 8 september 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met je getroll zit Rens nu te janken in mijn DM. Bedankt ouwe.
Je hebt gelijk. Ik twijfelde al of ik het moest doen, maar met die mongolen hier moet je altijd een beetje oppassen idd.quote:Op zondag 8 september 2013 17:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]slechte troll kapi
tevens kan je dit niet maken, for real.. huis dadelijk afgefikt, kind ernstige brandwonden omdat hij dacht oprecht advies te krijgen
quote:Op zondag 8 september 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DIT IS DUS NIET WAAR IEDEREEN. LEVENSGEVAARLIJK. GEO HEEFT GELIJK!
quote:Op zondag 8 september 2013 17:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
DIT IS DUS NIET WAAR IEDEREEN. LEVENSGEVAARLIJK. GEO HEEFT GELIJK!
Hij deelde een koekje uit. Hij had al eerder rood kunnen krijgen trouwens.quote:Op zondag 8 september 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft sterspeler Zanka zich laten gaan?
quote:Op zondag 8 september 2013 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon opkanjeren met je kloon.
Dat eerste is 100 keer lekkerder als je 't goed doet hoor.quote:Op zondag 8 september 2013 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bakken..
Frituren doe je in frietvet, niet in simpele olie en doe je op 180/190 graden in een frietpan. Wereld van verschil ook in smaak.
Flikker maar eens aardappel schijfjes in de koekenpan of in de frituur. Dat laatste
Je bakt toch niet koekwaus.quote:Op zondag 8 september 2013 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bakken..
Frituren doe je in frietvet, niet in simpele olie en doe je op 180/190 graden in een frietpan. Wereld van verschil ook in smaak.
Flikker maar eens aardappel schijfjes in de koekenpan of in de frituur. Dat laatste
Een koekje moet kunnen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij deelde een koekje uit. Hij had al eerder rood kunnen krijgen trouwens.
ach man, dat krijg je in groep 8 geleerdquote:Op zondag 8 september 2013 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]goedzo
Ik ben zeker in voor kut geintjes, trolletjes.. maar dit zijn geen grappen. Heb ooit zo'n demonstratie gezien.. je schrikt je de tering.
bedanktquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]goedzo
Ik ben zeker in voor kut geintjes, trolletjes.. maar dit zijn geen grappen. Heb ooit zo'n demonstratie gezien.. je schrikt je de tering.
Ikke niet hoor.. of ik heb het gemist omdat de vogels buiten interessanter warenquote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ach man, dat krijg je in groep 8 geleerd
Je moeder is een gekkie.quote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
Frituren in een pan kan gewoon hoor
Heeft mijn mama vroeg vaak genoeg gedaan
Toen er nog geen frituurpannen bestonden
Laten zien hoe gevaarlijk het is en er zelf zonder gezichtsbescherming naast gaan staan.quote:
nee, er in spugen heeft niet veel effect. paar dorpen verder zat een frituur daar spuugden de eigenaar soms in het vet om te kijken of het al heet genoeg was.quote:Op zondag 8 september 2013 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ikke niet hoor.. of ik heb het gemist omdat de vogels buiten interessanter waren![]()
Ik heb wel zo'n vervelende drang om in een frietpan te willen spugen om te kijken of dat al genoeg is om zo'n effect te creeren maar gelukkig kan ik die dwang controleren.
Natuurlijk is dat niet genoeg, je flikkert er toch ook bevroren patat in met stukjes ijs ertussen soms.quote:Op zondag 8 september 2013 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ikke niet hoor.. of ik heb het gemist omdat de vogels buiten interessanter waren![]()
Ik heb wel zo'n vervelende drang om in een frietpan te willen spugen om te kijken of dat al genoeg is om zo'n effect te creeren maar gelukkig kan ik die dwang controleren.
Dat maakte ze je wijs. In werkelijkheid had je moeder gewoon geen geld om een frituurpan te kopen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
Frituren in een pan kan gewoon hoor
Heeft mijn mama vroeg vaak genoeg gedaan
Toen er nog geen frituurpannen bestonden
Dartsen viel ook tegen vandaag.quote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Heb gisteren alleen 1 post geplaatst, verder alleen maar een vruchtbare zoektocht naar een leven gehad. Jammer voor je.
...quote:Op zondag 8 september 2013 17:13 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, er in spugen heeft niet veel effect. paar dorpen verder zat een frituur daar spuugden de eigenaar soms in het vet om te kijken of het al heet genoeg was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |