Heb Raja nog nooit gemeetquote:Op zondag 8 september 2013 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo heb je Raja toch ook leren kennen?
Yo, dankje, verslikte me bijna in m'n koffiequote:Op zondag 8 september 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat jij en Knetter in de slaapkamer doen wil ik niet weten.
Mijn broertjes vraten appelmoes bij 't leven. Ik weet niet anders als dat er een grote pot appelmoes per maaltijd op ging bij ons thuis.quote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Kom haten.
Vroegah deden al die moedertjes speciaal voor mij een potje appelmoes kopen bij kinderfeestjes![]()
[..]
Ja, het is ook niet goed, maar zonder saus is een stuk beter. Kijk maar eens naar de barbecue'en. BBQ is juist niet slecht want het vet gaat weg maar het feit dat je zoveel saus erbij vreet maar het weer extra ongezond (plus je pakt vaak veel meer vlees)
quote:Op zondag 8 september 2013 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Frituren in een (koeken)pan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rens jonge.. wat moet ik nou toch met jou.dat heet dan toch geen frituren
[..]frituren in een pan is dan ook echt achterlijk leipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 september 2013 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yo, dankje, verslikte me bijna in m'n koffie![]()
Volgende keer gewoon weer friteuse.quote:Op zondag 8 september 2013 17:05 schreef Adames het volgende:
[..]
frituren in een pan is dan ook echt achterlijk leip
Kom jongens, laten we het spelletje meespelen en net doen alsof we niet doorhebben dat Stijn hier met zijn kloon doorpostte.quote:
pan vol olie, dan is het wel frituren. alleen inderdaad gevaarlijk omdat je de temperatuur niet kan meten.quote:Op zondag 8 september 2013 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Frituren in een (koeken)pan.
Rens jonge.. wat moet ik nou toch met jou.dat heet dan toch geen frituren
Precies. Dat hoort er gewoon bijquote:Op zondag 8 september 2013 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn broertjes vraten appelmoes bij 't leven. Ik weet niet anders als dat er een grote pot appelmoes per maaltijd op ging bij ons thuis.
beter leren koken.quote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies. Dat hoort er gewoon bij
Hoe krijg je anders die gore droge hollandse kost weg
Met jus of groentesaus of mayo natuurlijk!quote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Precies. Dat hoort er gewoon bij
Hoe krijg je anders die gore droge hollandse kost weg
Dat is echt gevaarlijkquote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
pan vol olie, dan is het wel frituren. alleen inderdaad gevaarlijk omdat je de temperatuur niet kan meten.
[..]Waarom zou je een kaassouffle in de pan frituren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet echt van niets?quote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom jongens, laten we het spelletje meespelen en net doen alsof we niet doorhebben dat Stijn hier met zijn kloon doorpostte.
Dat bedoel ik toch net. Ik kon het niet goed inschatten dus ging niet zoals het moest, wel gewoon op kunnen eten maar het hoort niet zo.quote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef Adames het volgende:
[..]
pan vol olie, dan is het wel frituren. alleen inderdaad gevaarlijk omdat je de temperatuur niet kan meten.
Ik doe wel ooit (als ik geen appelmoes doe) tomate ketcup over de aardappelen.quote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met jus of groentesaus of mayo natuurlijk!
Frituren in een pan?quote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je een kaassouffle in de pan frituren?
[..]Sateprikken in het vet doen, als die gaat borrelen, dan is het vet heet genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je een kaassouffle in de pan frituren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |