quote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het trouwens raar dat ik altijd mayo over de aardappels gooi en de boel vervolgens fijnprak?
Ja.quote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het trouwens raar dat ik altijd mayo over de aardappels gooi en de boel vervolgens fijnprak?
quote:
Ja, het is ook niet goed, maar zonder saus is een stuk beter. Kijk maar eens naar de barbecue'en. BBQ is juist niet slecht want het vet gaat weg maar het feit dat je zoveel saus erbij vreet maar het weer extra ongezond (plus je pakt vaak veel meer vlees)quote:Op zondag 8 september 2013 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou patat en kroketten zijn niet goed voor de lijn hoor. Als je toch gaat snacken kan je er net zo goed saus bij nemen
Ik heb altijd patatje mayo
En bij mijn frikandel ook mayo. Alleen eet ik dat wat minder vaak
Behoorlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beetje.quote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok.quote:
Dan eet ik hem wel op jaquote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel als ik 'm voor je maak toch?
Ja beetje wel.quote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaquote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kut Renee er kwam cola door mijn neus door het lachenquote:Op zondag 8 september 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behoorlijk.
Maar je doet ook aan LARPen, dus er zijn meer dringende zaken om je druk over te maken.
Ik en LARPen?quote:Op zondag 8 september 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behoorlijk.
Maar je doet ook aan LARPen, dus er zijn meer dringende zaken om je druk over te maken.
Mayonaise is op bijna alles lekker, dus nee. Of het verstandig is? Ik denk het wel, je ziet er tenger genoeg uit.quote:Op zondag 8 september 2013 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo heb je Raja toch ook leren kennen?quote:
quote:
Uh, heb ik een kloon?quote:Op zondag 8 september 2013 17:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toch maar posten met deze ipv je kloontje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat uitstekend.quote:Op zondag 8 september 2013 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoi Stijn, hoe is het kereltje?Zijn de geruchten waar?
Nouja, ik mag graag rondparaderen in m'n SS Obersturmführerpakkie en bevelen schreeuwen, maar dat telt toch niet mee?quote:Op zondag 8 september 2013 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You've got LARP written all over it buddy
Wat jij en Knetter in de slaapkamer doen wil ik niet weten.quote:Op zondag 8 september 2013 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nouja, ik mag graag rondparaderen in m'n SS Obersturmführerpakkie en bevelen schreeuwen, maar dat telt toch niet mee?
quote:Op zondag 8 september 2013 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
De vleeskroket en de kaassouffle staan bij mij wel op eenzame hoogte, samen met de kipsaté die ik niet echt onder de noemer snack zou willen scharen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |